Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guap, wat ik steeds vergeet te zeggen....Wat geweldig knap dat je zoveel bent afgevallen!!! Wow, dat doe ik je niet zomaar even na zeg!

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, een zondag is vast wat rustiger, had ik nog niet aan gedacht.... maar moet dan gewoon ff zien. vooral het feit dat de kleine man ging slapen net voor een overstap ;) was allang blij dat ie ging slapen, maar had het liever wat eerder gehad. maar goed, was natuurlijk ook heeeeel veel te zien wat veel leuker was dan slapen.

hier ook weer bot gevangen bij de winkel wat babyvoeding betreft. wordt steeds erger met de Friso voeding! we stappen lekker over op een ander merk. nog even en meneertje is een jaar en dan gaan we toch weer verder afbouwen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik vroeg me af of ze met de pil je ongi niet een beetje bij kunnen sturen richting meivakantie? In mijn zkh mochten er maar 4 vrouwen per week doorgestuurd worden voor de punctie in het academisch zkh. Als dat niet goed uitkwam werd dat bij ons met de Decapeptyl bijgestuurd (dan moest je dat bijv. een week langer doorspuiten). Ik hoop voor jou dat als het bijstuur-werk niet nodig is en moeder natuur je gunstig gezind is.
    @Justme: dat reizen per trein vond ik ook een heel gedoe. Reden voor mij ook omdat voor me uit te schuiven, vanwege het gedoe. Ondanks dat er veel aardige en behulpzame medereizigers zijn, zou ik er ook niet om staan te trappelen alleen te reizen.

Hier laatste dagje van mijn lange weekend weer gehad. Eten is gekookt, alle was weggewerkt. Straks nog even douchen en dan kan ik me al weer bijna geestelijk gaan voorbereiden op de nieuwe werkweek.
    Ben nu ook met iemand van marktplaats aan het mailen. We willen binnenkort een hondje en nu hebben we een nestje op het oog en ben nu wat informatie aan het inwinnen. Best spannend, want het is toch weer een nieuwe verantwoordelijkheid die je aangaat. Maar voor ons zoontje lijkt het ons wel leuk om een 'maatje' te hebben waar hij een beetje troost en een speelmaatje aan heeft. En wij hebben ook de broodnodige beweging erbij.

4. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ik kom gewoon nog even gedag zeggen, heb een fijn weekend gehad, eigenlijk mijn eerste echte weekend zonder gezeur van mijn ex.... wat een verademing is dat zeg!
    Me smurfje kwam weer vrolijk thuis, met een mega knuffel kus....dus dat is dan ook weer fijn!
    Ik heb viavia te horen gekregen dat ik ondanks mijn afkeuring (80-100 %) toch nog wel mak/kan werken...als dat maar in overleg gaat.
    En nu is er dus ook al een plek waar die mogelijkheid is... dus toch maar even uwv bellen.
    Al zou ik dat op de dagen doen dat smurfje bij haar vader is...
    Dan heb ik 2 dagen in de 2 weken... net goed voor het sociale gebeuren, en wie weet kan ik wel meer opbouwen..., echter moet ik dan wel goed gaan rekenen, want tis toch wel ruim 2-3 uur reistijd per dag..... en als ik dat in dat weekend doe dat ze er niet is, kan ik ginder slapen blijven.... En dat is haal baar!
    Nah genoeg om over na te denken... werken gaat iig wel weer kriebelen hier hoor!
    Hoe was jullie weekend?
    Jeetje ben je al een beetje bij gekomen?
    Wax alles rustiger nu weer?
    Mees.... een hondje... leuk wat voor soort wil je dan?
    Gaup we hebben elkaar waarschijnlijk mis gelopen, want ik schrijf wel al een tijdje mee.. echter lig ik nu in scheiding, en komt er (voorlopig) geen kleine bij... maar ik mag gezellig blijven van de meiden...dus vandaar!
    Juffie al opgeknapt?
    Fantje is ook stil...alles goed daar?
    En Hoop... jou mis ik ook!
    Boud op kamp... dat lijkt me zwaar, maar wel leuk!
    Xon... ik denk nog steeds aan je.... hopelijk gaat het een beetje beter met je, want dat gun ik je echt!
    @ de rest ook stillletjes..alles ok?

5. fantje

fantje Lid

11 feb 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het goed, dank je wel.
    Drukke dagen gehad en ik begon eigenlijk een beetje te twijfelen of het wel goed is om aan kinderen te beginnen.
    Ik wil het wel erg graag, maar er komt zoveel veranderingen als het zo is. In ieder geval de medicatie, mijn man heeft geen werk op het moment die krijgt in oktober zijn ontslag. Hij heeft wel wachtgeld, maar toch veel onzekerheid wat dat betreft.
    Verder willen we wel verhuizen als er een kleintje komt omdat mijn man het niet echt prettig vind als de kleine opgroeit in de stad. Wij willen dan meer naar het oosten van het land gaan.
    En ik heb stevige obesitas en kan maar niet afvallen wat ik ook probeer.

Voorlopig hebben we wel afgesproken dat we ervoor gaan, kijken of het lukt.
    Maar ja de biologische klok tikt ook....
    Ben ik de enige die zo twijfelt, is dat gek?
    Het lijkt me geweldig om een kleintje te hebben en moeder te worden.
    nou ja we zien wel even hoe of wat.
    over 3 weken weer naar het ziekenhuis hiervoor.

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ha dames ik ben weer goed opgeknapt en gelijk erg druk op mijn werk, gelukkig tijdelijk, want volgende week heb ik bijna hele week vrij ivn Pasen :) ik kijk erg uit naar donderdag, termijnecho, je hoort/leest rare dingen over kindjes die gestopt zijn met groeien en hartjes die niet meer kloppen, ben er nu veel meer mee bezig dan eerst. Hoop dus dat alles gewoon gaat daar in m'n onderbuik! :)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #4567 Sneeuwmees, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    @Fantje: ik denk dat het heel herkenbaar en logisch is dat je soms twijfelt. Maar soms kun je ook alles perfect voor elkaar hebben, een kindje hebben en kan je man ook zijn baan onverwachts kwijt raken. En dan red je je vaak ook. Toen wij er ineens 'echt' voor zouden gaan, was ik degene met de meeste koudwater vrees. Konden we wel voor een kindje zorgen, zou ik het allemaal wel aan kunnen. Wat als dit, wat als dat... Wij zijn er toen maar gewoon voor gegaan. Ook ik heb overgewicht en wij dachten er nog wel een tijdje over te doen ivm dat overgewicht (en onze leeftijd). Toen waren we in ronde 2 zwanger. Enorme schrik natuurlijk en weer al die twijfels. Maar alles is goed gekomen. Mijn man heeft ook een tijd zonder werk gezeten en we kenden elkaar nog niet zo heel lang. Dus allerlei redenen om eigenlijk nog niet aan kinderen te beginnen. Maar het is goed gekomen en ben blij dat we toen hebben doorgezet. Misschien kunnen jullie voor jezelf alvast een plan b maken met alles. De medicatie, daar is dus al een alternatief voor. Je man raakt zijn baan kwijt, maar krijgt wachtgeld. Is er een redelijke kans dat hij weer redelijk snel een andere baan kan vinden? Is er een mogelijkheid dat jij iets kan gaan werken als de kleine er is, als het langer duurt voor je man een baan vindt. Vaak zijn veel problemen oplosbaar, hè?
    @Mams: klinkt als een lekker weekend, zonder gezeur en geschreeuw. Spannend dat je misschien weer gaat werken. Maar ook wel lekker. Je verdient je eigen geld en je bent toch weer lekker onder de mensen. Ik hoop voor je dat het wat wordt.
    Wij hebben een kruising benner senner/labrador gezien. Enorm leuk, maar het is toch een flinke hond. We zijn er nog niet uit.
    @Juffie: spannende week voor je, meid! Maar je gaat al als een speer richting de 12 wkn. Als je donderdag de echo hebt gehad, kun je opgelucht adem halen. Hoe is het met de kwaaltjes?

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier gisteravond begonnen met helder rood bloed verliezen. Nog geen vruchtje verloren. Verloskundige gebeld: intake gaat gewoon door (???) en aansluitend wil ze een echo regelen om te kijken hoe het ervoor staat. Nou volgens mij is het nu echt einde verhaal, dus snap niet waar die intake nog voor nodig is. Heb het helemaal gehad!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dat is schrikken, meid! Ik hoop dat je snel terecht kunt. Het hoeft nog niets te betekenen, hè? Heb je ook krampen en verlies je stolsels? Dikke knuffel, meid en ik denk aan je.

10. fantje

fantje Lid

11 feb 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees Dank je wel, het is inderdaad ook zo dat er vast wel een oplossing komt en dat het logisch is dat er twijfels zijn.
    Wij gaan ervoor en zien inderdaad wel hoe of wat. Ik denk nu ik een nachtje geslapen heb, dat je dingen op zijn tijd moet kijken als het eenmaal zo is. (Hoplijk hou ik dat vol ;) )

@Waxje, spannend voor je nu. Wij hopen mee dat alles goed is en denken aan je.

@Juffie2 sterkte!

11. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wax neeeeeeeeeee..... ik duim 3 dubbel nu, dat t echtniet waar is meis.... kom op hou vol hoor!
    Dikke knuffel

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Moet nog wachten op de echo tot vanmiddag 4 uur....pfff gedoe, weer opvang geregeld voor F enzo. Heb echt constant buikpijn, tot nu toe geen stolsels verloren en ook geen vruchtje volgens mij. Tot nu toe is het bloeden ook niet heel heftig. Maar ik houd nu wel rekening met het ergste. Even verder dus afwachten tot vanmiddag.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Waxientje wat een zorgen... Ik duim.

Hier vanmiddag eerste controle...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: we denken aan je en duimen met je mee!
    @Ricmar; succes bij de eerste controle. Hoe voel je je verder?

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wax, wat een spanning en onzekerheid! Ik ben heel hard aan het duimen, sterkte meid en hoop toch op goed nieuws vanmiddag!

Ricmar, jij eerste controle. Heb je ook een echo vandaag? Hoop dat ook alles goed.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Wax: wat een stress zeg! Ik hoop echt dat het toch nog goed zit misschien. Sterkte met afwachten!

@Ricmar: succes bij de controle!

Hier vanmorgen voor een prikje geweest en M. was zo dapper, huilde maar heel even. Ik vond het wel vreselijk :)
    Ze hebben haar ook gewogen (wel met kleren aan) en ze was 3300 gram! Wauw, echt super hard gegroeid!! Dat is namelijk 1 kilo meer dan sinds haar geboorte.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: zo te zien krijgt de kleine meid dus meer dan genoeg voeding. Heb je nog kans gezien te overleggen over de voeding (en of je op 'normale' voeding mag overschakelen)? Toen mijn zoontje de eerste prik kreeg, zat moeders nog harder te huilen dan mijn zoontje. Ik schaamde me rot, maar volgens het consultatiebureau gebeurde dat vaker.:)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier alles oke 4 dagen vooruit gezet (kan niet ivm ei die ik zeker weet) maar belangrijkste is dat alles volgens plan verloopt.

hopelijk heeft wax zo ook goed nieuws

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: we waren inderdaad sinds het weekend al overgestapt op de andere voeding want ik merkte gewoon aan alles dat ze echt wel al 3 kilo was. We hebben eigenlijk niet overlegd over de voeding. Ik geef nu gewoon wat meer en soms drinkt ze het allemaal op en soms ook niet. Meestal laat ze wel 3 uur tussen de flessen in zitten, 's nachts zelfs wat langer nog.
    Ik heb de tip van Wax trouwens opgevolgd en ben alles aan het opschrijven, dat geeft wel meer inzicht.

@Ricmar: goed nieuws!

@Wax: ben je al terug? Ik hoop echt zo op goed nieuws...

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Wax, jeetje meid, ik duim met iedereen mee hoor!! Je bent nu bij de echo als het goed is, kom straks nog even kijken hoe het met je gaat, dikke knuffel!!

Ricmar, wat fijn dat alles goed is, toch altijd weer fijn om te horen.

Jeetje, heel goed hoor dat je bent overgestapt op de andere voeding. Ik heb het idee dat het met jou nu ook wat beter gaat, goed zo meid!! En wat groeit ze lekker hard zeg, super hoor. Wat zielig he altijd die prikken, Lotje is 10 april aan de beurt krijgt ze er gelijk 2, arme mama hahaha.

Mees, hahaha herkenbaar hoor ik zit ook te huilen bij de inentingen, ik vind het ook altijd zo zielig hoe ze zich erna voelen, beetje ziek enz.

Hier alles lekker, Lotje slaapt nu lekker tevreden ben erachter gekomen dat ze gewoon graag op har buik slaapt, maar dat durf ik niet zo goed in bedje, in de box doe ik het wel. Volgende week weer naar de gyn. ppfff dan gaan we verder waar we voor de zwangerschap waren gebleven, eerst weer een uitstrijkje en dan gaan we bekijken of we nu de baarmoeder gaan verwijderen, bah heb er helemaal geen zin in, maarja wat moet dat moet.

Dikke knuffelllll allemaalllll......

Deel Deze Pagina