Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    O ja en gisteren eindelijk nieuwe plavuizen uitgezocht voor onze benedenverdieping, er liggen nu nog van die superlelijke oranjebruine jaren '70 dingen. Mensen die me op fb hebben hebben vast wel eens foto's voorbij zien komen! Ze komen over een paar weken langs om te meten en voor de offerte enzo en kijken hoe de tegel hier staat. En als het allemaal doorgaat wordt de vloer in juni gelegd. Kost nogal wat omdat het een enorme oppervlakte is, dus daarom gaan we dit jaar niet op vakantie. Tsja, in deze tijd van crisis moet je keuzes maken....;) Hopen op mooi weer zodat ik toch veel leuke dingen kan doen met dochterlief.

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudi, hahaha ja als ik het teruglees staat het er wel raar ja hahahaha, ze zijn ongebruikt, ja duhhh. Grappig...
    Fijn zeg zo'n opdringerige keukenmaker zeg ppfff, maar hij zal idd moeten accepteren dat jij er geen behoefte aan hebt en jij heb je tekening waar je mooi mee uit de voeten kunt.

Mees, ik hoor het wel als je ze hebben wilt.

Wax, wat zielig idd voor die kleine, mijn kids hebben ze natuurlijk ook gehad en dat is echt geen pretje, mijn zoon was toen net 9 maanden. Heel veel sterkte ermee hopelijk knapt ze snel weer op. En ook weer s6 met het zoeken naar je ei deze ronde. Knap hoor dat je er zo mee omgaat.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: fijn dat je er zo goed mee om kunt gaan en ook al weer vooruit durft te kijken. Ik hoop dat je cyclus niet al te ontregeld is en je snel weer je ei voorbij ziet komen.
    @Syl: hoe is het nu met de kleine meid? Nog steeds zo verkouden? Het weer werkt ook al niet mee om lekker naar buiten te gaan om gezonde vitamientjes op te doen.

Door het sombere weer, zit ik ook al de hele ochtend als een zombie op de bank. Had vorige week een schattig nestje hondjes op internet gezien. Eentje sprong eruit en was ik al helemaal verliefd op, maar toen ik eindelijk moed genoeg had verzameld contact op te nemen, was die al weg. Er waren nog wel twee andere hondjes over. Maar ik ben altijd zo'n twijfelkont, dat ik het allemaal erg spannend vind en dan te lang blijf twijfelen. Ook zat ik al heel lang te twijfelen wanneer we dat hondje überhaupt op zouden kunnen halen, want het was in Friesland. Achteraf stom, want dat zijn dingen die je altijd later met de eigenaar zelf kan afstemmen.
    Toen ik een dag later nog eens op marktplaats wilde kijken om de hondjes aan mijn man te laten zien (en met hem een knoop door te hakken) was de advertentie weg. Gemiste kans! En is de straf omdat ik nooit geen beslissingen durf te nemen. Nou ja, er is geen haast bij, maar vond het toch jammer.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #4684 Waxientje, 29 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
    @ Sneeuwmees: hier is de term hond ook weer voorbij gekomen. Maar ja, ik zie het gewoon niet zitten in combinatie met een baby (en we proberen het dus nog even) en de gekke tijden van de bakker. Op dit moment zou het prima gaan. Het zou wel net zo makkelijk zijn eigenlijk he...;) hond kopen en klaar is kees. haha!

Ik denk toevallig de laatste dagen weer veel aan ons oude hondje, hebben we zoveel plezier aan beleefd. Het was een Jack Russel en ze is 17 jaar geworden. Uiteindelijk hebben we haar in moeten laten slapen. We vonden het een raar idee om meteen daarna weer een andere hond te kopen, wilden een paar maanden wachten en toen werd ik zwanger van mijn dochter. Dus hebben we het uitgesteld, want een puppy kost tijd en energie en er kwam al genoeg op ons af.... maar we blijven het dus uitstellen.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dat is ook een beetje mijn twijfel. Aan de ene kant is er altijd een van ons thuis, dus zou het prima kunnen. Maar ja, we zijn nu gewend een midweekje weg te boeken, een weekendje weg of een flink gedeelte van de dag weg te gaan. Veel dingen kan een hond mee, maar of je een hond daar altijd een plezier mee doet. Mijn ouders zouden het geen probleem vinden om op te passen tijdens dagjes uit of vakanties, maar zei tegen mijn man dat we ook een 'plan B' moeten hebben als het bijv. een keer niet uit zou komen bij mijn ouders. En ik vind niet dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat ik de hond wel bij mijn ouders kan laten logeren als dat nodig mocht zijn. Zij hebben ook een eigen leven, al zouden ze het graag doen. Dus dat zijn mijn grootste twijfels om het toch maar weer voor me uit te stellen. Al vind ik het voor mijn zoontje wel fijn als er iets zou zijn (nu een broertje/zusje er ook al niet in zit).

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Kan je wel zeggen dat onze hond het altijd heerlijk vond om ergens mee naar toe te gaan. Die ging ook met mij mee in de fietstas enzo. En we hebben haar ook wel eens twee weken in een hondenpension gehad. Ging ook prima, ze had het daar prima naar haar zin met de andere honden. Ligt natuurlijk wel aan het type hond, die van ons hield wel van een avontuurtje.

Heb net zitten kijken, maar als ik de dag van de mk als dag 1 van mijn cyclus reken, zou ik nu al op dag 12 zitten. Heb de ovutesten vandaag binnen gekregen. Maar kan me niet voorstellen dat er al zo snel weer een ei aan zou komen. Maar vorig jaar had ik het ook gewoon alweer op iets van dag 17 ofzo, dus niet extreem laat.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist valt er een envelop van het zh hier in de brievenbus. Recepten en een nieuws schema. In de brief waarin staat wanneer ik moet starten met decap. staat ook nog eens " als u binnen nu en 4-4 gaat menstrueren start u op dag 3 met de pil." Pffew, toch wel een opluchting want ik zat maar steeds te tellen of ik dan nog wel aan de pil toe zou komen voor ik met decap moest beginnen omdat ik nog niet ongi ben. Bovendien heb ik ook niet het gevoel dat het binnen nu en twee dagen al zal beginnen. Ik voorzag al hele toestanden bij de eerste echo. Nu heb ik zomaar nog een paar extra dagen de tijd en is gelijk het dilemma 'wat te doen als het later begint' opgelost. Merk dat dit toch best wel een opluchting is. Nu kan alles (waarschijnlijk) toch nog via het 'dokters boekje' 25 april eerste afspraak in het zh. De dag na het kamp. Zit er dik in dat er dan maar weinig kinderen op school zullen zijn dus kan ik best even gemist worden in de klas. Komt allemaal weer helemaal goed. Als de ongi op of voor 4-4 begint valt de punctie in de meivakantie. Hier dus helemaal gelukkig. Zal zo de bijsluiter van de decap eens even lezen (ik bewaar alle bijsluiters, mocht er in de toekomst ooit iets geks gebeuren door al die hormoneritus dan kan een arts dat misschien nodig hebben, hoezo paranoia:))om te zien of decap ook al 24 uur voor gebruik uit de koelkast kan. Dat zou mooi handig zijn voor op kamp. Kan het zo mee in de toiletttas en kan ik 's morgens in de doucheruimte wel even houtje-touwtje spuiten:p

Nu moet alleen het weer nog even opgepimpt worden , een mens moet wat te klagen hebben nietwaar. Ik wordt helemaal knettergek van al die sneeuw. Ik wil zo ontzettend graag zon-warmte-deuren open-zonder jas aan-buiten leven-weer. Maar goed, een mens kan niet alles hebben denk ik dan dus ik tel mijn zegeningen maar weer;)

Weet niet of ik vandaag verder nog 'langs' kom hiero dus voor iedereen vast een heel fijne Pasen.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, wax, ik ben heel blij voor je dat het zwarte gat na de mk weg lijkt te blijven. Ik hoop dat dit zo blijft en dat je je ei op tijd weet te vinden deze ronde. Succes, het is je zo gegund!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: kan me voorstellen dat die paar dagen speling 'lucht' geven. En hoe het ook valt, het valt dus hoe dan ook allemaal redelijk gunstig. Volgens mij moet die Decap best even uit de koelkast kunnen blijven, maar voor de zekerheid maar even navragen of nakijken. Anders maar even een koel-element aan beide kanten van het doosje met een elastiekje bevestigen, zodat het dan in ieder geval zo koel mogelijk mee kan. We hebben vorig jaar zelfs speciaal een koelbox voor in de auto aangeschaft om die hormoon-troep zo koel mogelijk naar de vakantiebestemming en terug te krijgen. Zo ben je maar druk met een kindje krijgen.
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen, met hopelijk inderdaad eens beter weer. Ik ben ook het type dat graag even zonder jas naar buiten wil kunnen lopen (zonder gelijk van de kou de kachel te moeten kruipen). Of in ieder geval een raam of deur lekker los te kunnen gooien Het zit er de komende dagen nog niet in.:(

Ik had mijn zoontje gisteren naar bed gebracht en heb hem eigenlijk de hele nacht horen hoesten en hard geeuwen. Vanmorgen moesten we al vroeg op ivm de speciale 'paaseditie' van de peutergym. Ze hadden nu groepen samengevoegd en ons tijdstip maar een uur vervroegd.:$
    Toen ik mijn zoontje wilde wakkermaken, lag hij zo hard te snurken en vast te slapen, dat ik het bijna zielig vond hem wakker te maken. Toch maar gedaan wat op een hoop verzet stuitte. Beneden aangekomen, hem de peutergym outfit aangetrokken en brood en drinken voor hem gemaakt, maar zowel het brood als drinken bleven onaangeroerd. Omdat hij snot verkouden wakker was geworden, toch maar even getemperatuurd. Bleek hij 38,4 koorts te hebben. Getwijfeld wat te doen. We stonden al klaar voor vertrek en vooral omdat ik hem er speciaal al heel vroeg voor uit bed had gehaald, toch maar gegaan, onder het mom van gaat het niet, dan gaan we gewoon naar huis.
    Hij heeft wel aan wat dingen meegedaan, maar het kaarsje was toch snel uit.
    Thuis aangekomen weer niet eten en drinken en een gezicht als een oorworm. Inmiddels nog steeds 38,6 koorts en hij zit nu maar in zijn knuffels gedoken op de bank te duimen. Ik hoop dat hij zo nog even lekker gaat slapen. Onze paasdagen zullen dus waarschijnlijk in het teken staan van hoestdrank en temperaturen. Ik hoop wel dat hij tweede paasdag zich weer wat beter voelt, omdat mijn man dan afgesproken heeft met twee goede vriendinnen (en aanhang) die hij al tijden niet meer heeft gezien of gesproken. Hij kijkt er al weken naar uit, dus zou sneu zijn als we niet konden gaan omdat ons zoontje ziek is. Maar ja, dat heb je niet in de hand.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mijn eerste ovutest had een vaag streepje gisteren, ben toch bang dat dat evt. nog zwangerschapshormoon kan zijn? Ik wacht de komende dagen maar af of het streepje donkerder of lichter wordt en anders dinsdag toch maar even een zwangerschapstest kopen. Heb volgens mij ergens gelezen dat je nog geen eisprong krijgt als het nog niet allemaal uit je lijf is? Dus dan zou het nog even gaan duren.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: het kan van je zwangerschap zijn. Ik denk als de ovutest steeds donkerder wordt, dat het dan toch je ei moet zijn. Dus ben benieuwd hoe de test er vandaag (en morgen) uitziet.

M'n zoontje was gisteren snotverkouden en met 38,4 koorts wakker geworden. In eerste instantie leek het wel aardig te gaan. Hij was duidelijk niet lekker, maar het ging.
    's Middags is hij in slaap gevallen op de bank. Toen hij wakker werd, was hij erg sloom en bleek hij 40,6 koorts te hebben. Zo hoog heeft hij het nog nooit gehad en ondanks dat iedereen zegt dat kinderen altijd hoge koorts kunnen hebben, was het toch even schrikken.
    Toch maar even (voor overleg) de huisartsenpost gebeld. Altijd lastig te bepalen of je nu juist wel of geen paracetamol moet geven, daar zijn de meningen nog over verdeeld. Of onderdrukken of juist 'het' eruit laten komen.
    We mochten langskomen, dus gisteren om half 6 zaten we nog bij de huisartsenpost. M'n zoontje bleek een keelonsteking en ontstoken keelamandelen te hebben. Logisch dat hij dus niet lekker is en niet echt wil eten of drinken. Had hem nog meerdere keren gevraagd of hij keelpijn had, maar daarop zei hij steeds van niet.
    In overleg met de huisarts toch maar afgesproken hem zeker paracetamol te gaan geven en dat hebben we gelijk ook maar gedaan. Vanmorgen is hij koortsvrij wakker geworden, maar is duidelijk nog niet lekker en fit. Hij slaapt inmiddels ook al weer.

Zelf ook in een pesthumeur, want had vanmorgen weer bloedverlies bij het afvegen. Een week voor mijn NOD. Had deze maand juist een keer na de sprong mutsenbollen gebruikt, om eens te kijken of ik daarmee het spotten tegen kon houden, maar nu heb ik er juist nog eerder dan de vorige 2 maanden last van. Het liefst zou ik dus ook, net als mijn zoontje, de deken maar even flink over me heen willen trekken.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: was jouw kleine mannetje vandaag niet jarig? Zo ja, dan van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst!

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee, duurt nog een week, was vorig jaar met pasen!

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Mees, vervelend dat je toch bent gaan spotten ondanks de mutsebollen zeg. Misschien ligt daar het probleem idd wel ja, dat je steeds rond innesteling al gaat spotten, hoewel dat ook voor kan komen door de innesteling. Misschien maar vertellen in DD? Misschien kunnen ze er wat mee. En wat zielig dat die kleine zo ziek is zeg, heel veel beterschap hoor. Knufffff.....

Ik wil even wat vragen:
    Lotte heeft sinds zaterdagochtend heel erge diarree. Nu kan dat zijn omdat ik over moest stappen op andere voeding, omdat ze zo spuugde, voor spugende baby's. Maar hoelang zou dat dan moeten duren? Ze heeft echt 2 volle luiers per voeding en normaal drinkt ze al 180 cc maar ze krijgt nu met veel moeite 100cc of 120 cc op, dat is toch nooit goed?? Ik heb nog nooit diarree meegemaakt zo jong al, wel bij de overgang met vast voedsel zeg maar. Tja spugen doet ze idd niet meer maar het lijkt wel naar beneden gezakt, denk dat ik iig de HAP maar even bel voor wat info. Echt zo zielig die krampen en je kunt niets doen, bah........

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: oh, ik dacht dat het vandaag was. Ik weet nog wel dat het toen spannend was met de verjaardag van je vriend. Nou, kun je niet zeggen dat ik te laat was met feliciteren.:cool:
    @Syl: spotting rond de innesteling heb ik nog nooit gehad. De laatste maanden begon het bij mij op dag 25 om dan op dag 27/28 echt ongi te worden. Nu is het wel extreem vroeg. Las ergens dat als je teveel utro gebruikt je ook een korte cyclus kan hebben. Misschien maak ik van mezelf toch voldoende progesteron aan en is het met toevoeging van de mutsenbollen wel too much. Omdat ik de laatste maanden meer jeukklachten na de eisprong heb, dacht ik eens die utro te proberen. Die jeuk van onderen komt door hormoonschommelingen en wilde eens uittesten of ik dan misschien te weinig progesteron aanmaak. Maar dat is het dus blijkbaar (ook) niet. Ik houd het zeker even in de gaten.
    En wat sneu dat de kleine zoveel last van diarree heeft. Ik zou het zeker even bij de hap vragen. Als alle voeding bijna linea rectea weer in een volle luier belandt, heeft ze er weinig voeding van en kan ze uitdrogen. Dus zeker even navragen (en/of na laten kijken). Ik denk ook dat het met de voeding te maken heeft, omdat ze begonnen is met diarree na het omschakelen, toch?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: en... nog contact gehad met de huisarts over de diarree van Lotje? Hoe gaat het nu met haar?
    @Ricmar: zag dat je op fb het mooie nieuws wereldkundig hebt gemaakt! Nu wordt het wel heel echt, of niet? Hoe voel je je verder?
    @Wax: en nog verder getest of je ei toch al wel in aantocht is?

Hier weer aan het werk na saaie paasdagen. Mijn zoontje is vanaf zaterdag al ziek en dus hebben we vanaf zaterdag ook al grotendeels met hem binnengezeten. Hij heeft veel geslapen en gehangen op de bank en leek gisterenavond ineens een stuk beter. Maar vanmorgen heeft hij tot zeker 11.00 uur geslapen, dus duidelijk een teken dat hij toch nog niet zo fit is als we dachten.
    Wel lijkt de koorts nu grotendeels weg te zijn. Dus dat is al weer een pluspunt, al weet je het bij kinderen nooit, want die kunnen uit het niets ineens weer verhoging krijgen. Hij zou vanmiddag naar de peuterspeelzaal moeten. We kijken het nog even aan en mijn man zou me zo nog even bellen hoe het gaat. Hij vindt het zo leuk om te gaan, dus als hij geen koorts meer heeft (en zelf wil), overwegen we hem er toch heen te brengen. We wonen erg dichtbij, dus als het niet mocht gaan, dan hebben we hem snel genoeg weer opgehaald.
    Ik hoef deze week maar 2 dagen te werken, dus morgen eind van de middag heb ik al weer weekend.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Nou ja ze lijkt eigenlijk al wel opgeknapt, vanmorgen vroeg nog een flinke luier maar nu al 2 keer alleen plas. En had Hap gisteren gebeld, maar ze plaste goed en ze was goed allert en ze had geen droge mond dus ik moest het nog even afwachten. Nou ja dat is goed gekomen. Het arme schaapie ligt nu diep in slaap van al die nachten krampen.

Mees, tja ik heb ook nooit bloed of wat gezien hoor bij de innesteling maar soms hoor je er toch over. Is je zoontje alweer wat beter?? Zielig is dat toch altijd he? Moeten zijn amandelen geknipt worden, of nog niet??
    Lekker hoor zo kort werken en dan alweer weekend, geniet ervan het lijkt mooi weer te gaan worden..

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: fijn dat het met de kleine meid al weer iets beter gaat. Kan me voorstellen dat ze uitgeput is. Nou ja, van slapen worden ze groot, zeggen ze (als ze vannacht maar niet klaar wakker is omdat ze uitgeslapen is ;)).
    Ik zal zo eens naar huis bellen hoe het nu gaat. Vanmorgen was hij laat wakker en erg tam. We hebben nog niets gehoord of de amandelen eruit zouden moeten. Ik begreep dat ze er erg terughoudend in zijn. Bij mij zijn ze pas op de 25ste eruit gehaald en dat gun ik dat arme joch niet, dus als het moet, dan maar zo jong mogelijk. Tegen mij werd toen verteld dat amandelen 3 keer echt ontstoken moeten zijn voordat ze overwegen ze eruit te halen. Maar als hij zo aan het kwakkelen blijft met verkoudheid e.d., vermoed ik wel dat hij er jong aan zal moeten geloven.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi meiden

Sil gelukkig gaat het met L.otte weer wat beter. Nu maar hopen dat het ook lekker wegbllijft.

Mees ook al een sneu kindje. Hopelijk gaat het met jou zoontje ook snel weer goed en heeft hij vanmiddag gewoon kunnen spelen op de peuterspeelzaal. Lastig hoor dat hij maar steeds zomaar weer zo ziekig is. Ik zou niet lijdzaam gaan afwachten tot hij 3 keer een beste ontsteking gehad heeft. Als die amandelen er eerder uit kunnen is dat alleen maar beter voor het ventje dan te wachten tot hij ouder is. Mijn amandelen zijn er uitgehaald toen ik een jaar of 6 was en m.n. voor mijn ouders was dat een verademing omdat ik er knap last van had toen ik ze nog had.

Dan nog even wat anders meiden. Is er ook iemand van jullie die weet hoe je een menstruatie zou kunnen opwekken????? Het is precies tegenovergesteld aan wat we hier altijd willen maar het ziet er bij mij naar uit dat ik niet voor 4-4 ongesteld ga worden en als dat niet lukt loopt die hele mooie planning van het zh helemaal in de soep. Ik heb nog niet vaak zo graag ongesteld willen worden. Ik krijg er helemaal de zenuwen van als ik er aan denk dat het niet gaat lukken. Het lijkt nu allemaal zo perfect uit te pakken en dan gooit nota bene mijn eigen lijf alles weer in de war. Ik heb wel zo de balen daarvan....

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik heb wel eens gelezen dat je met het middel Primolut je menstruatie op kan wekken, maar daarvoor zal je wel even langs de ha (of via de gyn) moeten, want je kan het niet zo maar kopen. Jammer dat moeder natuur niet mee wil werken als je het wil. Ik hoop toch dat ze je goed gezind is de komende twee dagen.

M'n zoontje is vandaag toch naar de psz geweest. In het begin wat stil en tam, maar hij heeft toch lekker gespeeld. Koorts lijkt weg, maar hij is duidelijk nog witjes en zwakjes.
    De amandelen houd ik zeker in de gaten. Bij mij zijn ze met 25 jaar verwijderd en die ellende wil ik hem echt besparen. Maar mijn huisarts zei toen al dat ze ervan terug kwamen om ze (te) snel eruit te laten halen omdat ze blijkbaar toch wel een functie hebben. Maar, als ik mijn zoontje zo meemaak, denk ik niet dat hij tot de middelbare school hoef te wachten of ze zijn er al uit.

Deel Deze Pagina