Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mamsie:beterschap!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een lekkere knuffel, dat konijn! Hoeveel heb je er nu? En jammer dat je zo vroeg op moet, maar je moet maar denken dat dit de laatste maand is dat je nog vroeg op moet voor het lessen. Volgende maand kan je gewoon lekker zelf karren als je het zelf wilt, want dan ga jij je rijbewijs halen.;)
    @Syl: las nog dat door het omschakelen van de voeding, de diarree ineens over was. Ja, dan had ik het ook wel geweten. En hartstikke goed dat ze zo gegroeid is. Ik zag op de foto's op fb al dat ze al een lekkere bolle toet begint te krijgen, dus ze doet het hartstikke goed!
    @Boud: laatste dagje politie-agentje spelen op je werk! Hopelijk voor jou snel weekend en snel ongesteld.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: het is een lief konijn! En zo groot al.Ik heb nu 5 konijnen.
    1 dwerghangoor,2 franse hangoren en 2 kruising hollander/hangoor.
    Die laatste 2 zijn wel een leuk stelletje samen,maar het is niet het ras waar ik mee wil fokken.Ik zou met de 2 franse hangoren graag een nestje willen in het najaar.
    De rijschool heeft me een paar keer vroeg ingepland met rijles,omdat ik dan een beetje kan wennen aan de examentijd.Ik rij om 8 uur af sochtends en word om 10 voor 7 al opgehaald(6 mei)
    Vandaag was er zo,n dom wijf wat terugkwam naar de rechtse baan terwijl ik aan het invoegen was op de rijksweg.Ik kon mijn stuur net op tijd omgooien.Volgens de rijinstructeur heb ik het heel goed opgevangen en was die vrouw hartstikke fout.Ik ben eigenlijk blij zoiets meegemaakt te hebben...ik voel me er alleen maar sterker en zelfverzekerder door:)
    Hoop zo dat ik het haal!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Juffie: wat fijn een goede echo!!! Hebben jullie het al verteld aan de omgeving? Spannend hoor. Ik ben heel blij voor jullie.

@Mees: wat fijn zo'n arts daar in DD die meedenkt. En fijn dat ze jullie toch gaan helpen daar. Hoop dat het resultaat gaat hebben!

@Boud: wat irritant is dat, wil je ongesteld worden, duurt het zo lang! Nou, hopelijk begint het toch snel.

@Hoop: ahhh wat lief dat konijntje!! Succes nog met de rijlessen en je gaat het vast halen hoor!

Hier: mijn zusje is er! Echt heel fijn. Ze blijft nog lekker lang gelukkig.
    Verder echt doodmoe van de gebroken nachten. M. wil nog steeds vaak om de drie uur (zelfs soms om de anderhalf of 2 uur) drinken, hoewel ze er 's nachts wel eens wat langer tussen laat, maar nooit langer dan 4 uur. Ik word er soms wel een beetje radeloos van hoor dat ze zo snel alweer honger heeft. En ze krijgt toch echt genoeg op een dag! Ik heb ook al grotere flessen geprobeerd (120 cc) maar die krijgt ze niet helemaal op nog, dus dat is het niet. Ook heb ik nu Nutrilon voor hongerige baby's maar dat lijkt ook niks uit te maken. Pff, het is echt zoeken nog steeds hoor. Ze groeit wel goed denk ik, weet niet precies hoeveel want we hoeven pas 25 april weer op controle.
    Ik kom wel eindelijk meer buiten sinds we een nieuwe wandelwagen hebben gekocht. Het is echt een super fijn ding!!

Nou, tot gauw weer! Fijne dag allemaal.

5. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Mag ik meekletsen dames? Ik ben 38 en we zitten in ronde 1 voor nummer 2. Zit nog op het wachtbankje en vind het rete spannend. Heb al 3 dagen achtereen negatief getest. Mijn NOD was dinsdag (dag28) en dat hield ik aan omdat afgelopen 4 maanden het telkens 28 en 1x 29 dagen was. Alleen heb ik voor het eerst ook ovulatie testen gebruikt en teste ik pas positief op dag 19 en 20 en weer negatief op dag 21. Ik zit nu op dag 31 en nog steeds geen positieve test. Ik heb een beetje een dilemma omdat ik van het weekend een feestje heb en ik wel heel veel zin in wijntjes heb dus misschien dat ik straks maar even zo'n vroege test ga halen. Welke zouden jullie nemen? Die kruidvat 2v5 testen negatief.

Bij mijn eerste (feb 12) was het heel snel raak. Had mijn mirena laten verwijderen en het was eigenlijk de bedoeling om nog een paar maandjes te wachten ivm wat stoppen met roken kilo's die ik er nog af wilde en een vakantie met een vriendin en die maand slechts 1x actief geweest op dag 15 en gelijk raak. Maar pas op dag 35 getest en achteraf gezien op dag 32 eerste symptomen.

Is een hele moeilijke zwangerschap geweest met veel harde buiken, 15 weken complete bedrust en 7 weken ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging. En mijn zoontje is geboren met diverse afwijkingen aan zijn hartje en een genetische afwijking. Hij heeft de eerste 4 maanden van zijn leven in het ziekenhuis gelegen en 3 open hartoperaties gehad. Nu is het een heerlijk ventje. Hij loopt erg achter in ontwikkeling en eet/drinkt zelf nog niet (sondevoeding) maar ik ben heel blij en trots op hem.

Maar ik hoop dus nog een keer een 'normale' zwangerschap en kraamtijd te mogen meemaken en een 'gezond' kindje te mogen krijgen.

Beetje lang verhaal :cool:

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@boannan: welkom hier!
    Ik zelf test altijd met kv 2v5....dat zijn toch heel gevoelige testen.

Wat een spannende tijd heb je meegemaakt met je zoontje!Fijn dat het nu goed gaat.
    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

@Jeetje: wat vervelend dat je zo,n slechte nachtrust hebt!Misschien kan je overdag een beetje bijtanken nu je zusje er is?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: fokken met de Franse hangoortjes is inderdaad heel leuk. Maar kun je makkelijk een goed tehuis voor de jonkies vinden, want het is een erg groot ras en als je met veel blijft zitten, dan heb je je hokken zo vol. En verstandig op deze tijd te gaan 'oefenen'. Snap dat het even schrikken was, maar zulke maloten tref je dagelijks op de weg (helaas). Een goed teken dat je het koelbloedig hebt opgelost! Jij bent klaar voor het echte werk!
    @Jeetje: fijn dat je zus er weer is. Ik wilde net als Hoop al voorstellen of je niet een beetje kan bijtanken overdag, als je zus even op de kleine let (of even met haar wandelen gaat). Je hebt het dus toch maar opgegeven om met de draagdoek te gaan wandelen? (gezien de nare reacties op straat).
    @Boannan: welkom! En inderdaad een heftige tijd achter de rug met je zoontje. Gelukkig gaat het nu allemaal weer goed met hem! Lastig als je nu nog steeds niet ongi bent en je hebt toch een negatieve test. Heb je verder wel zw.kwaaltjes? Vrees dat het toch een alcoholvrij wijntje of biertje voor je wordt.

Ik moet zo een mailtje sturen naar het bedrijf waar mijn moeder en ik schoonmaken. Ik (en mijn moeder) werken daar al jaren, maar toen mijn moeder 65 werd, werd haar contract niet verlengd. Belachelijk als ze in Den Haag maar verkondigen dat mensen maar langer door moeten werken, en dat bedrijven wel mensen er zonder pardon uitknikkeren als ze 65 jaar worden.
    Ze vinden het risico te groot, terwijl mijn moeder nog nooit ziek is geweest en de mentaliteit van vroeger heeft. Niet lullen, maar poetsen (letterlijk poetsen dus).
    Uiteindelijk heb ik het nog voor elkaar gekregen dat ze een contractje (via een uitzendbureau) kreeg voor 2 uur per week, zodat ze mij kon helpen. Door mijn werk kan ik niet altijd op tijd zijn bij het schoonmaken, dus dit was een mooie oplossing. Het schoonmaakbedrijf zat er vooral mee als iemand onverzekerd rondloopt en op deze manier kon mijn moeder toch 'legaal' en verzekerd daar mee helpen.
    Ze hadden toen wel gezegd dat als het max. bereikt was, ze er een keer 3 maanden uit moest. Dat zou nu dus zijn.
    Maar ons schoonmaakbedrijf heeft gezegd dat het dus helemaal ophoudt voor mijn moeder, omdat ze haar niet meer via een uitzendbureau kunnen (of mogen) inhuren.
    Mijn moeder vindt het vreselijk. Dat werk was echt een uitje voor haar en de bewoners van die instelling waar we werken zijn haar erg dierbaar geworden. Ik snap de houding van het schoonmaakbedrijf niet, want het pand waar we werken zijn ze erg tevreden en ze hebben nooit omkijken naar ons.
    Maar de objectleidsters zegt dat ze niet anders kan. Omdat de mensen van het pand waar we werken hier ook niet blij mee zijn, hebben ze ons de suggestie gegeven contact op te nemen van de persoon die namens hun organisatie de contact persoon is die over de schoonmaak gaat. Ik vind dat lastig om zo iemand ermee lastig te vallen, maar omdat we niet verder komen, wil ik het toch proberen. Maar zit nu dus toch moed te verzamelen haar een mailtje te sturen of ze mee wil denken voor een oplossing.
    Als mijn moeder daar niet meer mee mag werken, zal ik, na 25 jaar in de schoonmaak gezeten te hebben, er ook mee moeten stoppen. En zeker nu in tijden van crisis is dat ook niet leuk om straks die inkomsten ook helemaal kwijt te zijn.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, fijn meid datjullie voor een poging kunnen gaan in DD!! Hopelijk gaat het met aangepaste medicatie lukken, ik ga weer voor je duimen hoor!! En wat een gedoe met je moeder snap je idd ook niet zeg als we allemaal langer moeten gaan werken, nou ja hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht en hoef jij ook je bijbaan niet op te geven.

Boannan, welkom hier, wat heb jij een moeilijke tijd doorgemaakt zeg met je zoontje. Fijn dat alles nu weer goed gaat. En testen tja ik heb altijd met KV getest eigenlijk. Heel veel s6 met zwanger worden.

Juffie, jij heel erg gefeliciteerd met je goede echo!! Super hoor!!

Jeetje, fijn dat je zusje je nu even kan helpen kun jij een beetje rusten af en toe. En lekker wandelen nu met de wandelwagen, geniet er lekker van, hier nog niet echt weer om te wandelen, ik doe het wel hoor maar het is best fris. En best vervelend eigenlijk dat ze nog zoveel voeding wil hebben en zo vaak, maar kan toch met de vroeggeboorte te maken hebben denk ik. Gewoon blijven proberen meer aan te bieden meer kun je niet doen. L.otte drinkt nu al 180cc ppooehh das veel hoor en dan 5x per dag en soms maar 4 maar ze slaapt wel lekker door 's nachts. Dus het verschilt nogal per kind wat en hoe ze drinken, hoop voor je dat ze toch snel wat gaat slapen vooral 's nachts.

Hoop, wat een schattig konijn heb jij zeg! Maar laat je ze maar gewoon fokken of hou je ze soms wel uitelkaar? kan me voorstellen dat je anders geen ruimte meer hebt straks met 200 konijnen ofzo hahaha.

Boudi, voor jou dus duimen voor de rode duivels?? Hopelijk dienen ze zich snel aan meid kun jij ook verder.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: zo hee dat is een groot verschil met M.ila!! En ze schelen maar 5 dagen. M.ila is natuurlijk wel een week vroeger geboren en was en is wat lichter maar toch. Wat fijn dat L.otte 's nachts al doorslaapt. Ik ga gewoon proberen om vaker wat meer aan te bieden. Kijken of ze dat wil en of ze daar wat langer op kan slapen. Het is zo onvoorspelbaar nog, er zit echt geen ritme in hier. Ik ben nog steeds iedere dag aan het opschrijven wanneer ze drinkt en hoeveel, dat is wel handig maar een ritme, ho maar ;) Maar ja, ze is nog maar ruim 6 weken natuurlijk dus misschien moet ik gewoon meer geduld hebben...

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Boannan: welkom! Wat een moeilijke tijd moet dat zijn geweest met je zoontje! Gelukkig dat het nu beter gaat. Spannend of je misschien weer zwanger bent! Ik hoop het voor je.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4731 Boudicca, 5 apr 2013
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
    Boannan welkom. Zoals de rest ook al zei heb je het aardig voor de kiezen gehad het afgelopen jaar. Heel fijn dat het inmiddels al zoveel beter gaat met je zoontje. Ik hoop van harte dat je snel weer zwanger bent en dat het dan allemaal veel makkelijker zal gaan.

Mees wat schandalig dat ze nu toch weer je moeder willen "wieberen" bij jullie werk. Ik zou inderdaad maar gewoon die mail sturen. Niet geschoten is altijd mis. Wie weet helpt het toch nog (een beetje).

Hoop wat een leuk konijntje en met dat rijexamen gaat het vast helemaal goed komen. Je reflexen zijn in ieder geval o.k. als ik dat zo lees. Bovendien klinkt het als een rottijd om 's morgens om 8 uur al te moeten rijden (moest ik destijds ook) maar het is dan natuurlijk wel mei vakantie en het zal dus vast een stuk rustiger op de weg zijn dan 'normaal'. Tijdens je examen is dat een mooie meevaller:)

Jeetje wat jammer dat het ritme nog maar niet wil komen maar wie weet is dat straks toch ineens wel het geval. Het kan natuurlijk snel gaan. Heerlijk dat je zusje er nu weer is. Inderdaad maar proberen om wat rust te pakken door je zusje overdag even heerlijk met haar nichtje te laten tutten.

Sil bij jou slaapt je dochter dus al lekker door 's nachts? Bofkont:D!

Hier nog stééds niet ongi. Ik denk dat ik volgende woensdag, op mijn vrije dag, toch maar even met het zh ga bellen. Ik durf het hele spuit en pil gebeuren wel één dag op te schuiven maar niet veel verder. Dus als ik morgen nog niet ongesteld ben dan zal ik me er toch echt bij neer moeten leggen dat het hele, voor mij perfecte schema, totaal in het honderd loopt en ik de komende ICSI dus tòch weer alles onder werktijd zal hebben. Zucht, helaas pindakaas:( Ik baal er vreselijk van maar het is niet anders.) Zelden zo'n lange cyclus gehad maar uitgerekend wanneer je het ab-so-luut niet wilt en kunt gebruiken heb je zo'n olifanten cyclus :x

Heb wel afgelopen woensdag mijn hele stapel recepten naar de apotheek gebracht en vandaag na het werken 'even' langs gereden om die tassen vol op te halen. Voelde me net zo'n pakezel. Maar goed, de koelkast en de medicijnkast zijn weer afgeladen vol met hormonen rotzooi, daar kan het dus niet aan liggen;).

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, balen dat je nog niet ongi bent meid! hopelijk gooit het niet alles in de war

@jeetje, vervelend voor je dat de kleine zich 's nachts zo vaak meldt, maar dat gaat beter worden hoor! pak je overdag wel je rust als ze slaapt?

@sil, fijn dat je meid het zo lekker doet, genieten he!

@mees, jammer van het baantje van je moeder, snap ook niet waarom ze haar eruit (moeten) gooien. ze doet het met plezier en het geld is ook altijd leuk. hopelijk is er wat te regelen.

@boannan, welkom hier! en een gezond kindje is je zekers gegund

hier bezig met de traktatie van de kleine man, eerder van de week al een proef baksel gemaakt, dat ging niet helemaal zoals gewild.... had een leuke bakvorm gevonden, maar het kwam er niet helemaal goed uit.... net weer geprobeerd (kon niet wachten :)) en nu ging dat wel goed, maar de onderkant is niet helemaal gevuld...... dat was tijdens het bakken de bovenkant en een cake vormt zich wat naar het midden he.... maar goed, denk dat ik het hier maar bij laat. morgen versieren met chocolade glazuur achtig iets en sprinkels denk ik. zal een foto maken als het klaar is!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: de koelkast is in ieder geval gevuld. De apotheek heeft dus netjes meegewerkt, nu je eigen lijf nog. Balen als het allemaal zo mooi had kunnen zijn, dat het nu even anders uitvalt. Maar zo te horen heb je je er al voorzichtig bij neergelegd en probeer je ook al weer vooruit te kijken, hoe het dan valt. Zo te horen kun je je in de mei vakantie nog even helemaal opladen voor de spannende tijd die weer na die vakantie gaat komen.
    @Justme: spannend als je voor zo'n speciale dag een leuke cake wil bakken en hij komt niet helemaal lekker uit de vorm. Goed van je dat je het al een keer van tevoren hebt geprobeerd en dat hij nu wel goed gelukt is. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik had laatst een high tea en had speciale vrolijke vormpjes gekocht. 's Morgens had ik ze al een keer gemaakt (met de vormpjes die in het doosje erbij zaten) en toen waren ze allemaal goed gelukt (en lekker). En vlak voor vertrek wilde ik dus de 'echte' maken om mee te nemen (in die leuke vrolijke vormpjes), zodat ze nog lekker lauw waren als ik aankwam. Bleken die vormpjes niet geschikt voor de muffins die ik had (weet nooit het verschil tussen muffin en cupcake). Maar het deeg van een muffin is blijkbaar zwaarder dan die van een cupcake. Toen waren ze helemaal uit gelopen. Dus ipv een mooi hoog cakeje kwam ik op de high tea aangezet met uitgelopen vormpjes met platte cake erin :). Gelukkig waren ze nog steeds lekker.

Hier net terug van de drogist. We hebben gisteren van de gyn een enorme waslijst met vitamines gekregen die zowel mijn man als ik moeten gaan slikken. Net een aardig iemand van de drogist die ons heel goed geholpen heeft. Ik was zo druk bezig met het meezoeken naar de soorten die we hebben moesten, dat ik niet op de prijzen heb gelet. Moesten we ruim 80 euro afrekenen.:$ Nou, als dat nog geen kindje oplevert, dan weet ik het ook niet meer. Mijn man moet overigens ook aan het foliumzuur.;)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: gefeliciteerd nog met je zoontje! Was de cake uiteindelijk goed gelukt!
    @Boud: en de rode duivels al gearriveerd?

Hier weer, voor de derde maand op rij, op dag 27 ongesteld geworden (was eerst 28 dgn). Ik had nog de stille hoop dat het bruinverlies een week na mijn eisprong van een innesteling kon zijn. Maar dat was dus helaas niet het geval.
    Mijn zoontje is al weer aardig opgeknapt en hoest alleen nog. Nu zijn mijn man en ik aan de beurt en we zijn beiden snotverkouden. Bij mij al de 6e keer deze winter. Mijn man heeft vermoedelijk weer even kort koorts gehad. Ben ik net blij dat we zo snel kunnen beginnen, heeft hij dus weer even koorts gehad, wat consequenties voor de zaadkwaliteit kan hebben. Bij veel folders (van andere ivf-zkh) staat ook dat als de man koorts heeft gehad een behandeling 3 maanden uitgesteld wordt. Ik weet niet hoe het beleid in DD is, maar wil het toch even overleggen. We kunnen wel onze mond dichthouden, maar uiteindelijk hebben we alleen maar onszelf ermee. Dus als ik me aanmeld binnenkort, dat we willen gaan starten in mei, misschien gelijk maar even overleggen. Ik begreep dat je rondom je menstruatie een uitgangsecho krijgt en afhankelijk daarvan bepaald wordt wanneer je mag starten. Misschien dat het dan een idee is dat ook het zaad van mijn man even gecontroleerd wordt en of het dus, afhankelijk van de kwaliteit daarvan, zinvol is te gaan starten. Je wordt soms wel eens moedeloos van alles wat bij zo'n mmm komt kijken. Er is al niets spontaans meer bij. Je mag zelfs niet meer 'spontaan' ziek worden. ;)

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Just gefeliciteerd met de kleine man! Maak er een heerlijke dag van:)

Mees, nee nog geen duivels maar inmiddels wel -eindelijk- het eerste bruinverlies. Dus ik verwacht morgen dan toch als dag 1 te kunnen noteren en hopelijk vandaag (vanavond dan al) Ik zit zwaar in dubio wat te doen. Ik kan ook op dag twee starten met de pil en dan de tijd tussen start pil en start decap hetzelfde laten als op het schema. Dus dat is een dag of 9 (uit mijn hoofd) na de pil starten met de decap en het er dan bij de uitgangsecho, om te zien of ik met fostimon kan starten, op aan laten komen. Zou die paar dagen echt zoveel uitmaken??? Ik weet bijna zeker, wanneer ik het zh ga bellen voor overleg, dat ze me dan zonder pardon minimaal een week en waarschijnlijk langer zullen opschuiven. Kans is groot dat ze verder in week 18 en 19 inmiddels al weer helemaal vol zitten dus kom ik weer weken later aan de beurt. Het gaat echter hier maar om een paar dagen. In plaats van uiterlijk 6-4 starten met de pil wordt het nu 8-4 of 9-4. Pieker pieker pieker, zit er bij een verzekering ook een stress clausule???:):(:(

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: lastig inderdaad. Persoonlijk zou ik denken dat die 2-3 dagen toch niet zoveel uit zouden moeten maken. Bij 'mijn zkh' gebruiken ze ook de Decapeptyl om het zo passend te maken met de planning. Daardoor een keer een week langer Decap moeten spuiten, alleen maar omdat de punctie-plekken voor die week vol zaten. Dus volgens mij, moet er toch wat te knutselen zijn. Iedere vrouwenlijf en cyclus is uniek, dus volgens mij moeten ze wel wat gewend zijn om bij te sturen.
    Ja, die stress is herkenbaar. De mmm maakt je volgens mij 10 jaar ouder. Ze mogen wel standaard oxazepam voorschrijven als je weer met een poging gaat starten, want zodra je weer gaat beginnen, beginnen alle raderen gelijk weer overuren te draaien. Heel herkenbaar.

Hier net de mail naar de contactpersoon van ons schoonmaakwerk gestuurd. Voel me altijd bezwaard om anderen voor het karretje te spannen. Maar als je niets doet, weet je zeker dat er niets gebeurd. Zat er de hele tijd al mee in mijn kop, hoe ik het zou gaan formuleren, wat wel en wat niet te schrijven. Dus nu de knop op verzenden is gedrukt is het wel extra mega-spannend, maar aan de andere kant ook rust omdat de klus maar weer geklaard is.
    Verwacht er zelf weinig van, want deze persoon is de contactpersoon van het bedrijf dat wij schoonmaken. Dus die heeft natuurlijk niets te maken met contractperikelen van een bedrijf die ze inhuren. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    thanks meiden, we vieren vandaag alvast zijn verjaardag. de cake is volgens mij wel gelukt, ik heb een paar wagonnetjes met chocolade en sprinkels versiert. maak straks wel een paar foto's en zet ze hier ook neer. morgen gaan we lekker iets leuks doen op zijn verjaardag met z'n drietjes.

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

er zijn nu wat mensen die weten dat ik zwanger ben en die reageren heel lief. Toch schreeuw ik het nog niet van de daken, voor mij is de 20-wekenecho echt cruciaal. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn dat ik lekker kan werken zonder dat er steeds collega's vanalles vragen/zeggen. Dus we publiceren het pas 18 april in ons interne weekblaadje, dan heb ik nu nog even 'rust'. (mijn collega;s zijn erg lief, maar ook erg bemoeizuchtig soms. Iedereen wil per se zijn/haar mening uiten en daar heb ik nu geen zin in)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    foto's van mijn bakcreatie staan in mijn album

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: alles lekker in etappes doen. De mensen die je het meest na staan, vertel je het eerst en de rest volgt snel genoeg. Krijg je al een buikje. Dat zou voor mij ook een reden zijn het al wel te gaan vertellen. Ik vind niets zo erg als ze iets vermoeden en dan achter je rug om gaan smiespelen, zo van... 'zou het....?' Maar vooral doen waar jullie je goed bij voelen (en het tempo waar jullie je goed bij voelen).
    @Justme: je bak-creatie is heel goed geslaagd en mooi feestelijk met de versiersels. Aan je zoontje te zien, smaakte het ook lekker. Wat is hij al groot geworden, hè? Loopt hij al? Ik weet nog dat hij al vroeg met staan begon, dus toen ik hem net op de foto zag, vroeg ik me af of hij ook al wat stapjes maakte. Zo te zien heeft hij een leuke dag gehad!

Deel Deze Pagina