ja ik krijg al een buikje, maar heb nog wat slobbertruien die enigszins verhullend zijn en die draag ik nu gewoon veel...ze smiespelen maar, het is ons geheim en de mensen dicht om ons heen weten het nu en genieten mee van ons geheim
@juffie, fijn dat er nu mensen mee mogen genieten, doet jullie vast goed! @mees, kleine man loopt nog niet, maar gaat vast niet lang meer duren. achter een loopauto gaat het super en aardig snel.
Just leuke foto's en wat een leuke cake zo in de vorm van een treintje. Juffie, groot gelijk. Laat ze maar lekker kletsen. Het is aan jou wanneer je het wil vertellen en zolang slobbertruien de boel nog verhullen kun je daar nog lekker de tijd voor nemen.
Hoi Meiden, even de groetjes doen hier, ben ook ziek thuis, ben even op geweest, maar moet nu weer mijn bed in duiken. Manlief is druk in ons nieuwe huis, en ik moet eigenlijk mijn zoon straks van school halen om 15:00, hopelijk heb ik daar genoeg kracht voor, anders is het "zijn probleem". Lastig hoor.... Justme gefeliciteerd! wat een leuk ventje al zeg, en wat creatief zo'n trein van cakejes, kan ik hier ook wel eens doen! de oudste is dol op muffins bakken en versieren met zijn mama samen Juffie, spannend gefeliciteerd, maar ik snap dat het nog even duurt voor je er echt van kan genieten en minder angstig zal zijn. Sterkte ook ermee. Sneeuwmees, jij ook beterschap en grappig dat je man nu ook aan de pillen moet, hahaha, krijgt hij nog meer inlevingsvermogen van! en succes alvast weer met de volgende ronde in mei toch? Boud: even rondje hardlopen kan wonderen doen, om de boel los te maken! jij ook weer sterkte en succes gewenst! Hoop: succes met je rij-examen. Ik heb mijn roze pasje ook nog niet, maar nu we bedacht hebben dat we een derde willen, heb ik besloten dat ook ik eraan moet geloven! brrrrr moet er nog even niet aan denken(heb echt rij-angst). Gelukkig heb ik nog een excuus, eerst ons huis haha. nou ik duik mijn bed in, groetjes aan iedereen!
just me gefeliciteerd.. Guapetona beterschap. Juffie lekker gaan genieten hoor jullie verdienen het.. en hoe je dat met de buitenwereld deelt is jullie keus..
@Guapatona: gewoon lekker gaan lessen....het is zo superleuk! Ik kan niet wachten om zelf een autootje te gaan kopen...en natuurlijk rondtouren in onze Dodge Dus gewoon doen @Ricmar: hoe gaat het met je? Veel last van kwaaltjes?
@Guap: beterschap! Bij ons ook alle 3 ziek geweest. Nu allemaal weer hoestend en proestend op de been! Hier geen nieuws verder. Nadat het eerst op mijn kantoorbaan onrustig was (en de nodige slapeloze nachten heeft gekost), is het nu weer onrustig op ons schoonmaakbaantje. Ook hier al een paar nachten slecht van geslapen. Het contract van mijn moeder wordt niet verlengd en omdat wij altijd samen werkten (en zij in noodgevallen helemaal voor mij het werk overnam), is het voor mij ook einde oefening. Omdat mijn moeder mij goed hielp (omdat ze dat erg leuk vond om te doen), kon ik dit dus zo lang volhouden. Maar als zij wegvalt is het voor mij onhaalbaar dat helemaal alleen te doen. Ik werk 9 uur per dag en dan nog 2,5 uur iedere avond zwaar werk leveren (met een peuter en een man die af en toe nachtdiensten heeft). Ik heb nog een mailtje naar de contactpersoon van de organisatie waar we werken gestuurd, maar verwacht daar weinig van (heb ook geen reactie terug ontvangen). Dat was nog een beetje ons laatste redmiddel nog. Omdat het voor mijn moeder zo'n enorme klap is, trek ik me dat ook aan. Voor haar was dat werken echt een uitje en merk dat ze er erg verdrietig door is. Maar ik weet niet meer hoe ik dit nog vlot kan trekken als een bedrijf duidelijk niet mee wil werken om iemand nog op de oude dag lekker te laten (door) werken. Ik wacht nog een paar dagen met het opstellen van mijn ontslagbrief, want vind het toch wel een stap. Volgende maand is het toevallig ook net dat ik 25 jaar in de schoonmaakwereld zit (waarvan 19 jaar bij dit bedrijf). Verder is het natuurlijk ook een behoorlijke strop aan inkomsten, voor zowel mij als mijn moeder. Nou, we zullen het afwachten, maar ik verwacht dat er nog weinig hoop voor ons is.
Bestaat er geen kans dat ze jou ook ontslaan? Dan kan je iig 3 jaar ww krijgen voor dit stukje inkomstenverlies? Ik zou dan zeker niet zelf ontslag nemen, succes!
@Guap: mij ontslaan doen ze niet snel. Ze kijken wel uit. Ze weten (vermoeden) toch wel dat als mijn moeder ermee ophoudt, ik er ook mee zal moeten stoppen. Dus dat 'het probleem' zich dan voor hun vanzelf oplost. Op zich redden we het financieel nog wel, maar het scheelt toch behoorlijk. En het is gewoon balen dat door de dwarse houding van zo'n bedrijf, ik geheel onnodig in mijn portemonnee geraakt wordt. En ook mijn moeder. Die mensen kunnen amper rondkomen met de leuke bezuinigingen van tegenwoordig. Dus iedere cent was meegenomen. Maar ja, ze kijken naar poppetjes en centjes en vergeten de mens en de situatie erachter.
Goedenavond meiden Guapetona beterschap! Heel goed dat je voor je rijbewijs wilt gaan. Het geeft je zo'n vrijheid. Wanneer je eenmaal je roze pasje hebt, weet je niet wat je overkomt! Autorijden vind ik iets heerlijks terwijl het mij, voor ik ging lessen, ook allemaal doodeng leek. Komt helemaal goed hoor! Mees jammer dat het toch echt over en uit lijkt met jullie schoonmaak baan. Hier dan vandaag ein-de-lijk ongesteld geworden. Na 39 dagen! Pfff (guap ik heb heel wat afgefittnesst-schrijf je dat zo???- de afgelopen dagen maar denk toch niet dat het daardoor 'sneller' gekomen is) Gisteravond kwam het eigenlijk echt op gang na een paar dagen er tegen aan hangen en hoewel dat eigenlijk aan de late kant was heb ik besloten om dat toch maar als dag 1 te gaan beschouwen. Zo snoep ik er toch weer een dagje af. Op de bijsluiter van de pil staat dat je, wanneer je start met de pil, op dag een moet beginnen dus vanavond neem ik gewoon al de eerste pil en dan morgen in de loop van de dag nr. twee en dan donderdag gewoon weer 's ochtends. Ook de periode tussen pil en decap doe ik gewoon een dag korter en dan heb ik al weer drie dagen gewonnen. Nu duimen dat 25 april bij de echo alles goed genoeg stil ligt zodat ik dan kan beginnen met Fostimon. Maar ik ga er vanuit dat dit wel zo zal zijn. Heb gisteren wat zitten grasduinen op internet en door bijsluiters. Decapeptyl is vooral een hulpmiddel voor het plannen van de stimulatiestart. Het legt je cyclus stil maar dat doet de pil ook al. We gaan het beleven. Kan nu voor mijn gevoel in ieder geval weer verder.
@Boud: fijn dat je ongesteld geworden bent. Tegenstrijdig om dat te moeten zeggen als je op ZP zit vol met mensen met een kinderwens. Maar in jouw geval kon ik niet wachten tot het dan eindelijk zou beginnen. Inderdaad nu rustig afwachten tot 25 april en dan zal er vast iets bij te sturen zijn als het nodig mocht zijn. Ben blij dat je nu tenminste weer vooruit kunt!
Inderdaad rustig hier. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik heb gisteren naar DD gebeld om mezelf aan te melden. Maar het bleek nogal druk en zo makkelijk als ik dacht 'even' een afspraak voor een uitgangsecho te maken, was dus niet zo even gebeurd. Het duurt eerst al een tijd voordat je erdoorheen bent, want ze zijn veel en lang in gesprek. De dagen voor mijn menstruatie zitten ze al vol. (En ik was al zo blij dat ik op vrijdag ongesteld zou worden en hoopte dus dat ik die donderdag of vrijdag kon komen omdat dat mijn vrije dagen waren). Nou, gaat je 'ideale' plaatje dus gelijk weer. Ze moest eerst overleggen, kwam na lange tijd weer terug, wilde voorstellen dat ik dan een week eerder zou komen voor die uitgangsecho en het behandelplan en dan een week na mijn menstruatie weer voor een echo. Zo had ik het begrepen. Ze moest dit echter eerst nog weer regelen en overleggen en zou me dan terugbellen. Ze was erg aardig, maar vreselijk chaotisch en had het duidelijk allemaal niet op een rijtje. Het is daar zo druk, dat dat me wel eens zorgen baart (zeker als je al moeite hebt om zelfs maar een echo te plannen, en dan ben je nog niet eens gestart). Maar het was inmiddels al 4 uur en had nog niets gehoord en ik moest gaan werken. Ging er vanuit dat ze me dan wel morgen (vandaag) zou bellen. Maar ja, toen belde ze dus toch, terwijl ik niet thuis was, terug. Mijn man was thuis en heeft die afspraken genoteerd (maar ja, die zit niet zo in de 'materie' als wij vrouwen natuurlijk ). Ik moet nu dus een week voor mijn menstruatie erheen voor een uitgangsecho en het behandelplan. En dan moet ik dus een week na mijn menstruatie terug, waarvan ik 's morgens bij haar aan de telefoon had begrepen weer een echo (fm). Maar nu had mijn man begrepen dat ik 10 mei voor een gesprek moest komen. Dat snap ik dus niet, want waarom moet je eerst al beginnen en krijg je dan ineens nog een gesprek. Omdat die vrouw zo druk en chaotisch was, wil ik er eigenlijk ook niet voor terugbellen. Het is pas iets voor volgende maand en er staat een afspraak. De vraag is alleen wat ze dan dus gaan doen. Verder had ik voor ons schoonmaakbaantje (als laatste redmiddel) een mailtje gestuurd naar de contactpersoon van het pand waar we schoonmaken. Had er geen reactie op ontvangen, maar hoorde wel via een van de medewerkers (die ook met haar gebeld had hierover) dat ze er niets aan kon doen omdat wij niet bij hun in dienst zijn (maar bij het bedrijf dat ze inhuren). Dat laatste spoor loopt helaas dus ook op niets uit. Gisteren belde onze rayonleidster een beetje pissig op dat ze dus van mijn mail aan de klant had gehoord. En dat dat niet gebruikelijk was en dat ze dus not amused hierover was. Ik had haar moeten bellen als ik vragen had en niet de klant. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik bij haar niet verder kwam en dus toch alles op alles zette om dit toch nog vlot te trekken. Heb haar nog allerlei opties genoemd, maar ze wilde duidelijk niet meewerken. Ze zegt dat ze alle mogelijkheden al had onderzocht om mijn moeder's contract te verlengen, maar dat ze niets meer kon. Dat betekent dat ik een dezer dagen me toch mag gaan richten op het schrijven van een ontslagbrief. Ik zie het niet zitten om op kantoor tot half 6 te werken, dan naar mijn andere werk te gaan en dan nog eens 2,5 uur te werken. Dan ben ik onderhand om half 9 thuis. Dat ga ik dus echt niet doen. Dus zo komt er na 25 jaar een einde aan mijn 'schoonmaakcarrière'.
Het is hier volgens mij nog maar dag 24 na de mk en nu heb ik alweer heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Kan dat al wel?
sneeuwmees, ik zouy als ik jou was eens kamer vragen gaan stellen, hoe ons kabinet dat ziet, men wordt 65 en de baas zet ze op straat.. maar geen aow... toch een beetje vreemd niet waar?? vraag me af of dat zomaar mag (leeftijdsdiscriminatie) waxientje kan je niet je ei nu hebben?? dat die later is??
Bruinverlies en flinke buikpijn... en ontzettend zere borsten. Dus denk dat het toch mijn ongi is, kan voor de zekerheid wel een ovulatietestje doen misschien.
Ovulatietestje is niet meer nodig: bloed! Nou moe... Ik heb het even nagekeken, ik zit op dag 25 na de mk.
Dank je ... ik denk dat het ook wel klopt. Blijkbaar wil mijn lijf net zo graag snel weer verder als ikzelf ...