Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: het is heel dubbel dat wat ze in Den Haag verzinnen in de praktijk gewoon niet mogelijk blijkt te zijn. Het is inderdaad leeftijdsdiscriminatie en geven ze ook gewoon toe dat ze vanwege de leeftijd een contract niet meer willen verlengen. Dus lastig als je wilt werken en je mag het niet.
    @Wax: volgens mij had ik de eerste menstruatie na de mk ook een keer een kortere cyclus. Maar was vanaf dat moment wel weer regelmatig.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    het voelt wel als een ongi in elk geval, waren dus die ovutesten toch positief van de eisprong. Nou ja, vind het prima zo. We zien deze maand wel weer.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: heb je inmiddels al wel negatieve zw.testen gehad? Misschien dat de positieve ovu-test nog wel reageerde op een restje HCG dat je nog in je lichaam had zitten.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb nog geen zw-testen weer gedaan. Leek me niet nodig. Maar ben nu flink ongesteld dus denk dat alles nu wel weer op de rit is.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: hopelijk is het met deze heftige ongesteldheid gewoon ook gelijk weer goed op orde (is vaak wel zo).

Ik heb zelf het idee dat mijn cyclus wat in de war is. Had halverwege de cyclus ineens een paar dagen bruinverlies. Waardoor ik stille hoop had dat dat een innestelingsbloeding kon zijn. Ben wel gewoon (net zoals voorgaande maanden) op dag 27 ongesteld geworden en de menstruatie leek ook normaal te verlopen. Zaterdag zou het dan een week zijn en is het meestal ook echt over. Maar gisteren had ik nog wat bruinverlies en vandaag ook even nog wat waterig rood bij het afvegen. Heb ook dat mijn borsten nog erg gevoelig zijn en ik voel dus wat ongi-krampjes. Weet even niet wat ik ermee aan moet. Wordt er knap onzeker van, zeker we volgende maand eindelijk gaan starten na al die maanden wachten. Weet ook niet of dat voor ivf uitmaakt, want in principe leggen ze je eigen cyclus plat. Merk wel dat door dat bruinverlies halverwege en nu dus, ik al weken voor mijn gevoel in mijn hoofd met een 'ongesteldheid' bezig ben en daar dus enorm onrustig van wordt en me onzeker maakt. Anders morgen maar eens langs de huisarts.

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ff een update van mij: het hartje vandaag klonk zo mooi! en wat nog bijzonderder was: mijn vk weet natuurlijk hoe spannend het deze weken is, dus.... ze zei ga maar liggen, we gaan ook even kijken hoe het er van binnen uit ziet! wow..zo lief..en het gaf zo'n opluchting bij mij toen we ook konden zien dat alles echt goed gaat! (bij ons zoontje luisterde ze bij controle alleen naar het hartje en daar hoorde ze niets geks aan, terwijl later bleek dat het toen al mis was en hij vol vocht zat, vandaar)
    het gaat tot nu toe dus echt goed! en de placenta ligt vooraan, dus het klopt dat ik vooral in me af en toe wat voel draaien :) ook dat is voor mij fijn, want bij ons zoontje lag placenta achter en nu is het dus echt duidelijk een andere zwangerschap. misschien leg ik t omslachtig uit, maar voor mij is dit zo belangrijk! Dat er iets aantoonbaar anders is en ik dus niet alles kan en mag vergelijken (wat ik tot nu toe natuurlijk wel steeds deed) verder weten we nu ook bijna zeker wat het wordt maar dat hou ik lekker geheim :p
    over twee weken weer controle en als ik wil, maakt ze dan weer een echo zodat ik niet tot 16 mei zo in spanning zit. echt zo lief, ben er zo blij om! ik had er zelf nooit om durven vragen nl.
    pffffffffffff... de roze wolk begint dan nu toch echt langzaam wat groter te worden :)
    hoop dat het met jullie goed gaat, ben even heel egoïstisch dat ik verder nergens op reageer...sorry!!

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie wat heerlijk dat alles goed blijkt te zijn en wat fijn dat de vk zo goed met jullie mee denkt en mee leeft. Nu inderdaad lekker op die roze wolk klimmen en mooi erop blijven zitten!

Wax klinkt inderdaad alsof alles vanbinnen even goed opgeschoond wordt. Kun je straks weer verder moet je maar denken.

Mees wanneer je je ongi niet vertrouwd inderdaad toch maar even naar de ha.

Hier vanmorgen begonnen met de eerste decap spuit. Ik loop nu al met al maar twee dagen achter op het schema van het zh. Dat maakt dus vast niet heel veel uit. 25-4 eerste echo, dan weet ik meer. Maar eerste volgende week nog 'even' op schoolkamp

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @juffie, fijn dat alles goed is!! nu lekker genieten meid

@mees, misschien een afspraak met je voetreflex dame maken? even lekker ontspannen!

hier lekker weekend gehad, beetje genoten van het zonnetje. helaas was het zonnetje niet zoveel te zien als we wel hadden verwacht...... de zomerjas van kleine man maar eens uit de kast gehaald, die passen! nog wel even een waterdicht jasje halen voor als het heerlijke regenweer weer komt....

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: dit soort ego-berichtjes mogen altijd. Wat een heerlijk nieuws allemaal en kan me voorstellen dat je erg blij bent. Nu inderdaad lekker genieten (maar zo te horen begin je dat al aardig goed te doen).
    @Boud: zo te horen valt de 'schade' erg mee. Dat moet geen probleem met de planning gaan opleveren. Dus de eerste spuit is weer een feit. Moet je nu de echo van de 25e afwachten om te horen wanneer je met de stimulatie kan beginnen?
    @Justme: ik had afgelopen vrijdagmorgen een afspraak bij de voetreflex waar ik zo naar uit keek. Maar toen moest mijn man onverwachts donderdagnacht werken en hij vond het onhandig als ik dan weg was en hij er al weer zo vroeg uit moest voor ons zoontje. Heb toen die afspraak noodgedwongen af moeten zeggen, want later op de dag kon ik weer niet. Maar achteraf was mijn man donderdag al vroeg thuis van zijn werk en ons zoontje werd om 10 uur wakker (dus ruim nadat ik al terug was van die afspraak). Had dus makkelijk kunnen gaan, dus toen baalde ik nog erger. Ook omdat ik de afspraak wilde verzetten en volgende week donderdag pas kan. Grrr.....
    Hier viel het weer eerst ook tegen, maar toen de bewolking los trok op zondag (rond een uurtje of 2), toen was het wel gelijk lekker. Alleen jammer toen ik eind van de middag met een boekje in de zon ging zitten, dat hij toen snel weg was.

Hier zo even aankijken hoe het met de ongi is. Echt ongi is het niet, maar bij het plassen steeds sliertjes en flubbetjes en wat rood waterig bij het afvegen of in het inlegkruisje. Ik weet niet of die mutsenbollen die ik de vorige cyclus gebruikt heb, nog daarvan invloed kunnen zijn. Ik was daar vlak voor de ongi mee gestopt en ging ervan uit dat dat dan tijdens je menstruatie ook uit je lichaam was. Maar het lijkt dat mijn lichaam nog even niet in de stand staat van de de ongi voorbij is en dat het tijd is voor een nieuwe cyclus (volle borsten, ongi-krampjes en hoofd- en lage rugpijn). Een raar idee dat mijn banner aangeeft dat ik over 3 dagen al mijn eisprong heb, terwijl dat dus voor mijn gevoel niet kan gaan kloppen. Vrees dat alles een flink stuk zal opschuiven.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: dat klinkt idd wel ongewoon met dat bruinverlies halverwege, vooral omdat het structureel is. Is het echt halverwege je cyclus of zeg maar een dag of 5 voor je eerste menstruatiedag? Dat laatste heb ik zelf nl ook een tijdje gehad, tussen mijn dochter en de eerste mk in. Na die mk was dat weer over. Heb me er nooit erg druk over gemaakt.
    O ik lees nu verder en zie dat je op dag 11 zit, dat is wel raar inderdaad. Zoiets ongewoons zou ik wel op medicatie schuiven.

Heb zelf nog wat zwangerschapssymptomen gehouden tot aan mijn huidige menstruatie. Mijn borsten bleven maar zwanger, voelde zo stom. Ben blij dat dat nu ook weg is.

@ Juffie: ik ben op het moment ook heel ego, ik reageer ook amper op anderen. Komt ook omdat ik er even niet zo heel erg mee bezig wil zijn. Maar vind het heel erg fijn zulke goed berichten van je te lezen!!

Ik stond iets van een week geleden op de weegschaal en schrok me rot!
    Was over de 70 kilo gegaan en dat is voor mij echt een grens, omdat daarna mijn bmi ook ongezond wordt. Dus ben begonnen met afvallen (ik woog 71) en ben die ongezonde kilo gelukkig alweer kwijt. Ik hoop er nog 5 kwijt te kunnen raken. Doe het gewoon door de eetmeter van het voedingscentrum zo goed en kwaad als het gaat in te vullen. En dan onder de 2000 calorieeen te blijven elke dag. Dat lijkt dus te werken. Verder geen gedoe met rare menu's enzo ik draai gewoon mee in ons gezinnetje, het is vooral uitkijken tijdens de andere maaltijden en met tussendoortjes en ik schep mijn bord niet meer zo lomp vol.

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ik denk ook dat de schade wel een beetje meevalt, maar ik zal inderdaad moeten wachten tot de echo van de 25e. Op mijn schema staat dat ik ook vanaf 25 april Fostimon moet gaan spuiten maar ik hou er rekening mee dat dit best een dag of twee, drie later kan worden. Maar ik denk niet dat het heel veel meer wordt. Maar goed, ik kan natuurlijk niet zelf even 'checken' van te voren dus we wachten maar weer af.

Wax en Juffie jullie hoeven je wat mij betreft niet te verontschuldigen voor 'ego' berichtjes hoor. Het is heel begrijpelijk dat je even geen 'oog' hebt voor de verhalen van een ander. Hoewel jullie redenen heel verschillend zijn vind ik ze allebei heel normaal dus geneer je niet wat dat betreft. Ben alleen maar blij voor jullie dat het goed gaat. Voor Juffie bij deze zwangerschap en voor Wax dat je niet zo diep de put in bent geraakt als je zelf van te voren gevreesd had maar dat het juist eigenlijk emotioneel allemaal best goed gaat. Helemaal top meiden!

Ricmar ik zag een mooie 'APK-keuring' op fb. Gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal goed gaat.

Verder weet ik het allemaal even niet meer hoor. Het is momenteel erg druk op school met toetsen, scoren en evalueren van de vorderingen van de kids. Daar komt nog eens een aanstaand inspectie bezoek bovenop dat als een soort "zwaard van Damocles" boven ons hoofd zweeft en verder volgende week op schoolkamp. Pff, ik weet overdag vaak van voren niet wat ik van achteren eigenlijk het beste zou kunnen doen of waar te beginnen. Door het aanstaande kamp zijn de kids ook nog eens 'helemaal van het padje' dus aan het eind van de dag kun je mij momenteel wel bij elkaar vegen. Maar de tijd tot aan de echo en dus de 'echte' start gaat zo wel lekker snel...

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik vroeg me af hoe DE pil heet die jij altijd moet slikken als jij met een poging begint. Ik vloei nog steeds na mijn menstruatie en heb morgen telefonisch overleg met mijn huisarts. Wil het allemaal eens doornemen wat de mogelijkheden zijn.
    Lijkt me inderdaad heftig als de kinderen zo hyper zijn en je hebt het zo druk. Dat je jezelf volspuit met hormonen, is ook niet bevorderlijk.
    @Wax: knap dat je wat probeert af te vallen. Ik probeer het ook nog steeds, maar het lukt niet erg. Mijn doel is momenteel dus maar 'stabiel' blijven.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees de pil die ik slik heet helaas naar zijn werkzame stof en niet zoiets 'simpels' als de bekende Microgynon, of Diane ofzo. Maar op het doosje staat "Ethinylestradiol/Levonorgestrel". Ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik moet na de start met decap nog 4 dagen doorslikken en dan stoppen met de pil. Daarna komt er, als het goed is nog een menstruatie op gang. Of dat nu ook gaat gebeuren weet ik niet want het is nu wel heel kort geleden dat ik echt ongesteld was. Ik ben dus benieuwd. Je zult zien en beleven dat ik dan tijdens het kamp ook nog eens ongesteld zal zijn, grrr.

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

oo dank voor jullie lieve reacties!!
    @boudicca hoop voor je dat je een leuk kamp hebt ZONDER ongesteld zijn, da's zooo vervelend dan

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: heb gisteren mijn huisarts gesproken. Ze vermoedde dat het inderdaad een hormonale ontregeling was, gezien mijn klachten. Die utro (al wist ze in eerste instantie niet wat het was), kon daar aan meegedragen hebben. Ze stelde voor om af te wachten (goh, dat doen we nog niet genoeg in de mmm). Ik stelde haar nog allerlei medicijnen voor Primolut, jouw medicijn, maar dat wilde ze niet zomaar voorschrijven. Vroeg haar nog of het misschien zinvol was om bloed te prikken om te zien welk hormoon even te hoog of te laag was. Maar dat had volgens haar weinig zin. Ik moest het maar even overleggen met de gyn evt. en afhankelijk wat die zeiden wilden ze wel lab-formulieren klaarmaken of iets voorschrijven. Ze vindt het toch lastig om daar tussen te zitten, merkte ik. Maar haar advies was even aanzien. Ik wil in ieder geval even ovutesten gaan kopen in de hoop een dezer dagen toch een eisprong te traceren. Dan kan ik ongeveer ook wel inschatten wanneer mijn ongi daarna volgt en weet ik ook wat ik DD kan melden.
    @Syl: hoe is het met jou, meid? We missen je?
    @Hoop: met jou ook alles goed?

Verder gisteren dan eindelijk mijn ontslagbrief voor mijn schoonmaakbaan op de post gedaan. We hebben alles geprobeerd, maar liepen compleet vast om mijn moeder nog aan het werk te kunnen houden. Ik had de brief al een paar dagen klaar, maar merkte dat ik het moment van op de post doen toch onbewust even uitstelde. Maar gisteren alsnog gedaan. Voelde raar, maar ook als een opluchting dat er een knoop doorgehakt is. Het is goed zo!
    Heb nog lang met mijn moeder gesproken. Zij had weer ergens een andere naam gevonden van iemand die we nog konden gaan bellen. Maar ik zei al dat ze elkaar toch allemaal de hand boven het hoofd hielden en we geen steek verder kwamen. En dat ik er ook voor paste mezelf als een stront te laten behandelen. Ze hebben nooit klachten of omkijken naar ons, dus baal er van dat ze ons zo behandelen en niet mee willen werken of denken. Zei tegen mijn moeder dat we ook nog zoiets als eigenwaarde hebben. Dat vond ze eigenlijk ook wel. Denk dat het voor haar nu ook wel goed voelt.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: alles goed hier.Helaas weer ongesteld geworden(alweer voorbij ook)
    Nog 2,5 week voor het afrijden:)
    Ik vind dat je het goed gedaan hebt zo met het schoonmaak baantje. Je hebt altijd je best gedaan en zo hou je je eigenwaarde!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: balen dat je ongesteld geworden bent, maar je kunt weer naar de komende eisprong 'toewerken'. Inderdaad voor jou nog 2,5 week. En dan mag je lekker zelf de weg op, want jij gaat het gewoon halen. Mijn neefje van 17 heeft ook zijn rijbewijs. Je moet dan nog onder begeleiding rijden. Ik ging ervanuit dat dat gewoon iemand met een rijbewijs moest zijn. Maar de personen met wie hij meerijdt, moeten ook weer eerst een bepaalde pas aanvragen. Het is ook zo'n geldklopperij. Dat hebben mijn zus en man dus gedaan. Dus spontaan mijn neefje een keer laten rijden in mijn auto met mij ernaast zit er dus niet in. Maar gelukkig heb jij daar straks geen last van.

Hier vanmorgen een ovutest gedaan en hij ziet er uit als ik normaal begin met testen op dag 11. Ik verwacht, denk en hoop dus dat mijn cyclus een dag of 3-4 van slag is en dus later.
    Als dat zo is, valt de schade nog mee. Maar ik zal het wel even moeten terugkoppelen met DD ivm de gemaakte afspraken. We zullen het zien. Moet af leren dat ik teveel in het voren denk en plan, want er is niets zo veranderlijk dan het vrouwenlichaam.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Alles goed hier hoor, ben alleen een beetje druk. Met Lotje is ook alles lekker, niets te klagen dus eigenlijk. Eerste ongi alweer achter de rug en vorige week is het spiraaltje geplaatst zo'n koperspiraal omdat ik niet tegen de hormonen kan van een gewoon spiraal. Uitslag van uitstrijkje was goed!! Super nieuws!! En tja ben weer aan de morfine gezet voor mijn rugpijn, was zo erg dat ik Lotte niet eens kon tillen, dat gaat nu wel wat beter maar had het liever zonder die rotzooi gedaan. Ik hoop dat er een keer een andere oplossing voor komt maar ben bang van niet we hebben natuurlijk al een hoop geprobeert.

Mees, toch ontslag moeten nemen ja? Jammer dat het zo moest lopen, ook voor je moeder. En binnenkort dus aan de slag met DD? Spannend hoor meid!

Boud, jij ook alweer bezig met je volgende ronde? Heel veel s6 hoor, we gaan weer voor je duimen!!

Verder iedereen een dikke knuffellllll van ons.......

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: fijn dat ook bij jou alles goed is, al kan ik me voorstellen dat de rugpijn niet prettig is. Ik hoop dat dat toch snel beter mag gaan. En super dat de uitslag van je uitstrijkje goed was! Ben heel blij voor je. Ik heb zelf ook altijd koperspiraaltjes gehad. En ben er zelf eigenlijk altijd wel tevreden over geweest.

Heb net mijn zoontje naar de psz gebracht. Meestal doet mijn man het, omdat ik dus op maandag werk als hij erheen gaat, of op de donderdag als ik thuis ben, gaan we samen.
    Deze keer dus met hem alleen. Hij begon al een half uur voor die tijd dat hij al wilde gaan, dus een goed teken.
    Maar als we daar zijn is hij altijd in het begin heel stil en verlegen. Nu dus ook weer, maar toen ik weg wilde gaan, begon hij te huilen. Jemig....Pfff... Ik vind het normaal al best wennen om m'n jochie weg te brengen en hem achter te laten, maar nu hij ook nog eens ging huilen. Nou, gelukkig waaide het hard op de terugweg en konden de waterige oogjes van mij ook even wegwaaien. Ik weet wel dat hij nu al zeker lekker aan het rennen en spelen is. Dat troost me dan weer. Maar zo te moeten weglopen went nog niet erg.
    Nou, ik ga de boenwas maar eens opzoeken. We gaan morgen een kast bij de Ikea kopen omdat we onze nek breken over allemaal doosjes, mandjes met allerlei soorten speelgoed van ons zoontje. Het staat nu allemaal voor, op en naast een oude kast die nog van mijn oma geweest is. Maar die gaat dus terug naar mijn ouders. Wil hem nog wel even lekker laten ruiken en glimmen, dus zo meteen de poetslap maar even erover heen halen.
    Morgen dus een grote speelgoedkast van de Ikea, met heel veel lades, dan is de ellende van de nekbreken hopelijk ook over. En hebben we hopelijk weer eens een opgeruimd huis!;)

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sil wat een goed nieuws dat de uitslag van het uitstrijkje goed was. Wat een opluchting voor je. Fijn hoor! Jammer dat het met de rug niet wil lukken. Hopelijk met morfine geen pijn meer maar jammer dat het nodig is.

@Mees balen dat het zo moest lopen met je schoonmaakbaantje maar inderdaad, als je zelf zo moet lopen leuren en je wordt na al je inzet als voetveeg behandeld, kun je misschien ook maar beter de eer aan jezelf houden. Jammer blijft het wel.
    Je zoontje is vast onderhand al weer thuis en heeft het waarschijnlijk naar zijn zin gehad maar begrijpelijk dat het een rotgevoel geeft om weg te moeten lopen terwijl hij huilt.

Hier gisteren de schrik van mijn leven gehad. Mijn zus belde op en ik kon duidelijk de paniek nog in haar stem horen dus dan schrik je meteen al. Vertelde ze dat ze de hele nacht in het ziekenhuis had gezeten met mijn neefje van 4. Er kwam een heel warrig verhaal over een valpartij en dat hij niet meer wakker werd en zelfs niet meer reageerde op pijnprikkels dus ik zat helemaal bibberend aan de telefoon, ervan overtuigd dat ze zou gaan zeggen dat ie nu in coma op de ic lag. Maar toen bleek hij al weer naast haar op de bank thuis te zitten. Pff, wat een achtbaan van emoties je dan in een paar minuten doormaakt zeg. Het is wel even heel spannend geweest want de ha, die mijn zus in paniek gebeld had, heeft zelfs nog overwogen om een trauma heli te sturen. Het werd uiteindelijk de ambulance en tegen de tijd dat die bij hun aankwam werd het kind net wakker maar toch mee en ter observatie een nacht in het zh. Ik had liever gehad dat ze het gesprek begonnen was met 'nu is alles goed maar....' Dat had een hoop spanning en schrik gescheeld denk ik zo. Dit weekend toch maar even 'langs' gaan om het ventje even zelf te zien en met eigen ogen de bevestiging krijgen dat meneer inderdaad heel veel geluk gehad heeft en alles het nog doet.
    Op zo'n moment is een afstand van twee uur rijden ineens wel heel ver moet ik zeggen. Mijn zus en ik zijn door omstandigheden en niet heel close meer, en mijn zwager en ik liggen elkaar al he-le-maal niet, maar ik ben stapelgek op mijn neefje en had het gisteren een paar minuten behoorlijk benauwd. Merk aan mezelf dat ik echt de behoefte heb om hem even te knuffelen en te zeggen dat ik van hem houd. Dus toch maar die lange rit gaan maken voor mijn eigen gemoedsrust. Eens zien of ik daarna nog bij mijn broer langs kan die daar niet giga ver bij vandaan woont. Waarschijnlijk moet ik na zo'n middagje wel even stoom afblazen;)
    Verder vanmiddag ook al de nodige drama op school omdat een van de leerlingen van een klimtoesel viel. In eerste instantie leek ze vooral erg geschrokken maar omdat het een heel moeilijk te pijlen meisje is dat niet goed kan aangeven waar ze pijn heeft haar toch maar goed in de gaten gehouden. Een half uur later moest ze overgeven en toen dus uit voorzorg ouders maar gebeld zodat die met haar naar een dokter konden. Ik vermoed toch een hersenschudding, zou sneu zijn want de kans dat ze dan mee kan op schoolkamp is voor haar daarmee wel een stuk kleiner.

Deel Deze Pagina