@boud, wat een schrik zeg! maar heel fijn dat alles goed is met je neefje. @mees, goed dat je die brief gestuurd hebt, maar uiteraard heel jammer dat het moest. wie weet vinden jullie snel wat anders. wij hebben afgelopen weekend ook een ritje naar de ikea gemaakt voor speelgoed opberg dingen. wij zijn terug gekomen met 2 hele grote opbergdozen met zo'n schuin stukje aan de voorkant zodat ze gestapeld open kunnen. bevalt super! misschien ook wat voor jullie. @syl, fijn dat de uitslag goed was! pak je van hart he! en heerlijk dat die kleine het goed doet, genieten he! hier verder alles goed, kleine man zit in de overgang naar 1 slaapje. gaat nog niet elke dag, maar het begin is er. meneer wilde 's avonds niet slapen, gewoon nog niet moe..... dus we zullen zien wanner hij echt over is naar 1 slaapje.
Hoi meiden, ik verwaarloos jullie echt heel erg, sorry daarvoor! Mijn zusje is nog steeds hier, maar gaat morgen weg. Ik ga haar zo ontzettend missen!! Het was zo gezellig samen en M.ila kent haar al echt, ze lacht heel vaak naar haar. Zo schattig. We krijgen ook steeds meer een ritme gelukkig. De laatste dagen slaapt ze 's nachts ruim 5 uur aan een stuk, heerlijk! Overdag laat ze ook vaak langer tussen de flessen zitten. En ze is lekker vrolijk en 'babbelt' erop los. Ik begin steeds meer te genieten gelukkig. Ik probeer op de hoogte te blijven, maar is me dus de laatste tijd niet echt gelukt. Ga dus nog wat beter teruglezen hoor. Ik zag wel goed nieuws van Sil, wat fijn! En Mees, je ontslag ingediend bij je schoonmaakbaan? Wat jammer dat het zo is gelopen, maar ik kan het me ook wel voorstellen dat je zelf die stap hebt genomen nu. Boud: succes deze ronde!! Ik duim! Verder iedereen een dikke knuffel!! Gaan we nog een meeting doen in mei trouwens??
@Jeetje: je hebt ons echt niet verwaarloost, hoor! Zag leuke filmpjes op fb voorbij komen en wist dat je zus er was, dus logisch dat je nu even met volle teugen van je dochtertje én zus geniet. Ik zat laatst nog aan onze date te denken, maar wist niet of je nog wel naar NL zou komen omdat je zus nu bij jou langs was geweest. Maar ik ben er zeker voor in!! Dus laat maar de week weten waarin je van plan bent te komen. @Boud: wat een schrik, meid! Moest zeggen dat ik de kippenvel ook over mijn armen voelde lopen toen je alles zo beschreef. Kan me dus helemaal voorstellen, zeker omdat het voor jou een bekend en geliefd kindje is, dat het je nog harder heeft geraakt. Lekker snel op bezoek gaan en even 'polshoogte' nemen. Fijn dat het allemaal met een sisser is afgelopen. @Justme: die kast heb ik ook gezien (en ook over getwijfeld of het iets voor ons kon zijn). Uiteindelijk kwamen we bij een dichte kast met heel veel lades uit, ook omdat we er ook nog wat spulletjes van onszelf in kwijt kunnen (wat nu ook nog wel eens rondslingert). Dus ben heel benieuwd straks hoe die kast staat! Hier lijkt het bloedverlies zo langzaam aan over te gaan. Misschien nog niet eens zo gek om volgende maand met een ivf poging te beginnen en mijn cyclus eens helemaal plat te leggen (en opnieuw te laten opstarten). Heb mijn man nu wel plechtig moeten beloven niet meer zelf te dokteren (en doe dat nu ook zeker niet meer). Nu even afwachten hoe alles gaat lopen. Ben begonnen met ovutesten, want als mijn eisprong alsnog komt, kan ik ongeveer 14 dagen erbij optellen en weet ik ook hoeveel mijn cyclus van slag is en opschuift. Ik heb zelf het idee dat dat 3-4 dagen is. Dus de schade lijkt nog mee te vallen. Maar kan niet meer doen dan afwachten (en proberen niet te veel te piekeren en te blijven rekenen ). Ga zo wel lekker naar de voetreflex toe en ben er zo aan toe. Ik had vorige week een afspraak die ik afgezegd had omdat mijn man onverwachts moest werken, maar achteraf had ik het toch best door kunnen laten gaan, omdat mijn man veel eerder thuis was dan gepland en ons zoontje die ochtend lekker lang uitsliep. Nu kon ik volgende week pas terecht en baalde dus extra dat ik die afspraak had afgezegd (terwijl ik er zo naar uit had gekeken). Gelukkig kreeg ik deze week een mailtje van mijn voetreflex dat iemand voor vandaag had afgezegd. Wat een heerlijke verrassing zo'n mailtje.
@Mees: we komen van 15 mei tot 3 juni! Dus tijd genoeg om iets te plannen. Ik vind het wel spannend om te gaan vliegen met M.ila maar tegen de tijd dat we gaan is ze al bijna 3 maanden dus het zal vast wel goed gaan. Lijkt me leuk om jou (en de rest!) weer te zien!
@Jeetje: zeker spannend, maar misschien wel zo handig dat ze nog klein is. Het lijkt me lastiger een beweeglijke peuter zo lang op je schoot te moeten houden. Die kleintjes slapen hopelijk het grootste gedeelte van de reis. Maar logisch dat dat je bezig houdt (zou ik ook hebben, hoor). En het gaat zeker lukken af te spreken! Ben erg benieuwd naar de kleine kletskous van jou!
Zo ook ik laat afentoe nog wel me snuitje zien hoor... Hier totaal tegenovergesteld nieuws.... afspraak bij de huisarts gehad...en donderdag wordt de implanon ingebracht.... Enige voordeel is dan hopelijk dat mijn hormoonhuishouding weer eens normaal gaat doen! Dus dan is de baby wens vanaf heden idd vaarwel.....(voorlopig???) hmmm. Raar idee, maar aan de andere kant, kan ik het misschien wel beter afsluiten zo, het blijft toch malen anders! Affijn... ik blijf wel langs komen hoor, zeker weten! En als er een meeting komt ben ik er ook
@mams: inderdaad tegenstrijdig nieuws.Als dan weer regelmatig word is dat wel een voordeel.Gaat het verder goed met je? Hier een druk en slopend weekend gehad met de motorclub op het circuit van Assen Was erg gezellig....maar ik voel toch dat ik ouder word Nog twee weken...dan heb ik rijexamen! Ik hoop zo dat ik slaag! Ik wil graag door voor mijn motorrijbewijs!
Hoi mijn naam is amira 36 jaar oud mama van 3 boys en 9 vlindertjes (MK voor de 7e week) en nu zwanger van de vierde.Het gevoel dat je loopt op glas iedere "krak"onder je voeten laat je denken dat je weer teleurgesteld gaat worden..maar ik hoop dat het nu wel goed gaat. Ik ben nu 4,5 week zwanger ben er net 2 dagen geleden achter gekomen.Ik had eigenlijk de 20e ongi moeten worden maar heb de test op de 19e gedaan omdat ik me vergiste in de datum.en hij was positief ook de controle test de 20e met o.u was positief nu dus afwachten.....
Welkom! En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat verdrietig dat je al zoveel miskramen hebt gehad. Ik hoop oprecht dat het nu goed mag gaan!
@Amirahussein: Je hebt inderdaad al het nodige meegemaakt. Hebben ze nooit onderzocht wat de oorzaak is. Ik dacht dat ze dat standaard deden na 2-3 mk. Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap en hoop dat het nu allemaal goed zal gaan!
Holland Doc: ma 22 apr 2013, 20:55 - Uitzending Gemist Het stel uit nederland ken ik dus. Boaz was een vriendje van F op het kdv.
ik kan de link helaas niet volgen, maar is dat het stel uit die docu van vorig jaar over draagmoeders?
Hoihoi dames daar ben ik weer. Moe maar voldaan van een intensief maar gezellig kamp. Morgen weer naar de gyn en duimen dat ik dan kan beginnen met de fostimon. Wax ik zal de link eens gaan proberen. Even zien of ik er wel wat mee kan. Lijkt me wel interessant. Welkom Amirahussein. Wat heftig dat het al zo vaak mis is gegaan. Ik duim heel hard dat het deze keer wel goed gaat met je zwangerschap.
Wax interessant die documentaire. Ook veel herkenning voor mij t.o.v. de hele ICSI behandeling. Fijn dat het voor die mensen die jij kent gelukt is.
Ik heb de docu ook gezien, vond het ook interessant! We moesten vandaag voor inentingen met M. en ik was stikzenuwachtig. Vond het zo zielig, maar ze was zelf zo dapper, ze huilde maar heel even en het waren nog drie prikken ook! Nu slaapt ze, ik hoop maar dat ze er niet te veel last van krijgt, arm schaapje! De verpleegkundige voelde ook aan haar hoofdje en had het idee dat de fontanel te vroeg aan het sluiten is. Ik gelijk helemaal verontrust. Toen nog even door een arts daar naar laten kijken en die vond het wel meevallen gelukkig. Zaterdag moeten we weer naar de kinderarts dus dan toch nog maar even goed naar laten kijken. Ik hoop echt dat het niets is!!
@Wax: zat gisteren op mijn werk en kon nu pas de documentaire zien. Veel herkenning ook voor mij, het zoeken naar allerlei omwegen om je wens toch in vervulling te laten gaan. Fijn dat het voor beide vrouwen uit de doc gelukt is op deze manier zwanger te raken. Moet wel zeggen dat ik er ook een wat dubbel en troosteloos gevoel bij had om die Russische vrouw zo te zien worstelen een beter leven voor haar gezin te krijgen en dat ze nog steeds (voor mijn gevoel) zo uitzichtloos was. Dit werd ook wel mede veroorzaakt door de grauwigheid van het land waar ze wonen. Maar fantastisch dat er zulke vrouwen zijn die zich de ellende van de hormonen toedienen op hun hals willen halen om een ander gelukkig te maken. @Boud: ik dacht dat je kamp pas in mei was, maar ik ben denk ik in de war (bedenk ik me nu) dat jij alles graag in de meivakantie wilde laten vallen. Ben benieuwd hoe het bij de gyn verlopen is vandaag. Ik ben nog steeds bezig met ovulatietesten. Vanmorgen een bijna positieve test. Als het nu eens doorzet, dan zou ik dus een week later mijn eisprong hebben en schuift waarschijnlijk alles dus ook een week op (ook mijn NOD). Heb wel het idee dat er een eitje wil springen, maar het lijkt wel of het niet lukt. Morgen zullen we het wel horen, als we naar DD moeten. Gisteren ook echt definitief mijn handtekening onder het ontslagformulier van mijn schoonmaakbaantje gezet. Nog 2 avonden werken en dan is het klaar na 25 jaar dat werk gedaan te hebben.
O, ja, Amirahussein: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat verdrietig dat het al zo vaak is mis gegaan. Hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan!
@ Sneeuwmees: die troosteloosheid werd natuurlijk ook wel extra aangezet door de manier van filmen en de muziek... maar ik vond het ook behoorlijk indringend en erg dubbel.
@Mees: moeilijk moment om definitief je handtekening te zetten en iets af te sluiten wat je 25 jaar hebt gedaan. En morgen weer naar DD? Succes! Wat gek dat je eisprong zoveel later is. Gaan ze morgen ook een echo maken in DD? @Boud: ik dacht ook dat je in mei op kamp ging net als Mees. Hoe was het bij de gyn? Het is hier echt stilletjes de laatste tijd! Ik schrijf zelf ook niet veel dus ben er ook schuldig aan. Wel jammer eigenlijk!