Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Mees hoe is het, heb je de duivels gisteren nog buiten de deur hebt weten te houden??

Hier zo naar het zh. Ben benieuwd of er al wat meer duidelijk zal zijn...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #4842 Sneeuwmees, 3 mei 2013
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
    @Boud: de deur voor de rode duivels zit nog dicht. En heb ze inderdaad nog buiten de deur weten te houden.;) Vanmorgen wel mijn hele medicijnkast aangevuld, met twee volle tassen medicijnen. Kosten ruim 1300 euro. :)
    Hoe was jouw fm? Weet je al wanneer de punctie verwacht wordt?

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi dames, hier ook al niet al teveel berichtjes meer van mijn kant. Sorry daarvoor. Maar eerlijk gezegd bevalt het me wel goed om hier iets minder rond te hangen. Heb mijn ei wel weten te tackelen deze maand en heb hem ook benut. Maar zit nu helaas WEER met zo'n rottige schimmelinfectie dus heb niet de verwachting dat het is gelukt (leert de ervaring helaas). Ik begin vanavond weer met zo'n driedaagse kuur. Verder ben ik wel lekker begonnen met lijnen en dat gaat goed, er is al vier kilo af in ongeveer 5 weken. Ben lekker aan de schilder en zit wat dat betreft vol plannen! Dat voelt allemaal wel erg goed. Het meisje begint ook iets beter te wennen op school en is nu druk bezig met speelafspraakjes maken. Deze week en volgende week meivakantie, dus lekker leuke dingen doen samen, manlief moet helaas wel gewoon werken. Gister naar de kinderboerderij geweest, vanochtend naar het zwembad enzovoorts. Half dagje actie, half dagje rust en lekker buiten spelen. Gelukkig is het lekker weer!

Groetjes en iedereen succes en sterkte met zijn dingen, ik lig intussen zover achter met lezen dat het niet meer te doen is om dat in te halen.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies

Fm zag er goed uit. Op rechts de geijkte 3 follikels en op links maar liefst 12! 9 daarvan waren de moeite van het opmeten waard dus dat lijkt op een totaal van 12 te komen. Maar zondag mag ik nog een keer weer heen voor de fm. Wel hoef ik vanaf zondag alleen nog maar decap te spuiten. Of ik dan nog Fostimon moet doen gaat ze tijdens de fm nog even bekijken maar dat verwacht ze eigenlijk niet. Dus ik denk dat ze zondag zal zeggen dat ik 's avonds de Pregnyl mag spuiten en dan is het 36 uur later de punctie. Ik ga dus uit van dinsdag. Zondag het vervolg van deze soap

Mees gelukkig dus gewoon op tijd de hele handel in huis. Mooi zo!

Wax gewoon insteken waar we op dat moment zijn met kletsen. Je rolt er snel genoeg weer in wanneer je besluiten mag hier weer vaker mee te kletsen en anders is het zo toch ook prima. Je bent nergens toe verplicht en moet gewoon doen wat voor jou het prettigst is.
    Wat goed trouwens dat het afvallen zo lekker gaat.

Over de meeting: Ik heb nog geen idee of ik het ga redden om te komen. Lijkt me wel leuk maar er komt een heel drukke tijd aan op school dus ik wacht wel gewoon af wanneer en waar jullie afspreken en dan zie ik op het laatste moment wel of ik er bij kan zijn. Vind het niet zo fair om daarom voorkeuren voor mezelf uit te gaan spreken want straks moet iemand van jullie daarom juist 'vreemde capriolen' uithalen om te kunnen komen en laat ik het op het laatste moment afweten.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mees, fijn dat de duivels nog niet waren gearriveerd! Inmiddels wel, of nog niet?

Boud: wat goed, zoveel follikels! Nou, ik hoop echt zo dat het eindelijk eens zo mag zijn voor je! Zou leuk zijn om je weer te zien, dus ik hoop dat je kunt op de dag dat we afspreken.

Wax: wat goed al zoveel afgevallen en klinkt allemaal positief wat je schrijft!

Ik heb echt enorm last van mijn rug sinds gisteren, dus denk echt dat het door het dragen met de draagdoek is gekomen. Zelfs ademhalen en lachen doen pijn. Terwijl ik haar droeg had ik geen pijn, dat kwam later pas. Misschien toch te veel van het goede geweest meteen zo'n eind te gaan reizen, maar we hadden weinig keus. Een kinderwagen in het openbaar vervoer hier is echt geen doen en mensen die we kennen met een auto konden niet meerijden. Nou ja, we hebben het gered en semi overleefd ;) Gelukkig kan mijn man het paspoort gaan ophalen.
    Was wel een gedoe met een pasfoto maken zeg en zo raar ook dat zo'n kleintje een pasfoto moet. Een paspoort is 5 jaar geldig en over een half jaar of zo lijkt ze er al niet eens meer op!
    Op zich wel goed dat we dit nu gedaan hebben met de bus, geeft me meer vertrouwen in de vliegreis. Ze heeft namelijk als een blok geslapen in de bus, dus hoop dat ze dat in het vliegtuig ook doet.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wat een mooie score! En wie weet heeft een van de kleintjes ook nog wel een groeispurt gemaakt. Maar hoe dan ook 12, is hartstikke goed (ik heb daar alleen al 3 pogingen voor nodig om dat aantal te halen ;)). Ik ga er ook vanuit dat ze jou morgenavond de pregnyl laten zetten, dus het aftellen is voor jou weer begonnen (bijna). Ik ga heel hard voor je duimen!!
    @Jeetje: kan best door die draagdoek gekomen zijn. De spierpijn krijg je helaas vaak naderhand pas. Misschien de komende tijd een beetje 'opbouwen', zodat je rug er een beetje getraind in raakt. Ik denk ook dat jouw dochtertje nu de ideale leeftijd heeft om mee te gaan vliegen. Een beweeglijke peuter op schoot houden de hele reis lijkt me een grotere opgave. Mag je wel een maxi cosi mee het vliegtuig in nemen, of moet je haar ook op schoot houden?
    @Wax: balen van die schimmelinfectie weer. Hopelijk ben je er snel vanaf. Is meestal wel zo met een kuurtje. Zo te horen ben je inderdaad met veel leuke dingen druk, behalve alleen maar het zwanger worden. Heel goed van je! Bij jou is dat al vaker de succesformule gebleken!

Hier nog steeds geen rode duivels! En het naar de wc gaan is nu een stuk geruster, nu ik mijn medicijnen in huis heb. Ik heb nu alleen soms wel even dat het me wat benauwd, omdat ik weet dat als ik de rode duivels gespot heb, het hele circus ook echt gaat beginnen in DD en dat vind ik toch ook wel weer erg eng. Overigens is het hotelletje voor ons eerstvolgende bezoek a.s. vrijdag al geboekt. We hadden via allerlei kanalen geprobeerd te boeken, maar dat lukte niet. Eerst via booking.com, maar daar moest je een credit card voor hebben, toen via de site van het hotel zelf, waar ik een foutmelding kreeg, en toen een mail gestuurd naar het hotel zelf, waar we geen antwoord op kregen.
    Toen heeft mijn man even gebeld en bleken ze het erg druk gehad te hebben, dus onze mail was even tussen wal en schip belandt. Toen we hem nogmaals hadden gestuurd, hadden we ook zo de bevestiging in huis.
    Ik was vanmorgen al om 7 uur op, omdat ik niet meer kon slapen. Vandaag was er geen peutergym ivm de vakantie en ik dacht gisteren nog, goh, wat lekker, kan ik ook eens een zaterdagochtend blijven liggen. Maar ik was al om 5 uur wakker, toen weer om 6 uur en toen ik om 7 uur weer geforceerd lag te draaien in de hoop dat de slaap zou komen, ben ik er maar uit gegaan. Ga zo maar strijken, dan heb ik dat klaar (of in ieder geval voor een groot gedeelte) als mijn zoontje zich over een uurtje meldt.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Had vanmorgen al een heel verhaal getypt, maar bij het verzenden kreeg ik de melding dat hij eerst goedgekeurd moest worden door de moderator. Pfff..
    Nu dus maar even kort. Ik neem aan dat mijn bericht alsnog wel later vandaag volgt. Dus geen desinteresse in jullie allemaal, hoor!!

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag

Hier vannacht voor het eerst slecht geslapen vanwege een naar gevoel in de buik. Ik werd wakker omdat ik zo'n strak gevoel had onderin en vervolgens kon ik geen een houding meer vinden waarin ik dat gevoel 'uit kon tunen' zodat ik weer in slaap zou vallen. Als dit zo doorgaat de komende nachten ben ik straks heel hard aan een punctie toe haha. Helaas zal het daarna niet meteen beter gaan omdat de follikels die ze leegzuigen zich meteen weer zullen vullen met bloed en dus gewoon nog even zo groot blijven:(. Nou ja, ik duim maar dat deze overbevolking nu eindelijk eens afdoende blijkt te zijn. Wie weet zijn de nrs 10, 11 en 12 op links ook aan een groeispurt begonnen en willen ze gewoon graag mee doen:p. Van mij mogen ze. Voel me nu toch al belabberd. Van een paar extra zal ik ook wel niet dood gaan :D:D. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen.
    Over zielen gesproken, wie van jullie heeft donderdag babyboom gezien? De promo die daarna kwam over volgende week vond ik wel heel bijzonder. De moeder van iemand die zwanger wil worden is helderziend of zo en had een bijzondere theorie over wel of niet zwanger worden. Nl. dat een ziel de ouders kiest. Dûzzz, dat betekend dan zeker dat er geen ziel bij mij heeft willen zijn tot nog toe! Nou lekker dan, ben ik toch een groter Ka wijf dan ik al dacht...:(:$;)

@Mees wat irritant dat dan alles weg is.

@Jeetje ik zou het ook leuk vinden om bij de meeting te kunnen zijn en jullie allemaal eens (weer) te zien plus een aantal kleintjes, maar ik kan er nu gewoon nog geen zinnig woord over zeggen. Ik wacht dus maar af en beslis op het laatste moment wel of ik mee kan doen of niet.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, mijn bericht was blijkbaar te schokkend, want het is nog steeds niet door de tuchtcommissie goedgekeurd. :( Nu dus nog maar een nieuwe poging.

@Boud: vervelend dat je niet goed kunt slapen door die overbevolking, maar je weet in ieder geval wel dat er voldoende gebeurd daar binnen (en dat er voldoende gegadigden staan te juichen). Veel succes morgen! Ik hoop dat je ze je snel uit je lijden gaan verlossen.
    Ik heb babyboom en de promo voor volgende week gezien. Ik dacht eigenlijk hetzelfde als jij... dat belooft niet veel goeds.:D
    @Jeetje: die rugpijn kan goed van die draagdoek komen. Het lijkt me dat je het gewicht aan de voorkant toch gaat 'compenseren' met je rug. En die spierpijn voel je helaas pas na afloop en niet op het moment zelf. Misschien tot aan je reis naar NL vaker, kleine stukjes oefenen en zo een beetje opvoeren, zodat je rug eraan gewend raakt.
    @Syl: hoe is het met jouw rug en de kleine meid??
    @Hoop: het schiet op voor jou, hoe is het met de zenuwen?

Hier inmiddels wat serieuzer werk aan het maken van het zindelijk maken. Ik heb er nooit een drama van willen maken en hij plaste zo af en toe wel op het potje, maar hij bleef het niet volhouden en de dag erna wilde hij weer niets van het potje weten. Ik heb het maar zo gelaten, om er geen drama van te maken en dacht dat hij vanzelf wel aan zou geven er aan toe te zijn. Maar met nog minder dan een half jaar op de teller voor de kleuterschool, moet er nu toch maar wat gebeuren.
    Gisteren was ik bij iemand op kraamvisite die een plaskalender had gebruikt met stickers. Ze heeft hem naar me toe gemailed en sinds gisteren hangt hij op de keukendeur. Bij ieder plasje gaan we samen een sticker uitzoeken die we er dan samen op gaan plakken. Bij een 'volle kaart' krijgt hij een cadeau. We hebben de eerste rij al vol, dus al 5 plasjes sinds gisterenavond op het potje gedaan. Hopelijk krijgt hij zo langzamerhand de smaak te pakken dat hij ineens doorzet met zindelijk worden.;)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: lief dat je eraan denkt! Het gaat nog goed met de zenuwen. Ik heb me voor genomen dat ik het gewoon ff ga doen:D
    Ik denk dat de zenuwen kort van te voren komen...we gaan het zien. Ik ga in ieder geval hard mijn best doen!

@Boud: ik geloof nooit dat jij zo,n Ka-wijf bent! Ik vind die uitspraak van dat mens klinklare onzin eigenlijk. Ik ga heel hard duimen dat het deze keer raak mag zijn!

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Hoop ik geloof zelf ook niet in de onzin van die zieltjes hoor. Maar lief dat je voor me gaat duimen. Hoe laat moet je maandag rijden? Dan kan ik dan ook even voor jou duimen. Aan je instelling zal het in ieder geval niet liggen. Die is helemaal top!

Pff, begin nu toch echt last van al die 'eieren' en van mij te krijgen. Ik weet van gekkigheid niet meer hoe ik nu moet zitten of liggen. Het is niet zozeer pijnlijk als wel gekmakend irritant! Dat beloofd nog wat voor vannacht. Ben blij dat ik morgen geen Fostimon hoef te spuiten, alleen maar decap om een spontane eisprong te verhinderen. Maar het wordt deze keer geen eisprong maar een complete ontploffing zeg ik je. Jemig volgens mij zijn het struisvogel eieren die ik aan het produceren ben! Blij dat ik morgen voor een fm kan, kan ik in ieder geval even horen en zien hoe de zaken er voor staan (liggen;)) Heb echt ruimtegebrek daar binnen:$

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: hihi.... met zo'n overbevolking kan ik me voorstellen dat het erg 'druk' en 'vol' aan voelt. Dat vond ik al met die 5 van mij (dus jij nog eens meer dan het dubbele ervan). Hopelijk morgen echt de laatste spuiten.
    @Hoop: heel goed zo'n instelling. Je kan niet meer doen dan je best (en rijden natuurlijk). Gaat helemaal goed komen! Genoeg mensen die hier aan je denken en voor je duimen!!
    @Wax: in mijn berichtje van vanmorgen, wat eerst goedgekeurd moest worden voor plaatsing, had ik ook nog even op jou gereageerd. Vervelend die schimmelinfectie. Ik hoop dat het kuurtje snel aanslaat. Verder ook goed te lezen dat je erg druk bent met allemaal leuke dingen. Voor jou is dat al vaker de succesformule gebleken, dus je weet maar nooit....

We hebben inmiddels ook het hotelletje geboekt voor a.s. donderdag (do op vrijdagnacht) in DD. Ik had van iemand een adresje gekregen. Ligt op een paar min. van de kliniek en kost 59 euro voor een tweepersoonskamer incl. ontbijt. Volgens mij kun je daar in Nederland nog geen duiventil voor huren voor een nacht, dus dat maakt het extra leuk. Het had nog wel wat omzwervingen, want de ene site kon je alleen boeken met een creditcard. Via het hotel zelf kreeg ik een foutmelding. Op de mail naar het hotel werd niet gereageerd, maar uiteindelijk heeft mijn man gebeld en bleek alles binnen 10 min. geregeld. Nu even afwachten hoe mijn cyclus gaat verlopen en wanneer ik ongesteld wordt. Ik had vandaag weer witte vloed afscheiding en dat is meestal toch wel een teken dat er over een paar dagen een ongi aan zit te komen. Ik had nog stiekeme hoop dat we nog een escape zouden hebben voordat we naar DD zouden gaan. Maar dat verwacht ik na die witte vloed dus niet meer.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: klinkt pittig die "eieren" van jou! Ik hoop oprecht dat het allemaal niet voor niets is geweest!

Ik moet overigens om 8 uur al afrijden. Ik word om kwart voor 7 opgehaald .

@Mees: klinkt best hoopvol eigenlijk;)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: veel succes vandaag! Ik denk dat we geen arts hoeven te zijn, om te weten dat jouw follikels goed hun best hebben gedaan!
    @Hoop: dat is lekker vroeg. Je hoeft dus niet heel lang in de stress te zitten voor dat je er naar toe moet. Het zal dan wel drukker op de weg zijn, maar het voordeel is ook dat je dan rustiger moet rijden/aansluiten in het verkeer (en het klokje van de examinator tikt door ;)).

Hier al weer vroeg op en ben er maar uit gebleven. Als ik blijf liggen en geforceerd probeer te slapen dan sta ik op met barstende koppijn en daar had ik ook geen zin in.
    We gaan vanmiddag naar het bevrijdingsfestival kijken in de stad (en misschien ook het defilé). Even zien hoe laat we er zijn en hoe druk het is, want ik kan slecht tegen enorme drukte.
    Het belooft in ieder geval een aardige dag te worden. Ik zal zo de strijkplank eens tevoorschijn toveren en alvast een begin gaan maken. Ik ben dan wel een paar dagen vrij geweest, maar ik ben zo (lekker) druk met van alles en nog wat geweest, dat het strijken er nog even niet van gekomen was.:)

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Inmiddels al weer terug vanuit het zh en achter een bakje koffie. Alles zag er goed uit. Was toch wel een geruststelling want vannacht in bed kreeg ik toch ineens een soort kramp gevoel nadat ik wat had liggen draaien. Het duurde maar heel even maar toch gaan er dan allerlei gedachten door je hoofd spoken dat er misschien wel een of meer eiblaasjes geknapt kunnen zijn. Ik zag het al helemaal gebeuren. Al dat spuiten van de afgelopen dagen en de blijdschap om zo'n goede opbrengst, hup de bodem in, want er zouden vast een paar 'ontbreken' op de echo. Volgens de arts kan dat helemaal niet en ze heeft me toch ook wel weer gerust gesteld. Temeer omdat op de echo toch gewoon rechts 3 en links 11 follikels zijn gemeten. Een opbrengst van 14 maakt me toch wel blij. Ze had er eerst 10 geteld op links maar bij het meten kwam ze op 11. Woensdag zijn er 10 geteld maar maar een paar opgemeten. Vrijdag zijn er 12 geteld en 9 gemeten vandaag 10 geteld en 11 gemeten. Het is dus toch wel erg veranderlijk allemaal. Vanavond inderdaad Pregnyl en dan dinsdag de punctie. Over de tijden wordt ik vandaag nog gebeld want dat moet eerst met personeel van het lab overlegd worden en die zijn natuurlijk vrij op zondag. Dus de lab meneer of mevrouw die dit weekend standby is moet eerst nog eens naar hun agenda kijken. We wachten dus maar weer verder af. Voor nu lijkt alles gunstig dus we gaan er positief in!

@Hoop ik moest destijds ook om 8:00 uur afrijden en heb het in een keer gehaald. Ik vond het helemaal geen belemmering om in de spits te moeten. De tijd vliegt gewoon om dan! Heel veel succes morgen ik zal voor je duimen.

@Mees groot gelijk dat je maar bent opgestaan. Heel de dag met hoofdpijn lopen weegt niet op tegen een uurtje langer op je bed liggen. Veel plezier bij het bevrijdingsfestival.

Iedereen een fijne bevrijdingsdag, het wordt mooi weer dus die meevaller hebben we al weer binnen!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wow, wat een opbrengst!!! Geen wonder dat je er zoveel last van hebt. Dat moet toch op z'n minst een mooie tp worden (met de nodige cryootjes voor een brusje). Zou het dan toch de extra melk zijn? Of de melatonine? Ik vond het overigens ook altijd spannend en was bang (zeker nadat de pregnylspuit gezet is) dat ze al gesprongen zouden zijn. Grappig dat iedere vrouw die 'onrust' voelt. Gelukkig zitten ze bij jou tot aan de punctie hoog en droog! Helaas nog wel even twee daagjes doorbijten! Krijg jij er nu ook 2 teruggeplaatst?

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt vooral dinsdag spannend. Althans tussen de oren dan. Ze zijn op de route naar het zh met de weg bezig en ook al al zal ik ruim op tijd vertrekken dan nog zit ik in de z... of ik wel op tijd zal zijn. Haha, het is nu eenmaal niet anders. De mmm is een heel goede manier om jezelf knettergek te maken. Je weet dat dingen niet kunnen en toch ben je er bang voor... Na de pregnyl kan het nog wel 48 uur duren voor er een spontane eisprong optreedt volgens de gyn van vanmorgen maar toch is er zo'n stemmetje dat in je hoofd de boel op scherp zet.
    Er worden er deze keer inderdaad twee teruggeplaatst en hopelijk is er dan ook nog iets voor in de vriezer. Mocht het dan niks worden dan is het nog niet helemaal einde oefening. Maar we doen het stap voor stap en zien wel hoe ver we deze keer komen.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: heeeel veel succes zometeen! Ik ga heel hard voor je duimen en hoop op goed nieuws straks!
    @Boud: weet je al hoe laat je morgen de punctie hebt? De laatste spuit heb je er (als het goed is) in ieder geval echt inzitten. Hopelijk ook de laatste spuit ever. En herkenbaar de zenuwen als je oponthoudhoud hebt onderweg en je eitjes staan op springen. De eerste poging viel bij ons (achteraf) op een uittochtdag van de zomervakantie. Ik heb toen ook wat peentjes gezweet of we nog wel op tijd zouden zijn. Ik hoop dat de stress voor jou morgen meevalt en 3 x scheepsrecht mag zijn!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben geslaagd!!:D Oh wat ben ik blij!
    ik had het totaal niet verwacht, maar toch gelukt. Kan het nog niet helemaal bevatten;)

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, gefeliciteerd meid! Wat goed! x

Deel Deze Pagina