Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Oja @ Hoop.... gefeli hoor! Top van je

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mams: fijn dat je meisje weer bij je is. Ik zou me geen raad weten 10 dagen zonder mijn zoontje. Nu lekker van elkaar genieten (maar dat is jullie wel toevertrouwd).
    @Justme: we moeten inderdaad even een goed bereikbare locatie zoeken. We hebben naar verhouding nu meer 'noorderlingen', waaronder ook moeders met kinderen, dus het moet voor iedereen goed bereikbaar zijn. Suggesties zijn welkom!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: je bent waarschijnlijk nu al onderweg, maar ik wilde je toch even heel veel succes wensen voor de punctie vandaag! Eindelijk ben je straks van de overbevolking verlost. Ik duim voor een mooie opbrengst!

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Duimen draaien Boudicca!

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Even de korte versie, ben bij mijn ouders en hang daar lekker in de tuin. Alles ging vanmorgen goed. Opbrengst maar liefst 13 follikels!! Ik is heel blij:). Nu wachten tot ik donderdag gebeld wordt over het tijdstip van terugplaatsen maar ik ben hoopvol gestemd. Wanneer ik vanavond thuis ben zal ik nog wel wat uitgebreider reageren.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wow! Wat een mooie opbrengst. Hopelijk brengt het geval 13 jouw geluk! Nu lekker bijkomen en we gaan heel hard duimen voor goed nieuws op donderdag!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, wat een mooi aantal en nu hopen dat die 13 jou geluk gaan brengen.

8. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Top Boud... lekker relaxen bij je ouders hoor!
    Dat doe je goed, enne donderdag gaan we weer duimen draaien uiteraard!
    Smurf en ik hebben vandaag heerlijk op t strand gezeten, en ja, zelfs even gezwommen in het IJsselmeer... hoewel dat toch nog wel erg fris is hoor, hihi....
    Affijn was wel eventjes erg leuk!

Jullie ook genoten van de zon?

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gefeliciteerd met je rijbewijs, Hoop!
    En jij met je 13 follikels, Boud!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, super meid!! ik hoop dat er flink wat bevrucht raken.

@mees, hoe noorderlijker hoe beter! met de kleine man is een korte reis wel te doen alleen. ik weet niet op welke dag de planning is, door de week of weekend?

hier ligt de kleine man al weer heerlijk te slapen. hij heeft zich weer prima vermaakt bij opa en oma. hopelijk is het morgen beetje droog, kunnen we weer lekker op pad.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: 13 follikels! Wow...goed hoor! Mijn duimen draaien weer voor donderdag!

@Just: fijn dat de kleine man het zo goed doet bij opa en oma!

@Wax: dank je wel! jij bijna testen?!

@Mams: hier ook heerlijk genoten van de zon.

Ik ga zo mijn rijbewijs ophalen!! Eigenlijk kon het pas maandag omdat de Hemelvaartsdag ertussen zit,maar ik had ff met mijn man overlegd en we hebben 35 euro extra betaald zodat ik het rijbewijs binnen 1 dag op kon halen. Nu kan ik lekker een lang weekend rijden:D Vind het wel heel spannend,ik ga vanavond voor het eerst met de Dodge de grote weg op!:)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: gelijk heb je, hoor! Als je zo lang op dat papiertje hebt moeten wachten, zou ik het ook zo snel mogelijk willen hebben. Veel rijplezier!!:D

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Hoop: nee, testen is denk ik niet nodig, helaas. Heb absoluut geen zw-symptomen en weer een schimmelinfectie gehad. Ben er ook een stuk minder mee bezig. Komen nu zoveel andere dingen op mijn pad.

Wel even een raar moment was dat mijn buurvrouw eergister een dochtertje heeft gekregen, dat is wel heel even slikken. Maar voor mij staat er echt veel positiefs op stapel en daar ben ik druk mee bezig: samenwerkingsproject met kunstenaar hier ter plaatse, toelating tot kunstenaarsclub (mee bezig), groepsexpo in september en iets waar ik het nog niet over wil hebben, zeker niet hier, maar wat erg gaaf zou zijn als het doorging! Dus op zich stemming positief hier.

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Nou ik had beloofd gisteren nog wat uitgebreider te vertellen maar toen ik thuis kwam was ik zo moe dat ik eigenlijk meteen naar bed gegaan ben en bijna het klokje rond geslapen heb. Vanmorgen wakker geworden met de positiever ervaring dat ik me deze keer stukken beter voel 'the day after' dan de vorige keer. Waar ik nu het meeste last van heb zijn de blauwe plekken van de infuus successen'', dus niet, gisteren. Punctie ging heel soepel maar vooraf:$.. Ik weet onderhand wel dat ik moeilijk te prikken ben maar gisteren kwam toch wel echt het woord drama bij mij naar boven.
    Dezelfde verpleegster als bij de eerste punctie was erbij. Zij heeft toen na verschillende pogingen uiteindelijk het infuus in mijn hand aangebracht. Helaas wilde ze nu toch eerst, net als de verpleegster tijdens punctie twee, weer in de arm proberen. Ook al vertelde ik het hele verhaal van de voorgaande keren erbij. Dus band om de rechterarm om de aders op te pompen. Maar nee, daar was niets te zien. Band dus om de linker arm. Die liet ze een hele tijd zitten zodat het opgestuwde bloed voor opgezwollen aders kon zorgen, ik kneep me suf in mijn hand om te helpen. Ze ging een poging wagen maar na enig gewroet moest ze toch concluderen dat ze verkeerd geprikt had:$. Nou geprikt had ze want het bloedde behoorlijk:x En ik ben daarmee al zo’n held. NOT! Die naald moest er toen natuurlijk weer uit. Watje erop maar dat bleek niet afdoende. Er moest meer komen om het bloeden te stoppen maar dat lag in een kast waar ze vanaf haar kruk natuurlijk niet bij kon. Ondertussen moest de geprikte ader wel goed dichtgedrukt worden. Dat mocht ik dus zelf doen. Ik stond echter op het punt om flauw te vallen want tja, om een of andere waardeloze speling van het lot, kan ik hier absoluut niet tegen. (Ga je een keer alleen de behandel kamer in omdat moeders niet mee kon, heb je zoiets. Handen te kort dus.:( )Met suizende oren toch zelf het watje maar goed aangedrukt terwijl de verpleegster naar de kast snelde voor meer materiaal. Niet bevorderlijk voor mijn gemoedstoestand dus nadat de boel dichtgeplakt was het bed maar in de lig stand. Waardeloos voel ik me op zulke momenten. Zo irritant dat ik om zoiets onnozels flauw ga vallen. Als het nu zeer deed maar dat is niet eens nodig. Hmpf. Gelukkig ging het al snel weer beter met me en moest dan toch het infuus maar in de hand aangebracht gaan worden. Dûh, dat had ik toch meteen al gezegd, :( Hele lieve verpleegsters daar in het zh hoor, maar als het aankomt op prikken denken ze allemaal dat ze het beter weten dan de ‘patiënt’ zelf. Zucht. Om de aders op de hand beter zichtbaar te maken de afbind band dus om de onderarm en een warme lap op de hand en toen wachten tot de aders opgepompt zouden zijn zodat ze aangeprikt konden worden. Band na een tijdje toch nog weer lager aangebracht omdat het niet echt opschoot en uiteindelijk een poging om met een babynaaldje die uiterst dunne adertjes te kunnen vinden. Dit lukte, yeah!! Maar toen ontdekte de verpleegster dat tijdens het verzorgen van de plek op mijn arm het dopje van de infuusnaald in alle consternatie op de grond was gevallen. En dus… nou dat laat zich raden natuurlijk... Ik moest zelf flink drukken op de naald die in mijn hand zat, terwijl zij weer naar de kast rende om een nieuw dopje te pakken. Wat een houtje touwtje gedoe zeg. Gelukkig kon het infuus daarna verder gewoon aangelegd worden en was de worsteling ten einde. We waren inmiddels wel meer dan een kwartier verder. Oh, als mensen toch gewoon eens naar de ervaring van 'patiënten' zouden luisteren…. Maar goed de arts kon toen gehaald worden en de verdere voorbereidingen van de punctie konden beginnen. Daarna verliep alles verder soepel en de uiteindelijke opbrengst had ik gisteren al even gemeld.
    De vorige keren was uiteindelijk 1/3 goed genoeg voor gebruik dus ik ga nu stiekem uit van een eindresultaat van 4. Maar we wachten nog maar even af. Blij dat ik voorlopig geen infuus meer in hoef;)...

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wax wat doe je geheimzinnig! Maar het klinkt in ieder geval allemaal heel goed. Fijn voor je.

Hoop wat een heerlijk vooruitzicht om komend weekend lekker te kunnen toeren. Ik hoop dat het weer ook een beetje meezit. Alvast heel veel plezier!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: fijn dat je lekker bezig bent. Het zijn inderdaad leuke vooruitzichten die je hebt.
    @Boud: hoe voe jij je, the day after....?

Hier lijkt onze eigen poging ook weer mislukt te zijn. :(Tot gisteren had ik er een enorm vertrouwen in dat het wel eens raak kon zijn. Had typische klachtjes, veelal die ik vaker heb gehad die loos alarm waren, maar ook wel wat andere dingen waarvan ik dacht... zou het dan toch..? Ik leer het ook nooit, hè?:)
    Nu weer dat typische ongesteldheidsgevoel. Als het net gaat met de aanloop als in voorgaande maanden, dan zal ik inderdaad vrijdag ongesteld gaan worden. Een geluk bij een ongeluk is dan, dat mijn lf-fase in ieder geval weer normaal verlopen is.
    Had nog de stille hoop dat ik ook een van de gelukkigen zou kunnen zijn die DD af kon bellen omdat die zwanger was geraakt. Ik vind het nog steeds onwerkelijk daarheen te moeten gaan voor onze kinderwens. En ook weer onwerkelijk om na 7 maanden weer te moeten gaan spuiten (met alle bijwerkingen erbij). Dus er lijkt geen ontkomen meer aan in DD. Dus DD here we come!;)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: onze berichtjes hadden elkaar net gekruist! Jemig, wat een belevenissen heb jij weer meegemaakt. Alsof een punctie alleen al niet spannend genoeg is. Ik hoop dat de melk en de melatonine zijn werk goed gedaan hebben, want we gaan deze keer toch wel voor iets meer dan 1/3, hoor! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen. Gelukkig heb je nog vakantie, zodat je nog even een beetje kunt bijtanken van alle consternatie.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Boud, wat een goede opbrengst zeg! 13 moet geluk brengen! Ik ga iig weer heel hard voor je duimen!! En wat een gedoe he om zo'n naaldje erin te krijgen, nou gelukkig is het goedgekomen.

Hoop, jij vanharte met je rijbewijs!! Geniet lekker van de vrijheid!

Mees, toch een ongi voor jou?? Jammer meid, hopelijk dalijk in DD betere berichten. Duim ook voor jou!!

Hier alles goed ook met de kleine meid. Ben er wel druk mee de hele dag, ze heeft van 3 tot 7 verschikkelijke schreeuwbuien ppfff. Hopelijk gaan die gauw voorbij want daar wordt je best moedeloos van hoor, CB weet er ook geen raad mee omdat ze verder de hele dag slaapt en ze dus waarschijnlijk dan geen pijn heeft. Dus ja wat doe je eraan he?? Goeie oordoppen aanschaffen hahaha. Ze groeit ook flink ze is nu al 61 cm en 5780gr. !! Tja gaat erg snel allemaal, nog een paar weken dan gaat ze al fruit enzo eten.

Nou meiden allemaal een dikke knuffel en tot gauw, ik kom wat vaker even buurten!

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Oja en als jullie weten wanneer de date met Jeetje is laat het maar even weten, dan kijk ik of ik ook kan komen. Ik zou wel graag willen iig. Als ik nog mee mag......:)

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil wat vervelend dat je prinses van zulke schreeuwbuien heeft. Pff kan me indenken dat je daar radeloos van wordt. Bijzonder dat er geen reden lijkt te zijn. Hopelijk is het een fase en is het over niet al te lang achter de rug. Gelukkig groeit ze wel super goed, dus dat lijkt me een goed teken.
    Waarom zou jij niet mogen komen bij een meeting. Dat je zulke onzin ook maar kunt bedenken zeg! Slaat nergens op. Als je kunt moet je er gewoon bij zijn. Toch alleen maar gezellig.
    Wanneer je dan ook nog juffie schreeuw mee kunt nemen:cool: kunnen we die ook even in het echt bewonderen.

Deel Deze Pagina