Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: je mag niet mee. Je moet mee! Grapje! Ik zou het leuk vinden als je mee gaat (en de kleine Lot ook als het lukt).
    @Boud: heel veel succes morgen met het wachten op het beruchte telefoontje. Ik hoop dat je eitjes lekker gesjansd hebben met de zaadjes.

Hebben jullie nog suggesties voor de plaats van de date?

Ik ben nog niet ongesteld, maar alle tekenen wijzen er weer op dat het wel gaat komen. Het is nu nog even heel spannend wanneer het dan gaat gebeuren. Het vervelende is nl. dat mijn man eind volgende week een paar (nacht)diensten achter elkaar is ingedeeld. In DD plannen ze nl. een dag 8 echo in. Het meest gunstig zou zijn als ik vrijdag ongesteld wordt, want dan zou die echo op vrijdag vallen. Op zich wel lullig, want dan moet hij wel wat regelen op zijn werk dat iemand een dienst van hem overneemt, maar dat zou dan het minste gedoe geven.
    Stom is dat, dat ik nu al weer de hele tijd met de agenda zit en al een beetje aan het rekenen ben geslagen. Wat mijn werk betreft, zouden de meeste afspraken wel eind van de week vallen. Dus als het meezit, hoeven ze niet te weten dat ik begonnen ben of hoever ik in de behandeling zit. Maar ja, maar niet te hard op de feiten voor uitlopen. Ik weet uit ervaring dat het toch vaak anders loopt als je gehoopt/gedacht had.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, Mees, dat gereken met de agenda erbij is zo herkenbaar! Niks raars aan hoor! Je ontkomt er gewoon niet aan!

Gelukkig hoef ik morgen niet heel lang in spanning te zitten. Ze bellen tussen 9 en 10. Maximaal een uur in spanning dus:p

Nee, helaas geen suggesties. Ik weet nog niet eens of ik kom dus ga ik jullie niet naar een plek dirigeren. Ik pas me volledig aan aan de wensen van de rest en beslis op het laatste moment of ik kom. Ik tuf er wel heen met mijn autootje dus mij maakt het niet zoveel uit waar. Utrecht vind ik prima, das bekend en met de trein wel aardig te doen geloof ik maar als de meerderheid deze keer verder uit het noorden komt is Utrecht deze keer misschien minder praktisch voor veel van ons.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: wat een toestand met dat prikken! Van dat flauwvallen kan ik goed begrijpen. Ik ben 1 keer flauwgevallen en dan ontwikkel je een angst die niet meer weggaat. En dan dat vroeten met die naald....echt zo,n k*t gevoel!

@Wax: ben wel benieuwd waar je mee bezig bent:p

@Mees: zwangerschap geeft soms ook menstruatieklachten...misschien is er toch nog kans?

@Syll: moeilijk hoor zulke lange huilbuien...dat maakt je zo wanhopig!
    Wel fijn dat ze zo goed groeit!

Hier vanavond wel 2 uur autogereden....het viel me 100 procent mee!
    Ik vond het heerlijk,was zo blij als een klein kind:D
    Wel een gigantische hoosbui gehad,maar dat heb ik dan ook maar vast weer gehad...was wel even spannend.
    Maar wat rijd de Dodge heerlijk!.en wat is die snel:D

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Net een telefoontje gehad van het lab van zh. Vandaag om 12 uur moet ik me melden voor de tp. Helaas mogen ze niet zeggen hoeveel emmies er zijn maar het was volgens de laborant "goed gegaan". Nou werd me dat soort kreten in het verleden ook wel eens verteld en toen waren er de ene keer maar twee voor later gebruik en de andere keer helemaal niets, dus ik neem maar aan dat ze het over de verse emmies hebben. Die ga ik dus straks aan het eind van de ochtend maar 'ophalen' en dan hoor ik in het zh wel hoe het met de rest van m'n 13 'kinders' is gegaan:).

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ze hebben je gelukkig niet al te lang in spanning laten zitten. Wel lullig dat ze nooit al meer informatie geven, want dat wil je toch wel heel graag weten. Als ze mij belden, hoorde ik hoeveel bevruchtingen er waren, alleen de kwaliteit nog niet (ivm invriezen). Nou, meid, ga jij die kinders maar eens een warm nestje aanbieden straks!:D:p Ik hoop nog steeds op een mooie score voor de overige brusjes!
    @Hoop: je bent gelijk goed het diepe ingesprongen.:D En op je eerste ritje gelijk al een hoosbui doorstaan! Kan je straks mooi met je Dodge naar onze date scheuren!;) Ik denk dat je man nog spijt krijgt, want die is straks constant z'n auto kwijt.
    @Syl: ik neem aan, dat jij als ervaren moeder dit al uitgesloten hebt, maar het zijn dus zeker geen krampjes-huilbuien. Het is dus blijkbaar gewoon krijsen. Wandelen helpt ook niet als ze zo aan het huilen is? Mijn zus had ook een soort van huilbaby en die ging iedere middag ermee wandelen. Dat hielp bij mijn neefje wel goed, maar had wel als gevolg dat mijn zus iedere middag hele wandelingen moest maken.;)

Hier draait mijn hele buik aan alle kanten en gisterenavond wat roze waterig gespot. Het is dus aan het 'beginnen'. Ik had het ideale plaatje al helemaal voor mezelf uitgerekend en veel afspraken zouden op mijn vrije dagen vallen. Ik was daarbij even mijn man's rooster vergeten, die ik gisteren er ook even bijgepakt heb. En in het ergste geval vallen alle afspraken op werkdagen bij hem.:( Zijn baas is erg begripvol (vooral zijn vrouw die de planning doet), dus ze zullen hoe dan ook meedenken en het oplossen, maar ik vind het wel moeilijk te moeten vragen. Mijn man had laatst nl. een heel gedoe met een collega omdat die vond dat mijn man zo weinig inzetbaar is en als je dan ook nog steeds de diensten die je ingedeeld bent moet teruggeven (en door anderen laten opknappen....).
    Ik was vanmorgen al vroeg wakker omdat mijn man eruit moest en gelijk begon de agenda-planner weer te rekenen :). Ik had eerst bedacht dat ik misschien een van de follikelmetingen in mijn eigen zkh kon laten doen (en dan kan ik zelf). De laatste fm wil ik liever daar bij die arts zelf laten doen, omdat ik wel eens vaker gehoord heb dat hij de punctie te vroeg inplant en er veel onrijpe eitjes zijn. Als hij ze zelf beter kan monitoren, hoop ik dat dat bij mij dan mee zal vallen. Dus die fm daarna (waarschijnlijk op dag 11) wil ik dus liever wel daar doen. Ik hoop, dat als dat zo mag vallen (als ik bedacht heb), dat ik kan vragen of die fm dan in de middag gepland kan worden, want dan kan mijn man mee.
    En ik zat te bedenken om misschien toch maar een keer (met mijn man) proef te rijden, zodat ik in het ergste geval het ook zelf kan. Iedere keer als we de stad daar in rijden, ben ik nog steeds blij dat hij rijdt (ik ben niet zo'n held). Maar misschien moet ik er toch een keer aan geloven.;)

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees het proefrijden zou ik in ieder geval gewoon doen. Hoe meer oefening in 'moeilijke' situaties hoe beter. Is het niet voor nu dan komt het later misschien nog wel eens van pas.
    Ik hoop dat alles een beetje te plannen is zoals jij in je hoofd hebt. Dat scheelt toch weer een hoop rust tussen de oren. Wat balen dat die collega van je man zo moeilijk doet. Ik neem aan dat hij niet weet waar jullie mee bezig zijn dus uitleggen kan ook niet. Kan je man niet gewoon noemen dat er privé wat dingen spelen waardoor hij af en toe diensten moet ruilen? Of is dit zo'n pitbull collega die dan niet meer ophoudt met zeuren tot hij precies weet wat er speelt. Lastig hoor!

Mijn zh heeft nu eenmaal protocol dat de informatie over hoeveelheden ect. door artsen gegeven moet worden en het lab. personeel is geen arts. Zij bellen als er een tp komt omdat op hun schema een planning gemaakt wordt. Komt er geen tp omdat er niets bevrucht is dan wordt je gebeld door een van de artsen. Zodra ik dus hoor dat ik met iemand van het lab spreek kan ik in principe ophangen haha. Nou, ja...niet helemaal natuurlijk want zij vertellen hoe laat ik moet komen maar meer info krijg ik helaas pas in het zh. Vorige keer vertelde de arts me toen heel blij dat van de 7 follikels er 7 bevrucht waren. Ik dus al helemaal gelukkig met een 100% score. Zegt ze daarna dat er maar twee van een goede kwaliteit zijn en dat de rest dus 'weg' is. Niks geen emmies voor een volgende keer. Ik ben dus nu heel voorzichtig en zal al blij zijn als er voor een cryo tp genoeg is buiten dat wat er vandaag terug geplaatst gaat worden. Als er genoeg zijn krijg ik straks 2 emmies terug maar kan ook zomaar maar een worden als dat de hele opbrengst is maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit om dat de laborant zei dat het 'goed gegaan' was. Ik moet dus nog even afwachten maar 'whatelse is new'

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: zat er aan te denken om misschien vanavond zelf te gaan rijden. Mijn man heeft dan ook al de hele dag gewerkt. Ik had al gezegd dat ik wel tot aan de Duitse grens wilde rijden (om hem wat rust te gunnen), maar misschien moet ik het gewoon eens proberen door te rijden. Vanavond is het waarschijnlijk wat rustiger op de weg en dan kunnen we eerst zgn eens naar de kliniek rijden (en daarvandaan mag mijn man dan naar het hotel rijden).
    Die collega van mijn man weet dat we 'bezig' zijn, en vorig jaar was hij vol begrip. Inmiddels zit die man niet zo lekker in zijn vel en is een beetje tegen alles en iedereen aan het aanschoppen. Laatst had hij weer een lullige sms naar mijn man gestuurd en mijn man heeft toen maar eens de telefoon gepakt. Heeft geresulteerd in een gesprek van een uur, waarin mijn man hem even alles eruit heeft laten gooien wat hem dwars zat.
    Een van de dingen was, dat hij vond dat alles op de fulltimers aankwam en dat zij zich rot moesten werken, omdat die parttimers (waaronder mijn man) zo weinig inzetbaar waren. Mijn man heeft toen uitgelegd dat hij soms met opzet door zijn baas een paar dagen of een week 'aan de kant' gezet wordt, omdat de fulltimers anders hun uren niet kunnen maken. Er is nl. minder werk, dus mijn man maakt soms juist expres even pas om de fulltimers geen uren af te nemen. Diezelfde collega had eind vorig jaar juist geklaagd dat hij zo weinig uren (en dus loon) had en daar geen genoegen mee nam. Mijn man ging er dus vanuit dat hij die collega altijd een dienst had bewezen door ervoor te zorgen dat hij voldoende uren kon maken. Dat wist die collega niet. Ook heeft mijn man aangegeven dat ik niet meer thuis mocht werken en dus een dag extra op kantoor moest werken. En dat dat betekende dat mijn man daardoor dus inderdaad minder 'beschikbaar' was als voorheen. Ook dat wist die collega niet en leek toen iets meer begrip te hebben.
    Veel zit vooral in de communicatie (of het gebrek eraan), zo blijkt. Dus hopelijk wordt dat langzaam beter. Maar voor mijn man ligt het allemaal nu zo gevoelig met die collega, dat hij bang is weer iets te doen, waar die collega dan gelijk weer commentaar op kan hebben. In het pinksterweekend is mijn man elke dag ingedeeld, dus blijkbaar wil er een collega (of meerdere) vrij hebben. Dus dan is het wat lullig als mijn man dan ook niet zou kunnen. Nou ja, we wachten alles maar af en zien wel wat er morgen besproken wordt en hoe het ingepland gaat worden.

8. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Boud ik ben aan t duimen draaien voor je hoor!
    Knuffieeeeeeeee

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Ik ben er weer!
    Twee mooie emmies rijker. Van de 13 waren er 10 bevrucht. 1 bleek vanmorgen af te zijn gevallen, 2 teruggeplaatst. Dus nog 7 over die nog een nachtje moeten door delen om te zien of ze sterk genoeg zijn om een invries en ontdooi proces te kunnen doorstaan. Morgen kan ik naar het lab bellen om te horen hoe het met deze 7 is en wat daarvan overblijft...

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees lekker zelf gaan rijden vanavond.
    Die collega van je man weet volgens mij zelf helemaal niet zo goed wat hij dan wel of niet wil. De ene keer zeuren dat er te weinig gewerkt wordt en dus verdiend en dan weer dat er teveel gewerkt wordt. Je hebt helaas nu eenmaal altijd mensen die wat te zeuren moeten hebben. Maar kan me voorstellen dat dit voor je man niet prettig werkt wanneer je bedenkt dat je misschien weer extra vrij moet vragen binnenkort.
    Maar vanavond dus eerst vertrekken naar DD en daar lekker in een hotelletje. Veel plezier al vast...

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wauw Boud, mooi zo! Hoop dat de andere die nog over zijn ook sterk genoeg blijken! Ik duim in ieder geval voor je dat deze twee emmies mooi blijven plakken, of in ieder geval eentje!!

@Sil: zoo de kleine meid groeit echt super hard zeg!! Ik vond dat ons meisje al hard groeide maar zij helemaal. Wat moeilijk lijkt me dat van die huilbuien. Sterkte daarmee!

@Mees: wat balen dat deze poging waarschijnlijk niet gelukt is en het toch op ivf gaat aankomen weer. Weer een heel geregel en geplan. En jouw man heeft zo te lezen engelengeduld, dat hij zo rusig in gesprek ging met die collega. Jammer is dat van die miscommunicatie. Gelukkig is het een beetje opgehelderd in ieder geval.
    Succes met rijden. Lijkt me ook eng hoor als je dat normaal nooit doet.

@Hoop: jij geniet ekker zo te lezen van je rijbewijs. Fijn hoor!

Hier alles prima. Begin al zenuwachtig te worden voor de vliegreis! Ik zie het meeste op tegen alle bagage die mee moet. Ik wil graag de kinderwagen ook meenemen, maar vraag me af of ik die dan moet inchecken of dat die nog mee mag naar de gate. Ik dacht dat alleen buggy's tot aan de gate mochten. Als ik hem moet inchecken gaat M.ila in de draagzak, maar ik geef toch de voorkeur aan de wagen (minder heet en comfortabeler!)

Over een plek voor de date, als er meer mensen nu uit het noorden komen kunnen we wat mij betreft ook wel iets noordelijker afspreken. Ik hoop dat mijn zusje en zwager namelijk zo lief zullen zijn om mee te rijden zodat de kinderwagen ook mee kan. Als ze niet mee kunnen rijden neem ik M.ila dus mee in de draagzak en zou ik het liefst niet echt veel verder dan Utrecht willen afspreken (ik kom dan vanuit Oss)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: we kijken gewoon even hoe het loopt allemaal. Het moet voor allemaal wel haalbaar zijn en kan me voorstellen dat het een hele reis is met M. in de draagzak. Ik heb morgen mijn echo en kan langzaam aan ook een beetje inschatten hoe alles gaat vallen. Vooralsnog zal de punctie niet in een weekend gaan vallen.
    @Boud: wat een mooie score! Twee on board en waarschijnlijk toch een mooi aantal cryo's nog. Al hoop ik dat je die cryo's natuurlijk helemaal niet meer nodig gaat hebben. Laat het broedseizoen maar geopend zijn!

Ik ga zo even eten koken. Mijn man komt zo thuis van zijn werk en zo snel mogelijk daarna willen we gaan vertrekken, zodat we nog lekker kunnen relaxen op de hotelkamer. Mijn zoontje is de hele dag al huilerig en ik kan er maar niet de vinger op leggen wat er is. Hij had ook nog eens 38,5 koorts. Dat is in ieder geval niet hoger geworden. Hij heeft inmiddels een zetpil gehad en lijkt nu weer wat levendiger. We gaan dus wel gewoon. We wilden er morgen eerst nog een leuke dag in DD van maken, maar moeten even zien hoe ons zoontje zich morgen voelt.
    Verder heb ik weer zitten denken. Ik denk dat ik de eerste fm in NL probeer te doen. En dan die van dag 11 of dag 12 (waarin min of meer bepaald wordt wanneer de punctie afgesproken zal gaan worden) in DD zelf te doen. Even zien hoe ze morgen daarover denken.
    De menstruatie valt tot nu toe erg mee en is nog wat bruinig. De assistente daar had gezegd dat je echt helder rood bloed moest verliezen (en niet dat aanloop bruin) voor het bepalen van dag 1. Dat lijkt nu dus nog niet het geval. Ik wacht morgen dus nog maar even af, voordat ik met de neusspray ga beginnen. Ik ga ervan uit dat morgen de sluizen wel goed open zijn.

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: hoop dat je zoontje zich morgen wat beter voelt! Lekker gaan relaxen in ieder geval op de hotelkamer straks. Toch een soort minibreak even.

Ik zat net te denken, zo'n reis van Oss naar Utrecht is nog minder lang dan hier naar het consulaat! Is het dit weekend trouwens al pinksteren? M.'s paspoort is nog niet binnen en dat kan dan alleen nog morgen of dinsdag!

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje het is dit weekend nog geen Pinksteren. Het is nu Hemelvaart. Pinksteren is volgende week, 19 en 20 mei, je hebt dus nog iets meer tijd, de maandag doet komende week ook gewoon mee.
    Als ik op de meeting kom, vind ik het geen probleem om naar Utrecht te rijden, ik wacht wel af hoe anderen er over denken.

15. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Wanneer wordt de meeting nu gepland dan, enne kan ik mee rijden met iemand, of ben ik de enigste uit noord holland?
    Ik kom vanaf Hoorn, en heb eventueel een kortings kaart voor de ns... dus ehm,... vertel!
    @ Boud, lekker broeden meis, met die 2 aan boord, gaat vast goed komen!

Hier verjaardag achter de rug, zonnetje er bij, vlindertjes in de tuin, helemaal heerlijk.
    Voor het eerst dat broer en zus en ik gezellig met z'n 3-en zaten te meuten, sinds 9 jaar, hoe fijn is dat zeg!
    Ik vond het iig echt heel fijn!
    Fijne dag verders hoor!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, goede oogst! de duimen draaien weer hoor

@mees, wat een gedoe met die collega van je man, maar goed dat ze gepraat hebben, dat lost vaak veel op. hopelijk knapt je zoontje beetje op, wel zo gezellig.

@jeetje, succes met ophalen van M haar paspoort!

over de date, ik heb het erg druk komende tijd en ver reizen is voor mij geen optie alleen met de kleine man. jullie prikken maar een datum en plaats en dan zie ik wel of ik present ben. lijkt me wel heel gezellig meiden, maar moet ook beetje aan mezelf denken.....

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie ben jij jarig dan vandaag?? Zo ja, van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad) en nog een te gekke avond zult hebben. Klinkt in ieder geval positief dat je met broer en zus hebt kunnen kletsen.
    Ik weet niet precies waar iedereen woont maar volgens mij ben jij de enige uit NH dus mee rijden lijkt me lastig worden. Helaas...

18. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Me schoonzusje was jarig, desalniettemin een heerlijke dag gehad! Dan gaat ik gewoon treinen, ha, maakt me niet uit, echter heb ik een smurf die al verplicht naar school moet, dus ik kan haar niet ff mee nemen als t door de weeks is.. zijn mij te veel juffen :p :p :p
    Zou t wel leuk vinden overigens, met smurf er bij!
    Trusten

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen
    Net met het laboratorium gebeld. Er zijn vier emmies voor me ingevroren. Ben er erg blij mee. Dat is in ieder geval een back-up voor als het nu niet mocht lukken, maar kansen om zwanger te worden van een cryo zijn wel kleiner dan van 'verse' embryo's dus we gaan er maar vanuit dat het nu raak is en de cryo's niet nodig zullen zijn, anders dan voor poging voor een brusje als ik daar toe mocht besluiten.

@Mamsie ik gok eigenlijk dat de meeting wel in het weekend zal gebeuren hoor, dus dan kan je smurfje gewoon mee.

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boud, ik hoop en duim dat deze 4 emmies niet nodig zijn en er 1 a 2 mooie kindjes in je buik gaan groeien.

Mees, ben benieuwd hoe het rijden is gegaan.

Jeetje, 19 mei is 1e Pinksterdag. Dan is het hier in huis feest, want de oudste wordt dan 4 jaar.

Oh en leuk nieuwtje, oudste is al 2 nachten droog geweest zonder pamper. Hij is zo trots!
    En de jongste kan sinds gisteren los zitten!
    Trotse mama hier! :)

Deel Deze Pagina