@Boud: mooie score, toch! Je kunt in ieder geval (na deze zwangerschap) nog even vooruit. @Lyanna: heb toch niet zelf gereden (wel op de terugweg net). We hebben gelukkig een afspraak kunnen regelen waarop mijn man wel mee kan. Dus vooralsnog hoef ik zelf niet te rijden. We zijn al weer terug uit DD. We waren op tijd wakker en dachten nog voldoende tijd te hebben, maar dan gaat de tijd toch ineens heel snel en duurt alles toch langer. We zaten maar 4 min. van de kliniek af en hadden dat kunnen redden, maar toen reden we per ongeluk toch 2 keer een verkeerde straat in. Dus al met al, bijna 10 min. te laat de kliniek binnengekomen. Het was erg druk, dus had niet de indruk dat dr. S. me al gemist had. Bleek dus ook niet het geval. De echo was goed, niets bijzonders te zien. De linkereierstok speelde weer verstoppertje, dus voor nu heeft hij niet verder geprobeerd, maar in de loop van het traject wil hij die eierstok dus nog wel een keer echt goed kunnen zien. Ik ben vanmorgen echt ongesteld geworden en dus gelijk met de neusspray begonnen. Zondagmorgen gaat de eerste spuit erin. Volgende week vrijdag moet ik terug voor de eerste follikelmeting. Daarna moet ik weer terug op 2e pinksterdag, maar dan zijn ze beperkt open. We hebben afgesproken dat we even de cd8 echo afwachten en dan bekijken of we op dag 11 of dag 12 die vervolg echo gaan plannen. Omdat we op cd8 toch een tijdstip konden krijgen wat voor ons goed haalbaar is, laten we de echo's toch maar in DD doen. De week erna (de week na pinksteren) zal ongeveer halverwege die week de punctie zijn. Als ik natuurlijk voldoende follikels heb en alles naar wens verloopt. Ik reageer altijd wat traag op de hormonen en het duurt bij mij iets langer voor alles op gang komt. Ik weet niet of het scheelt dat ik nu die neusspray gebruik ipv Decapeptyl. Want die Decap legt alles plat en die neusspray remt het alleen maar af. We zullen het zien, maar vind het stiekem toch wel weer heel spannend. Het is al weer een maand of 7 geleden dat ik mijn laatste poging had en ben dus erg gespannen of er überhaupt nog wel 'leven in te blazen' is.
Dat zou helemaal leuk zijn, dan is t nu alleen nog maar hopen dat t in het weekend is als ze bij me is... Rond welke datum hebben we t trouwens? Boud, wel fijn dat je er nog 4 backup hebt zeg maar, hoewel ze vast niet nodig zijn... ik kom ff positieve fibes rond brengen ok? Vandaag zijn smurf en ik brak... heb de vriezer bekeken, ha, lagen nog kippebouten in, dus soep staat op, lekker vers gemaakt! Ook hebben we nog andijvie voor smurf, en bami voor mij.... Kunnen we gewoon echt ff lekker binnen hangen, ik vind het niet erg, ik ben onverklaarbaar moeeeeeeeeeee Fijne vrijdag meiden!
@Boud: oh wauw da's mooi zeg! Maar idd hopelijk heb je ze alleen nodig als je ooit voor een broertje of zusje zou willen gaan! @Mees: zul je altijd zien, zit je zo dichtbij, kom je alsnog te laat hahaha! Maar gelukkig was het niet erg. Dus toch echt ongesteld geworden nu. Lijkt me ook wel weer even een omschakeling om weer met het hele circus te beginnen na zo'n tijd. Hopelijk gaat het met de neusspray toch wat sneller. @Lyanna: ooh snap dat je helemaal trots bent!! Ik had er dus helemaal niet aan gedacht dat het dan pinksteren is (tot Boud me dat vertelde) dus dat weekend lijkt me niet zo handig, ook niet voor Lyanna dus. Misschien het weekend daarna dan? @MamsvanM: leuk als je ook komt hoor en lijkt me hartstikke leuk als je smurfje ook mee komt! Ik heb al sinds juli vorig jaar (toen ik net zwanger was dus) een afgebroken kies en ik begin steeds banger te worden dat hij helemaal afbreekt en echt pijn gaat doen, dus besloten om er morgen maar eens naar te laten kijken. Brrrr, vind het maar niks, maar ja, moet toch gebeuren. Verder alles ok hier. Onze kleine meid begint echt een beetje door te slapen en overdag is ze vaak wat langer wakker en lacht ze veel. Heerlijk is dat! Heeft iemand van jullie trouwens wel eens gevlogen met zo'n kleine baby? Ik zat me namelijk af te vragen hoe dat dan zit met zo'n babygordel. Ze zit dan bij mij op schoot en ik wil haar graag een flesje geven bij het opstijgen maar zou dat dan wel makkelijk zijn? Nou, ik moet nog even aan het werk. Morgen een deadline. Fijne avond allemaal!
Meiden, jullie hoeven niet beslist rekening met mij te houden voor meeting hoor. Aangezien het voor mij deze keer lastig zal worden om te komen. Maar zodra datum bekend is ga ik gewoon alles in het werk stellen om er wel bij te zijn. Wil zo graag jullie weer even zien. Jeetje, hier nog nooit met kleintjes gevlogen. Ik heb nog maar 1x in vliegtuig gezeten, dat was zo'n klein vliegtuigje die rondvlucht boven omgeving deed. Maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt allemaal.
Mees, jij ook veel s6 weer hoor deze ronde!! Boud, hartstikke goed joh!! We gaan er voor het gemak nu maar vanuit dat die andere 4 lekker een jaar of 2 in de vriezer blijven!! Broedse!! Jeetje, ik heb met mijn zoon gevlogen toen hij 6 maanden was, maar ik heb hem de fles na het opstijgen gedaan hij had geen last van de oortjes. Dus dat weet ik niet hoe je dat moet gaan doen, maar het komt vast goed hoor.
Goed nieuws Boud! Succes! En ja meiden, jullie verwachten het denk ik toch al niet, maar ik voel niet veel voor een meeting, dus met mij hoeven jullie geen rekening te houden. Verder hier weer ongesteld. Had ik al wel aan zien komen. Vanmiddag op kraambezoek bij mijn buurvrouw, die is afgelopen week bevallen van een gezonde dochter.
@Jeetje: helaas ook geen ervaring mee. Heb je al in het vakantietopic hier gekeken. Volgens mij zijn er vaker vragen gesteld. Het lijkt me bij het opstijgen wel handig als ze dan wat sabbelt (op de duim, fles, speen of op jouw vinger), zodat de oortjes losblijven. Ik weet overigens niet of je zulke kleintjes ook al constant op schoot moet houden of dat er een maxi cosi mee het vliegtuig in mag. In dat geval misschien je draagdoek omdoen, zodat je je handen een beetje vrij hebt (en zij hopelijk lekker tegen je aan in slaap valt). Welke weekend-dagen had je nog beschikbaar voor een date? Wordt tijd dat we even spijkers met koppen gaan slaan.
@Mees: ik zal eens kijken in het vakantietopic, wist niet dat dat er was Ik neem trouwens ook een maxi cosi mee omdat ze in NL wel vaker mee zal moeten in de auto, maar ik dacht dat die niet zo meemag in het vliegtuig behalve als je een stoel boekt voor je kindje. Nu vliegt ze gratis mee dus moet ze volgens mij steeds op schoot blijven. Ik neem wel de draagzak mee, dus daar kan ze wel in dan (als het niet te heet is in het vliegtuig want zo'n draagzak is best heet heb ik gemerkt!) Ik heb in principe nog alle weekenden open liggen, alleen het eerste weekend komt er wel iemand langs, maar ik heb nog niet gehoord of dat op zaterdag of zondag zal zijn. Ik heb wel zoiets van als mensen me niet duidelijk laten weten wanneer ze willen langskomen, dan maak ik gewoon mijn eigen planning. Maar het eerste weekend is het dus pinksteren begreep ik? Het maakt mij dus echt niet uit welk weekend en welke dag. Laten we gewoon kijken wanneer de meesten kunnen.
Dit is mijn beschikbaarheid, alhoewel ik sommige dingen nu nog niet kan inschatten. za. 18 mei Mees ja zo. 19 mei Mees ja ma. 20 mei (2e pinksterdag) Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) za. 25 mei Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) zo. 26 mei Mees ja
Hier ook mijn beschikbaarheid: za. 18 mei Mees ja Jeetje ja (maar beetje onder voorbehoud ivm andere afspraak) zo. 19 mei Mees ja Jeetje Ja (ook onder voorbehoud) ma. 20 mei (2e pinksterdag) Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) Jeetje Ja za. 25 mei Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) Jeetje Ja zo. 26 mei Mees ja Jeetje Ja En het weekend van 1 en 2 juni zijn we ook nog in NL! dus za. 1 juni Jeetje Ja zo. 2 juni Jeetje Ja
Hier ook mijn beschikbaarheid: za. 18 mei Mees ja Jeetje ja (maar beetje onder voorbehoud ivm andere afspraak) Lyanna nee (laatste boodschappen verjaardag en voorbereidingen) zo. 19 mei Mees ja Jeetje Ja (ook onder voorbehoud) Lyanna nee (Juarno jarig) ma. 20 mei (2e pinksterdag) Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) Jeetje Ja Lyanna nee (visite nog van schoonzus voor Juarno) za. 25 mei Mees (nog onzeker ivm afspraak DD) Jeetje Ja Lyanna Ja (onder voorbehoud) zo. 26 mei Mees ja Jeetje Ja Lyanna nee (schoonzus jarig, hangt af wanneer vieren. kan nog ja worden) za. 1 juni Jeetje Ja Lyanna Nee (familiedag) zo. 2 juni Jeetje Ja Lyanna Ja (onder voorbehoud)
Oef das stil hier! Vraagje, smurf haar id kaart verloopt bijna, miet ik dat nu weer met ex regelen, of is dat alleen bij de eerste aanvraag?? Iemand enig idee? Dank vast, fijne avond😘
@mams, vrees van wel...... je moet volgens mij of met z'n allen heen of formulier ondertekenen. over de date, ik zie wel wat jullie afspreken en kijk ik ook gezellig meega! verder alles prima hier, druk weekje voor de boeg maar daarna lekker weer lang weekend!
Hoi meiden! Ik zie dat jullie al heel lang met elkaar kletsen maar is er toevallig nog plaats voor mij in dit klets clubje??? Eerlijk zeggen hoor! Anders zoek ik nog even door. In t kort over mij (sommige hier kennen me al) ik ben 38 jaar in 2011 moeder geworden van een prachtige dochter (spontaan vlak voor t iui traject) en nu alweer 22 rondes bezig voor een tweede. Laat maar weten of ik hier welkom ben. Gr. Pink
Welkom Pink, tuurlijk is er plaats... ik ben niet zoveel aanwezig hier, ivm scheiding, en dus einde kinderwens... Ben mama van een 5 jarige meid en ben blijven hagen hier! Inmiddels heb ik voor het eerst in lange tijd weer anticonceptie... wat ik nog lastig vind een plek te geven, maar ja, dat komt vanzelf wel!
Ik zal alvast even deel 5 maken, we zitten alweer bijna op de 5000 berichten. Plaats zo de link nog wel even.