Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pink, ik hoef me toch niet nog keertje voor te stellen hè. :p

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeh zijn we al toe aan een deel 5? Ik verhuis ook weer mee hoor.

@Pink: welkom! Tuurlijk is er wat mij betreft nog plek voor een nieuwe.
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben dus Jeetje, word 37 in juli en ik ben nu bijna 5 jaar getrouwd met mijn Turkse man. We zijn sinds 18 februari dit jaar de trotse ouders van een dochtertje! We wonen in Istanbul en hebben ook nog een kat en twee valkparkieten. Ik ben freelance vertaler van beroep. Nou, dat was het wel zo'n beetje.

Alweer 22 maanden bezig voor de tweede las ik? Je geduld wordt aardig op de proef gesteld. Ik hoop dat het snel mag lukken!

Ik hou het verder even kort. Morgen vliegen we naar NL! Super spannend. Ik hoop echt dat alles soepel zal verlopen en dat M.ila in haar hummetje zal zijn. Ik vind vliegen zelf altijd nog steeds een beetje eng, maar ik hoop dat ik mijn zenuwen een beetje kan bedwingen, want denk dat ze anders misschien onrustig van me wordt.

Nou, ik ga nog even strijken en verder inpakken.

O, ja, aankomend weekend kan ik in ieder geval niet voor de date. De andere weekenden zijn nog wel vrij!

Spreek jullie weer vanuit NL!

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje goede reis, ik hoop dat het allemaal heel soepeltjes verloopt met M.ila!

Pink welkom, er is altijd plek voor iemand erbij hier dus kom gezellig mee kletsen. Ik ben 38 en single. Al een aantal jaar bezig in de mmm om via een donor toch een kindje te kunnen krijgen. Nu inmiddels op het wachtbankje in de derde ICSI poging.

Mees hoe is't? Geen last van bijwerkingen? Bevalt dit beter dan in NL of kun je er nog niets over zeggen?

Lyanna dank voor het maken van deel 5. Ik ben hier nu toch al een tijdje op zp maar heb nog steeds geen idee hoe je een 'nieuw' onderwerp aanmaakt hier. (heb me er ook nog nooit in verdiept moet ik zeggen) Ben altijd zo blij met dit soort linkjes :)

Over de date. Ik wil wel heel graag komen maar weet nu echt nog niet wanneer ik wel op niet kan. Wordt een laatste moment beslissing. Het moet wel in het weekend want op een doordeweekse dag red ik het in ieder geval niet. Verder laat ik het dus van de rest afhangen maar als ik kan ben ik van de partij!

Deel Deze Pagina