Hallo dames, Zag dat ik de hele tijd ingelogd gestaan heb. Heb dus ook alles wel gelezen gisteren. Maar heb last van keelpijn (al lijk ik dat op tijd tegen te zijn gegaan) en ben verkouden en m'n hoofd zit vol/hoofdpijn. En hoesten. En algeheel belabberd gevoel. Pfff met dit mooie weer :x Maar het heerst kennelijk. @Xon: Zet hem op meid! Ik denk aan je. Hoop dat je ondanks dat je niets voelde toch blij verrast ziet dat er wel degelijk van alles gebeurt. Ben heel benieuwd. Wat een spannende tijden zeg. Tot straks. @Mees: Wat ontzettend spannend voor je. Ik leef met je mee hoor en we slepen je die wachtweken door. Ik duim dat ze blijven zitten. Stel dat je dan een tweeling krijgt! Zo wil je nog ´n kindje erbij en krijg je er 2 hihi. Nouja ik begrijp dat we ervoor gaan dat er in ieder geval minstens 1 blijft zitten. @Lyanna: Erg voor je hoor dat 't zo pijnlijk is. En veel meer kan er dus niet aan gedaan worden lees ik. Poeh. Maar gelukkig verder wel alles goed las ik. Echt aftellen nu voor jou. Zet hem op nog de laatste weken. @Jeetje: Blijft spannend hè? Ben je eindelijk zwanger, zit je elke keer toch weer met spanning rond 'n mijpaal of sowieso de zwangerschap zelf. Maar ik heb er bij jullie nu alle vertrouwen in dat het goed blijft gaan. Maar mocht ik straks zwanger zijn zullen mijn berichtjes vast op die van jou nu lijken. Over ruim een week dus weer een echo. Nou we tellen mee af. Geniet er maar lekker van, al is dat makkelijk gezegd. Is het echt te warm daar bij jullie? Hoeveel graden dan? Ja ik wil ook liever het warme weer. Maar dat is natuurlijk omdat we zo'n karige zomer hebben momenteel. Met hier en daar 'n uitspatting maar toch nog niet 'echt'. Hoop dat het voor jou dan toch weer wat minder warm wordt. @Boud: Toch op vakantie. Ben benieuwd wat het wordt. Heel leuk voor je. En aangezien dit je laatste vakantie alleen is Ik lees het later wel. Veel plezier meid. Verder weet ik het even niet meer hoor. Zelf dus ziekig hier maar ben ook vrij. Oja zondag mn NOD maar voel niets wat wijst op 'n zwangerschap. Had weer "netjes op tijd"6 dagen voor NOD die krampen/buikpijn. Dus moet ik het 4 dagen vooraf ook nog krijgen en dan 1 of 2 dagen ervoor. Dan weet ik eigenlijk al hoe laat het is en heb ik geen test nodig. Toch bedacht ik me straks maar bij Kruidvat testen te halen. Heb ik ze maar vast in huis. Voor nu of de volgende keer... Fijne dag dames. Kom zo natuurlijk lezen hoe het bij Xon was vandaag. En sowieso kom ik vandaag wel vaak online. Liefs.
Dames ik reageer misschien niet zoveel momenteel,want ik ben erg druk.Ik lees wel alles maar heb savonds vaak niet meer de puf om te reageren.Mijn kinderen gaan vanavond naar Spanje op vakantie met hun vader,dus ben druk om alles klaar te zetten voor ze. Verder moet het oude huis dit weekend helemaal leeg en schoon zijn dus veel werk aan de winkel. Ik heb de clomid weer in huis voor de volgende ronde.Pregnyl was 6 weken niet leverbaar,dus heb een vervangend middel gekregen.
@Maureen: oh bah meid, ziek! Nou, beterschap hoor! En neee, niet die bekende krampen nu al! Ik blijf toch nog duimen voor je hoor. Het is hier rond de 35 graden en overdag waag ik me dus echt niet buiten! Op zich hebben we nog geluk dat we hier in Istanbul aan het water zitten, want op sommige plekken in Turkije is het gewoon boven de 40, nou daar zou ik dus echt niet kunnen wonen! Maar goed, nu hou ik erover op hoor! Ik zou jullie met alle liefde wat meer zon sturen! Ik ga gauw, mijn deadline komt eraan...
Goedemorgen meiden Ik zie dat ik net als maureen heel de nacht ingelogd ben geweest. Nou ja dat scheelt nu weer een hoop gedoe met die slome laptop van mij. Ik kwam eigenlijk even kijken of er al nieuws van Xon zou zijn maar ze is kennelijk nog niet weer thuis. Zou denk ik ook wel snel zijn. Normaal zou ik met zoiets even kijken en dan weer weg, maar nu ik toch al ingelogd was....Kan ik ook wel even kletsen haha!
Van het reisbureau heb ik tot nu toe nog niets gehoord en het kan heel goed zijn dat het niet gaat lukken en ik dus gewoon thuis blijf hoor. Zaterdag is natuurlijk ook al heel snel. Toen ik er zat zijn verschillende dingen bijlangs gebeld. Bij de ene waren de vluchten vol, bij de volgende weer geen hotels beschikbaar en bij weer een ander geen excursies etc mogelijk. En op mijn gat zitten met een boekje kan ik thuis ook dus daar wil ik geen smak geld voor neertellen. VInd ik echt zo zonde om daarvoor op reis te gaan. We wachten dus gewoon wel weer af. @Maureen beterschap meid. Hopelijk loopt het met een sisser af en komt er geen griepachtig iets opzetten. Gewoon morgen al weer een stuk beter. @Jeetje doe je dit jaar ook mee aan de Ramadan (of is het Ramadam, weet ik nooit) Ik weet nog dat je er vorig jaar zo mee bezig was (en te laat begonnen geloof ik, toch??) maar nu je zwanger bent hoef je toch niet per sé?
Hoop logisch dat je weinig hier bent, je hebt het druk genoeg. Succes met dit heerlijk warme weer. Kan mij ook niet snel te warm zijn, maar het is toch lekkerder als je dan niets hoeft te doen.
Ohoh, ik lees op nu.nl over verkeerschaos en lange files door ongelukken. Ik hoop niet dat Xon daar last van heeft gehad op weg naar of van het zh. Er staat/stond daar iets van in totaal 18 km file. Pfff, wat een ellende zeg!
@Boud: nee ik doe dit jaar niet mee hoor! Ik zou het echt niet redden om zo lang niet te eten nu, dan word ik echt heel misselijk. Ik heb ook meer honger merk ik. En sowieso lijkt het me niet gezond voor mezelf en de kleine uk om mee te doen. Het is ook niet verplicht als je zwanger bent. Mijn man doet wel mee en hij had het erg druk op zijn werk deze week, dus weinig slaap en dan ook nog opstaan 's nachts om te eten. Maar ja, hij slaat zich erdoorheen! Vind het wel knap hoor. De afgelopen drie dagen was hij steeds op zijn werk als hij mocht eten maar vanavond komt hij wel naar huis dus moet eens zien wat ik dan ga maken. Voor mezelf alleen is toch altijd anders (en makkelijker!) O, jee, ik hoop inderdaad dat Xon geen last heeft van die files!! Weet zo even niet meer hoe laat ze er moest zijn... Hoop maar dat we snel iets horen!
Jeetje, volgens mij moest ze er om tien uur zijn maar weet het niet 100% zeker. Gelukkig kun jij dus met de hitte bij jullie voldoende drinken overdag. Dat lijkt me nog het zwaarste van het vasten. Dat je eigenlijk ook niet mag drinken. Knap hoor als je zoiets vol kunt houden. Kan trouwens zomaar zijn dat ik volgende week jullie stad kom bewonderen. Stond wel op mijn lijstje dus wie weet. Ik ben er nooit geweest en het lijkt met toch zeer de moeite waard.
Thanks dames. Heb zo een afspraak en ga dus wel naar buiten. Ik dacht ook dat Xon er om 10uur moest zijn ja. Hoop dan maar niet dat ze last heeft van die files inderdaad. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat. @Boud dus misschien ga je helemaal niet lees ik. Hoop van wel hoor. Dat ze je straks terugbellen met 'n leuke bestemming. Volgende zomer met baby is toch heel anders . @Jeetje: oja Ramadan, ik dacht nog aan je. Nee zwanger wil je vast niet meedoen. Maar je krijgt die hele sfeer toch wel mee hè? Toch speciaal als ik 't van anderen hoor (en bij anderen gezien heb). Tot vanmiddag dames.
Dames, ik houd het kort. Er was maar 1 klein eitje van net 14 mm. Ik had weinig verwacht maar niet dit! Ik kan alleen nog maar heel erg huilen. Misschien wordt het een IUI, maar daar heb ik geen verwachtingen meer van. Ik moest bloed laten prikken om mijn hormoonwaardes te checken, en ik word vanmiddag gebeld wat te doen. Ze gaan bespreken of er voor mij uberhaupt nog mogelijkheden zijn, maar mijn gevoel zegt dat het zomaar eens helemaal einde verhaal is.
Oh nee meid, dit had ik ook niet verwacht zeg!! Ik hoop heel erg dat er toch nog mogelijkheden zijn. Het kan toch niet dat het hiermee ophoudt? Zou je niet met een ander middel, hogere dosering wel meer follikels krijgen? Pff, ik ben er ook even sprakeloos van en snap heel goed je verdriet. Ik leef met je mee! En geef je een hele, maar dan ook hele dikke knuffel!
Ik kwam even snel bijlezen en lees een heel verdrietig bericht van Xon! Het zegt mij allemaal niet heel veel, maar ik snap wel dat dit niet goed is! Wat een enorme terleurstelling zeg....ik hoop dat ze nog een andere manier hebben om je te helpen! Hele dikke knuffel meid! Dit is geen blij nieuws.... ):
Xon, G(*&^%*(##e! Wat een K nieuws zeg! Dit had ik niet verwacht! Meid wat kan ik me je teleurstelling goed voorstellen. En dan ook nog het idee hebben dat het zomaar helemaal over kan zijn. Wat had je je dat anders voorgesteld. Al die moeite en rot hormonen, en waarvoor? Ik heb zin om heel erg te gaan vloeken en schelden en ergens tegen aan te schoppen. Zo oneerlijk allemaal! Ik ben aan het zoeken naar lichtpuntjes maar het klinkt mezelf momenteel allemaal al zinloos in de oren. Bij Mees waren er later ook meer dan in eerste instantie verwacht werd, al was ook dàt niet giga natuurlijk, dus er is nog een klein kansje dat het nog wat wordt. Kun je, zoals Jeetje al zei, geen hogere dosis krijgen van die puregon? Je had al aangegeven dat je daar niet heel heftig van aan de leg raakt, dus is daar niet wat aan te doen? Ik hoop dat het telefoontje van vanmiddag nog een streepje zon aan de horizon overlaat, maar voor nu een heel dikke knuffel meid.
* dames, met jullie welvinden, breek ik effe in * @xon, Ik zie dat je 24 behandelingen hebt gehad, waarvan 6 IUI's? welk traject heb je dan met die 18 behandelingen gedaan, dat je nu pas op ivf overstapt ? sorry als ik een rare vraag stel, maar haal deze info uit je onderschrift. Ik weet verder niets van je situatie af, maar na 1 ronde IVF moet je niet zomaar de hoop opgeven. Ze kunnen iedere ronde weer andere medicijnen / hormonen voorschrijven om te kijken hoe je lichaam erop reageert. Ik heb in het begin ook puregon gehad (maximale dosis 300, als ik me goed herinner), daar reageerde ik bijna niet op, dus zijn we toen op menopur overgeschakeld, dat deed het al een stuk beter. Vorige maand heb ik de icsi moeten afbreken, omdat ik maar 1 ei had en deze maand hebben we een nieuwe bijstelling gehad van het schema, en ik zit nu op 6 follikels (omdat ik al wat ouder ben, is dit al een hele verbetering). Ik begrijp dat je er helemaal doorheen zit en het niet meer ziet zitten, maar volgens mij zijn er nog mogelijkheden/opties voor jullie, toch ? Sterkte, en een hele dikke knuffel. Liefs, Jolanda
Welkom Jolanda1971. Lief dat je Xon een hart onder de riem probeert te steken. Ik hoop van harte dat je gelijk hebt en er voor haar nog mogelijkheden zijn. Welk traject zij al doorlopen heeft moet ze je zelf vertellen als ze dat wil. Dat vind ik niet mijn plaats om te doen maar als iemand het hier verdiend heeft om toch zwanger te raken is zij het wel naar mijn idee dus ik hoop echt dat er toch lichtpuntjes voor haar zullen zijn en alles uiteindelijk toch uitdraait op een zwangerschap. Zo te horen heb jij ook al een heel traject achter de rug. Hopelijk gaat het ook voor jou lukken.
Hoi meiden, Xon, wat een kzooi zeg! Ik weet niet wat ik moet zeggen ik hoop dat er toch een oplossing komt een hele dikke knuffel voor jou...