Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: ik blijf nog steeds op een mooi verjaardagscadeau voor je rekenen, hoor! In ieder geval maar even lekker afleiding zoeken, dan vliegen die laatste spannende dagen snel voorbij.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen klachten, wel het idee ongesteld te gaan worden, bij de tweede had ik een paar dagen ervoor wat vlagerige misselijkheid, maar verder ook niets. Het kan nog alle kanten op. En ik hoop voor jou de goede kant op! Gaan jullie nog met vakantie?

Heb mezelf net maar eens op koffie getracteerd. Zit helemaal alleen op een hele vleugel. Ik schiet ook niet erg op. ZP is natuurlijk ook veel leuker dan werken. ;)
    Het zou een hele hete dag worden vandaag en dan kans op onweer. M'n man is de afgelopen dagen thuis geweest en uitgerekend als er dit weer op komst is (ben als de dood voor onweer :() heeft hij een nachtdienst. Ik hoop maar dat het meevalt, of dat het komt als hij thuis is van z'n werk.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh wat supersaai zo helemaal alleen op je werk ...ken het! Iedereen op vakantie en jij in je eentje smoren op kantoor ... nog wel wat te doen? In elk geval zo nu en dan even lekker neuzen op ZP ;). Ik hoop voor je dat het onweer meevalt! Ben er zelf niet bang voor. Ik ga nu echt even weer wat doen. Wasje vouwen en misschien even proberen te schilderen. Fijne dag hoor!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Heb net de fertipoli gebeld voor mijn telefonische afspraak. Ze waren erg tevreden. Had de lieve assistente aan de lijn. Dat zijn ze allemaal wel, maar deze in het bijzonder. Ze zei dat het hartstikke goed was gegaan en dat ik een mooie opbrengst had en 2 mooie kwaliteit emmies had laten terugplaatsen. Op zich een kort gesprek, maar toch even goed geweest elkaar weer even te spreken.
    Op 8-8 moet ik ze dan weer terugbellen met goed of slecht nieuws!;)

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hier weer klein stapje uit het zwarte gat, maar het licht is nog ver te zoeken.
    Gisteravond even met een vriend wat gaan drinken op een terras, zonnenbril maar opgehouden vanwege rode ogen.
    Even heerlijk mijn hart gelucht en daarna zelfs nog even gelachen om nutteloze dingen.
    Maar toch vanochtend weer wakker geworden met een knoop in mijn maag.
    Gisteren dus die hoge hoeveelheid gespoten, ik merk (nog) geen verandering op welke manier dan ook. Voel me niet raar, geen extra hoofdpijn (die had ik al van het janken) maar ook geen ander gevoel bij mijn eierstokken.
    Ik vind het wel een enorme hoeveelheid die ik in mezelf moet spuiten! Niet qua pijn ofzo maar wel gevoelsmatig.
    Morgenochtend (11 uur) kijken of het iets heeft opgeleverd.

Boud ik wil je even een hele fijne vakantie toewensen.
    Geniet ervan he!!!

En dames hier laat ik het even bij, sorry sorry sorry beetje egoistisch om verder op niemand te reageren, maar dat komt wel weer.
    Ga even de stad in even kijken of ik toch nog een beetje van het mooie weer kan genieten.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn weer even van je te horen! Lekker dat je gisteren even lekker je hart hebt kunnen luchten. Het is ook allemaal niet niets. Ik vind overigens wel dat je wel snel al weer terug moet komen. Je hebt dan 'pas' 2 dagen meer gespoten. Bij mij zat er steeds een dag of 3-4 tussen.
    Maar ik ga aan je denken en duim extra voor je! Even lekker de stad in, even gruwelijk veel geld uitgeven aan nutteloze dingen of kleding kan nog wel eens opluchten. Een dikke knuffel!

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dikke knuffel Xon!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: fijne vakantie meid! Toch fijn dat je nog een weekje weg kan!

@Xon: fijn dat je even van je af hebt kunnen praten.Heel veel succes morgen!

@Mees: het scheelt toch veel he,als je een lieve verpleegkundige hebtdie met je meeleeft! Ik duim heel hard voor jullie hoor!

Wij kregen hier vanmiddag weer een domper!Aanstaande woensdag zou de sleuteloverdracht zijn van ons huis.Maar het word weer uitgesteld!De papieren zijn nu op weg naar de notaris en dan duurt het nog 5 tot 10 werkdagen voor de sleuteloverdracht is.We balen enorm,we hadden zo gehoopt dat we volgende week vrijdag op het vliegtuig hadden kunnen stappen! Maar we houden nog enige hoop daat het op Zijn snelst toch 5 werkdagen word en dan misschien maandag over een week kunnen vertrekken.
    Alles loopt zo wel in het honderd.De kids zijn nu op vakantie met hun vader en mijn man zou dan maandag en dinsdag nog werken en dan sleuteloverdracht,reis boeken en weg.Maar dat verloopt nu dus anders.Ik zit dus thuis alleen,manlief gaat werken en het is afwachten wanneer het nu echt allemaal gebeuren gaat.Het hondenpension moet verzet worden.....de kids komen bijna alweer thuis als wij nog weg moeten....deze maand is een verloren maand wat betreft IUI,en de volgende maand gaat nu ook niet lukken.Ongi valt nu dan waarschijnlijk middenin de vakantie.

Wat wel positief is: we zijn naar het reisbureau geweest en het is eigenlijk wel voor 90 procent zeker dat we naar de Dominicaanse Republiek gaan!!:) Dat is echt fantastisch...nu nog even geduld hebben.

Oja...gisteren clomid gehaald en pregnyl hadden ze niet...was niet leverbaar voorlopig.Ik krijg nu een vervangend middel....moest 76 euro betalen!!

8. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Lees mee, maar weinig tijd, hihi!
    @ Hoop... knuffie dan maar, hopelijk kan je toch nog weg!

Hier vandaag garnalen wezen vissen op Texel...yummieeeeeee!
    Heel veel te pellen nog, maar de kids waren gekneppeld weer, dus das goed!
    Fijne dag nog allemaal!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een domper. Er zit volgens mij een vloek op alle stappen van de verkoop van jullie huis. Kan de sleuteloverdracht niet na jullie vakantie. Ik zou die andere mensen dan ook even laten wachten, hoor! Gewoon zeggen dat jullie de vakantie al geboekt hadden. Dus het is of over uiterlijk 5 dagen of na jullie vakantie. Jullie hadden er zo naar uitgekeken en het viel allemaal zo gunstig. En het is toch ook een beetje jullie huwelijksreis. Nou, dat moet je op een tijdstip en een manier doen waar jullie je prettig bij voelen.
    En de medicijnen al weer in huis? Ik had zelf gelukkig geen probleem met de pregnyl krijgen. Die had ik gelijk er bij zitten. Ik heb wel vaker gehoord dat je dan Otrivelle (of zoiets krijgt) en dat je daar inderdaad voor bij moet betalen.
    Die medicijnen zo vreselijk duur. Ik had voor mijn vakantie 2 doosjes injectievloeistof gekregen. Daar zit dan 1 ampul injectievloeistof in, waar ik dan iets meer dan 3 dagen mee kon spuiten. Dat kostte dan 286 euro per ampulletje. Nou, ik heb volgens mij al zeker 3 doosjes gehad van 286 euro en dan nog een met een kleinere hoeveelheid. Ik vrees het ergste als ik binnenkort een afrekening krijg van de zorgverzekering. Om over al dat bloedprikken maar niet te praten.
    @Mandysmamsie: garnalen gevangen en nu dus je eigen garnalen pellen. Schijnt een vak apart te zijn, dus ik wens je veel sterkte. Ik moet zelf overigens niets van garnalen hebben. Brr.. ik griezel daar van. Maar eet jij vooral smakelijk!
    @Boud: al klaar met pakken? Hoe laat ging je ook al weer weg, morgenmiddag, toch? Nou, mocht je niet meer online komen. Een hele fijne vakantie en ben erg benieuwd naar je belevenissen. Geniet ervan.

10. Hamsteren

*ben nog aan het pellen, hihi..ben der wel klaarmee!*
    Zijn wel eruuuuuuuuuug lekker :p
    @boud fijne vakantie!

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Mamsie: leuk hebben wij een paar jaar geleden ook gedaan!

Zit hier op een goddeloos tijdstip achter de computer omdat ik nu echt klaar wakker ben. Net boos geweest op dochterlief en ben nu van de leg. Ze huilde eerst een keer omdat ze een nachtemerrie had, dat is hier al heel gewoon. Even troosten klaar, een half uur later weer: ;wilde ze drinken, dus ik met mijn moeie hoofd naar beneden, drinken gehaald in haar rietjesbeker, wil mevrouw een andere beker en gaat daar stennis over maken. Nou dan ben je bij mij op zo'n moment aan het verkeerde adres, dat doe ik dus niet. Toen ging ze heel overdreven huilen en zeggen dat ze mijn vriendinnetje niet meer is en niet meer van me houdt. Dramaqueen, van wie zou ze het hebben. Uiteindelijk werd ze wel rustiger en heeft uit de rietjes beker gedronken (ik heb geen zin in geknoei in bed en ze drinkt daar overdag ook regelmatig uit). Maar ik was echt inwendig zo boos. Ga ik midden in de nacht voor haar naar beneden en dat dit gedoe. Pfffff...ik denk ook wel dat ik last heb van PMS. Straks om 4 uur gaat de wekker van manlief alweer, dus ik kan nu wel gaan slapen, maar dan ben ik net lekker weg en wordt ik weer wakker...

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden

Bedankt voor alle lieve vakantie wensen. Ik ben ook van plan om er heerlijk van te gaan genieten. Over ongeveer twee uur ga ik weg. Het wordt volgens de verwachting erg druk op Schiphol en het reisbureau heeft aangeraden om daarom echt drie uur voor vertrek aanwezig te zijn. Daarbij is Schiphol niet direct naast de deur dus toch straks maar zoetjes aan die kant op. Heb er erg zin in!

@Xon jij heel veel succes straks bij de fm. Ik hoop dat, wanneer ik terug kom, ik lees over een geslaagde punctie, (die bij voorkeur dan natuurlijk ook nog eens makkelijk te doen zal zijn) en een tp van minstens twee super emmies en liefst ook nog een of twee in de vriezer. Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat het toch nog allemaal goed gaat komen. Waarschijnlijk zal ik komende week ergens in een hotel met wifi wel even bij proberen te lezen op mijn foon maar reageren gaat dan vast niet. Dikke knuffel en ik denk in ieder geval wel aan je (kan het toch niet loslaten gok ik;))

@Hoop mijn zus was tijdens de overdracht van haar huis zelf ook op vakantie. Was nu eenmaal zo gepland en die mensen deden ook lastig. Zij heeft toen iemand gemachtigd die de hele handeling voor haar gedaan heeft. Is dat geen optie voor jullie? Het is toch van de zotte dat jullie je leven op “pauze” moeten zetten omdat zij steeds gedoe hebben. Jullie kunnen elke maand wel gebruiken en dan zou je nu, om hun, weer uitstel hebben. Gaat ze geen donder aan waarom maar ik zou niet te gemakkelijk instemmen met uitstel. Op een gegeven moment is het wel mooi geweest denk ik.
    Dominicaanse Republiek klinkt heerlijk exotisch. Zou lekker zijn als dat doorgaat.

@Mamsie wat leuk (en lekker) al die garnalen zelf vangen. Het pellen is dan weer wat minder. Daar ben ik niet zo’n ster in. Jij onderhand aardig geroutineerd denk ik na zo’n berg.

@Wax Logische reactie hoor op je dochter vannacht. Ik zou in zo’n geval denk ik ook niet met engelen geduld een andere beker hebben opgehaald. Hopelijk heb je toch nog een beetje slaap kunnen pakken vannacht.

@iedereen, tot over een week!

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jeetje, zou ik jou nog haast vergeten. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag!

Ben nu echt weg. Wil nog een en ander in huis doen voor ik vertrek. Mag graag terug komen in een schoon opgeruimd huis.
    Ciao!

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Mogge dames,

@Boud: Fijne vakantie !!!

@Jeetje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag gewenst.

@Xon: Ik hoop dat het toch allemaal nog goed komt nu met de verhoging van de hormonen. Ik duim voor je.

@Hoop: Hopelijk kan je inderdaad uitleggen dat jullie al van plan waren op vakantie te gaan. Omgekeerd mogen ze ook op jullie wachten nu eens. Of zoals Boud voorstelde, een gemachtigde. Dominicaanse Republiek, wow. Ben er nooit geweest hoor (of jawel alleen 'n tussenstop van Aruba naar St. Maarten maar dus niet verder geweest dan de luchthaven) maar volgens mij gaan jullie genieten.

@Mandysmamsie: Aan de pel geweest dus lees ik. En 't heeft gesmaakt. En een leuke dag gehad. Lekker.

Fijne dag gewenst allemaal.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Volgende verjaardag vier je met z'n drietjes. Een fijne dag!
    @Boud: nu heb je al uitgelogd en ben je al bijna op weg naar Schiphol en ben ik dan toch te laat om je nogmaals een hele fijne vakantie te wensen (waarschijnlijk je laatste alleen).
    @Xon: heeeeel veel succes vandaag! Waarschijnlijk ben je er al (of misschien al klaar). Ik hoop dat die verstopte eitjes zo geschrokken zijn van die extra hormonen-stoot dat ze allemaal tevoorschijn gekomen zijn. Een knuffel, meid!
    @Maureen: hoe gaat het met jou? Hoe schat je je kansen in deze maand? Je had toch 2 inseminaties gehad? Nou, meid, duimen draaien ook voor jou!
    @Waxientje: herkenbaar dit soort discussies. M'n zoontje heeft het ook wel eens op z'n heupen. Dan wil hij weer zo'n beker, en dan als je de goede beker hebt, dan wil hij toch weer wat anders te drinken hebben. Ja, en op dat tijdstip zou mijn lontje ook niet al te lang zijn. Ik hoop dat je (nadat je man is opgestaan) toch nog wat hebt kunnen slapen. Een knuffel, meid!
    @Mandysmamsie: hoe staat het met de garnalen? Vanavond dus garnalencocktail op het menu?

Hier geen nieuws te melden. Ik voel eigenlijk helemaal niets wat op een zwangerschap kan duiden. Heb zelfs geen last van de uterogestan. Dat maakt het soms moeilijk het vertrouwen erin te houden. Maar goed, ik moet nog 1,5 week wachten voor ik mag testen (en het zeker weet).

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Helaas! De hormonen hebben geen enkel effect gehad.
    Er zat 1 follikel, meer niet.
    Maandag IUI, misschien wel de laatste kans om ooit zwanger te worden, want in tegenstelling tot wat Jolanda zei over andere hormonen, zei de arts dat ze niet zeker weten of er überhaupt een IVF gaat komen.
    Als over 2 weken blijkt dat ik niet zwanger ben, word ik besproken in het team.
    En als blijkt dat zij het niet zinvol vinden dan houdt het hier op.
    Ik weet dat maandag nog een kans is, maar mijn hoop is gezakt tot het nulpunt. Ik zie het erg somber in.
    Goed ik ga nu naar huis rijden want ik zit op de parkeerplaats dit te tikken op mobi, maar moest t even kwijt.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, meissie, toch! Toch blijf ik geloven, ook al mocht deze poging dan niet gelukt zijn, dat er toch andere mogelijkheden moeten zijn. Mijn zkh wilde ook niet een hogere dosis laten spuiten, gelooft ook niet in andere soorten hormonen enz. Maar ik weet zeker dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Een hele dikke knuffel! En we duimen voor een goede IUI!

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ach Xon, ik hoopte nog zo dat die hogere dosis hormonen zou helpen! Ik ga ook heel hard duimen voor die IUI!

Verder ben ik nu officieel over tijd, maar niet als je het tijdstip van de eisprong meerekent. Voel nog niks. Ongi-symptomen kan ik denk ik ook nog niet voelen omdat ik de ongi pas 1 aug verwacht. Het is een stuk koeler hier, ben een beetje aan het opruimen en poetsen in huis, heb het wat laten liggen met dat warme weer. Nog wel wat geslapen na 4 uur, maar om kwart voor 7 stond dochterlief weer bij mijn bed....dus echt fit voel ik me niet.

19. Hamsteren

Garnalen smaken heeeeeeeeerlijk...pellen ben ik beu, liggen nog 2 zakken in de vriezer!
    Maar ff ego berichtje... hebniet gelezen verder...
    Ik ben tante geworden.... een neefje!
    En ik ben zoooooooo blij... en echt niet jalours... misschien wel als ik de kleine vast heb morgen, maar voor me broertje ben ik zoooooo blij... hihi.. nah.. laters kom ik ff lezen en schrijven.
    nu terug naar me broodje garnaal! :p

20. Hamsteren

@ Xon... ow wat lees ik nu, ik ben sprakeloos.... en een ander ziekenhuis, zouden die dan misschien wel verder willen?
    Omdat ik uit jullie verhalen begrijp dat elk ziekenhuis anders werkt... misschien is dat dan nog te overwegen?
    Heeeel veel sterkte meis, enne ik duim voor maandag!

@ waxie... ik duim nog mee hoor!
    @ hoop...heb je al fotos van je huisie?

Deel Deze Pagina