Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou ze viel idd van haar stoel daar in die kliniek hahaha, ze zegt nou je maakt het wel spannend allemaal he?? Ik zei tegen haar ja joh dat is gewoon die dwarsligger die zoveel pijn deed bij de punctie! ja zei ze dat denk ik ook!! Ze was er nl bij...Wel grappig en nu maandag om 09.40 toch gewoon de geplande echo..

Mamsie, bedankt voor je extra knuffel hoor!!

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, nu gewoon geen bloed meer verliezen behalve die stolsels die er nog uit moeten. en dan maandag weer een fijn snel kloppend hartje!!

@jeetje, ik had je pendel nog niet eens gezien! dan moet het wel een meid zijn.

hier ligt de kleine uk weer in de box met de beentjes hoog in de lucht! nog even en hij ontdekt zijn voetjes.zo leuk om te zien hoe hij de wereld bekijkt, met hele grote ogen!

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Just, ja aandoenlijk is dat he?? Wil je niet de hele tijd aan m zitten?? lekker knuffelen enz.?? Hahaha ik heb dat altijd heeeelll erg ook met mijn kleinzoon hoor, ik kan nooit van m afblijven hahaha.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, ik sta ook heeeeeel vaak boven de box hoor en heb m het liefst de hele tijd als hij slaapt op de arm :) kan nu nog, straks als ik werk kan dat niet meer zo vaak. maar de dagen dat ik thuis ben ga ik m dubbel verwennen!

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wauw Syl, dat is mooi zeg.
    Als het alsnog allemaal goed gaat is dit wel een volhouder en een doorzetter!
    Duim, duim, duim (en nu weer verder met werken :( )

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ow ff wat geinigs.....
    Mandy zat in de voortuin in haar badje... mini badje (net leuk voor ff) en toen ging het regenen.....
    Haha.. in bikini laarsjes regenjas en paraplu gingen we plassen stampen :):):)
    Niks zo leuk als dat... heb wel ff een geinige foto gescoord... maar ze kijkt een beetje moeilijk :p
    Zal vanaaf wel ff posten, hihi... nu moet ik er ff bij onder de douche... de onweer vindt ze toch niet zo geweldig!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oooh wat enorm Spannend Sill! Ik duimmmmmm!!!

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sil, oh wat een fijn nieuws! Jemig wat zit jij de laatste weken in een emotionele achtbaan. Haast om knettergek van te worden. Ben zo blij voor jullie met dit goede nieuws en ik ga me helemaal de blubber duimen dat deze blijft zitten.

@Mamsie het kan heel goed dat het gedrag van je dochter door verveling komt hoor, dat is helemaal niet zo’n gekke gedachte. Weet je zeker dat ze volgend schooljaar inderdaad naar de volgende groep kan? Anders nu navragen en als ze dat niet van plan zijn werk van maken!

@Xon nog even meid. Wanneer is jullie ouderavond? Die van ons is volgende week dinsdag. Daarna ben ik van de stress verlost! Hoef ik niet meer thuis aan de slag alleen nog drukke dagen op school zelf.

@Jeetje mooie test hoor! Over het vliegen denk ik net zo als de rest, fijn dat je gyn je daarover gerust heeft kunnen stellen. Leuk dat je na je vakantie meteen langs kunt komen voor een echo. Hoe ver ben je dan? Is er dan al kans op dat je het hartje ziet kloppen? Anders misschien toch nog een weekje langer wachten.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja het is ook niet normaal meer hier hoor!! Ben in alle staten geloof ik. Maar ondanks alles vind ik het toch wel heel bijzonder dat ie ondanks alles wat daarbinnen aan de hand is toch maar mooi aan het groeien is, echt super om te zien....

Meiden heel erg bedankt voor jullie steun, heb het ook hard nodig, ik ben er nog niet, maar dit moet toch wel goedkomen??

Dikke knufff allemaal, ikkuh

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Sil die kleine van jou is nu al dapperder en stoerder dan menig volwassene die ik ken. Zo'n doorzetter blijft vast wel zitten!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mandysmamsie, lekker in het badje! gelijk heb je, jammer dat de regen kwam....

hier net mijn voorraad pampers bekeken..... kom op erg veel :):) voor bijna 3 mnd maatje 3 en voor bijna 5 mnd maat 4 :$:$ nou ja, kan ie een tijdje vooruit zeg maar. voorlopig maar geen nieuwe meer kopen. gelukkig is maat 3 tot 9 kilo en maat 4 tot 18 kilo.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sill. ik vind het heel ontroerend dat die kleine zo zijn best doet...je zou toch zeggen dat het goed gaat komen!

13. Hamsteren

FOTO in me album.... hihi gekke griet met bikini en regenjas en regenlaarsen

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto hoor mamsie!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    JOEHOE Silll wat een goed nieuws, wat ben ik blij voor je dit is gewoon een plakbeeb!!!

hier al op dag 2 van de cyclus dus helaas niet gelukt...

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat balen Ricmar!...jammer hoor! Op naar de volgende ronde!

17. Hamsteren

Tx hoor voor de reactie op de foto... ik vind het hem ook erug geinig!
    En moge by the way.....
    IS er weer spannend nieuws? Hier nog weer geklust.... en bijna tijd voor wachtbankje denk ik....
    Verders weinig...

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    goedemorgen dames, ik ben weer vroeg uit de veren. de kleine man bleef wakker na de fles. dus we zitten beneden. hij in de box te spelen en ik achter de laptop. lekker kalm aan de dag beginnen. helaas regent het weer, hopelijk wordt het nog wel droog vandaag.

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sill: wat een goed nieuws, een kloppend hartje!!!! Tuurlijk wel dubbel, je bent er toch ook een kwijt geraakt. Maar toch. Goed luisteren naar de gyn en rustig aan doen. Lekker blijven zitten bij mama klein ukje!! Oh wat fijn dit nieuws.

Jeetje: wat een mooie testen.

Kom maar op met nog meer goed nieuws!!

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Stuur maar hierheen die regen, blijft hier zo benauwd.

Deel Deze Pagina