Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Negatieve zwangerschapstest vandaag, maar verder was het wel echt een fijne dag, dus heel depri ben ik er niet van. Ik rekende er al op, dus ja. Nu wachten op mijn ongi.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees dan hadden we kunnen meeten vandaag!! wij waren er ook

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vince in de cabine

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Deze stond hier net aan de hemel: een teken van hoop voor ons allemaal! Die wilde ik graag even met jullie delen!
    dubbele regenboog.jpg

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ik zag je foto's op fb, maar dacht dat jullie gisteren geweest waren. Goh, gemiste kans! Was wel grappig geweest elkaar daar te treffen. Ik zie dat jij ook weer op CD1 zit. Het had dus toch niet zo mogen zijn.
    @Waxientje: balen van je negatieve test (ondanks dat je er al rekening mee had gehouden). Toch een dikke knuffel!
    En een mooie regenboog. Na regen komt zonneschijn, hè!

Onderweg naar het truckfestival zagen mijn man en ik in een weiland zeker 20 ooievaars! Nou, als dat geen mooie roze golf voor iedereen in petto heeft, dan weet ik het ook niet meer....

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nee helaas

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Grappig zeg Mees, ik dacht al nadat ik de foto van Ricmar op fb had gezien dat jullie bij hetzelfde truckers'ding' waren geweest.

Waxientje wat een mooie regenboog.
    En wel een negatieve test, bahhhhh!

Hier mezelf vandaag verplicht om naar het vantevoren afgesproken uitje naar Avifauna te gaan.
    Had er totaal geen zin in, moest mezelf er echt naartoe slepen, gelukkig reed er iemand met mij mee zodat ik ook nog eens niet makkelijk af kon zeggen.
    Uiteindelijk was het best een leuke dag (overigens niet door het park Avifauna, want dat was knudde, géén aanrader, zonde van je geld), veel zon en heb even flink kunnen lachen.
    Helaas slaat dan thuis weer de moedeloosheid toe, ik wou dat ik gewoon ergens nog een sprankje hoop voor morgen kon vinden!

8. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Leuke foto's dames, ziet er goed uit!
    @ Xon... extra knuffel dan maar? ;)
    @ iedereen wie speelt er wordfeud?
    Ikke wel :)

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Ricmar: wat een leuke foto!!

@Waxientje: dank je wel voor het deelen van je foto,ik vind de regenboog ook altijd erg mooi!Toen wij de eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen hadden werden we wakker en zagen we ook de regnboog door alle twee de slaapkamer ramen aan de hemel staan.Erg mooi!
    Balen van je negatieve test meid...dikke knuff!(zegt nog niet alles zolang er geen rood is)

@Xon: knap van je hoor meis,dat je toch weggegaan bent.....het is wel goed voor je dat je niet binnen blijft zitten.
    Heel veel succes vandaag!

10. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Zo goeiemorgen dames. Mijn eerste berichtje van af mijb i phone hihi. Gaat wat langzamer. We gaan zo een nachtje belgie doen en morgen naar bobbiejaanland metde kids. Dus ben ik er morgen avond weer

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: goed dat je toch gegaan bent. Natuurlijk komt die man met de hamer weer als je thuis komt, maar die paar uurtjes lol maken nemen ze je niet meer af. Ik wil je veel succes wensen voor vandaag en een hele dikke knuffel geven. En jouw zkh is niet het enige zkh, hè? Mochten ze je zelf niet willen helpen, dan snappen hun ook wel dat je toch verder gaat zoeken. We denken (en helpen) met je mee zodat jij toch je grootste wens in vervulling kunt laten gaan. En, ondanks dat je geen vertrouwen in IUI hebt, is er in ieder geval toch nog een kans, dan een hele gemiste maand.
    @Mandysmamsie: ik wordfeud ook, alleen ben ik al mijn spellen kwijt die ik speelde. Mijn telefoon wil soms niet op wifi en het enige dat helpt is een harde reset. Handig, maar daardoor ben ik steeds allerlei telefoonnummers en m'n spelletjes kwijt. Pb maar als je nog een wordfeud-kameraadje mocht zoeken.
    Oh...enne veel plezier vandaag!
    @Ricmar: bij het volgend truckfestival zal ik van tevoren even duidelijker aangeven wanneer we gaan en wie weet dan....

Ontbijtje en de mutsenbollen zitten er weer in. Zometeen aankleden en weer naar het werk. Waarschijnlijk m'n laatste weekje alleen op het werk. Dus nog maar even extra genieten van de rust.
    Misschien dat ik de dierenarts zo nog even bel voor m'n kat. Die is al sinds vorig jaar november aan het kwakkelen en nadat het een tijdje goed ging, is het nu weer terug.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Sterkte en succes, vandaag Xon!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mogguh dames,

Xon, jij heel veel sterkte vandaag en ik zal zeker voor je duimen dat deze IUI het gaat worden voor jou. Ik hoop wel dat je toch verder wilt gaan kijken naar andere ZH en artsen er moet een manier zijn!! Dikke knuffel meid...

Jeetje, tja meid de onzekerheid zal nog wel even aanhouden denk ik, nog even tot de volgende echo meid ik denk dat je daarna wel wat geruster kunt zijn hoor als alles er nog prima uitziet. Ik ben ook heel erg zenuwachtig hoor voor wat ik morgen te zien ga krijgen, dikke knufff meid..

Mees, nee het heeft niets met een ongie te maken het komt vaker voor, dus we duimen gewoon lekker door hoor!! Wat toevallig dat jij en Ricmar er tegelijkertijd waren, hadden jullie elkaar idd kunnen ontmoeten. En s6 met je kat hopelijk komt hij er weer bovenop..

Wax, jammer meid een nega-test, ook al had je er al rekening mee gehouden het blijft niet leuk, een dikke knuffelll.

Hier verder niet veel, behalve dat ik erg zenuwachtig ben voor de echo morgen, mocht die ok zijn dan spring ik letterlijk een gat in de lucht!! Dan zijn we toch al bijna bij de 12 weken beland, erg spannend dus, ben er misselijk van blehh...

Allemaal een dikke knufff van mij en tot laterrrrrr

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: ja het is ook super spannend zo die eerste weken. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen! Maar ik denk dat het echt een vechtertje is hoor en dat alles vast nog goed zit! Ik heb er bij mezelf ook wel een goed gevoel over (al durf ik dat haast niet hardop te zeggen!)
    Hoe laat heb je de echo morgen?

@Xon: veel succes vandaag! Ik hou zeker nog hoop voor je hoor ondanks dat eerdere IUI's op niets zijn uitgelopen. Ik ga heel erg hard voor je duimen en je gewoon veel positieve energie sturen. Nou, ik denk aan je!

@Ricmar: wat een leuke foto van V.!!

@Waxientje: hè balen een negatieve test al had je het al aan zien komen. We wachten toch nog even af... Hartstikke mooi die regenboog trouwens!

@Mees: hoop dat je kat weer opknapt! Wat heeft hij dan eigenlijk? Zo zielig als ze ziek zijn.

Ik ga ook aan het werk. Het begint alweer vies heet te worden en gisteren was ik echt beroerd. Hoop dat het vandaag wat beter gaat.
    Fijne dag en tot later!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik vroeg me (weer :)) wat af. Veel van die zw.klachtjes kunnen van die mutsenbollen komen. Maar hoe (en vanaf wanneer) weet je nu of het echte zw.kwaaltjes zijn of dat het (nog) van die mutsenbollen komt. Ik weet bijv. dat je er misselijk van kan worden. Heb ik eigenlijk de hele tijd geen last van gehad, maar vanmorgen was ik een heel klein beetje misselijk. Snap dat dat van die mutsenbollen is, maar vond het wel typisch dat ik dan net 's morgens me een beetje misselijk voel. Je merkt het al weer, ben er toch weer teveel mee bezig :) (en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat niet te doen). Gebruik jij de bollen nog?
    @Jeetje: wat mijn kat heeft is lastig uit te leggen. Hij maakt een verkouden indruk, zal ik maar zeggen. Hij hoest en niest. En het lijkt net of zijn hele neus vol zit met snot (zo'n vol geluid), maar er komt geen snot uit. De eerste keer had hij ook wat koorts en had hij ook wat opgezette amandelen (die hebben katten blijkbaar ook). De vorige keer had hij dat niet en toen wilde mijn dierenarts liever dat hij het op zou lossen met zijn eigen weerstand. Op zich prima, maar blijkbaar lukt dat niet echt. We zullen zien. Wil het even na laten kijken. Hij is de laatste tijd ook zo aanhalig, dat hij het liefst in en op me wil kruipen. Net of hij me duidelijk wil maken dat hij zich niet lekker voelt.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ach gos wat zielig! Wel goed om het even te laten nakijken denk ik ja. Misschien toch een middeltje proberen zou ik zeggen als hij er zoveel last van heeft. Nou, beterschap voor hem!
    Het is alweer 6 dagen geleden je tp dus langzaamaan zouden het ook zwangerschapskwaaltjes kunnen worden natuurlijk. Spannend hoor!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Xon, wat ongelofelijk K*T dat het spuiten op 1 follikel na niks heeft gedaan. Ik begrijp (heb nog niet alles terug gelezen ivm druk weekend) dat je vandaag nu IUI krijgt. Heel veel succes meid en ik denk en duim voor je!!! Knuff!!!

Mees, ik snap heel goed dat je toch van alles gaat voelen. Ik voelde na de 2e IUI ook van alles toen ik de mutsenbollen ging gebruiken. Maar ik had dus 12 dagen na IUI en 12 dagen gebruik mutsenbollen dat ik van de ene op de andere dag als ik moest plassen echt heel erg nodig moest. Normaal kan ik het wel even ophouden, maar we waren 's ochtends ons grote tuinhuis aan het uitzoeken. En ik heb gewoon gevraagd of ik daar naar de wc mocht, dit omdat ik echt niet langer meer kon wachten. Dat was ook de 1e ochtend dat ik een héééél licht 2e streepje op de test had en het regelmatig even bekeek of het wel echt zo was. 2 dagen later de mooie duidelijke positieve test van KV.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag alweer 32 weken zwanger en hooguit nog een weekje of 8. Begin nu wel echt nieuwsgierig naar ons kleintje te worden.
    Ik heb ondertussen vorige week de nummers van mijn vriendin en vk in het zkh gekregen en mocht het mogelijk zijn zal ik kijken of ik op 1 van haar dagen dat ze moet werken kan kiezen om ingeleid te worden. Of het moet natuurlijk spontaan beginnen en dan probeert zij er ook bij te zijn, ik krijg binnenkort haar hele rooster van september en kan ik haar zo bellen mocht het beginnen.

Verder afgelopen weekend echt heel druk gehad, we hebben mijn nieuwe auto gehaald zaterdag was mijn schoonmoeder was jarig.Na het ophalen van de auto zijn we naar de boerderij gegaan en hebben we de 70e verjaardag van schoonmoeder gevierd met een grote bbq. Gelukkig hebben we het nog erg getroffen met het weer.
    Gisterochtend zijn we naar mijn opa geweest en hebben we daar een bakkie koffie gedronken, daarna bij mijn moeder en haar man een broodje gegeten. En 's middags zijn we naar mijn nichtje geweest, die was vrijdag jarig en is 16 jaar geworden. Ze wisten niet dat we kwamen en ze vond het helemaal geweldig en ons zoontje was ook door het dolle heen.
    Toen zijn we om een uurtje of 6 naar de McDonalds geweest en rond kwart over 7 weer thuis.

En toen was deze dame wel helemaal op en hele dikke voeten van het vocht vasthouden, handen ook dik en ben lekker op de bank OS gaan kijken. Trouwring heb ik nu gisteren ook maar afgedaan en aan mijn ketting gehangen. Wil natuurlijk niet dat mijn vingers nog dikker worden en dat mijn trouwring dan afgeknipt moet worden.

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Toch voelt het wel raar om overtijd te zijn. Alhoewel, ben ik officieel over tijd? Mijn eisprong was ook 4 dg later, dus eigenlijk niet denk ik.

Ik duim morgen voor je hoor, Sill! (mijn verjaardag, 39 alweer blegh!)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: kan me voorstellen dat je total loss was na zo'n dag! Dat zou ik ook al zijn, en ik ben geen 32 wkn zwanger. Ga je toch voor de natuurlijke bevalling? Ik dacht dat jij weer een ks zou krijgen. Zou wel mooi zijn als het op een dag kan gebeuren dat je vriendin moet werken.
    En ik moet gewoon afwachten (en proberen me niet te veel te focussen op de dingen die ik voel). Maar oh, oh, wat is dat lastig!
    @Waxientje: zo lang er nog geen rode duivels zijn, zal het nog even spannend blijven. Dus wie weet een dezer dagen toch alsnog wel een streepje. En morgen jarig? Hoop dat je in ieder geval geen rode duivels als cadeau krijgt.
    @Jeetje: heb gebeld en kan morgenmiddag pas met hem terecht. Ze hadden vroeger ook iedere avond spreekuur en was er al vanuit gegaan dat ik vanavond terecht kon. Maar dat blijken ze niet meer (of niet iedere avond) meer te hebben. Vindt het altijd wel sneu als zo'n beestje wat mankeert en je weet niet wat. In dat opzicht zijn het net kinderen.

Deel Deze Pagina