Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Tjonge Xon, wat is dat toch??? Het gaat bij jou ook nooit zoals gedacht he? Maar wie weet brengt het je inderdaad geluk! Zou geweldig zijn! Dus dan duimen we gewoon voor elkaar! Jij dus ook bijna 39. Stom dat ik het zo 'eng' vind, eigenlijk.
    Hup met nummer 59 !!!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: mijn eisprong is al geweest,ik vermoed afgelopen zaterdag.(mijn banner klopt niet)

@Salcia: ik ben al 43,jij bent nog een jong ding:p
    Maasstad ziekenhuis in Rotterdam helpt vrouwen tot 45 jaar,als hun gezondheid het toelaat

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja dat mag gelukkig wel!:D

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees..het was idd augustus maar afspraak is verzet naar morgen bij een andere arts.... ik weet het niet hoe het zit, normaal is het 42 liep eerst bij ander ziekenhuis en dit is een nieuwe poging dus begint opnieuw dacht ik maar hoor ik morgen wel. En Hoop, ja sommige doen tot 45 idd geloof ik, maar ik wil zelf ook max nog 3 pogingen doen nu, denk alleen dat ze nu ivf gaan voorstellen ivm leeftijd

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: ik duim dat nummer 59 echt jou lucky number is!!!
    Ik hoop het zo meid!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: fijn dat jullie morgen al terecht kunnen. In mijn zkh doen ze boven de 38 eigenlijk alleen nog maar IVF. Dus ga er vanuit dat ze dat zullen voorstellen. Ik ga voor je duimen!
    @Hoop: is er nog nieuws van de notaris?

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees bij mij begonnen ze met 39 met iui eerst 6 dat werden er 8, stond op de lijst voor ivf dus ben benieuwd, dit is ander zkh, het zkh waar ik bevallen ben

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoe voel je je nu Mees?

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb net zitten rekenen: dit was poging 4 na de mk. Nog 2 eisprongen en dan zitten we op de 6 die we in eerste instantie hadden afgesproken. Mijn zesde nod is waarschijnlijk aan het begin van onze vakantie... Daarna (oktober) ga ik ook aan het werk. Dat komt nu dus best allemaal erg dichtbij, mijn 'oorspronkelijke deadline'. En afgelopen maand vond ik het bepaald weer geen feestje. Hmmm...

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik denk dat er in onze vakantie flink gepraat en nagedacht gaat worden over hoe nu verder.

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, dan gaan we voor je duimen dat mr 59 mr right is!! Hopelijk brengt ie geluk, heel veel s6 op de wachtbank, knufffff

Salcia, jij heel veel s6 in het ZH morgen.

Hoop, klusze dan maar he ouwe hahahaha:p:p. Grapje hoor, klinkt wel grappig, s6 meid..

Wax, hoop voor je dat het toch gaat lukken in die 2 eisprongen die je jezelf nog de tijd geeft, heel veel s6 en probeer toch nog maar even te genieten van je oudejaarsdag..

Mees, komt vast allemaal goed meid, een beetje vertrouwen hebben in jezelf en de kleine emmies nog even geduld ( hoor wie het zegt hahaha).

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat hebben jullie weer een hoop gekletst meiden! kan het bijna niet meer bijhouden. werken gaat gelukkig goed en met de kleine man is ook alles prima! af en toe heeft ie een zeurdagje, maar das ook helemaal niet erg.

momenteel beetje dilemma met een vriendin, een paar dingen zinnen me niet zo, maar weet nog niet goed of en wat ik er mee moet. lastig lastig.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, hopelijk is mr 59 inderdaad je lucky number, ik duim hard!

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Just: mag ik vragen wat voor dilemma? Ben zelf nl. een paar vriendinnen kwijt geraakt nadat ik mijn dochter heb gekregen. Zij hadden beide geen kinderen en zouden ze ook niet meer krijgen. Was heel vervelend allemaal, zit het in die hoek?

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Deze OUWE klust iedere dag!:D:D

@Waxientje: waarom geven jullie het niet wat langer de tijd? Tot je 40 word ofzo? Of vind je jezelf dan te oud?

@Just: lastig als je strubbelingen met een vriendin hebt(of hoe je het ook mag noemen).Als je er niet uit komt...gooi maar in de groep..misschien kunnen wij met je meedenken.

@Mees: We hebben vandaag contact gehad met de makelaar en de notaris.De papieren zullen morgen bij de notaris binnenkomen en we krijgen op alles voorrang.Maar dan nog duurt het minimaal 5 werkdagen en maximaal 10 werkdagen voor de sleuteloverdracht is.Dus in het slechtste geval is dat morgen over twee weken! Ik hoop echt dat het 5 werkdagen zijn!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ze heeft ook kids, dat is het niet. maar is opeenstapeling van kleine dingen denk ik. haar mening over bepaalde dingen kan ik niet zo waarderen. voorbeeldje, onze uk is gedoopt, vertelde ik haar, haar respons: maar dan moet je er wel wat mee doen...... ja, duh! maar dan nog, het is onze keus wat we er precies mee doen. en ik kan niet meer uren achteruit ivm het onzekere werk van mijn lief, vertelde ze dat ze de uren die ik ga werken wel als heel veel ervaren heeft.... ja, daar heb ik dus niets aan aangezien ik geen keuze heb. het liefst zou ik ook minder gaan werken maar dat kan nu eenmaal niet. misschien zijn het mijn hormonen, weet het niet.

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    GO OUWE! ha ha!

@ Hoop: ik word er zo onrustig van nu. En merk dat ik er steeds minder goed tegen kan, tegen de spanning. Ik vind dat je er gewoon op een bepaald moment een punt achter moet zetten en verder moet gaan met je leven. Tenminste voor mezelf voelt dat zo. Maar nu die tijd dichterbij komt, twijfel ik idd of ik toch nog niet even door moet gaan, vooral nu ik dus onlangs zwanger ben geweest. Dus ik bedoel nu meer: eerst even niet verder kijken dan de komende twee maanden, daarna eens even lekker op vakantie, genieten van ons gezinnetje zoals het nu is en praten en nadenken. En dan pas verder kijken.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @Just: toch komt het dus een beetje op hetzelfde neer als de ergernissen die ik met mijn vriendinnen had. Bemoeienis en onbegrip. Toch? Ik denk dat je die uren zelf moet gaan ervaren en ook dopen is jouw keuze. Vriendinnen mogen best hun mening een keer geven over zaken, maar daarna moet het dan wel klaar zijn. En ik weet het uit ervaring: andersmans (ongevraagde?) mening over hoe je met je kind en zaken daaromtrent om moet gaan, kan vreselijk irriteren!

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het zijn volgens mij ook niet de hormonen hoor, ik heb er bij tijd en wijle nog last van ... aanhoren en gewoon je eigen plan trekken. en als ze zich wel erg veel begint te bemoeien, dan moet je daar naar mijn mening gewoon iets over kunnen zeggen! Ik heb zelf een vriendin met een dochter van 3 dg jonger dan de mijne. Het gaat er daar heel anders aan toe dan hier en ik kan me soms ook aan dingen irriteren. We spreken dat uit en willen niet dat het onze vriendschap schaadt. We proberen elkaar gewoon in de waarde te laten. Gelukkig blijft het nog steeds goed gaan, maar het is soms wel spannend want onze meisjes kunnen het 9 van de 10 x niet zo goed met elkaar vinden, heel lastig!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon mijn duimen draaien 59 slagen in de ronde(pm) als het je geluk mag brengen heb ik er kramp voor over!!!

Deel Deze Pagina