Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

@Hoop, wat een vreselijke nieuws over die vriend van je dochter. Is er wel prof. hulp ingeroepen? Toen ik 18 was heb ik helaas zo iets dergelijks meegemaakt. Met een vriendinnetje gingen wij een vriend ophalen en hij had zich zelf opgehangen. Ik wordt er nog verdrietig van....Maar wel veel steun aan school en klasgenootjes toen gehad. Hoop dat je dochter deze heftige gebeurtenis een plekje kan geven! Sterkte!!!

@Syll, wauw wat fijn meid!!!

@Wax, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je nieuwe levensjaar je heel veel moois zal brengen.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: gefeliciteerd met je verjaardag!!:)

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou, hier is de kat nog niet terug, maar de vorige keer kwam hij ook pas toen we bijna naar bed gingen om 12 uur. En nu met de ramadan blijft het langer druk op straat 's avonds dus misschien vindt ie het eng om dan tevoorschijn te komen. Zo maar weer een rondje maken... Wil hem nu toch wel graag zien!

@Sil: mooi hoor die echo!!!

@Nil: hoe is het met jou? Hoe ver ben je nu?

@Mees: nou hopelijk knapt je kat er van op. Het is wel een gedoe hè met al die middeltjes.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Nil70: hoe is het met jou meis? Gaat het goed met de zwangerschap?

Ik heb mijn dochter gesproken en volgens haar gaat het wel goed met d,r.Maarja,dat zegt ze al snel.Ik zal haar in de gaten houden,maar dat valt niet mee want ze woont niet meer thuis.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan morgen weer naar de tandarts.Mijn hoektand doet erg veel pijn(ook als ik erop tikt.Het klopt ook behoorlijk,dus er zal wel een ontsteking zitten.Zal wel weer een wortelkanaalbehandeling worden:(

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: wat een mooie echo foto!! Geniet er maar van meis!

@Waxientje: en...al bruin/rood gesignaleerd? Of ga je ons verrassen?

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk wifi dus even tijd om te kijken hoe t met jullie is
    xon wat een naar nieuws voor jou.Dit had ik echt niet verwacht. ik hoop heel erg dat nr. 59 inderdaad je geluksnummer zal zijn. dikke knuffel.
    wax gefeliciteerd met je verjaardag
    sil wat fijn dat alles zo goed gaat. ruim 10 weken al! Prachtig.

de rest, sorry het is nu al teveel om bij te lezen op de telefoon. doe ik weer als ik thuis ben. Alleen nog naar nieuws bij hoop over vriend van dochter? niet helemaal begrepen zo snel maar in ieder geval sterkte voor je dochter.

Hier is het warm,Jeetje ik snap je "geklaag" over hitte helemaal hoor. dit is niet gezond meer. ben erachter gekomen dat ik er toch minder goed tegen kan dan ik dacht. :( verder prima land dat marokko!

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames:

@Wax: Gefeliciteerd met je verjaardag (nog 3 kwartier hihi). Dat het maar een mooi levensjaar mag zijn voor je.

@Syll: Wow wat word ik hier blij van. O heerlijk meis. Eindelijk kan je dan toch gaan genieten. Dit is me d'r eentje hoor, nu al :D. Geniet van je zwangerschap!

@Jeetje: De kat nog niet terug las ik. Maar wat je zegt; misschien komt ie later i.v.m. nog druk zijn nu. Hoop dat hij er straks is. Kan me voorstellen dat je 'm nu wel weer in huis wilt. En verder die hitte...Ik hou erg van de zon maar als ik net als jij elke dag die hitte zou ervaren mocht het van mij ook eens iets minder (denk ik). Hoop dat je katje vanavond terugkomt. En ik tel met je mee af naar zaterdag.

@Boud: Geniet je lekker daar in Marokko? We horen het achteraf wel. Veel plezier.

@Nil: Hoe gaat 't met je? Nog bruinverlies?

Welterusten dames. Ik had zp de hele tijd nog open staan maar had even bezoek. Tot morgen.

Liefs.

9. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nog net op tijd.... Waxie....van harte gefeli hoor!
    Was het gezellig?
    @ iedereen...veel geschreven... heftige dingen met hoop en xon...jeetje kat kwijt....en de rest? PFff mees ook druk (en ja mees ik speel liever nederlandse WF hihi)

Hotel was waardeloos, alleen bad is goedgekeurd!
    Bobbejaanland was top. nu bekaf en te bed ;)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: nu hebben we je doorzettertje ook echt zwart op wit bevestigd gezien! Ik denk dat je je handen er straks vol aan zult hebben, als het nu al zo'n vechtersbaasje is.;) En je moet zelf doen wat goed voor je voelt. Ondanks dat het bij ons niet verplicht was, hebben wij ook de combinatietest gedaan. Gaf toch wel een goed gevoel te horen dat alles er goed uit zag.
    @Boud: leuk even van je te horen. Heb nog vaak aan je gedacht de laatste dagen en vroeg me al af of het niet erg warm zou zijn. Ja, dus! Hopelijk heb je wat mooie foto's gemaakt die we na afloop kunnen zien, want ik ben erg benieuwd naar je reis.
    @Nil: ook ik was benieuwd hoe het nu met je was. Volgens mij had jij binnenkort toch ook weer een echo en was je toch ook al een week of 10 zwanger.
    @Hoop: oh, bah! Een wortelkanaalbehandeling. Brrr.... Hoop dat het meevalt. En goed dat je je dochter een beetje in de gaten houdt. Zeker diegenen die zich groot voordoen, kunnen er vaak later toch veel last van krijgen.
    @Jeetje: kwam nog even spieken of je kat al terug was. Maar als het zo lang rumoerig op straat blijft (en zeker hij die dat niet gewend is), zal het nog wel even duren. Ik hoop dat je hem snel in je armen kunt sluiten, want ik ken die gekmakende onzekerheid als je op je beestje zit te wachten. In ieder geval weet je man wat hem dit weekend te doen staat, nl. dat gat dichtmaken.;)
    @Justme: slaapt de kleine uk nu beter 's nachts? Ik hoop dat hij je vannacht ook goed laat slapen zodat je weer een beetje bij kan tanken. En morgen lekker relaxen? Altijd heerlijk, hè?
    @Mandysmamsie: ik had te snel een uitnodiging gestuurd (en niet goed gelezen toen ik hem verstuurde :)), want ik speel zelf normaal ook altijd NL.

Hier weer thuis van koffievisite. Het is een ex-collega en ze was ooit mijn beste vriendin. Door gestook van collega's, heeft ze zich na mijn zw.verlof compleet tegen mij gekeerd en op een gemene manier onderuit gehaald. Ik begreep dat niet, dat iemand zo 180 graden kon draaien. Zeker toen ik stijf stond van de hormonen, heb ik daar veel onbegrip en verdriet door gehad.
    Later kwam ik erachter dat zij helemaal onder invloed stond van 2 nieuwe collega's, waar ze enorm tegenop keek en die haar opstookten tot dit gedrag. Ik praat het niet goed, wat ze deed, maar ik begreep toen wel waar het vandaan kwam.
    Vorig jaar gingen die collega's zich ineens tegen haar keren en haalden haar onderuit omdat ze wat fouten had gemaakt. Ineens was dus de liefde tussen hun onderling over. En heel raar, maar daardoor kreeg ik weer een beetje die oude vriendin terug.
    Ze heeft sinds een paar maanden een andere baan en ze had me al vaker gevraagd of we een keer op de koffie wilde komen.
    Dus vanavond toch maar gedaan. We hebben haar toen ook verteld dat we met IVF gaan beginnen (niet dat we al begonnen zijn). Dat was op zich wel prettig om te kunnen delen en haar man en zij reageerden er ontzettend lief op.
    Ik vond het zo rottig om er steeds maar om heen te draaien. Zo zijn we op vakantie geweest, maar wisten we 'zogenaamd' lang niet waar we naar toe zouden gaan (dat was omdat we niet wisten hoe en wanneer het hele traject zou gaan lopen en wanneer we evt. weg konden gaan). Toen gingen we 'maar' 6 dgn op vakantie, terwijl je normaal zou denken waarom niet een dag langer en een week op vakantie (maar ja, dat was omdat ik voor een fm terug naar het zkh moest). Kortom, we merkten dat we ons een beetje in allerlei bochten zaten te wringen als we het over dingen hadden. Dus toch maar open kaart gespeeld. Lucht wel op!:):cool:

11. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Mees fijn dst je zo opgrlucht bent. Dat is toch prettiger lijkt me. Ik lig mooi te bed nu, me blaas is vsn slag.... Ik leek wel zwznger xo vaak moest ik. Maar voor de kids doorgezet. Mandy was eindrlijk groot genoeg voor de zweefmolen, dus daar zijn we 4 x kn geweest. Ook de kinderachtbaan is goed gekeurd door mevrouw. J vond ook alles wel leuk. Truste

12. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

@Mees, wat fijn dat de lucht geklaard is tussen jou en je vriendin.

@Hoop, goed om te horen dat het "goed" gaat met je dochter. Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Succes bij de tandarts en hoop dat je snel van die pijn wordt verlost!

@Jeetje, is je kat alweer terecht? Kan me trouwens goed voorstellen dat die warmte je teveel wordt. Waar in Istanbul zit je? Aan Europese of Aziatische kant. Mijn ouders zitten in Buyuk Cekmece (kustgebied Europese gedeelte) en die zeiden ook al dat het dit jaar wel erg warm is. Sterkte meid!

Hier is bruinverlies "minimaal". Ben alweer 11wk en 4 dagen en heb as dinsdag weer een echo en de combinatietest. Ik hoop dat alles goed is met die kleine, want met al de stress van de laatste tijd maak ik me toch wel zorgen.

Meiden, wordt vandaag weer een mooie zonnige dag, geniet er lekker van!!

Groetjes

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: wonen jouw ouders ook in Istanbul? En jij al weer ruim 11 wkn. Nou, als jij volgende week de echo hebt en dus 12 wkn bent kun je eindelijk opgelucht adem halen. Die eerste 12 wkn zijn voor jou wel erg stressvol geweest, hè? En ook fijn dat het bruinverlies minimaal is, klinkt allemaal heel er goed, toch?
    @Jeetje: ook ik was benieuwd of je al nieuws had over je kat? Denk aan je!
    @Salcia: hoe is het gesprek gegaan gisteren? Kom je ons binnenkort gezelschap houden op de wachtbank?
    @Mandysmamsie: fijn dat de kinderen het naar hun zin gehad hebben (en dat het ook met J goed gegaan is). Als de kids het naar de zin hebben, heb je het zelf ook al snel naar je zin, toch? Jammer van het hotel, maar zoals ik begreep, heeft dat de pret niet mogen drukken.

Ik had vanmorgen echt het idee ongesteld te gaan worden. Werd ook al met een zware kop wakker. Bleghh, wat word je onzeker van al die dingen die je voelt. Er was niets te zien toen ik naar de wc ging, maar ja, dat kan ook niet door die mutsenbollen. Had gisteren ook lage rugpijn en bekkenpijn. Die bekkenpijn heb ik meestal als ik ongi ga worden, maar dat bleek toch ook weer van die utero te kunnen komen, maar die lage rugpijn dus niet. Word gek van mezelf. Kan wel janken, want dat belooft niet veel goeds, ben ik bang.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    De kat is nog steeds niet terug, ik begin het nu toch wel somber in te zien :( De vorige keer kwam hij namelijk wel meteen 's nachts kijken zei mijn zwager en nu dus geen enkel teken. Ik ben vannacht toen mijn man opstond om te eten nog een rondje gaan maken en vanmorgen meteen weer om 7 uur. Je zou toch denken als hij in de buurt is dat hij wel een keer reageert?
    Vorige keer kon mijn zwager hem toen niet vangen en heeft hij drie dagen buiten gezeten maar hij zag hem toen wel af en toe. Nou ja, ik ga maar af en toe kijken en verder moeten we afwachten. Het lijkt me sterk dat hij ver uit de buurt zou gaan, want het is zo'n bangerik! Ik ben echt bang dat er iets is gebeurd!
    Ik heb super slecht geslapen want ik dacht steeds, straks hoor ik hem niet. Pff, wat een toestand :(

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ach, meid, wat een onzekerheid. Hij is duidelijk op onderzoek uit, dus dat er iets gebeurd is, geloof ik niet snel. het leven buiten is zo ontzettend spannend en nieuw voor hem dat hij de hele tijdsbesef kwijt is. De vorige keer duurde het dus ook 3 dagen, dus blijf hoop houden, meid! Hij komt echt snel terug, hoor! Een dikke knuffel!

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: maar ik vind het gewoon zo gek dat hij helemaal niet komt kijken nu, terwijl hij dat vorige keer wel deed. Ik hoop echt zo dat je gelijk hebt!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hij bleef de vorige keer natuurlijk nog in de buurt, maar je snapt dat vrijheid naar meer smaakt en meneer natuurlijk zijn grenzen gaat verleggen. Een schrale troost. Ik had een kat die ieder jaar 4-6 maanden op sjouw ging en gewoon weer thuiskwam of er niets aan de hand is. Maar wees gerust. Die held op sokken van jou, blijft echt niet zo lang weg, hoor!

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    syl ik kan je foto niet zien :(

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ooh ik zou helemaal gek worden als ie zo lang wegbleef, dan zou ik echt geen hoop meer hebben! Rare beesten kunnen het ook zijn hè? Ik had ook echt niet verwacht dat hij er weer vandoor zou gaan nu we weer thuis waren. Daar leek het in eerste instantie ook op, maar ja... Ik voel me intussen echt belabberd. Hoofdpijn, moe, misselijk. Bah! En meneer is er gewoon zelf vandoor gegaan dus eigenlijk moet ik me niet zo druk maken!

Ik las net trouwens nog over je vriendin. Wat fijn dat het toch weer beter gaat nu tussen jullie en inderdaad fijn om te kunnen delen waar je mee bezig bent.

@Nil: wij wonen aan de Aziatische kant, niet ver van het vliegveld. Zeg liever geen exacte plek want dat is helemaal zo herkenbaar dan. Ik ken de Europese kant niet zo goed maar mijn man werkt er wel.
    Fijn dat het bruinverlies wat minder is, lijkt me echt zo onzeker makend. Ik duim voor een super mooie echo volgende week!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: die kat van mij was ook een geval apart, hoor! Maar het is bekend dat de heren onder de katten nogal graag op stap mogen gaan. In Nederland heb je ook echt kattentijd in het voor- en najaar, waar de katers nogal eens lang van huis zijn. Vermoedelijk heeft die van jou ook een Turkse dame op het oog. Het komt goed, meid!
    @Ricmar: de foto staat in een bericht van Syl geplaatst van gisteren (niet in haar album). Dus even (sorry voor ons vele geklets) een paar blz. terugscrollen.

Deel Deze Pagina