Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ach, meid. Kan me je stress voorstellen. Maar wees gerust. De kleine uk in je buik heeft geen last van jouw stress, hoor. Al kan ik me voorstellen dat je daar aan denkt. Kan je man niet in de buurt wat navraag doen of ze hem gezien hebben? Nou, meid, ik duim met je mee dat hij snel naar huis komt en blijf ons hier een beetje op de hoogte houden.

Hier helaas minder rood nieuws. Vanmorgen dus rood bij het afvegen. Baal er zo van en vooral ook dat het al op dag 9 na de tp is, met notabene 6 mutsenbollen op een dag.
    Ik had er gisterenavond al een hard hoofd in. Mijn man was zo enthousiast aan de telefoon over babynamen en ooievaars. En toen ik later naar de wc ging, had ik in de urine wat bruine velletjes dwarrelen. Maar bij het afvegen (ook later op de avond) was er echter niets te zien. Toch zat het me niet lekker en was dus enorm overstuur. Net uit bed en van plan weer twee mutsenbollen erin te proppen. Geen bloedverlies in de pot of in het inlegkruisje en haalde al opgelucht adem, maar daar was het rood dan toch bij het afvegen. Ik heb nog maar even 2 bollen erin gepropt, en zal straks het zkh wel moeten bellen. Weet nog niet of ik het vandaag doe of morgen. Zal wel niet op een dag komen, lijkt me.
    Helaas de eerste IVF-poging is dus officieel mislukt. Naast de teleurstelling, spookt het ook door je hoofd hoe nu verder. Willen ze dat uberhaupt nog wel. Wanneer kan het hele 'feest' weer van start gaan. En als het nog een keer mag, dan valt alles precies nu onder werktijd (en na de vakantie). Dus dan zal ook ik het op het werk moeten vertellen. Ik zal eerst een evaluatiegesprek moeten hebben en dan een rustmaand om je eierstokken weer even tot rust te laten komen (al vraag ik me af of dat wel nodig is, want ik had maar zo weinig reactie, dus kan me niet voorstellen dat die eierstokken van mij nu overuren gedraaid hebben). En wat is nu wijsheid. Bij dit zkh blijven. Of toch nu al verder kijken. Met mijn lage opbrengst, zal ik nooit cryo's hebben om in te vriezen. Dus moet het echt van die twee emmie's komen die ze terugplaatsen (en dan moeten die er ook nog maar zijn en goed bevrucht). In Dusseldorf heb ik gehoord, vriezen ze alle embryo's in (ongeacht de kwaliteit). En zijn ze toch wat verder op sommige gebieden. Dus ja, wat is dan wijsheid. Aan de andere kant vind ik het ook weer een hoop gedoe, want het is verder rijden en je moet dan ook weer voor een intake e.d.
    Maar goed, eerst maar even een kop koffie (en 2 paracetamollen, omdat ik koppijn heb). Zoals jullie merken draait mijn kop al weer overuren en kan er helaas toch niets aan veranderen.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh Mees, wat erg voor je!!! Ik had er juist een goed gevoel bij...)-: Weet je zeker dat het nu al helemaal over en uit is?

Hier sinds vandaag ook weer op rood. Ik ga even de lijst opzoeken.

@ jeetje: ik vind het naar te lezen dat je zo overstuur bent van je kat, kan me dat heel goed voorstellen! maar ik heb totaal geen verstand van katten dus kan je geen advies geven. Ik hoop voor je dat hij vandaag gewoon uitzichzelf terugkomt!

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    NOD-WACHTBANK
    20-07 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind

29-07 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind
    31-07 Ricmar 39-ronde 3 -2e kind
    08-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind
    14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)37- in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind
    30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB35 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

voorspelling:

justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris
    08-04-12 Justme 36- I.an
    15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram

De lijst maar weer even aangepast, volgens mij is dit de laatste, stond op pagina 37. En mijn leeftijd op 39 gezet: grmbl.:x

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik begrijp dat je overstuur bent.Een bijwerking van mutsenbollen is bloedverlies.Ik praat ook mee met het " meerdere miskramen topic" en die meiden zijn zo kundig. Ze lopen daar grotendeels in Belgie en Duitsland en velen van hun gebruiken mutsenbollen.Vaak vertelden hun dat ze daar bruin/rood afveegden met plassen....puur door de mutsenbollen.Ik weet natuurlijk niet of dat dat bij jou ook nu het geval is,maar ik wilde je dit toch even vertellen.
    Ik zou het heel erg vinden voor jullie als deze poging mislukt is.
    Dikke knuffff

@Jeetje: jij ook al in de stress,logisch als je kat niet op komt dagen!
    Probeer de moed niet te verliezen hoor...wie weet heeft tie het buiten heel erg naar zijn zin!

@Waxientje: jij defenitief op rood...bah meid,echt heel erg jammer!
    OOk een dikke knuff voor jou!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    30-08 Sneeuwmees 40- waarsch. IVF-2 - 2e kind

ZWANGER
    12-03-13 JeetjeB35 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

voorspelling:

BEVALLEN
    08-04-12 Justme 36- I.an

Ik heb hem ook maar weer aangepast, al weet ik niet wanneer mijn eerstvolgende NOD zal zijn (kan door die hormonen een beetje van slag zijn). En nog een keer aan kunnen passen met mijn 'oude leeftijd'. Over 3 wkn mag er bij mij ook een 1-tje bij. Kan helaas niet meer zeggen dat ik op m'n 40ste nog zwanger geraakt ben.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: wat een domper zeg, ik snap dat je hoofd overuren maakt en dat je er hoofdpijn van hebt. Het is wel heel vroeg na de tp, dus ik dacht is het misschien geen innestelingsbloed? Of wordt het ook heviger nu? Maar ik weet niet precies hoe het zit met die mutsenbollen, die houden het eigenlijk toch een beetje tegen? Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis eigenlijk. Nog maar even niet te ver vooruit kijken zou ik zeggen. Dikke knuffel voor nu in ieder geval.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier vanmorgen eindelijk het verlossende telefoontje gehad van de notaris!! De papieren zijn binnen en ze heeft er echt spoed achter gezet zodat we aanstaande dinsdag 7 augustus de overdracht hebben.We hopen dan vrijdag op vakantie te kunnen.:):)
    We zijn zo blij!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Vandaar dat ik vanmorgen echt even twijfelde of ik nog door moest gaan met die mutsenbollen. Ik heb ze er toch maar in gepropt. Ik denk, ik merk vanzelf wel of het door zet. Gebruiken die meiden ze dan nog door als ze bloedverlies hebben? Het was bij mij vanmorgen echt bij het afvegen.
    @Waxientje: ik had er stiekem toch ook wel een goed gevoel over de laatste tijd. Veel dingen konden van die mutsenbollen komen, maar het strakke gevoel (en de steekjes continue in mijn buik) vond ik toch voorzichtig wel erg positief voelen. Ik weet ook niet hoe het nu in zijn werk gaat. Ik ben dan ook altijd zo eigenwijs dat ik toch 2 embryootjes heb en dan misschien nog voorzichtig hoop houdt dat er misschien toch nog eentje zit. Ja, je ziet dat bij een IVF zelfs een ongi al weer vragen oproept.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK

30-08 Sneeuwmees 40- waarsch. IVF-2 - 2e kind

ZWANGER
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

voorspelling:

BEVALLEN
    08-04-12 Justme 36- I.an

Ook maar even mijn leeftijd aangepast.

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: wat fijn voor jullie!! Eindelijk!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: die vrouwen bleven de mutsenbollen gewoon gebruiken!Ik denk dat de boel een beetje schraal word daarbinnen van dat spul...niet stoppen hoor! Bel anders het ziekenhuis even.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Goed nieuws, Hoop! Heerlijk! Gefeliciteerd!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik moet inderdaad contact hebben met het zkh. Maar twijfel even of ik vandaag al ga bellen. Dan gaan ze gelijk weer zo zakelijk alles afhandelen (afspraken inplannen e.d.) en ik wil gewoon even vandaag afwachten en het even een plekje geven. Zat te denken dat ik misschien dit weekend (voor mijn eigen acceptatie) alsnog even een test er tegenaan gooi. Het is in ieder geval zeker al 10 dgn na de pregnyl, dus dan weet ik het zeker en kan ik het goed afsluiten.
    Aan de andere kant is het, als het zo mag zijn, ook wel weer prettig als we in deze rustmaand zelf weer even een poging kunnen wagen. We zijn nu al vanaf eind mei door het zkh geleefd en het is ook wel weer eens fijn je eigen regie te hebben (met de spanning van een positieve ovu-test).
    Maar... wat lees ik! Wat een goed nieuws, meid! Is dit nu veel later dat jullie op vakantie kunnen of valt 'de schade' mee? Nou, fantastisch! Nu snel de reis boeken, want nu pakken ze het niet meer van jullie af.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, ik weet het niet maar ik zou het zeker nog niet opgeven als ik jou was, gooi er even een testje tegenaan zeker voor je besluit te stoppen met die bollen. je zou hetzelfde kunnen hebben als ik, ik had op dag 13 na tp bloedverlies en wel een posi-test op dag 10 en kijk hier!! Dus je weet het maar nooit en de boel kan idd ook erg geirriteerd zijn door die bollen. Sorry maar ik ga er voor nu ( zolang het nog niet echt is doorgebroken) nog niet vanuit dat het voorbij is hoor!! Wel een hele dikke knuffel voor jou meid, het zou heel jammer zijn..

Jeetje, wat vervelend meid dat poes nog steeds niet terug is, tja meer dan afentoe gaan zoeken kun je ook niet doen. Ik hoop nog steeds dat ie gauw thuiskomt meid!

Hoop, mooi zo!! Eindelijk kun je dan gaan nadenken over je vakantie, lekker hoor!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik vind dag 9 na tp ook wat vroeg voor een ongi. Dat heb ik zelfs nooit als we normaal klussen. Toch denk ik wel dat het een ongi is, want zo voelt het volgens mij wel (al weet ik ook weer niet wat ik allemaal wel of niet voel). Ik gooi er zeker nog een testje tegenaan, voordat bij mij de knop om kan. Het is zwaar k*t!

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja meid ik snap het wel dat het zo voelt, herinner je je mijn woorden nog?? Ik was ervan overtuigd dat het niets werd, ik zei ook dat als ik zou stoppen met de bollen ik ongie zou worden. Tja dat is ook gebeurd maar toch 1 hele harde vechter!! Ik wil het gewoon niet geloven hoor, ik moet er zelfs van huilen, jemig sorry hoor. Ik vind het klote als het zo is...

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik wou dat ik achter je aan kon sluiten met goed nieuws. Maar vrees het ergste. Toch wil ik dit weekend een test gaan doen. Anders blijf ik toch maar piekeren.
    Moet zo met mijn vader naar het zkh voor controle. Hetzelfde als mijn ferti-afdeling. Twijfel nog of ik niet even langs zou lopen om te vertellen van het bloedverlies. Maar ik merk dat ik zelf nog wat van slag ben, dus misschien beter even van niet. En ze rekenen op z'n vroegst pas volgende week woensdag op een telefoontje, dus ik heb nog even.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, nou stop iig nog maar even niet met die bollen tot je getest hebt of het moet eruit stromen natuurlijk, maar zolang het minimaal is nog maar even doorgaan. En ik ga toch heeeeelll hard duimen hoor!! Knuffelllll......

19. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ Wax toch ongi, balen meis, knuffel!
    @ Hoop fijn dat het rond is, hoe is het met je dochter?
    @ Mees volhouden hoor, gaat net als bij Sil. Komt heus goed.
    @ Jeetje is poes al trug?

Hier alles rustig, beetje moe en vervelende buik. Tis toch wennen
    Zo lang 2 kiddies in the house.... Tis een ander ritme! Maar op
    Zich gaat het best aardig. En we zijn al op de helft.

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Syl, wat mooi dat je zo'n mooi echo hebt gehad. Gefeliciteerd hoor!

Wax, knuff voor je ongi!

Mees, dus zo het nu lijkt mislukt. Jammer meid, maar ik zou toch vandaag of uiterlijk morgen contact opnemen met zkh. Weet je gelijk of je de bollen door moet gebruiken, maar ook als je volgende week pas belt ben je wel een stuk verder alweer in je cyclus. Is toch bijna een week en mij is altijd verteld zodra je weet/denkt dat het mislukt is bellen!

Deel Deze Pagina