Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: ik was van plan om morgen zeker even te bellen. Het ligt nu nog even te gevoelig, dat ik even geen zin heb in gedoe met een zkh. Deze maand mag er zo en zo niets gebeuren, want dat is bedoeld om de eierstokken tot rust te laten komen (dus we moeten er zelf tegenaan). Deze maand zal dus wel een evaluatiegesprek komen en dan horen we wel of ze het uberhaupt nog met mij aan willen. Een ongi op dag 9 na tp (ondanks mutsenbollen) is natuurlijk ook niet handig.
    @Mandysmamsie: een vervelende buik? Is er geen eisprong in aantocht? Even in de gaten houden, hoor, dat je je ei niet mist.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier vanmorgen toch naar de tandarts geweest.Ik had weer zoveel pijn....nu is de kies getrokken,alleen was het een twijfelgeval of tie de goeie kies had.Nu nog veel pijn....aan de tand ernaast:( Hopenlijk straalt het gewoon door en is het echte euvel verholpen

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: zal vast weerpijn zijn. Ik had een keer ook zo'n enorme kiespijn dat ik bij de tandarts moeilijk kon aanwijzen welke kies het nu was. Ik zou even een paracetamolletje innemen en even lekker onderuit op de bank gaan. Wel goed dat je gegaan bent, want ik weet hoe bang je voor de tandarts bent. Sterkte ermee!

Ik zit hier ook als een zombie op de bank! M'n man is even met mijn zoontje op pad. Vanmorgen regende het en kon hij duidelijk z'n energie niet kwijt binnenshuis. Dus had de handen vol aan hem. En dat viel niet mee omdat ik ook al een korter lontje had. Dus op zich wel lekker om even alleen thuis te zijn.
    Net al een discussie met zo'n meid van een of andere call centre. Ze wilde me iets aansmeren, maar ze kakelde maar door en luisterde niet toen ik al meerdere keren aangaf er geen belangstelling voor te hebben. Ze zei dat het zo'n fantastische aanbieding was bla, bla, bla. Heb haar toen gezegd dat ze dan zelf maar dat blad moest gaan aanschaffen en heb neergelegd. Ze heeft me nu nog 4 keer geprobeerd opnieuw te bellen. Maar ik heb de telefoon op stil gezet. Wordt onderhand 'telefonisch aangerand' in m'n eigen huis.
    Denk dat ik zo maar eens ga strijken. Voel ik me hopelijk wat minder nutteloos dan dat ik me nu voel.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: heb je nog bruin/rood gezien?

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ik dacht even dat je misschien zelfs aan volgende week zat te denken.
    9 dagen na TP is wel snel, maar hoeveel dagen zit je nu na je punctie(eisprong). Want dat is eigenlijk dan je lutheale fase toch? Dan kun je er in ieder geval nog 2/3 dagen bij optellen.
    Ik was toen 9 dagen na IUI al ongesteld en toen ben ik de mutsenbollen gaan gebruiken.
    Ik hoop dat er in ieder geval wel door wordt gegaan, desnoods met andere medicatie. Ik duim in ieder geval voor je.

Hoop, beterschap met je kies. Hoop dat de pijn afneemt en fijn dat het er nu eindelijk van gaat komen met de sleuteloverdracht en jullie hopelijk nog een mooie vakantie kunnen boeken volgende week.

Jeetje, wat vervelend dat je kat nog weg is. Ik zou ook niet tegen zulke dingen kunnen, hoop dat je gauw iets van het beestje hoort.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: goed gedaan! Ze zijn altijd zo irritant die lui!Je hoofd staat daar nu helemaal niet naar!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: punctie was op 21-7. De tp op 24-7. Dus 9 dgn geleden (en dat ondanks 3 x 200 mg mutsenbollen). Ik bel morgen even. Dan is het ergste verdriet voorbij en dan zit ik rustig alleen op mijn werk. Ik las op een ander topic dat bij sommigen die vroeg al begonnen te vloeien, toch tot de testdatum die utero moesten doorgebruiken. We zullen zien wat ze morgen te zeggen hebben. En mochten ze er idd geen heil meer inzien, dan hebben mijn man en ik al besloten verder te zoeken. Of een second opinion bij het Radboud zelf. Of naar de Geertgen kliniek, of naar Düsseldorf. We hopen dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn.
    @Hoop: het is geen bruin, maar rood. Het lijkt me dus dat er geen sprake is van een innestelingsbloeding, gezien de hoeveelheid.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @hoop: wat knap dat je toch bent gegaan! Hopelijk is toch de goede kies eruit (brrr, moet er niet aan denken, een kies laten trekken) en zakt de pijn af. Ik zou denk ik ook een paracetemolletje nemen (maar heb je misschien al gedaan)

@mees: hè bah, irritant van die lui die maar blijven praten en terugbellen. Goed dat je gewoon hebt opgehangen! Het bloeden is toch vrij veel begrijp ik? Ik had zo gehoopt dat het niet zou doorzetten en het toch geen mislukte poging was! Ik snap wel dat je vandaag dit even voor jezelf wilt verwerken zeg maar en morgen dan pas het ziekenhuis belt. Nog maar een knuf want dit is echt een zware tegenvaller! (hoewel ik nog steeds door Sils verhaal een ietsiepietsie sprankje hoop hou)

Ik voel me de hele middag al beroerd, zo misselijk en ik weet gewoon niet wat ik moet eten. Nu maar een zure appel gepakt. Het is vandaag ook weer een stukje heter dan de afgelopen twee dagen en ik merk het meteen. Ik ben ook niet meer gaan zoeken vanmiddag naar de kat. Voel me er een beetje schuldig om, maar ik denk dat hij 's middags toch vast ergens ligt te slapen ook, zeker met deze hitte, dat doet hij thuis namelijk ook. En dan vanavond maar weer zoeken.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, is het nu wel doorgezet?? Ik heb hier alle kleuren van de regenboog gezien in 3 weken tijd, zelfs stolsels verloren en roze, rood en bruinverlies gehad. Toch nog maar even een dikke knuffel hoor!!

Hoop, nou hopelijk zakt de pijn nu af en kun je dalijk lekker pijnvrij op vakantie...

Jeetje, het heeft denk ik ook geen zin om poes nu te gaan zoeken. Misschien vanavond even als het wat is afgekoeld, maar hopelijk dan niet meer nodig en is ie al thuis. Hier is het ook erg benauwd vandag hoor bah bah, maar vast niet zo heet als daar bij jou, sterkte meid ik kan er echt niet tegen nu hoor poehhh...

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Mees: Jeetje...dat had ik niet verwacht en ik kan me voorstellen dat je er rekening mee houdt dat 't mis is. Zou ik ook hebben als ik bloed zag. Maar is het nu dan erger geworden? Of nog steeds alleen bij 't afvegen? Jeetje. Ik kan het ook niet helpen dat ik toch (door het verhaal van Syll) blijf hopen voor je dat in ieder geval 1 van de emmies het red. Ben benieuwd wat ze zeggen morgen. Wil je niet zelf de bollen blijven gebruiken tot je getest hebt? Met het oog op het verhaal van Syll. Nouja je hoort het morgen natuurlijk. Hele dikke knuffel meid. Kon ik maar wat voor je doen.

@Jeetje: O nee je kat is nog niet terug?! Ik hoop zo dat hij vanavond gewoon thuis is. Uit zichzelf. Of doordat hij je hoort als je vanavond weer kijkt. Moet er niet aan denken bah. Kan me voorstellen dat je niet goed geslapen hebt daardoor. Nou meis ik hoop met je mee dat hij (of zij?) terug is vanavond.
    En vervelend dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig heeft het een goede oorzaak,maar toch. Knuffel.

@Hoop: Gelukkig eindelijk afgerond. Nu kunnen jullie dan volgende week op vakantie. Heerlijk.
    Wat goed dat je naar de tandarts geweest bent. Hoop dat de pijn nu wegzakt en het dus wel de goeie kies was. Straks lekker op een welverdiende vakantie (en huwelijksreis toch?).

@Waxientje: De rode duivels toch geariveerd. Hè verdorie. Of je het nou 99% verwacht of niet, die ene procent hoop blijft toch hè? Knuffel en succes deze ronde.

@Iedereen: Ik lees en leef met jullie mee. Heb zelf niet veel te melden eigenlijk. Fijne avond gewenst allemaal. Ben wel online vanavond.

Liefs.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mees ik blijf nog even duimen tot het tegen deel bewezen is.

waxientje balen

Hoop eindelijk eind in zicht rondom het huis, hopelijk kan je nog even van je vakantie genieten.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even snelle reactie op dat ongewenst bellen (mees) niet geregistreerd bij het bel-me-niet-register? Hebben wij wel gedaan en de telefoon-terreur is verleden tijd! Kost even tijd, maar loont de moeite!!!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: het is echt niet meer alleen met het afvegen, dus het lijkt toch echt foute boel te zijn. Heb nu dus ook de hele dag al maandverband in. Heb vanavond nog wel 2 mutsenbollen erin gepropt. Had ergens op een forum gelezen dat iemand het advies had gekregen om toch dat door te gebruiken tot de eigenlijke testdag. Ik weet dat het per zkh verschilt, maar goed, tot ik in ieder geval het zkh gebeld heb, ga ik ook nog maar even door. Niet zo fris, maar goed, het is even niet anders.
    @Jeetje: voel je niet schuldig dat je vanmiddag niet gezocht hebt. Straks ga je zelf onderuit door de hitte en daar is je kat ook niet bij gebaat. Kun je niet wat vaker wat kleine beetjes eten. We kijken lang uit naar kwaaltjes als misselijk zijn, maar als je het de hele dag bent, is het toch niet zo prettig. En anders toch maar weer op het vliegtuig naar NL, om eventjes 'af te koelen'. Meid, jammer dat ik niet dichterbij woon, anders was ik met alle liefde alle straten voor je gaan afroepen en struinen.

Hier verder geen nieuws. Vanmiddag even een flinke huilbui gehad. M'n man sloeg ineens even een arm om me heen en daar gingen de sluizen open. Het voelt nog steeds zo onwerkelijk en zo oneerlijk. Zoveel weken rotzooi in je lijf gespoten met alle spanningen over die follikels die maar niet wilden groeien, de spanning of er eitjes bevrucht waren. En natuurlijk het verdriet van al 1 jaar en 3 maanden aan het wachten op een positieve test. De laatste dagen begon ik er toch voorzichtig in te geloven dat het ook misschien wel raak kon zijn. Ja, dan gaat je fantasie met je aan de haal en word je wel erg ruw uit je droom gehaald.
    Nou, vanavond maar op tijd naar bed toe en morgen maar eens zien wat ze te zeggen hebben in het zkh. Het is natuurlijk wel weer nog een nadeel voor mij erbij, naast de weinige follikels. Dus het werkt allemaal niet mee dat ik nu ook nog eens ongi geworden ben.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: mijn man heeft dat inderdaad al meerdere keren gedaan. Maar heel raar, af en toe glipt er toch nog eentje tussendoor. Het is wel inderdaad vrij zeldzaam geworden. Dit was iets van een bedrijf waar ik jaren geleden bij aangesloten was. Misschien dat ze wel oud-klanten opnieuw mogen benaderen. Maar goed, ik neem aan dat ook bij dit bedrijf het kwartje gevallen is dat ze niet meer terug hoeven te bellen.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We zijn heel erg opgelucht dat het met ons huis nu toch echt rond is.Vanmiddag belde de koper nog op en hij was ook erg opgelucht.Hij vertelde dat de reden waarom het zolang duurde zijn leeftijd was.Hij is nog maar 21 jaar en de banken checken dan echt alles extra na.
    Hij was ook blij dat we nu dinsdag eindelijk de sleutels over kunnen dragen en de handtekeningen kunnen zetten.

Ik vind het erg jammer dat mijn kiespijn de vreugde nu weer temperd.Ik word knettergek van de pijn.Ik kan morgenochtend om half 9(sochtends al bij de tandarts komen...dan zal er waarschijnlijk nog een wortelkanaal behandeling volgen.Tis dus blijkbaar de hoektand die naast de getrokken kies zit....die bonkt als een gek.Kan nooit goed zijn:(

@Mees: ik voel erg met je mee.Waarschijnlijk voel je het zelf of het over en uit is.Fijn dat je troost bij je man gevonden hebt.

@Jeetje: is je kat al terug?

@Maureen: het is inderdaad ook onze huwelijksreis:)
    Ik hoop zo dat mijn kiespijn opgelost is als we op vakantie gaan!

Mag je eigenlijk ibuprofen als je misschien zwanger bent?
    Ik zit natuurlijk op het wachtbankje en heb vanmiddag ibuprofen op,omdat ik het echt niet meer hield van de pijn.Maar voel me er toch een beetje bezwaard over

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: nee de kat is nog niet terug :( Ik ga zo nog weer even buiten kijken maar mijn hoop wordt steeds minder. Mijn man hangt op de bank te hangen en die vindt het blijkbaar niet zo nodig om mee te gaan zoeken :(
    Oh wat vervelend van die kiespijn! Ik denk dat een ibuprofen niet zoveel kwaad kan hoor. Het is denk ik belangrijker dat je zelf van die pijn af bent een beetje.
    Fijn dat de sleuteloverdracht er nu aan komt! En dan hopelijk lekker gaan genieten op huewelijksreis!

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: Ohh..wat vervelend dat je kat nog niet terug is!Ik snap dat je er erg onrustig van word.Jammer dat je man niet even mee helpt zoeken...zou voor jou heel fijn zijn!

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees dikke knuffel vanuit Marokko. Dit was niet wat we allemaal voor.je gehoopt hadden. Toch duim ik nog even door want wonderen bestaan,kijk maar naar sil!
    de rest: dit weekend ga ik rustig bijlezen wanneer ik weer thuis ben

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: vervelend dat hij nog niet terug is. Ik hoop dat je zoektocht van vanavond meer effect zal hebben. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
    @Hoop: ibuprofen schijnt inderdaad niet zo goed voor de innesteling. Ik ben even kwijt waar je precies in je cyclus zit, maar ik mocht dat bijv. niet in nemen na de punctie. Anders morgen even bij de tandarts navragen. Maar ik zou, voor de zekerheid vanaf nu maar even overschakelen op paracetamollen. Vervelend dat je nog een keer in de pijnstoel moet. Hopelijk is het voor het laatst.
    En toen mijn man zijn flat verkocht had hij ook veel gedoe met de (jonge) kopers. Het was allemaal rond (dacht hij) en had alles al ingepakt. Toen kwam er ineens bericht dat de financiering misschien niet rond was. Wat bleek dat meisje had in haar eerlijkheid gezegd dat ze last van haar rug had gehad. En dat wilde de bank eerst helemaal uitgezocht hebben, omdat ze bang waren dat ze misschien afgekeurd zou worden of in de ziektewet zou belanden. Achteraf was ze een keer door de rug gegaan en had ze daar een paar fysiobezoeken voor gehad. Maar door haar eerlijkheid hierover, was de verkoop van mijn man's flat bijna afgeblazen.
    @Boud: leuk weer even van je te horen! En dit weekend ben je al weer thuis en wat is die week snel gegaan. En ja, meid, dan zal ook jij er snel genoeg aan moeten gaan geloven.

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jaa, de kat is terug!!!!! Ik ben zo opgelucht! Vanmorgen dacht ik hem te horen dus ik gelijk naar buiten. Toen zag ik wel dat al die andere straatkatten er weer waren (gisteren helemaal niet) en op een gegeven moment ben ik er een gevolgd en die keek onder een auto. Dus ik ook kijken en ja, daar zat onze kat, helemaal bang. Hij was blijkbaar ook heel bang voor die ene straatkat. Nou, uiteindelijk kwam hij er onderuit en heb ik hem kunnen pakken. Ik heb alle ramen toch maar even dicht gedaan, hoewel ik eigenlijk niet denk dat hij meteen weer weg zal gaan, maar het balkon daar komt hij niet meer op tot het gat in het gaas is gemaakt!

Deel Deze Pagina