Goeiemogguh meiden, mamsie, leuke foto lekker in de regen, grappig... Just, weer lekker vroeg uit de veren?? helaas niet zo mooi weer vandaag, hier is het iig erg donker en benauwd blehhh... Jes, dankjewel het is nog wel erg spannend hoor, we doen ons best, we zijn er nog lang niet...... Zoals gezegd is het hier allemaal nog erg spannend, verlies nog steeds oud bloed nu al een week, probeer er niet teveel aandacht aan te geven maar dat is erg moeilijk hoor. Ben toch steeds wel bang dat ie het toch niet gaat redden, nou ja wachten tot maandag......Wachten duurt lang als je in onzekerheid zit, poehhhh Knuffff ikkuh
Morgen dames! Hier ook vroeg op omdat ik nu al de bibbers heb voor het vliegen vanavond. Ik blijf dat gewoon altijd spannend vinden! En ik moest nog veel doen in huis, alleen heb ik nu al de helft gedaan en het is pas kwart voor tien! Wachten duurt inderdaad lang als je in onzekerheid zit! Hier wisselt mijn gevoel heel erg. Ik weet dat ik gewoon vertrouwen moet hebben, maar af en toe is het ook moeilijk. Maar ik doe mijn best! @Mamsie: ik had je foto ook gezien. Grappig en lief! O ja, Boud: heb je je usb stick nog gevonden? Kan me levendig indenken dat je daarvan baalt!! Fijn dat je toch binnenkort gaat beginnen maar wel jammer dat je waarschijnlijk het nieuwe schooljaar moet beginnen met vrij vragen. Jammer ook dat ze niet flexibeler zijn. Maar ja, het is voor een heel goed doel uiteindelijk! Ben benieuwd of Mees goed is aangekomen, maar die zal zich vast pas weer melden als ze terug is... @Just: oh weer vroeg dus, nou lekker rustig aan! Wanneer moest je nou ook weer beginnen met werken? Regen?? O, bah!! Daar kijk ik ook niet naar uit! Hoewel, wel verfrissend Nou, ik ga nog maar even wat doen. Tot later maar weer!
Regen is lekker hoor, jeetje... hihi..ik heb gister echt dubbel gelegen van het lachen om die malle griet! Maar nu is het weer benauwd, bewolkt/zonnig... geen regen dus! De vraag is waar je in NL gaat zitten, in het westen of noorden... tis echt overal in nl ander weertje....! Ik zit boven in NH... -->benauwd! Hoe laat ga je vliegen?
Goeiemorgen! Even weer spieken hoe het hier is...alles nog hetzelfde dus Sill? En Ricmar weer ongi....balen meid! Hier met een beetje een raar gevoel terug, heb mijn dochter naar de peuters gebracht. Er gaan daar de laatste tijd weer zoveel kindjes weg die 4 worden en naar school gaan, het is erg hard gegaan de laatste tijd en nu weer een vriendinnetje dat 4 wordt vandaag, dochterlief keek zo sneu. Ze blijft straks het laatste half jaar weer over met een boel echt jongere kinderen. Vraag me af of dat goed blijft gaan enzo. Gelukkig zijn er nog een paar vriendjes die iets later 4 worden dan zij, maar dat zijn niet de kinderen waar ze tot nu toe het meest mee speelde. In de dreumesgroep heb ik dit destijds oo kmeegemaakt en toen was ze een periode supervervelend, zowel daar als thuis! Dus ik hou mijn hart een beetje vast... bah wat gaat het toch SNEL!! Dringt nu ook echt even weer tot me door hoe hard het allemaal gaat, dat ze over ongeveer een half jaa rook naar school gaat en dan ben ik alweer 'uit' de kleintjes om het zo maar te zeggen. En waarschijnlijk maak ik het nooit meer mee, niet over nadenken.Pffff... gelukkig heb ik veel te doen vandaag.
*knuffelt Waxie even extra* Tis ook balen meis, en ik weet donders goed wat je bedoelt, en hoe je je voelt..... tis ook &*^%(%*%, ik kan er weinig anders van zeggen. Alleen kan ik wel aangeven, houdt moed.... dan doe ik met je mee goed? Ik krijg ook regelmatig het gevoel, gaat niet meer lukken, en dan lees ik hier weer wonderbaarlijke dingen, of onderschriften....krijg ik weer hoop! Zo las ik een onderschrift na 4x iui... spontaan zwanger geworden.,... ja dat geeft me hoop! Dus die deel ik graag met je hoor en met de rest! Misschien valt het mee op de psz... per slot van rekening zit er ook nog een vakantie tussen...
Jeetje, heel veel plezier meid in ons benauwde kikkerlandje!! En het vliegen gaat echt meevallen let maar op, gewoon niet teveel aan denken, knuffiee voor onderweg!! Waxie, ja het is ook allemaal niet nix als die kleintjes naar school gaan, maar geloof me ze zijn flexibeler dan we weleens willen denken hoor, komt vast allemaal goed. En idd moed houden met je missie!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je gaat denken dat het toch niet wil lukken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit meid!! Dikke knuffellll
@Syl: wow, gefeliciteerd, meid! Zie nou wel dat het een vechtertje is. Die moet het gewoon gaan redden! Een hele, hele dikke knuffel. Verder heb ik alles gelezen, maar ik heb nu maar even 1 uur internet, dus een snel (sorry, daarvoor). We zijn gisterenavond aangekomen. We hadden het rustig aan gedaan met een paar stops. Vanaf Frankrijk alleen maar regen gehad. Dus geen leuke aankomst. Uiteindelijk alles geinstalleerd in onze caravan en ik was al hoopvol om even te kunnen internet, want ik wist dat Syl een spannende dag had. Wil ik even gaan plassen, komt er water onderuit de wcpot en dat liep zo de caravan in. Mijn man dus weer naar de receptie toe. Er was niemand die langs kon komen voor reparatie, de enige oplossing was verhuizen naar een andere caravan. Dus alles weer in moeten pakken (had net de bedden opgemaakt en de kastjes ingeruimd) en dus alles weer in de auto en naar een andere caravan. Uiteindelijk met de laptop op schoot, hoopvol met de code in mijn hand. Geen internet te bekennen. Wat blijkt, dat kan dus alleen maar in de omgeving van de receptie. Nou, al met al geen leuk begin van de vakantie. Ons zoontje was extra hyper door de verandering van omgeving en de lange heenreis. Mijn man en ik moe en geprikkeld door de extra verhuizing. Dus kon het niet laten dat ik gisteren even in janken uitbarstte (mede met dank aan de hormoonrotzooi). Vandaag is mij man jarig en ik had een slinger voor de gein meegenomen. Vanmorgen was hij ineens weg en ik dacht dat hij broodjes aan het halen was. Dus ik snel de slinger aan het ophangen, maar toen kwam hij al terug. Dus de verrassing viel wat in het water. Vandaag naar een oud middeleeuws stadje geweest. Het weer is wat beter al hebben we nu weer regen gehad enn is het nu weer even bewolkt (met waarschijnlijk weer een bui in aantocht). Maar goed, het rot gevoel van gisteren is gelukkig weg. Nu gauw even bij mijn zoontje kijken die in het zwembad is (met mijn man). Ik sluit voor nu even af, maar kom zeker nog een keer terug! Zwangere dames, beentjes bij elkaar houden, he?
Mees, ow ow het kan ook niet in 1 keer goedgaan he?? Nou nu toch lekker gesetteld in de caravan, jammer van het weer maar ga toch maar even lekker genieten en gefeli met je man hoor!! Dikke knufff die kl*te hormonen ook.... Lief dat je even kwam kijken, ben nu even opgelucht maar het blijft heel spannend. Het valt niet mee om zwanger te zijn en toch maandverand te dragen en er bij elke toiletgang weer wat op te zien, maar we houden moed!!
@mees,dat was helaas geen leuk begin van de vakantie. maar vanaf nu wordt het toppie hoor! hier is de kleine man beetje hangerig. wilde in de kinderwagen niet slapen, dus grote keel op en op de arm was alles prima nou ja, heeft ie gelukkig niet vaak, hopelijk is het de warmte. hij heeft net in mijn armen geslapen, kan hem dan gelukkig wel wegleggen in de box. nu is het weer speeltijd, dat gaat als vanouds, is ook wat koeler nu natuurlijk. hopelijk weer net zo'n nacht als afgelopen nacht, daar doen we het voor! morgen drukke dag, boodschappen doen en eten maken voor zondag. hele familie komt na afloop van de doop hier nog even heen.... ben heel benieuwd hoe de kleine man dit alles ervaart en ik ook (is voor mij ook nieuw)
Heey dames, Wat is er veel geschreven. Deel 4 alweer. Kan me nog herinneren dat we verplaatst werden naar 't clubgedeelte omdat we zoveel kletsten @Syll: Fantastisch nieuws!! Echt! O dit moet gewoon goed blijven gaan. Nou ik ben blij dat het weekend is maar voor jou mag 't snel weer om zijn. @Jeetje: Wat een knaltest! Fantastisch. En als jullie terug zijn al een echo. Ben blij voor jullie. Dat je er maar snel alle vertrouwen in mag hebben en van je zwangerschap mag genieten. Ben je nu dus al in Nederland? Fijne vakantie. @Boud: Gelukkig toch niet wachten tot eind augustus. Wel vervelend dat ze niet met je meedenken. Maarja, we gaan voor meteen succesvol, ook bij jou. Mag je de volgende keer lekker vrij nemen i.v.m. zwangerschapsverlof @Anderen: Sorry ik heb wel meegelezen wat er allemaal bijgeschreven is. Maar in etappes en dus reageer ik niet op alles nu. Zelf zit ik op dag 3 van de nieuwe cyclus inmiddels. Denk wel dat ik inmiddels kan zeggen dat ik m'n oude cyclus van voor de mk terug heb. Dat is wel handig met berekenen/afspreken enzo. Heb hoofdpijn dus ga maar weer afsluiten. Misschien tot later vanavond nog. Liefs.
@Mees wat een gedoe op de camping, maar nu lekker gaan genieten. Gefeliciteerd met je man! @Sill moeilijk hoor om rustig te blijven, er zit dan wel niets anders op dan af te wachten maar het blijft spannend. Ik denk aan je hoor! @Jeetje, goede reis! en nee ik heb mijn usb nog niet terug. Ik hoop dat ik hem binnenkort ineens op een onnozele plek tegenkom maar al mijn zoeken heeft nog niets op geleverd helaas. Dat kan ik dus wel staken want voor mijn gevoel heb ik overal al minstens drie keer gekeken. @Wax ik hoop dat je meisje niet al te ongedurig wordt wanneer haar vriendjes en vriendinnetjes allemaal al weg zijn. @Just, oh zondag de kleine man dopen! Hopelijk slaapt hij de nacht daarvoor goed en heeft hij dan geen last van de warmte, zou zo jammer zijn wanneer hij tijdens de plechtigheid uit zijn humis. @Maureen, jammer dat je alweer in een nieuwe cyclus zit, deze keer had je toch zo goed afgesproken met je donor? (Of was dat alweer een cyclus eerder) Dikke knuffel nog voor de teleurstelling al was je er al op tijd van overtuigd dat het niet raak was. Pluspunt is wel dat je je oude cyclus dus nu weer terug lijkt te hebben. Dat geeft dan weer meer zekerheid. Sterkte met de hoofdpijn, hopelijk zakt die snel wat af.
@boud, ja dat hopen wij ook! hij krijgt ook een voeding niet lang voor de dienst. die dag is dus een beetje raar met voedingen maar daar maken we wel wat van.
Goedemorgen meiden, Meld me weer even . Na een hectische week (eigenlijk zoals altijd) heb ik dit weekend een redelijke rustige weekend voor de boeg. Moet wel zeggen dat mijn lichaam nu wel begint te morren. Wat meer buikpijn (soms echt van die steken) en nu vreselijk misselijk, moe, duizelig etc Wordt tijd dat ik ga luisteren . Afgelopen woensdag de echo gehad, een iniminnie mensje met een stevig kloppen hartje (7 wk en 5 dagen). Ben zo gelukkig maar ook nog steeds zo angstig. Over 1,5 wk is de volgende echo, de termijn echo... @Wax begrijp je heel goed meid maar geef de moed niet op hoor!!! Ik had al een afspraak gemaakt bij de gyn om te laten onderzoeken of ik al (vervroegd) in de overgang was en had eigenlijk alle hoop al opgegeven.... @Sill, wow geweldig meid! Hoe gaat het nu met je? @Mees, wat vervelend zo'n begin van de vakantie maar hoop dat je een top vakantie hebt. Heel veel plezier! @JJeetje welkom in holland Hoe is de reis verlopen? Ga zo maar met het huishouden beginnen en dan lekker even naar de duinen om daar weer van bij te komen Een hele fijne zaterdag allemaal!
Hallo meiden, We zijn goed aangekomen en wat was het lekker koel gisteravond! @mees: goed om even van je te horen, wel weer lekker chaotisch zo te horen! Gefeliciteerd met je man. @nil: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lekker rustig aan doen dit weekend! @sil: lijkt me ook heel raar om zwanger te zijn en toch maandverband te dragen, gaat zo tegen je gevoel in he? Maar die kleine uk doet in ieder geval ontzettend zijn/haar best! @maureen: oh meis jammer nou, weer een nieuwe ronde. Wel goed dat je je oude cyclus weer terug lijkt te hebben. Nou, we hebben het gisteravond meteen verteld tegen mijn vader en zijn vrouw en ze waren heel erg blij! Zo fijn om het te delen. ik had gisteren echt heel veel gedaan in huis en was helemaal total loss toen we n het vliegtuig zaten, dus ik heb zowaar een beetje geslapen en toen waren we er zo. Nu nog moe en af en toe een beetje misselijk, maar vind het helemaal niet erg hoor. Nou, fijne dag allemaal! Tot later!
@Nil: fijn dat je een goede echo hebt. En 7,5 wkn al weer. Klachtjes klinken ook erg zwanger, heerlijk om die klachtjes te lezen. Maar de kleine uk vreet nu al energie, dus nu al raadzaam toch al naar dat mini-mensje te luisteren. @Syl: we slepen je door die moeilijke weken heen, hoor. Snap dat het dubbel voelt om zwanger te zijn en maandverband te gebruiken. @Maureen: jij ook een dikke knuffel. Toch weer niet gelukt! Bah! Mooie avatar trouwens. @Jeetje: welkom in het kikkerlandje waar het koel is, als ik jou zo hoor. Of koel voor jullie begrippen. Fijn dat het je vader en zijn vrouw verteld hebt. Dit is toch te mooi nieuws om voor je te houden, toch. Geniet van je tijd in NL. @Justme: zondag de doop! Bijzondere dag voor jullie allemaal. Ik denk dat de kleine zo onder de indruk is dat die zich tot aan de doop met het water wel gedeisd houdt. Succes met alle voorbereidingen. @Waxientje: jij ook een dikke knuffel. Kan me je gevoel van je dochtertje goed voorstellen. Verder ben ik de draad weer even kwijt. Gelukkig gaat het verloop van de vakantie nu beter. Het zou vandaag een slechtere dag zijn, maar het is eigenlijk prima weer. Vanmorgen naar een kasteel met een enorme mooie tuin geweest. Mijn zoontje kon zich heerlijk uitleven in al die gangpaden en ik heb weer overuren gedraaid met de fotocamera erachteraan. Heb 250 foto's gemaakt in 2 dgn. Nu zijn mijn man en ik bij het zwembad. Ik op het terras met laptop en hij met mijn zoontje in het zwembad. Zometeen wisselen we even om, zodat hij even kan internetten en ik met mijn zoontje het zwembad ingaat. Kortom, we vermaken ons prima. Tot later maar weer....!!
Damesssssssssss goedenavond... ik hou het even kort... leg ik ook meteen even kort uit Mandy heeft een nieuwe hobby...en ze wil dat nu weer even doen! Foto's maken..... Ze heeft mij leuke foto's van haar zien maken... met me nieuwe toestel.... en nu wil ze dat zelf doen. Dus mijn oude toestel, komt niet te verstoffen! http://4.media.hyves-static.net/1505983059/6/aIHV/0/img1505983059.jpeg Deze moest ik even van haar schieten....lol... straks wel een foto die ze zelf gemaakt heeft! Deze dus: http://3.media.hyves-static.net/1505984698/6/Ucl7/0/img1505984698.jpeg Op naar de volgende foto's. Als ze te bed ligt kom ik wel weer terug
@jeetje, leuk dat je je fijne nieuws hebt gedeeld en dat je veilig bent aangekomen. veel plezier in dit momenteel niet zo koude kikkerlandje @mees, fijn dat het weer goed is daar en jullie je prima vermaken @mandiesmamsie, leuk die hobby van je dochter! veel plezier samen hier druk dagje gehad, maar alle boodschappen zijn binnen en de was ligt weer schoon in de kast. zo kleine man weer fles geven en dan salade maken voor morgen. ben heel benieuwd hoe de doop gaat, is voor mij de 1e doop waar ik bij ben.... straks even leuke outfit uitzoeken, ben er wel zo'n beetje uit, maar vrouwen zijn zo veranderlijk
@ just dank je hoor, we hebben nog ruim een half uurtje door gehobbyt (?).. en nu ligt ze mooi plat! Manlief te werk...ik heb rust! En ik heb dus een heerlijk avondje veronica...storrage wars, pawnstars, en hardcor pawn... Verstand op nul dus. @JEetje... veel plezier hier in het land...waar zit je ergens? @mees fijn dat je aan het genieten bent... fotoooooo's! @ Waxie.. goed te lezen dat je je weer wat lekkerder voelt ik zit denk ik idd op wachtbankje nu. @nil.... genieten nu dan maar hooor! @ Hoop.... slaap je al in je huisie ??? En hoe is het?
Hoi meiden, Was ik weer even, onze kleine muis is vandaag 1 geworden was echt leuk!! En mooi weer dus we konden lekker buiten zitten, hij is echt zo'n drolletje hahaha oma's kind is ie!! Mees, fijn meid dat jullie het zo naar je zin hebben, hopelijk blijft het weer nog even goed.... Mamsie, leuk toch?? Samen dezelfde hobby, genietze!! Just, komt vast goed bij de doop ik denk ook dat ie pas gaat huilen als er water aan te pas gaat komen hoor, die van mij wel iig. Heel veel plezier morgen met de kleine en s6 met je kleren uitzoeken... Jeetje, fijn dat jij het zo koel vond vannacht hahaha ik dreef mijn bed uit zeg!! Bah bah....Leuk dat je het goede nieuws hebt kunnen delen met je vader en zijn vrouw, altijd leuk om te vertellen he?? Nou geniet jij ook nog even lekker van de tijd hier..... Nil, blij te horen dat alles goed gaat, nu lekker genieten hoor en niet meer stressen!! Komt goed...... Hier nog niet veel veranderd helaas, maar ik heb er op 1 of andere manier wel meer vertrouwen in. Voel me ook echt superzwanger hoor misselijk, heel moeilijk in slaap kunnen komen en doorslapen, ben ook echt helemaal kapot, poeh hey maar we hebben het er voor over hoor!! We leven nu helemaal toe naar maandag, hopelijk mag mijn mannetje dan ook het hartje zien kloppen. Ik heb gemerkt dat ik begin te bloeden als ik actief ben, als ik een dag niet zoveel doe dan is het te doen, het is ook echt alleen maar oud bloed en niet rood dus vandaar dat het vertrouwen wel wat begint te groeien. Al ben ik wel heeelllll blij als ik maandag nog even een kijkje heb kunnen nemen daarbinnen..... Knuffie allemaal, ikkuh
@ Sil....goed rust nemen dus.... als je er dan minder last van hebt! Mag ik vragen.... ik lees nu steeds over dat je net oma bent... was je jong moeder? Of gewoon jong oma?? Hopelijk niet te persoonlijke vraag... maar ik vroeg het me zo af. En hoe wordt er dan tegenaan gekeken dat je nog een keer mamsie gaat worden? Tis echt alleen maar positief bedoelt hoor.... ik ben gewoon aagje, en vraag het dan maar liever. Anders zit ik ook maar te denken.. hihi. Nog ff dan is het maandag! Oja... samen hobbyen is idd erg grappig... ik kwam mijn kont tegen op haar toestel LOL