Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou gauw maar weer een berichtje. Ik denk echt dat deze maand als verloren mag beschouwen. En eerlijk gezegd vind ik het ook weer niet zo heel erg op dit moment. Ik probeer me toch wat meer af te sluiten en heb voldoende afleiding hier. Ik zeg niet datik niet meer wil, maar er minder mee bezig zijn lukt nu wel! Tot ik ongi word, dan zal ik heus wel weer balen. Tis zo lekker dubbel. Maar goed dat ik weet dat jullie het iig snappen, das wel fijb hier! Fijn weekend allemaal!

2. Hamsteren

Hihi. Dit waren meerdere berichten tegelijk.
    Heb ik altijd, lol.
    @ hoop tuurlijk is straks jou kiespijn weg. Is je akantie nu al geboekt?
    Aruba blijft leuk hoor! En ik blijf me verhalen dumpen hoor,
    Maar zit niet veel achter de pc! En ik vind t lastig tikken op me
    Foon duurt erug lang:(
    Ik heb trouwens wel pijn aan me kont. Ik word te oud om boompje te klimmen endan zeker om er uit te kukelen, haha!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, nou, wat een krakkemikkige dames hier. De een kiespijn, de ander kontpijn.. Zo komt het nooit goed met ons, hè!

@Hoop: ik denk echt dat het de napijn is. 2 behandelingen in een week met veel gewroet is natuurlijk ook niet niks. Toen ik een wortelkanaalbehandeling kreeg, zat er bij mij ook een ontsteking onder en kreeg ik nog een antibiotica-behandeling erbij. Maar ik ga ervan uit dat het bij jou gewoon napijn is en hoop echt dat het de komende dag helemaal over is, zodat jij met een stralende glimlach op dat spierwitte strand kan rondhuppelen (stiekem toch wel heel jaloers).
    @Jeetje: heel veel succes vanmiddag. Je ziet dat er we met zijn allen hier enorm aan je denken en met je meeleven. Lekker poetsen geeft mij ook altijd afleiding. En voor je het weet ben je weer een mooie echo (en hopelijk wat meer vertrouwen) rijker.
    @Waxientje: ik zie op fb je schilderijen voorbij komen. En ik vind ze prachtig, dus je hebt alle reden voor een enorme schouderklop! En zo lang je er zelf nog lol in kan hebben om iedere maand voor een kindje te gaan, moet je het doen. Maar het moet geen opgave worden, want dat is voor jezelf niet leuk, maar ook voor het zwanger worden niet bevorderlijk. Misschien eens de ovutesten niet meer doen en gewoon in die week vaak (om de dag) klussen. En wie weet loop jij dan volgend jaar ook met zo'n toeter op het schoolplein.
    @Justme: ik vroeg me al af of er wat was, ik had je al wat meer gemist de laatste tijd. Vervelend dat je niet echt het idee hebt bij te tanken. Het is niet niks, werken en een kleine. Het vreet aan beide kanten energie. Tel daar gedoe op je werk, spanningen met je vriendin bij op en de zorgen om het werk van je vriend, dan is het geen wonder dat de batterij snel leeg is (en niet meer vol komt). Ik hoop dat je acupuncturist snel bereikbaar is en anders maar weer een lekker dagje sauna, voetreflex massage, dagje winkelen of een bioscoopje pakken. Mijn voetreflex dame doet ook metamorfose massage op de voeten. Dat helpt om je beter met moeilijke situaties om te gaan en dingen makkelijker los te laten. Wie weet ook iets voor jou en zit er wel iemand bij je in de buurt. Een dikke knuffel!
    @Mandysmamsie: hoezo is dit een verloren maand? Heb je je eisprong al gemist? Nou, als dat zo is, balen, maar zo te horen heb je afleiding genoeg (en vind je het ook even niet zo erg). Maar de volgende maand tackle je je ei maar wel weer op tijd.

Ik ga mijn zoontje eens even uit bed halen. Schandalig, want het is al half 11. Maar ik denk dat hij wat verkouden wordt, en dat hij ook door de wat benauwdere dagen van afgelopen week wat minder geslapen heeft. En hij moet af en toe ook blijkbaar even bijtanken.
    Nou ja, kon ik even ongestoord op zp en rustig ontbijten. Nu weer even bedenken wat we dit weekend gaan doen. Mijn man heeft vannacht gewerkt en moet morgen weer werken. Het is dus geen gezinsweekend. Mijn man stelde wel voor om even samen naar de film te gaan. Maar er is nu een of ander zomerprogramma dat veel films 's middags draaien. Dus nog maar even bedenken wat we gaan doen.

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

@Jeetje: O vanmiddag dus pas de echo. Spannend hè? Ik verwacht zodirekt een blije Jeetje te lezen. ;)

@Mees: Hoe is het nu bij jou? Knuffel.

@Just: Begrijpelijk dat je die nieuwe modus moet zien te vinden. Komt helemaal goed hoor. Maar alles bij elkaar nu maakt 't wel even veel hè? Nou maar even bijtanken dit weekend als het lukt. Knuffel. Ook aan de kleine man.

@Waxientje: Wat goed dat je door de afleiding niet zo zit met de ongi. Zoals jij kan schilderen hè, prachtig gewoon. Wat leuk dat je daar zoveel voldoening in kan vinden. En zelfs nog vorderingen maakt (kan 't nóg beter en mooier dan? :$).

@Ricmar: Ja dat had je inderdaad gezegd. Kan je nagaan dat ik die hele Margaretha vergeten ben :D. Maar een lekker dagje Utrecht met 't gezin lijkt me 'n goed idee. En dan ook nog als zaakwaarnemer langs Margaretha :p.

@Hoop: Beterschap. Hoop dat de napijn snel wegtrekt. En dan volgende week lekker op vakantie.

Hier alles rustig. Voelde me toch wel 'n beetje 'naakt' gisteravond. Na ik me realiseerde wat ik allemaal getypt heb en 't niet kon wijzigen. Maarja heb hier wel meer getypt. Vooral gewoon blijven posten hoor allemaal. Anders voel ik me er juist vervelend onder. De dag dat ik daar niet tegen kan; verhalen over ukjes, zwangerschap, foto's en belevenissen (die dag komt volgens mij niet en dan zou ik ook niet met kinderen kunnen werken of met m'n neefjes en nichtjes omgaan) blijf ik zelf wel weg.

(Oja gisteravond in bed bedacht ik me dat GAM (gedwongen alleenstaande moeder) eigenlijk kan slaan op vrouwen die op 'n andere manier gedwongen zijn. Was dan toch niet zo'n mooie vondst. Sorry)

Fijne dag allemaal,

Liefs.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: ik vond het erg fijn te lezen dat je je zo open stelde gisteren. Geeft toch een fijn gevoel dat je ons vertrouwt. En GAM is inderdaad een geniale vondst. Heb dat Bewust in de Bam ook nooit zo begrepen, want ik denk dat een groot gedeelte van de bammers het meer een noodgreep is, dan het nastreven van de ideale situatie. Dus meid, blijf je vooral open stellen, en uiten van je gevoelens. Genoeg luisterende oren hier.

Hier nog steeds ongi! Had de stille hoop dat het maar een dag of 2 kon zijn en dat ik ook tot die categorie 'wonderen' zou horen. Maar met weer een rode dag erbij op de teller, zie ik me daar niet bij horen.
    Heb vanmorgen ook antwoord gehad van een kinesiologie-praktijk hier in de buurt. Heb wel eens gehoord dat je onbewust blokkades kan hebben waardoor een zwangerschap uitblijft. Dus daar wil ik me ook eens in gaan verdiepen. Deze maand word ik 41, dus heb het idee nu nog meer een tandje gas erbij te moeten geven.
    Nou, het is (tot nu toe) nog een zonnige dag hier. Dus ik ga wat leuks doen met mijn zoontje.

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Maureen: we delen hier al zoveel intieme dingen, dat 'naaktlopen' van mij ook wel mag hoor! haha!
    Maar ik begrijp je. Voel me vaak ook bezwaard om echt helemaal precies hier op te schrijven wat er allemaal in mijn hoofd omgaat. Heb het idee dat als ik dat echt zou doen dat toch niet helemaal begrepen zou worden. Maar ik ben ook best wel aan het malen. En soms MOET je het gewoon aan iemand kwijt! En geloof me: als het erop aankomt, kan een man toch niet echt helemaal begrijpen hoe het zit met die kinderwens van een vrouw. Ik merk echt dat het voor mannen anders is, niet alleen bij die van mij, maar ook bij mannen om me heen. Ze ervaren het gewoon allemaal niet aan den lijve, ook niet dat ouder worden en die biologische klok. Dat maakt het voor hen anders. Dus soms voel ik me ook in mijn huwelijk best eenzaam, hij kan een boel snappen, maar nooit zoals een andere vrouw dat kan.

7. Hamsteren

Mooi gezegd waxie.. kan je nog ff nieuwe foto's in je album zetten? Ik heb geen fb.... maar ben aagje ;)

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Aagje: het schilderij waar ik nu mee bezig ben is nog niet af. Hier plaats ik alleen werk dat af is... dus nog even geduld, haha! ;) Op fb laat ik wel eens 'werk in wording' voorbij komen. Dat ziet Mees dan langskomen...;)

Ik denk dat ik straks even met mijn dochter naar de kinderboerderij ga. Ze is op de een of andere manier vandaag zo oervervelend. Misschien dat stoom afblazen even helpt? Ze heeft er soms dagen tussen dat ik haar het liefst achter het behang zou plakken, maar ja dan moet ik wel eerst behangen (heb ik nl. nergens) ook weer zo'n rompslomp: dus dan maar naar de kinderboerderij!

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Wax: Mooi gezegd inderdaad! Dat heb ik ook om me heen gemerkt (en in relaties). Ik begrijp wat je zegt.

@Mees: Inderdaad geloof ik ook dat vele bammers noodgedwongen bam zijn geworden.
    Ik hoopte ook voor je dat 't opgehouden was maar nog steeds bloedverlies lees ik. Poeh meid wat 'n zenuwslopende dagen. Eigenlijk al verwachten dat het niet goed zit maar de definitieve klap nog moeten uitstellen tot woensdag. Tenzij je dan verrassend nieuws krijgt natuurlijk. Waar ik nog steeds op hoop maar realistisch gezien zou ik ook denken dat deze poging mislukt is. Maarja kijk naar Syll... Knuffel en fijne dag. Hier afwisselend zon en wolken. Hoorde al muziek van boten onderweg naar de gaypride of canalpride of hoe het heet. Vorig jaar na jaren weer eens wat gezien ervan. Ik fietste toch erlangs naar huis. Toen ben ik in m'n eentje gaan staan kijken bij een brug (tussen velen natuurlijk maar bedoel dat ik alleen was). Even een glimps opvangen dacht ik. Heb toen nog lang daar gestaan haha.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Dames allemaal een hele dikke knuffel!! Ik vind het jammer dat jullie zo down zijn, ik wou dat ik iets kon doen om jullie vrolijker te stemmen, maar kan jullie alleen op afstand bijstaan. Zoals jullie dat ook bij mij doen.

Maureen, tja kan me voorstellen dat je er niet bewust voor kiest om alleenstaande mama te worden/zijn. Maar ik vind het knap van jullie dat jullie dat toch maar doen en alle teleurstellingen telkens alleen moeten verwerken. Petje af hoor en goed gevonden van jou hahaha Gammer ipv Bammer, dikke knuffel hoor meis...

Waxie, Zo is het maar net!! Een man begrijpt er ook maar weinig van hoor, heb er hier ook zo een!! Hahaha...

Mees, lekker toch even zondigen?? Heb je ook wel verdiend, al laten ze je nu nog een aantal dagen hopen en wachten. Jij ook een dikke knuffff..

Jeetje, wacht in spanning op je mooie echo hoor!! Veel plezier, weet zeker dat je dat gaat hebben!!

Hier niet veel te melden op het moment, ben ook zwaar beroerd en ja dat wilden we natuurlijk maar het blijft niet fijn. Verder lekker rustig weekend vieren en de verjaardag van mijn mannetje.. Kom straks nog even kijken hoor...

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Just, ook jij een dikke knuffel het valt ook niet mee allemaal, je leven is natuurlijk ook erg veranderd. Maar komt vast allemaal op zijn pootjes terecht...

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, héél veel succces en hoop op héél goed nieuws!!!

Mees, zou jij desnoods whatsapp willen sturen als er bericht is van Jeetje? Als het goed is hebben wij straks hier even een tijdje geen internet, manlief wil hier even met alle kabels achter de tv aan de gang en daar zit ook het internet.

Voor de rest wil ik iedereen even een dikke knuffel geven en ik vond nog iets:

Bekijk bijlage 264587

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Mees, whatsapp zal niet lukken. Geen internet hier dan ook geen internet op foon. Hahaha, stom!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: zodra ik wat weet, laat ik het zeker horen!
    @Syl: ik herken het dat je (als je niet zwanger bent) graag boven die pot zou willen hangen, maar als je dan echt beroerd bent, het idd niet prettig is. Maar je bent al bijna richting de 12 wkn en dan nemen deze klachtjes hopelijk af.
    @Maureen: blijf vooral jezelf uiten, hoor! Net wat Wax zegt, met naaktlopen hebben wij geen probleem. Je ex is dus toch nog steeds niet op andere gedachten te brengen? Je snapt mannen toch niet, hè? Zo'n leuke vrouw als jij en dan mag hij er ook nog een kindje mee maken. Dom, hoor, dat hij zo'n kans laat lopen.
    @Waxientje: ik ben het ermee eens dat een relatie soms wat te ideaal lijkt, want ook mijn man staat, ondanks dat hij heel graag een kindje wil, er toch anders in dan ik. Zo meldde ik hier al tijdens de stimulatieperiode van de IVF, dat ik daar de hele dag in mijn hoofd mee bezig was en dat toen ik hem vroeg waar hij aan aan het denken was, dat hij over iets technisch van zijn auto zat te denken of hij dat wel of niet moest doen. Dus ja, ondanks dat die arm om je heen wel binnen handbereik is, soms kan je je inderdaad wat eenzaam voelen in je kinderwens. Maar gelukkig hebben we ZP!

Nou, m'n zoontje vraagt even om aandacht. We zijn vanmorgen (weer) even naar de intratuin geweest, afgelopen week ook al. Ze hebben daar een heerlijk restaurant en een speeltuintje voor m'n zoontje. Vorige week kwam ik thuis en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk nog een grote plantenbak voor buiten had willen kopen. Nu dus weer een smoesje om die vandaag dan alsnog maar te kopen. Helaas weer veel te veel geld uitgegeven, maar goed, ik vond dat ik dat ook wel (weer) verdiend had.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goed nieuws!! We hebben weer een mooi kloppend hartje gezien en ons ukje was super hard gegroeid. Hij was nu 2,5 cm en dat betekende 9 weken. Ben zooo blij en opgelucht weer! Zal straks de echo plaatsen, zijn nog niet thuis.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: wow! Zie je nu wel dat je weer een mooi ukkie te zien zou krijgen! En 6 dagen cadeau, ook altijd fijn. Ik ben heel blij voor je! Gefeliciteerd!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja ik was wel verrast dat de kleine uk zo hard was gegroeid! Vorige keer was ie nog maar 6 mm. Ik hou mijn banner toch nog maar even zo en dan zien we volgende keer hoe het dan is. We mogen nu over 3 weken weer terugkomen. Dan ook de nekplooimeting en combinatietest. Hij vroeg eigenlijk niet of we dat willen, het was gewoon zo van dat doen we dan.
    Ik was echt super gespannen dus lag niet echt rustig te kijken, dat was wel jammer. Ik zag wel gelijk dat uk erg gegroeid was maar het blijft zoiets onwerkelijks! al begint het besef wel te komen nu hoor dat het waarschijnlijk goed zal blijven gaan. Zo gelukkig als ik daar aan denk!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hartstikke fijn voor je! Ik begreep dat ze in 'zulke' landen standaard altijd echo's doen, dus dat zal bij ieder bezoek zo zijn. Zo ook die nekplooi e.d. Ik denk dat je er ook goed over na moet denken of je het geslacht wil weten. Want volgens mij is het in zulke landen ook heel gebruikelijk dat wel te willen weten. Dus straks wil je dat niet en wordt het al verklapt voor je er erg in hebt. Nu lekker genieten, meid! Het is je zo gegund!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @mees: ja hier krijg je standaard bij iedereen controls een echo. Volgende keer dus met 12 weken, dan weer met 16 weken enz. Eigenlijk wel heel fijn! En her geslacht willen we wel weten, maar idd hier zouden ze het zo zeggen denk ik zonder te vragen of je te wel wilt weten. Mijn schoonmoeder vroeg vorige keer al of ze het al konden zien hahaha! Hoezo erg? Hier verteld iedereen het ook tegen iedereen vaak al inclusief de naam die de kleine gaat krijgen. Nou dat Ben ik dus echt niet van plan!
    We gaan zo naar huis. Ik moest even iets eten en mijn man light hier met zijn hoofd op tafel te slapen. Och arme! Het is ook weer vies plakweer hier. Nou tot later!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, mooi meid!! Ik wist het wel en nu gaan genieten he?? En niet meer piekeren?? Kom je m nog ff showen?? He wat een opluchting of niet??

Mees, ja dat misselijk zijn is niet wat maar ik weet dat het overgaat, dus je neemt het maar voor lief. Hoe voel jij je nu??

Deel Deze Pagina