Oh wat heerlijk Jeetje, ik had ook niet anders verwacht. Geniet er nu gewoon lekker van. Maureen, ik vond het super om te lezen wat je gisteren vertelde. Niet je twijfels natuurlijk, maar wel dat je zo goed beschreef wat je voelde. Zo herkenbaar. Wij zijn geen vrouwen die bewust kiezen om het zo te doen, we hebben geen keus, qua manloosheid en qua leeftijd, jammergenoeg zou ik zeggen. We hebben het er al eerder over gehad, het fijne van dit forum is dat we zowel onze ellende als de positieve dingen kunnen neerschrijven. Dus schrijf alsjeblieft alles op wat je wilt. Daardoor heb ik ook het gevoel dat ik op kan/mag/wil schrijven wat ik wil. Ik voel me vandaag weer wat beter, maar ik wil niet iedere keer mijn moeder/ouders met mijn dip lastig vallen. En we zitten allemaal hier in een andere situatie, maar ik denk dat jullie de enigen zijn die alles zo goed kunnen begrijpen. Met up's and down's, door weer en wind met goede en slechte tijden ! Mees, ik vond je stukje (en aanbod) heel lief, en het doet me gewoon goed dat ondanks dat jullie mij natuurlijk niet kunnen helpen, iedereen zo meeleeft en meedenkt. Het is gewoon een eng en deprimerend idee dat hetgene waar ik altijd al bang voor was, namelijk de angst dat ik heel moeilijk of niet zwanger zou kunnen worden (heb ik altijd al gezegd/gedacht mede omdat dat bij mijn moeder ook het geval was) nu waarheid lijkt te worden, terwijl het tegelijkertijd ook altijd mijn grootste wens is geweest. Natuurlijk zal ik mijn leven een andere wending moeten geven als het zometeen echt zo blijkt te zijn, maar voor mijn gevoel ben ik er nog niet klaar mee en klaar voor. En dan het gevoel van machteloosheid dat andere mensen voor je kunnen beslissen dat je er wel klaar mee bent. Onuitstaanbaar toch? Maar goed, nu houd ik er over op en zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen. Vallen, opstaan en weer doorgaan was het toch?
@Jeetje, wat een geweldig nieuws meis!Ik ben zo blij voor jullie! Echt super!! @Xon, fijn dat je je vandaag wat beter voelt! Met recht hoop ik dat je nog meer kansen krijgt!(misschien is het wel niet meer nodig!) Je mag er gerust over praten hoor meid....je bent welliswaar een sterke vrouw,maar als het je teveel word..schrijf hier lekker van je af! Ik word eigenlijk een beetje geleeft momenteel.Veel geregel met het oude huis,laatste dingen weghalen,schoonmaken..enz.We zijn onze koffers aan het pakken,paspoorten besteld en opgehaald,hondenpension gebeld enz.Daardoor zou ik bijna vergeten dat ik op het wachtbankje zit Maar vandaag werd ik verrast door een pijnlijke zijkant van mijn borst en die heb ik eigenlijk alleen maar als ik zwanger ben....wij zijn nu toch wel heel erg benieuwd. Ik kan overigens volgende week zaterdag testen(banner klopt niet),dus neem maar zwangerschapstesten mee Oh Mees...ik heb trouwens ook antibiotica gehad van de tandarts,dus hopenlijk gaat het goedkomen met mijn kies.Ging vandaag wel aardig goed met de pijn,alleen halverwege de dag heb ik weer een flinke pijnstiller genomen..moest veel bukken in ons oude huis en dan voel je er toch weer druk op komen op die kies....volgens tandarts kan napijn soms wel weken duren als je pech hebt. Onze reis word pas echt geboekt op het moment dat we het geld binnen hebben van ons huis.We gaan toch een behoorlijk luxe vakantie houden,dus wachten echt tot dat rond is.....we weten van het reisbureau dat er een vlucht gaat op aanstaande donderdag,dus hopenlijk kunnen we daar mee mee
FF niet gelezen, wel ego berichtje... ik heb rood aan me wc papier..... zit wel in de klus periode... maar dit heb ik nog nooit gehad. Laatste klus was maandag op dinsdag.,... denk effe mee meiden.... want dit is echt raar... tips?? Gaat straks lezen hoor, nu staat de bbq aan!
@mees, ik zal hier ook eens kijken naar voetreflexologie, wie weet is er hier iemand in de buurt. @maureen, hier zijn we allemaal 'naakt' hoor, maar lekker dames onder elkaar dus niet erg @jeetje, super dat de kleine uk zo gegroeid is!! lekker genieten nu he! en voor de rest, dikke knufs meiden, ben mijn opnieuw geinstalleerde laptop aan het verkennen, staat ander besturingssysteem op en das ff wennen....... de kleine man ligt weer heerlijke geluiden te maken in de box, blijft leuk!
Auwwwwwwww ik heb echt hele gemene pijnlijke steken in mijn linkerzij onder aan.... ik word er helemaal gek van Wat kan dit zijn zeg, t voelt niet goed .... echt niet goed.... K met peren
Mandymamsie, ik weet niet op welke dag je zit, maar dit zou heel goed je eisprong kunnen zijn. Een follikel is gevuld met vocht (kan waterig bloed zijn) en als je een groot follikel hebt kun je dat vocht zien. Het kan ook dat tijdens het springen een bloedvat is geraakt. Gezien de kramp die je erbij hebt zeg ik eisprong! Als de pijn weg is getrokken, zou ik er nog maar een klusje tegenaan gooien.
@ Xon ben je der nog, lol, ik heb dit dus nog nooit gehad, maar het houdt wel aan hoor, die pijn...wordt steeds meer En we hadden nog wel zin in een klusje vanaaf.... maar zoals ik me nu voel, damn, das niet fijn zeg.... je zal dit elke maand maar hebben, pffff
oja de pijn zit zo rond mijn schaamstreek...aan de linker zijde, maar niet tegen me lies aan iets meer naar het midden... snappen jullie hem nog?
Ik heb soms ook die pijn, de ene maand wel en de andere maand een beetje lichte druk. Soms ook met lage rugpijn. En het kan ook wel even aanhouden, en dan opeens realiseer je je dat het weg is. Klussen met pijn is natuurlijk niet lekker, maar wie weet is het over een uurtje wel weg !
Lol, als dit me ei was, dan hebben we mooi al ff geklust Hahahahah ging weer nergens over, maar de klus zit er op, steken zijn er nog...dus timing moet wel goed zijn denk?
@ Xon: je bent ook nog niet uitgedaan! Eerst het resultaat van deze maand afwachten, wie weet. Daarna pas verder kijken. Even stapje voor stapje nu denk ik. Maar ik kan je zo goed begrijpen, dat je gedachten even flink met je op de loop gaan! @ Mamsie: nog nooit gehoord van bloedverlies tijdens de eisprong, maar als Xon het zegt... in elk geval geklust! Nu beentje bij elkaar en op de wachtbank, haha! Ik ga mijn bed in, ben gesloopt, weer behoorlijk bloedverlies dit keer en dan ben ik na een dag of drie een dag helemaal brak. Fijn weekend allemaal, keep it up!
Xon, gelukkig voel je je weer wat beter, fijn meid. En idd je bent nog nie klaar voor deze maand, you never knoflook!! Knuffieeeee Mamsie, hahahaha eerst lezen over aauuww, bloed en dan is de klus al voorbij hahaha was een rappe!! Is de pijn al voorbij?? Waxie, slaap lekker meid misschien voel je je morgen weer wat beter.. Jeetjeeee, waar is die foto nou???
@ Wax... het was ook minimaal bloed hoor, alleen aan het papiertje.... steken zijn nog steeds niet weg overigens.... Maar ach, deze maand voelt nu niet meer als een verlopen maand @ Xon, was idd een snelle klus....hahhaha Alles was snel vandaag, want we waren net begonnen met de bbq, begon het te regenen en onweren....ja lekker weertje hoor in N-H.. maar verder met de plu er bij gestaan Ook wel weer erg lollig!
Meiden, wat een heerlijk geklets hier weer. Ik kan jullie ook geen moment alleen laten. @Mandysmamsie: ik zou ook aan een eisprong denken en het ei heeft bij jullie in ieder geval geen tijd gehad ook maar te overwegen om te ontsnappen, zo snel was die al getackled. Wil jullie niks opleggen, maar zou manlief ook morgenavond nog maar eens zwoel in de ogen kijken. Bloed rond de eisprong heb ik nooit gehad, maar komt zeker vaker voor. Die pijn herken ik wel. Heb het soms zelfs wel eens zo erg dat het gewoon naar mijn been doortrekt. @Xon: fijn dat je je weer wat beter voelt. Is er bij je moeder ooit een oorzaak gezocht en gevonden waarom het bij haar ook moeizaam ging. Misschien is het iets genetisch? En ik meende het echt, meid! Je staat niet alleen in je kinderwens. We steunen je waar we maar kunnen en denken graag met je mee. En wat de anderen zeggen, sluit ik me bij aan. Niet te ver vooruit denken, maar stap voor stap verder gaan (en zo nodig dan bijsturen). En vergeet nr. 59 niet, hè? @Hoop: jij ook al hoopvolle klachtjes? Ik hoop dat waar je ook zit, je ons wel laat weten als het positief is, hoor! @Justme: heerlijk dat gekakel in de box, hè? Op deze leeftijd kunnen ze ook zo heerlijk naar je lachen, dat je al je zorgen even vergeet. En al weer bijna 4 maanden. Jemig, wat gaat dat hard. Mijn man en ik zijn vanavond weer eens naar de film geweest. Was een idee van mijn man omdat hij vond dat we dat wel even verdiend hadden naar zo'n spannende tijd. Hij heeft alleen een heel andere smaak van films, dus ik hield mijn hart even vast of ik de film wel leuk zou vinden. We zijn naar Brave geweest en ik moet zeggen dat ik het een heel mooie film vond. Mijn man kan niet goed tegen 3D, maar tegenwoordig kun je bijna niet meer naar een 'normale' film. En omdat hij hem zo graag wilde zien, wilde hij de gok wel nemen. Het is gelukt, maar wel met de tranen over zijn wangen en zere ogen. M'n zoontje was bij mijn ouders. Dat vind hij prima, heeft zijn eigen speelgoed daar en is daar gewoon thuis. Vandaar dat ik met een gerust hart mee kon gaan. Verder geen nieuws. We gaan weer op tijd naar bed, want mijn man moet morgen weer vroeg op.
http://8.media.hyves-static.net/1510782223/6/BBAp/0/img1510782223.jpeg ff lol met ons toestel. Je zal er maar zoveel hebben
Mandymamsie, ik heb er buiten de vakanties om elke dag zelfs nog 3 x zoveel ! Maar grappig gedaan zeg, kan dat gewoon op je camera?
Mogge dames, net uit bed wat heerlijk zeg. Pijn lijkt weg te zijn dus das fijn. Mijn fototoestel heeft een panorama functie, en dan moet je met je toestel van links naar rechts. Mandy rennen en zie t resultaat! Das toch best lachen! Nou ga ik me koffie drinken hooe! Laters
@Mamsie: wat een leuke foto!!! En goed geklust las ik haha! We waren gisteren nog onverwacht naar mijn schoonfamilie geweest en laat thuis maar ik ga zo even de foto van de echo erop zetten.
Ik heb zo een verjaardag van mijn schoonzus, en hun beste vrienden hebben sinds drie weken een baby. Dit is het eerste wat ze met de baby doen, dus alles zal wel om 'de baby' draaien. Ik zie er zo ontzettend tegenop, ik sta gewoon op het punt om niet te gaan. Maar ja, de verjaardag van mijn schoonzus (en inmiddels eigenlijk ook vriendin) missen is eigenlijk geen optie. Bahhh, zal blij zijn als ik weer terug ben.