Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mandysmamsie: jemig, heftig! Wij hebben (gelukkig) geen onweer gehad, maar dit is als ras-schijterd voor onweer wel altijd mijn grootste angst.
    @Waxientje: zo, jij gaat goed voorbereid de nieuwe ronde tegemoet.;) Je kan ze maar beter in grote getale in huis hebben, want tussentijds bijbestellen is niet handig. Ik wil ook weer ovutesten halen (gewoon omdat dat weer zo'n lekker spannend gevoel geeft), maar wacht nog maar even. Heb vrijdag net zw.testen hier bij het kruidvat gehaald en een beetje raar om 3 dagen later er weer heen te gaan voor ovutesten (tenzij er iemand anders achter de kassa zit, natuurlijk).;)
    @Boud: leuk dat je samen met je moeder bent geweest. Ik deed dat ook altijd. Mijn moeder houdt, net als ik, erg van strandvakanties. Mijn vader vindt dat vreselijk en heeft geen rust in zijn k*nt. Dus vandaar dat ik altijd met mijn moeder 1 of 2 keer per jaar even naar Spanje ging voor een luie strandvakantie. Mijn vader zorgde dan voor de beestjes thuis. Toen ik een rondreis door Egypte wilde maken, waar mijn moeder weer niet van houdt, ben ik met mijn vader geweest. Dat was voor mij erg leuk om zo toch alles te kunnen doen wat ik graag wilde en op deze manier hadden ook mijn ouders een vakantie die bij ze paste (en de beestjes thuis altijd een vertrouwde oppas). Ideaal! Hoe is het nu met je voet en de splinter?
    En je moet zeker eerder dan in week 35 beginnen met de Decap, dus wat dat betreft hoe je niet te lang meer te wachten. Ik denk dat ze, net als in mijn zkh, vrouwen echt in moeten plannen (hoe romantisch) ivm beschikbaarheid in lab en voor de punctie e.d. Dus blijkbaar ben jij al in een bepaalde week 'gepland' en tellen ze daarvandaan terug waneer je moet gaan stimuleren en beginnen. Ik verwacht dat je daar morgen zeker meer duidelijkheid over krijgt.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Boud, idd lastig om iemand te vinden waar je mee op vakantie kan. Ik heb jarenlang een vriendin gehad waar ik dat prima mee kon, we hebben de halve wereld afgereisd maar zij heeft nu ook een kindje en ons contact is een beetje verwaterd.
    Met mijn moeder ga ik wel eens in een huisje in Nederland maar die gaat met mijn vader op vakantie naar het buitenland.
    En ze durft/kan hem ook eigenlijk niet een week alleen laten, dan zou hij alleen maar brood eten, met kledingcombinaties lopen waarvan je even achter je oor krabt.
    Het is qua werk en andere dingen altijd een zeer zelfstandige man, maar als 'huis'vrouw heeft ze hem te lang schandalig verwend, met dit als resultaat.
    Overigens vindt hij wel dat het kan hoor, maar ik weet dat mijn moeder dan niet erg relaxed is op vakantie, dus we houden het dan bij een paar dagen weg.

Hier ook giga onweer vanochtend en heeeeeeeeel veel regen.
    Ik houd vandaag een bobdag (billen op bank).
    Mandymamsie, door de dingen die jij af en toe opschrijft heb ik het idee dat wij best bij elkaar in de buurt wonen.
    Wil je mij eens pb-en waar je woont? Ik zet het hier liever niet open en bloot neer.

Mees, is het nog steeds zo rustig op je werk?
    Het is fijner om hard te werken he?
    Dan gaat de tijd sneller voorbij.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: mijn moeder heeft op zich hetzelfde bij mijn vader. Hij doet het huishouden (waaronder ook kledingkeuze) toch altijd net iets anders dan zij gewend is, dus ook haar hoorde ik vaak als ik met haar op vakantie was, als dat maar goed gaat thuis.
    En hier is het inderdaad erg rustig op het werk. Mijn laatste week alleen. En op zich vind ik dat wel erg lekker. Alleen de dingen die ik moet doen, kan ik niet verder mee omdat ik geen antwoord van de tegenpartij krijg. Erg irritant. Ga zo dus maar even een rondje door de stad lopen en de post halen. Was vanmorgen weer aangekomen, zag ik toen ik op de weegschaal stond, dus tijd om weer een beetje de broekriem aan te trekken en meer te bewegen.

4. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

#864 Hamsteren, 6 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2012
    Ik heb je gepbt xon;), tis redelijk in de buurt ;)

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha xon, onze vaders konden wel familie zijn! De mijne heeft afgelopen week inderdaad een brood dieet gevolgd en qua kleding heeft die man ook totaal geen benul wat er nog aantoonbaar uitziet en wat niet. Maar zolang mijn moeder weet dat hij verder goed gezond is kan ze dat gelukkig voor een weekje wel los laten. Waar zij zich dan weer zorgen over maakt is dat ze te veel spoken ziet en haar fantasie met haar aan de loop kan gaan als er uit het kontact met thuis ook maar iets "abnormaals" blijkt. Zo ging er met het sms-en van mijn vader iets mis en kregen we drie keer dezelfde sms-jes van hem terug. Nou dan moet er wel even naar huis gebeld worden want dan ligt er minimaal een dood te gaan hier. Maar goed dat lost een telefoontje dan ook wel weer op hihi! Ik lijk in veel dingen heel erg op mijn moeder dus wie weet verander ik ook wel in zo'n angsthaas als het om mijn kinderen gaat zodra ik ze heb. Maar over het algemeen ben ik daar (tot nu toe) toch echt te nuchter voor. De tijd zal het leren....

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hihi..die papas toch!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Even een echo-bericht:

Wat zouden jullie doen in mijn geval?
    Ik heb het idee dat mijn kiespijn heel langzaam wat minder word,maar toch heb ik af en toe flinke pijnscheuten erdoorheen.
    Ik zit zo te twijfelen of ik de tandarts nog even bel.Aan de ene kant denk ik: geef het nog even de tijd..ik kan woensdag ook nog naar de tandarts,maar ben bang dat hij het dan weer gaat verdoven en spoelen.terwijl nu eindelijk dat beurse gevoel over aan het gaan is.
    Pfff..normaal zou ik rustig afwachten,maar zit zo met de vakantie in mijn maag..ben zo bang dat als de antibiotica op is(woensdagmiddag) het weer verergert en dat ik dan op vakantie zo,n last ga krijgen:(

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Het lijkt hier overigens wel herfst! Het stormt en regent pijpestelen!....ik vind het binnen in huis gewoon koud....tis dat ik geen open haard heb,anders zou ik em aansteken:p

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: lastig. Ik zou even bellen met de tandarts wat wijsheid is. Misschien kunnen ze even een foto maken om te zien of alles 'rustig' is. Hoe is het met je borsten? Nog steeds pijnlijk?

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: aan de ene kant wil ik de tandarts wel bellen,maar aan de andere kant gaf hij zelf al aan dat een ontsteking vaak niet te zien is op foto.Ik ben donderdag natuurlijk ook al een kies getrokken en vrijdag natuurlijk die zenuw behandeling...met 5 spuiten en voor mijn gevoel geforceerde kaak.Ik heb al eens een week in het ziekenhuis gelegen omdat mijn kaak ontwricht was...dus heb de tandarts gevraagd toch wat voorzichtig te doen.Maar ja een kies zit natuurlijk behoorlijk vast.
    Er is natuurlijk behoorlijk gerommeld bij mijn kiezen..dus snap ook wel dat dat tijd nodig heeft...pff,moeilijk hoor!

Hoe ist eigenlijk met jou? Is je ongi nu echt doorgezet of twijfel je nog?

Mijn borsten zijn nog wel pijnlijk,maar niet zo heel erg.
    Straks even naar de kruitvat,de laatste dingetjes kopen voor de vakantie..inclusief zwangerschaps test:)
    Ik ben wel erg onrustig nu...ik wil nu echt onze reis gaan plannen,maar moet nog even geduld hebben:)

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik lees hier over kou en onweer terwijl ik me hier alweer de hele dag kapot loop te zweten. Het is ook niet eerlijk verdeeld! Ik moest vanmorgen naar het consulaat om mijn paspoort te verlengen, maar wat een crime zeg om midden op de dag terug naar huis te moeten. Ik kom de rest van de week overdag niet meer buiten, dat weet ik wel zeker Ik weet niet precies de temperatuur maar het voelde als minstens 40 graden!
    Bij het consulaat ook nog stress. Ik had gisteren foto's laten maken en specifiek erbij gezegd dat ze voor een paspoort waren maar ze bleken dus te groot te zijn! Wat knullig zeg! Moest ik natuurlijk op het nippertje (consulaat sloot om 12 uur en ik was om half 12 eindelijk aan de beurt) nog nieuwe laten maken! Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Wat leuk dat jullie wel eens met jullie vader en of moeder op vakantie gaan!

@Hoop: inderdaad lastig wat te doen. Ik dacht ook meteen misschien even bellen en kijken wat de tandarts ervan zegt. Ik was ook benieuwd of je nog pijn aan je borsten had.

@Boud: 46 graden is wel echt heeeeel erg zeg! Ik snap dat je daar ziek van bent geweest. Ik zag je foto's op FB, zag er leuk uit! Sommige dingen deden me aan Istanbul denken, zoals die markt met kruiden. Zou fijn zijn als je binnenkort mag gaan beginnen met de decap. Dan gebeurt er tenminste weer iets hè voor je gevoel.

@Mandysmamsie: o jee wat eng zo'n inslag!!

@Wax: goed voorbereid lees ik voor deze ronde. Nou, dat het maar moge helpen!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: lastig inderdaad wat te doen! Maar ik zou bij twijfel (zeker voor zo'n verre reis) toch even bellen. Vaak stelt een telefoontje (dat het er allemaal bij kan horen) je al gerust. Hier nog steeds ongi, al is de ongi wel anders dan anders. Ik heb geen last van stolsels of krampen, maar heb wel, iedere keer dat ik opsta het idee dat ik even met een golfje 'leegloop'. Sorry, een beetje onsmakelijk, maar het is toch anders dan anders. Verder is het raar dat ik die utero bollen door moet gebruiken en je daar allerlei klachten van krijg. Vanmorgen stond ik met een buurvrouw te praten en werd ineens vreselijk misselijk. Als je in afwachting van je NOD bent, is dat natuurlijk een welkome klacht. Overmorgen mag ik ook weer testen. Wel raar, want ik heb vrijdag zw.testen gekocht, vandaag weer een pak maandverband en toch maar vast ovulatietesten. Vreemde combi, maar het is niet anders.
    @Jeetje: jemig, wat vervelend dat je in die hitte zo hebt moeten haasten om op tijd te zijn. En knullig dat die foto niet goed was. Dat kon er ook nog wel bij. Maar je was op tijd en er voor een paar jaar weer vanaf. Hoe is het nu met de kat? Is hij nog te houden binnen?

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Hoop, ik zou toch even gaan bellen hoor als ik jou was en niet gaan zitten afwachten, ik heb ook weleens 2 behandelingen gehad voor 1 kies, was niet diep genoeg gebeurd die wortelkanaal, misschien bij jou ook wel het geval en dan zit je er straks idd mee op je vakantie das toch ook niet echt genieten..

Grappig hoor die paps allemaal, die van mij is alleen dus die zal wel moeten, maar gelukkig redt ie zich prima.
    En al die regen en onweer, nou hier is het stralend weer hoor, het waait een beetje maar verder ook niet...

Mees, nog even lekker een weekje alleen op het werk en tja als ze niets beantwoorden kun jij er ook weinig aan doen als het niet afkomt. Hoe is het nu met jou??

Hier alles rustig, 11 weken alweer vandaag zeg, gaat best snel maarja we kunnen natuurlijk ook nog niet zo heel lang genieten van het zwanger zijn. Het was een hele spannende tijd idd. Maar we hebben het overleefd gelukkig, ik merk wel dat het nu rustig begint te worden ben wat meer moe en kan ook wat beter slapen omdat ik er niet meer constant over na hoef te denken of alles wel goed gaat.

Boudi, morgen naar de bijeenkomst? Dan krijg je ook te horen wanneer te beginnen met de Decap. Best spannend he nu het dan toch gaat beginnen, of niet??

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: tis wel heel erg oneerlijk verdeeld met de warmte ja....ik snak echt naar wat zomerweer(gelukkig krijg ik dat straks ook) en ik begrijp heel goed dat jij liever iets minder warm weer heeft!

@Mees: iemand van het meerdere miskramen topic heeft ook een soort ongi gehad en bleek toch zwanger....dus ik duim gewoon nog door...zeker ivm met je misselijkheids gevoel.

Ik denk dat ik het morgen nog even afwacht en desnoods woensdagochtend vroeg naar de tandarts bel.

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, wat een gezeur met die foto's en dan is het ook nog zo heet! Het is ook niet eerlijk meid, maar ik hoef die 40gr hier ook niet hoor, bah bah dan maar regen ( Al heb ik dat hier in het oosten niet).

Mees, misschien zegt het toch iets dat het anders is dan anders, we zullen het horen met het testen woensdag. Moest je dan ook weer bellen naar het ZH?? Idd een rare combi ja, eerst zwtesten, dan een berg maandverband om dan weer ovu testen te gaan halen.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja de kat lijkt er geen behoefte aan te hebben weer te ontsnappen (en hij kan ook niet op het balkon nu) maar ja de vorige keer had ik het ook niet aan zien komen. Hij is overdag heel rustig, heeft het ook heet, en hij lijkt verder wel blij weer thuis te zijn hoor. Hij is in ieder geval veel knuffeliger :)
    Hoe is het met jullie kat eigenlijk? Knapt hij al wat op?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: je kan inderdaad nog even wachten tot woensdag, maar hopelijk kun je dan ook nog even langskomen als het nodig mocht zijn, zeker als je donderdag al vertrekt.
    En ik moet het maar afwachten. Ben op zich al wel vanaf donderdag ongi en meestal als vrouwen zwanger zijn, dan hebben ze vaak even een heel korte ongi van een dag of 2-3. Kan helaas niet meer doen dan wachten. En natuurlijk hoop ik af en toe ook dat ik ook zo'n uitzonderingsgeval ben.
    @Syl: jullie hebben zeker een spannende 12 wkn achter de rug. Gelukkig valt de ergste last nu van je af. Morgen had je weer een echo, toch?
    En als mensen niet reageren op mijn werk is het ook prima. Ik ga mooi op tijd naar mijn andere werk. Ik zit me hier toch stierlijk te vervelen.
    Ik moet woensdag inderdaad weer testen en dan zowel mijn regionale zkh bellen als het academisch waar ik de punctie heb gehad. Dan zal ik wel horen hoe nu verder. Ik ben in ieder geval al voorbereid voor deze maand met al die ovutesten.
    @Jeetje: blijkbaar is je kat geschrokken van z'n avontuur, maar bij mijn katten was het altijd, als ze eenmaal aan de buitenlucht gesnoven hadden, ze niet meer te houden zijn. Zou het erg zijn als hij naar buiten zou gaan. Als hij eenmaal door heeft hoe alles werkt en netjes thuis komt, is dat misschien nog het overwegen waard (over een tijdje).

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: met mijn kat gaat het eigenlijk weer goed. Was de vorige keer ook. Hij krijgt dan een antibiotica-spuit die 2 weken werkt en die gelijk dezelfde dag al lijkt te werken. We duimen maar weer dat het zo mag blijven gaan.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: je gaat erg hard meid...alweer 11 weken! Voor je het weet heb je de kleine alweer in je armen!
    Je boft maar dat het bij jou zo mooi weer is! Hier dus echt niet:(

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: oh da's mooi. Ja, hopelijk blijft het nu goed gaan. Op zich zou onze kat van mij wel naar buiten mogen als hij dan inderdaad wel zelf terug zou komen en dat zit er niet echt in denk ik. En het is mij te veel stress om iedere keer maar weer af te wachten of en wanneer hij dan komt opdagen. Het was dat ik nu was gaan kijken en hem toevallig vond, anders had het nog veel langer geduurd denk ik.
    We wonen op de eerste verdieping en de enige manier om weer terug te komen is dat hij op het dak moet komen waar ons balkon aan grenst. Er zitten wel eens katten op dat dak en ik heb ook gezien hoe die erop komen, namelijk via een boom die daar staat. Maar onze kat lijkt niet zo snugger om te beseffen dat hij er op die manier op moet komen. Ach ja, ik hoop maar dat hij het toch net niet zo leuk vond om het nog een keer te doen.

Deel Deze Pagina