Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik zou het ook zeker niet aanmoedigen. Maar hij zoekt toch wel de weg naar huis weer op, lijkt het. Dus ondanks dat het niet leuk mocht zijn, kun je er wel vertrouwen in hebben dat hij toch (ook al is het na een paar dagen) weer ergens in de buurt rondhangt.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja dat is ook wel zo, maar het is gewoon toch nogal een stressgedoe om hem weer binnen te krijgen, want het is echt een angsthaas! Ik denk ook dat hij nooit ver uit de buurt gaat. Dat had ik ook gelezen op internet, als katten niet gewend zijn naar buiten te gaan, blijven ze eigenlijk altijd rondom het huis. Ik vond het alleen zo raar dat hij totaal niet reageerde op mijn geroep.

Ik moet eigenlijk werken, maar mijn hersenen lijken wel gekookt of zo. Kan me er echt niet toe zetten en morgen is de deadline. Baal ervan dat het dan weer allemaal op morgenvroeg gaat aankomen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: logisch, je hebt nogal een heel gedoe vanmorgen gehad met die hitte en de stress van het paspoort. Kun je niet eventjes gaan liggen, straks even rustig eten en vanavond (als het wat koeler is) nog even wat doen.
    Hier komt er ook niets uit mijn handen, maar ik heb helaas geen geldig excuus dat ik zwanger ben.
    @Nil: vraag me al een paar dagen af hoe het met jou is? Jij had toch ook weer een echo een dezer dagen?

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ik zat zelf ook al te denken om straks als het wat koeler is nog maar even wat te werken. Helaas zit even liggen er niet in, want het huis moet nodig worden schoongemaakt :( en ik moet nog wat boodschappen doen voor het eten. En dan nog koken. Nu het ramadan is, wil mijn man het liefst iedere avond soep en dan nog wat anders. Dus maar weer even bedenken wat... Moeilijk altijd!

Ik vroeg me ook al af hoe het met Nil is. Volgens mij morgen een echo? In ieder geval deze week weer. Ben benieuwd!

5. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou dames ik ben ook moeeeeeeeeeeeee....
    Pfff manlief ook en de kids ook...Mandy gaf al weer aan dat het fijn zou zijn als J weer naar huis is.... lekker hè! Tis ook wel vermoeiend, zeker voor haar, maar goed, vandaag lekker relaxen, beetje schoongemaakt en gedweild, anders val ik in slaap!
    Gelukkig geen onweer meer, maar damn wat een knaller vanmorgen, ik heb het echt nog nooit zo hard gehoord!
    Pfff... affijn.... ik gaat champignonnetjes snijden, met prei en kip, yummie...beetje basmati rijst er bij en smullen maar.... ik heb alleeeeen zooooooooo geen zin.... hihi... *geeft zichzelf maar een schop onder de kont*
    @ Jeetje...rustig aandoen jij.... anders krijg je straf ja :p

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Zal ik doen hoor, juf :p
    Klinkt trouwens lekker wat jullie gaan eten. Jammer genoeg lust mijn man geen kip! Hier wordt het ook rijst met wat groenten erbij.

7. Hamsteren

Eten was ook lekker, nu is paps met de kiddos bezig toetje temaken...yummieeeeeeee

8. Alexje

Alexje Lid

6 jun 2011
    56
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zijn hier ook 40 plus vrouwen die zwanger willen worden/ zwanger zijn? Of moet ik dan een 40+ topic openen..:)....
    Ik probeer alles door te lezen maar het is zoveel. Hoop dat jullie mij een beetje op weg willen helpen.
    Alexje

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom Alexje

Er zijn hier inderdaad ook 40 plussers die graag zwanger zouden willen worden. Ik zelf ben nog een "jonkie" en wordt aan het eind van deze maand "pas" 38. Ik sta vlak aan het begin van mijn eerste (en hopelijk meteen ook de laatste) ICSI poging. Nadat ik al 1 1/2 jaar in de mmm zit. Als alles goed gaat ben ik in juni volgend jaar bam-moeder van mijn eerste kindje.
    Maak je geen zorgen over ons vele geklets, je groeit er vanzelf in.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Alexje: welkom hier! Ik ben 43 jaar....ik heb 4 oudere kinderen uit een vorige relatie.Ik ben hertrouwd en probeer samen nu met mijn man om nog een kleintje te krijgen.Vorig jaar twee keer zwanger geweest,maar helaas misgegaan. Daarna niet meer zwanger geweest helaas.Nu krijgen we wat hulp van het ziekenhuis.
    Ik hoop dat je het hier leuk zal vinden..we zijn een stel behoorlijke kletskouzen.....maar ergggggg gezelligggg:)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alexje: welkom! Hier ook een 40-er. Over 3 wkn word ik 41. Ik ben moeder van een zoontje van bijna 3 en na een miskraam vorig jaar ook niet meer zwanger geweest. Heb net mijn eerste IVF-poging achter de rug, waarbij er 2 embryo's zijn teruggeplaatst. Helaas een mislukte poging, aangezien ik ongesteld geworden ben.

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Welkom Alexje, klets lekker mee, er zijn hier idd een aantal vrouwen 40+.
    Ik zelf word over een kleine maand 39 (Mees ben jij ook begin sept jarig? Maagd?).
    Vorige week is mijn eerste IVF poging afgeblazen omdat ik na hormoonstimulatie maar 1 follikel had, nu een escape IUI gedaan en daarna maar afwachten of ze uberhaupt nog een poging willen doen.

Vandaag de hele dag gerommel in mijn buik, steekjes links en rechts, dus volgens mij wil mijn lichaam ongesteld worden maar houdt de utrogestan het tegen.
    Wat is het toch een rommel!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Alexje, welkom en klets gezellig mee. Ik word in okt. 39 en heb al 2 oudere kids uit een vorige relatie. Nu 11 weken zwanger na 1e ivf poging van mijn huidige man.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, wie weet toch wel iets aan de hand daarbinnen?? We blijven duimen tot het tegendeel is bewezen hoor!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Alexje welkom, ik ben 39 wordt in jan 40 en sinds okt 2011 moeder van een heerlijk ventje, en nu nog een poging voor een 2 de wonder...

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo Alexje: ik ben net 39 geworden vorige week. Ik heb al een dochter van 3,5 jaar en wil nog graag een tweede. Bewust geen MMM en dat gaat het denk ik ook niet worden. Het ziet er naar uit dat we het nu nog ongeveer een jaar gaan proberen als doe-het-zelvers...ik doe wel ovulatietesten. Manlief is 44 jaar trouwens, precies vandaag geworden. Als manlief 45 is en ik 40 vind ik het denk ik echt wel welletjes.

17. Hamsteren

@ waxie gefeli hoor;)
    @ Alexje... broekie hier, 35 mama van Mandy (4) getrouwd en 4 jaar bezig voor nr 2, nog geen mmm.
    Welkom!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: gefeliciteerd met je man!
    @Xon: ik dacht ook gelijk, dat nr. 59 misschien wel een lekker plekje aan het zoeken is daar binnen. De moed nog niet opgeven, hè? Ik ben overigens de 21e van deze maand al jarig. Dus nog net op het nippertje een leeuw.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Alexje: ik ben ook nog een 'broekie' hier eigenlijk, net 36 en nu 9 weken zwanger van ons eerste kindje. Vorig jaar een miskraam gehad dus het zijn spannende eerste weken geweest. Welkom hier!

Het is alweer heet hier en ik heb slecht geslapen, maar ik moet toch aan het werk. Geeeeeen zin! Maar ja, even doorzetten maar. Tot later, fijne dag allemaal.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: gefeliciteerd nog met je man!

@Jeetje: succes met de hitte!

Hier zenuwachtig.Om 11 uur naar de notaris voor de overdracht van ons huis!....EINDELIJK!!

Deel Deze Pagina