Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hallo meiden,

Lyanna, heel veel s6 meid, nog maar heel even tegaan, ik hoop dat het lukt om hem bij te draaien. Dat is ook niet fijn van die harde trappen aan de onderkant, al moet ik zeggen dat het in je ribben ook niet echt lekker is hahaha, mijn zoon zat vast met zijn voetje onder mijn onderste rib als ik daar nog aan denk aauuuwww!!!

Maureen, jij ook je donor alweer op bezoek?? Dan gaan we maar weer heeelll hard voor je duimen meid!!

Mamsie, ook weer op de wachtbank dan gaan we gewoon door met duimen!! hahaha Straks doen we nix anders meer dan duimen:p:p:p...Soort van RSI in de duimen!!

Hoop, nou jij lekker op vakantie vannacht kan me voorstellen dat je dan zenuwachtig bent hoor, je gaat het vast super vinden!! Heel veel plezier meid!!

Mini me, wat goed dat jullie de beslissing genomen hebben!!! You go for it!! Hahaha...Gaan we ook voor jou duimen!!

Jeetje, das lekker dat de temp een beetje omlaag gaat zeg, het is ook wel erg extreem bij jullie als ik dat zo zie op het nieuws. Ik moet er niet aan denken. Gelukkig voel je je ook weer wat beter en ja die wisselende stemmingen is wel lastig he?? Ik merk zelf dat ik een heeell kort lontje heb, maar heb een goed excuus :p:p:p hahaha....

Verder bij iedereen alles goed?? Ik heb de helft niet onthouden solly...
    Hier alles goed al beginnen alweer die kl*te twijfels toe te slaan of alles wel goed gaat enz. Weet wel dat ik me niet zo druk moet maken maar dat gaat vanzelf, ben immers nog niet helemaal uit de gevarenzone en maak me nog best zorgen. Komt vast wel weer goed maar voor nu dus even niet, nog 11 dagen voor ik weer even mag kijken of alles goed gaat met ukkie...

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: ik herken die twijfels hoor. Het is nu alweer bijna een week geleden dat we de echo hebben gehad en bij mij slaan de twijfels ook alweer toe zo nu en dan. En ik moet nu dus nog 2 weken wachten tot de volgende echo. Maar het zit vast wel goed, bij jou ook!! Dat kan bijna niet anders met zo'n vechtertje!

En ja, die stemmingswisselingen zijn niet echt leuk. En een kort lontje, ook heeeeel herkenbaar! Maar mijn man zegt doodleuk dat hij me niet echt anders vind dan anders.... Hmmm, ben ik altijd zo'n bitch dan?? Hihi...

3. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, hoe is het met je mond?
    Snap dat je het allemaal spannend vindt.
    Heb je nog iets van het reisbureau gehoord over de storm daar?
    Ik wens je alvast een hele fijne vakantie.

Jeetje hier wordt het in het weekend juist weer wat beter.

Ik houd het even kort want ik moet zo naar een verjaardag.
    Even kort over mij.
    Die vervelende symptomen van hoofdpijn en lage rugpijn die hebben nog geen uur geduurd en waren dus zo weer weg.
    Verder heb ik zo af en toe een misselijk gevoel klein beetje gerommel in mijn buik en het lijkt alsof ik dingen snel ruik, maar aan de andere kant voel ik me zo 'niet' zwanger.
    Normaal heb ik na twee dagen mutsenbollen al pijnlijke borsten, en nu na 10 dagen nada noppes echt helemaal niets!
    Ik weet dat die mutsebollen juist ook alle zwangerschapssymptomen als bijwerking heeft en dat de kans op een zwangerschap écht gewoon super super klein is.
    Teleurgesteld zal ik sowieso zijn en vooral heel bang voor hoe het daarna zal gaan.
    Spreek jullie later weer.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon: It ain't over 'till it's over!

Dus hoe moeilijk en onwaarschijnlijk het ook mag lijken, ik houd er nog steeds de moed in voor jou hoor! Je zult niet de eerste zijn die met een "laatste" poging bezig was en waar het toch bingo bleek te zijn.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop je zult vanavond neem ik aan proberen een beetje op tijd te gaan slapen dus ik wens je nu maar vast een heel fijne vakantie toe. Ga er lekker van genieten meid, veel plezier!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn! Ik had namelijk ook géén last van mijn borsten toen ik wel zwanger was! Ik houd er de moed ook nog in voor je!

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Ik zou de lijst er nog bij zoeken maar gisteravond viel ik in slaap hihi.

@Hoop: Bedankt :).
    Straks op vakantie! De voorpret is al leuk hè? Oké ook spannend natuurlijk. Eerste keer vliegen ook nog. Zal je zien dat jij bij de groep mensen gaat behoren die het heerlijk vindt :D. Heel veel plezier op jullie honeymoon !! (ga straks toch even youtuben en mexiiiiiiiiiicoooooo opzoeken; misschien kom ik er dan van af :D)

@Mini me: Goed gesprek gehad las ik en groen licht. Zet hem op meid. En ik heb 't lijstje gevonden dus plak het zo na mijn bericht. Dan kan je alle leeftijden en info zien. En wat jij hebt hebben we allemaal wel geloof ik; dat we blij zijn dat we elkaar hier zo treffen en alle kinderwens/zwangerschapsperikelen met elkaar delen.

@Just: Hoe ging 't vandaag? Jij ook naar de tandarts las ik. Maar ook voetreflex toch? Al heb ik dat nooit gehad, kan ik me wel goed voorstellen dat het ontspannend kan zijn, zoals de meeste massages. Is toch 'n soort massage? Geniet ervan.

@Sayen: Ik heb de foto's bekeken gisteravond. Heel schattig. En wat een mooie blauwe kijkers inderdaad.

@Jeetje: Heb je echofoto gisteravond ook gezien. Het blijft een wonder. Hoe vaak ik dat wel niet zeg. En niet alleen bij echofoto's of zwangerschappen. Maar bijvoorbeeld ook als m'n zusjes met hun kinderen praten en als je dan naar zo'n jongetje of meisje kijkt en luistert en je afvraagt waar de tijd gebleven is. En dus bedenkt hoe wonderlijk het is dat ze je dan van alles vertellen en 'n eigen mening hebben en hoe ze nadenken over van alles terwijl ze 'kort' daarvoor zo'n frummeltje waren als op de echo's (ik had al gezegd dat ik de laatste tijd erg emotioneel ben hè? :p). Geniet ervan meid. O en ik moest echt lachen om de opmerking van je man dat je eigenlijk niet veranderd bent en dat jij dan denkt hmm... hahahah.

@Xon: Hoe is 't nu meid? Ik zag je wel even voorbij komen maar ben ook benieuwd naar of het echt de voortekenen waren van 'n naderende ongi. Weet je nog niet zeker? Jij had toch ook (ik ook) een lf van 10 à 11 dagen? Nou ik duim wel door hoor.

@Syll: Hahaha we draaien doo... ehm duimen door hier :p. RSI in de duimen straks inderdaad. Nog 11 dagen tot de volgende echo dus? We tellen met je mee af. Maar dit kleine schattige vechtertje doet 't vast gewoon goed.

@Wax: Heb zelf niets gehoord over 'n andere behandeling dan IVF of ICSI.Maar dat zegt niets dat ik 't niet weet. Om eerlijk te zijn wist ik niet eens wat het verschil tussen beiden was tot voor kort. Oja en dan is er ook nog IUI natuurlijk. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar waar jij over gehoord hebt. Misschien google ik zo wel op 'nieuwe fertiliteitsbehandeling' ofzo.

Nou dames ik plak het lijstje in 'n volgend bericht. Fijne dag gewenst allemaal. En misschien tot vanavond.

Liefs.

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind
    19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind
    24-08 Maureen (BAM) 40-ronde 8 na MK-1e kind
    25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind
    30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 40- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)37- in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:
    Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris
    08-04-12 Justme 36- I.an
    15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ik was al begonnen aan mijn vorige bericht en heb je dus gemist. Maar meid sorry ik had al hoop, en nu toch eigenlijk nog meer/steeds. Ik duim!!!!!!!

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Lyanna: Vergeet ik jou nog. Nog maar heel even hè? En de kleine ligt dwars. Hoop dat hij nog draait dan. Over 2 weken weet je dus meer. Ik weet niet hoe ik erbij kom maar dacht dat je sowieso een keizersnee zou krijgen. Maar dat weet je dus nog helemaal niet. Spannend meis. Succes met de laatste loodjes.

Tot misschien later op de avond dames.

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon ik duim me suf , wanneer wil je testen?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: de keren dat ik het meest voelde, was ik nooit zwanger. En de keren dat ik dacht, dat wordt niets want ik voel helemaal niets was het raak. Dus geen pijnlijke borsten vind ik positief klinken, want als je die zou hebben zou het toch alleen maar van de uterogestan zijn. Nou, meid, duimen gaan nu nog een tandje hoger!
    @Hoop: weet niet of je nog je dit nog leest, maar ik wil jullie een heerlijke, fantastische en hopelijk zeer vruchtbare huwelijksreis toewensen. Natuurlijk willen we wel graag foto's zien als je terug bent (en niet alleen van de slaapkamer).
    @Jeetje: ik hoop inderdaad niet dat je altijd zo'n bitch bent. Maar fijn, dan valt het nog mee en mochten de hormonen (en het lichamelijke ongemak toenemen) de komende maanden, dan kan je nog een potje extra breken bij je man.
    @Syl: en is de bandenpijn nu minder? Snap je onzekerheid, maar na de spannende start, laat dat kleine vechtertje daar binnen zich echt niet meer uit z'n holletje lokken, hoor!
    @Maureen: ja, straks zitten we allemaal in de ziektewet vanwege al het geduim. Wat hebben we er al wat van afgedraaid de laatste 2 jaar. Volgens mij is jouw eisprong ook weer in aantocht! Nou, weer een reden om te duimen erbij.
    @Ricmar: en? Zit jij al officieel op de wachtbank? Als dat zo is, dan draaien ook voor jou de duimen.

Heb vandaag even een paar keer op m'n telefoon bijgelezen, maar kon niet eerder reageren. Mijn man moest eigenlijk vandaag werken, maar ze bleken een persoon te veel ingeroosterd te hebben, dus toen heeft hij gezegd dat hij dan liever vrij wilde hebben.
    Dus toen waren we onverwachts samen een dag vrij en zijn we dus naar m'n schoonouders geweest.
    Eergisteren was mijn zoontje 's avonds gevallen en we weten nog niet precies hoe het kan, maar hij bleek een heel vel van zijn been te hebben geschaafd.
    Maar na even kort huilen en een kusje, was het ook wel weer over en is hij nog in bad geweest. Gisteren kwam er toch vocht uit die wond en vanmorgen dus weer. Eigenlijk wilden we het aan de lucht laten drogen, maar aan de andere kant ook bang dat de broek dan zou schuren of dat er vuil in zou komen.
    Vanmorgen dus even de dokter gebeld wat we nu doen moesten. Iets erop of toch maar niet (en vooral of die wond er niet te erg uitzag). De dokter zat vandaag en morgen al vol, maar de assistente begreep dat ik me wat zorgen maakte en zei dat we wel even langs mochten komen en dat zij wel even wilde meekijken. Zij vond de wond er mooi uitzien en heeft het alleen even met wat zalf en een losse pleister verzorgd. Toen ik daar zat en die wond weer zag, schoot ik weer vol. Ik vond het er zo eng uitzien, zo'n open vleeswond en was blij dat we het, tot nu toe, allemaal heel goed hadden behandeld en dat het allemaal goed zou komen.
    Wat kan je je toch rot voelen als je kind iets overkomt of mankeert. Maar het gaat goed komen, al zal het nog wel een paar dagen duren.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo, weer terug van de verjaardag, was kort maar krachtig.

Jeetje, even n.a.v. jouw opmerking, had jij de keren dat je niet zwanger was dan wel pijnlijke borsten?

Maureen, ik heb idd een lf van 10/11 dagen, maar met die mutsebollen word ik niet ongesteld.
    Ik mag eigenlijk pas dinsdag testen 15 dagen na de IUI, maar denk niet dat ik zo lang ga wachten, elke dag minder utrogestan is er eentje.
    Wanneer ik wel ga testen weet ik nog niet, zeker niet te vroeg, zondag is de 13e dag na de IUI dus dat vind ik geen fijn getal.
    En 5 ( waaronder 59) is mijn lievelingscijfer dus misschien moet ik toch kijken of ik het vol kan houden tot dinsdag, maar als ik de dag van de IUI meetel is maandag dag 15! Hmmm. (sorry dit was eigenlijk gewoon mijn gedachtengang)
    Vraag er maar niet maar, zo gauw ik iets weet zijn jullie de eerste die het weten :)!

Mees, wat rot voor je mannetje, maar zal wel snel weer over gaan met zoveel liefde :)!

Misschien moeten we een automatische duimendraaier uitvinden!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @xon: ja ik had alleen wanneer ik zwanger was dus geen pijnlijke borsten, anders wel. Dat was bij mij echt de ridden dat ik dacht dat het wel eens zo kon zijn. Oh nou spannend hoor! Ik zou her knap vinden als je nog zo Lang kunt wachten.

@mees: had je al gemist! Ach gos arm schaap, gelukkig komt het wel goed met die wond, maar kan me je gevoel goed voorstellen.

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Xon, je maakt het spannend meid!! Nu gaan we nog harder duimen!! Echt waar we geven een feessie hoor Xon als jij 2 strepen op die test hebt staan!! Jemig ik hoop het zo voor je, nog even s6 op de wachtbank...

Mees, gelukkig was het bij hem al over na een kus en een pleister, het doet ons vaak meer zeer dan die kids die kunnen best wat hebben. Ik kan er ook slecht tegen hoor als ze pijn hebben zelfs nu ze al groot zijn dan staat moeders er nog bij te janken en zeggen ze tegen mij Doe toch normaal joh!! Hahaha...

Nou hier een superoplossing gevonden voor mijn ongeruste hart hoor, ik heb een Angelsound gekocht hahaha en heb vanmiddag lekker zelf naar het hartje van de kleine uk kunnen luisteren, zo gaaf!! Nu als het gevoel me weer bekruipt dan pak ik het apparaatje leg m op mijn buik en kan lekker genieten van het galopperende paardje in mijn buik!!

16. Alexje

Alexje Lid

Jun 6, 2011
    56
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ha ha, ik "let" een paar dagen even niet op en we zijn alweer tig pagina's verder. Gezellig wat kletsen jullie veel met elkaar !!

Ik ben nog een beetje voorzichtig omdat ik net 2 miskramen heb gehad, eentje in oktober 2011 (we hadden het hartje al 3 keer zien kloppen op echo's en ineens met 10 wkn en 5 dgn stopte het) en de volgende miskraam was 10 feb jl. Mijn vader was 22 jan. jl overleden en ik had hem niet meer kunnen vertellen dat ik weer zwanger was......... en toen ging het nog mis ook. Ik zag het nl als een "wondergeschenk" dat wij weer een babietje gingen krijgen terwijl mijn vader overleed........ Maar nee in februari 2012 dus weer een miskraam. Nu weer zwanger maar erg voorzichtig. Dus durf me nog niet volledig te geven en daarmee ook nog niet heel veel in het forum te duiken. Maar ben meteen weer op achter nu ik een paar dagen niet heb meegelezen....:(....

Ik wil nog op iedereen reageren alleen vandaag even op Waxientje in het bijzonder. Jouw verhaal greep mij nogal aan ( de rest/ de anderen heb ik nog niet goed gelezen) gezien je angsten vanwege depressie etc. Ik heb hetzelfde meegemaakt tijdens de zwangerschap en na de bevalling van ons dochtertje in 2008. Ik ben in totaal 3 jaar bezig geweest om weer uit de depressie en angst- en paniekstoornis te komen. Ook ik ben bang met wat de (natuurlijke) hormonen nu gaan doen maar ben ervan overtuigd dat wat er ook gebeurd, ik overwin het weer. Bij jouw moeder is het geloof ik nooit meer helemaal goed gekomen als ik het goed begrijp. Dus ik begrijp je angst. Mijn moeder heeft hetzelfde en die is ook nooit meer helemaal goed geworden. Ik echter wel (met een kleine handicap van angstaanvallen die af en toe in stressvolle tijden de kop weer op steken). Ik geloof dat de tegenwoordige behandelmethodes etc veel meer voor je kunnen doen dan vroeger. Er is veel meer aandacht voor en als je tijdig signaleert dat het niet goed gaat met je en je trekt meteen aan de bel dan is het misschien te overzien. Maar wat jij allemaal precies hebt meegemaakt weet ik natuurlijk niet en het is altijd makkelijker praten als je er zelf niet in zit. Ik raak ook nog eens zwanger zonder hulp van wat dan ook (ja, met hulp van mijn man...:)...) dus dat grote geluk hebben wij en ik weet dus niet wat die hormonen of behandelingen met je doen. Ik wil je laten weten dat je altijd veel sterker bent dan je denkt.
    Ik heb al 2 keer een depressie overwonnen (op mijn 32ste ook eentje gehad) en ik zal niet zeggen dat het makkelijk is, ik noem het altijd "mijn eigen hel op aarde" maar ik geloof wel dat het kan.

Nou ja, hoop dat je hier wat aan hebt en ziet dat het ook weer goed kan komen.
    Allemaal succes en sterkte.
    Liefs

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    #1037 sillysa, Aug 9, 2012
    Last edited: Aug 9, 2012
    nou jaaaaaaaaa wat raar dit!!!:(:(

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Alexje, wat een heftig verhaal meid, jemig!! Nou ik hoop iig dat deze beeb een plakbeeb is zal ook voor jou heel hard duimen! Ben nu toch bezig:p:p:p..Nonstop...duimen doen pijn!! Geeft nix ik doe het graag. En jaha als je een paar dagen overslaat hier ben je gelijk de kluts kwijt hoor, kletskippen hahaha....

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: ik snap je gedachtengang heel goed (het is soms of ik mezelf hoor :)...hihi). Ik hoop dat je er rond dinsdag zelfs over na moet gaan denken wanneer je gaat testen, want dat betekent in ieder geval dat je niet ongesteld geworden bent. En mocht meneer 59, the lucky one zijn, dan gaan we hem voordragen voor een lintje! En wat Syl zegt. Als het raak mocht zijn bij jou, dan gaan we een feestje bouwen. Neem de tijd, laat je niet door ons de kop gekmaken. Test wanneer je er zelf aan toe bent.
    @Jeetje: ja, meid, bereid je maar vast voor op al die blauwe plekken, bulten op het hoofd en open vleeswonden, die jullie nog te wachten staan. Misschien maar vast een EHBO-cursusje volgen, want een Turkse huisarts bellen lijkt me niet handig als je hem een keer nodig mocht hebben. ;)
    @Syl: ik zat gisteren nog te denken aan een angelsound voor jou, toen je zei dat die gyn niet even het hartje wilde laten horen. Maar ik twijfelde om het voor te stellen, omdat zo'n apparaat ook stress kan opleveren als je zelf het hartje (even) niet kan vinden. Maar gelukkig heb jij het galoperende geluid al gehoord. Heerlijk voor je.:)
    @Alexje: ja, je bent gewaarschuwd. Een paar dagen niet op ZP, betekent een hele avondstudie om weer een beetje bij te lezen.;) Wat fijn dat je zo openhartig bent. Natuurlijk bestaat het risico en de angst dat je weer zo'n depressie krijgt. Maar het voordeel is dat als je het eenmaal hebt meegemaakt, je ook de symptomen sneller herkent (en dus sneller geholpen kan worden). Tenminste dat lijkt mij (maar ik ben een leek). Knap dat je er toch vertrouwen in blijft houden! En inderdaad, we gaan nu hard duimen voor een plakbeeb!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja is echt fijn hoor ik zou het niet te vaak doen, lijkt me niet goed, maar als je bang bent is het wel fijn dat je even zelf kunt luisteren. Ik was iid wel een beetje bang dat ik m niet zou kunnen vinden maar was eigenlijk heel simpel....

Share This Page