Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: lastig om in zo'n situatie te solliciteren. Je wilt eerlijk zijn, maar weet ook dat als je eerlijk bent je kansen ook weer kunt verspelen. Lees dat vaker hier op het forum, van moet je het wel of niet zeggen. Ik zou het persoonlijk (denk ik) wel zeggen. Vaak wordt eerlijkheid toch wel op prijs gesteld. Mijn collega is 3 dagen voor haar bevalling ook aangenomen, dus op zich hoeft het voor een bedrijf (als ze je graag willen hebben) geen probleem te zijn.
    Wat voor een soort werk zoek je eigenlijk?
    En vervelend dat je je zo beroerd voelt. De kleine uk heeft het je de eerste 12 wkn zeker al niet makkelijk gemaakt. Dat wordt er vast eentje waar je je handen vol aan gaat hebben.:p

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Middag dames..... Lekker genieten van de zon!!!
    Zal hoop en man nog vliegen? Hopelijk zonder kiespijn!
    @ allemaal geniet nog even van ons zomers daggie!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Mandysmamsie: ook een goedemiddag! Is de rust weer een beetje teruggekeerd in huis? Wanneer kregen jullie nu de uitspraak over de dochter van je man?

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ik blijf gewoon doen wat ik altijd deed, lekker op een klantenservice, maar het valt nu niet mee en ik snap wel dat je het beste eerlijk kunt zijn maar dit werk is vaak op uitzendbasis en meestal maar tijdelijk. Dus tja wat is wijsheid?? Moet eerst maar eens een baan zien te vinden. En die uk hahaha ja dat wordt er 1tjuh hoor!! Iig geen opgever das een goede eigenschap!!;)

Mamsie, zon??? Hier niet te bekennen hoor, afentoe heel vaag en als je denkt dat ie er is is ie weer weg hahaha, maar geniet ervan!!;)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: misschien is dat juist wel handig als het op tijdelijke uitzendbasis is dat je dan makkelijker voor een paar maanden ergens geplaatst kan worden. Dan dat je ergens voor vast wil solliciteren en er over een paar maanden weer 4 maanden tussenuit bent. En je weet nooit. Voor hetzelfde geld zit je ergens tijdelijk en beval je zo goed, dat ze je gewoon willen houden en het niet uitmaakt dat je er even tussenuit bent omdat je zwanger bent. Ik hoop maar dat je snel wat zult vinden.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja dank je ik ook want straks kan ik het niet eens meer verbergen hoor hahaha ik pas nu al mijn gewone broeken niet meer en veel eten doe ik niet want ik word overal misselijk van als ik er alleen maar aan denk, alleen brood en fruit gaat prima, nou ja ik doe mijn best en hoop maar dat het goedkomt het is ook niet handig dalijk zonder inkomen te zitten als de kleine komt. Maar lukt me vast wel, ik heb er vertrouwen in. Ik denk ook dat nu op uitzendbasis beter is en ja als ze me willen houden dan hoor ik dat vanzelf, anders straks weer lekker een tijdje thuis met uk.

7. Hamsteren

@ Mees, lief dat je er naar vraagt. Helaas heeft de rechter ons niet geholpen, hoger beroep volgt. Moeder krijgt nog 1 laatste kans ( na het al 13 jaar verkloot te hebben). Jeugdzorg had in de rechtzaal gezegd dat ze vader op de hoogte zouden houden, en dat doen ze nu dus niet. Dat wijgeren ze. Erg klote, maar toch weer in ons voordeel daar ze de afspraak niet na komen. Wie weet krijgen we nog eens geluk.

Hier toch niet gezwommen, kwamen mij teveel wolkjes langs. Ik ben gruwlijk aan het uitbuiken want ik heb veel te veel sla gegeten!! Tis ook zo lekker;)

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat ik nog tegen mini-me wou zeggen: ik vind het wel erg dapper dat je er toch ook nog weer voor gaat na alles wat je hebt meegemaakt na je eerste!

9. Hamsteren

Jeetje zeg, hoop is weg en tis meteen stil!!!!
    Of zitten we allemaal naar rtl4 te kijken??? Ik wel, en eenboek erbij. Heerlijk ff alleen niksen;) fijn weekend allemaal!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Goedemorgen meiden!
    Ben in afwachting van mijn zoontje, ontbijtje zit er net in. Mijn man heeft nachtdienst gehad. We wilden eigenlijk naar het spoorwegmuseum gaan vandaag, maar mijn man verwachtte een lange nacht te hebben. Dus ik had wat met mijn moeder afgesproken (en m'n zoontje gisteren natuurlijk al gek gemaakt dat we met oma weg zouden gaan) en nu belde mijn man gisterenavond op, dat het toch mee ging vallen en dat dat goed uitkwam omdat we nog naar het spoorwegmuseum zouden gaan. :( Het wordt dus allemaal erg passen en meten om toch iedereen te vriend te houden, vermoed ik. Maar goed, we gaan ons best doen. Zo heb je niks en zo heb je alles tegelijk.
    Verder moeten we vanavond naar de verjaardag van m'n zwager. Op de een of andere manier klikt het absoluut niet tussen mijn man en zwager en dat laat mijn zwager ook duidelijk melden. Dus voor mij altijd weer erg vermoeiend en stressvol als je weer richting een verjaardag of iets dergelijks gaat. Zal dus blij zijn als we dat maar weer achter de rug hebben vanavond.

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen allemaal,

Of iemand?? Hahaha waar is iedereen toch ineens?? Zijn jullie met Hoop mee het vliegtuig in??

Mees, jij iig een leuke dag in het spoorwegmuseum das erg leuk hoor en tja zo'n verjaardag is idd niet echt leuk als je man met 1 van diegenen niet kan opschieten, maar misschien dan ook weer een beetje optijd thuis. Hoop voor je dat het allemaal een beetje meevalt.

Hier vannacht eindelijk eens lekker geslapen, het 100x plassen begint op te houden!! Yeahhhh hahaha!! Dat is echt zo vervelend val je net in slaap moet je weer. Voel me ook wat beter dan gisteren dus de vooruitzichten zijn voorlopig gunstig.

Nou ja allemaal een fijne dag vandaag en tot later dan maar weer......
    Liefs ikkuh

12. Hamsteren

Ha die mees, klinkt idd als een lekker vol daggie, maar wel vervelend dat gedrag van je zwager. Kan oma niet mee naar stoommuseum? Hoef je minder te passen en meten ;)

Ik kom net beneden staat me meisje al heel lief klaar met 2 tekeninen.
    Op de ene stond zoiets liefs.... Makamamamama (dat kan ze schrijven).
    Maar ik kreeg een lieve toevoeging:
    Er staat voor mama, ik vind je heel lief en ik hou van je!
    Nou ik schoot wel ff vol hoor, damn, dat was lief.
    Zo nu me koffie drinken!

@ sil we waren regelijk. Fijn dat dat geplas minder wordt, ik had dat toen ook xo erg, was ik ff vergeten!!! En nee, helaas, niet mee in het vliegtuig!!!!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Inderdaad rustig hier, lees wel mee, maar heb niet zoveel te melden. Gister eerste ovutest gedaan en er stond weer een licht streepje (dag 9) maar na mijn ervaring van vorige maand, sta ik nu nog niet meteen te springen! Voor hetzelfde geld blijft ie hierna weer een week wit... heb nu 2 van de drie capsules tegen de schimmelinfectie gehad, vanavond de laatste...

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

@Sil, nope, niet mee in het vliegtuig maar gewoon niet zo veel te melden.
    Fijn dat het slapen vannacht wat beter ging. Hopelijk gaat het van hier af aan nu steeds beter met dat slapen en kom je zo weer een beetje aan je rust toe.

@Mamsie wat schattig van je dochter. Dat is nog eens een goed begin van je dag!

@Wax je eisprong kan per maand best verschillen dus kijk niet vreemd op als het streepje morgen toch al donkerder wordt. Maar inderdaad, voor het zelfde geld kan het ook nog dagen duren. Hopelijk is het deze maand duidelijker dan de vorige.

@Mees, succes met het volle programma van vandaag en hopelijk valt de verjaardag vanavond gewoon mee.

15. Hamsteren

#1075 Hamsteren, Aug 11, 2012
    Last edited by a moderator: Aug 11, 2012
    En hoe is het met jou dan Boud.... Ik zie alleen maar reacties! Knuf

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, d'r valt ook niet zo veel te zeggen. Ik wacht tot het "eindelijk" de 18e is dan kan ik beginnen met spuiten en dus verder. Verder geniet ik van mijn vakantie, want tja onderwijs heeft een GROOT voordeel en dat is lekker lang vakantie. De bedoeling is (nu nog) om me vannacht te installeren in mijn tuin om te genieten van de voorspelde sterren regen. Nu alleen nog hopen op een onbewolkte hemel (en dat ik niet in slaap val voor die tijd). Ik heb namelijk nog wel een wens die wat ondersteuning van vallende sterren kan gebruiken:p. Verder ga ik morgen een sociaal gewenst bezoekje brengen aan mijn zus en zwager. Helaas kan ik met de beste wil van de wereld niet voor elkaar krijgen om hem aardig en sympathiek te vinden dus het is een beetje een verplicht bezoekje. Ik ben uitgenodigd voor een bbq en had geen smoesjes om niet langs te komen. Ben er het hele jaar ook nog niet thuis geweest dus moet toch maar even. Ellende is bij zoiets alleen dat ze ver weg wonen en je dus niet even langs kunt, kop koffie drinken en weer weg. Meestal gebruik ik de afstand (ruim twee uur rijden) als excuus maar dat ging nu even niet.

17. Hamsteren

Is er nog plek in je tent? Hihi lijkt me erg lachwekkend ;)
    Misschien ben ik ook nog wakker, wens ik met je mee voor ons allemaal ;)
    Succes met je verplichte bbq..... geen griepje of zo ;)

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

Stond de hele tijd ingelogd nog zag ik.

Hier ook even niet veel te melden. Maar lees wel mee natuurlijk.

@Syll: Wat kan een goede nachtrust je goed doen hè? Hopelijk gaat t'slapen vanaf nu weer beter en heb je ook minder last van de kwaaltjes.

@Wax: Ook ovulatietesten turen bij jou. Ik ben ook bezig. Had er nog 1 over van de vorige ronde. En had 'n pakketje van 10 besteld. Ook al binnen gekregen maar toen er ooit bezoek kwam vergat ik dat het op tafel lag. Zag het pas toen het bezoek al in de kamer was. Volgens mij heb ik het toen snel tussen 'n krant geschoven. Maar die krant heb ik dan inmiddels weggegooid. Loop al sinds gisteren te zoeken en kan 't pakketje nergens vinden. Grrr. Maar ik insemineer morgen. Al is 't streepje van vandaag bijna even donker.

Hoop voor jullie dat 't toch nog lukt goed te klussen. Drukste periode nu zei je toch? Dat 't maar toch lukt en met goed resultaat natuurlijk ;)

@Mandysmamsie: Wat een zalig begin van de dag. Kan me voorstellen dat je daar vol van schiet. Zooo schattig.

@Alexje: Ook jij hebt veel meegemaakt zo te lezen. Bedankt dat je 't hier zo openhartig opschrijft. Was als reactie op Waxientje maar toch doet 't mij ook goed dit te lezen. Hier ook bekend met angst- en paniekaanvallen en depressie(s) helaas (ptss namelijk) en heb er hier ook wel eens over geschreven (niet al te veel). Andere reden dan jullie beschreven. Maar toch. Gelukkig ook hulp gehad en succesvol maar 't is toch iets wat op 'n bepaald niveau mee blijft spelen en wegen hè?.
    Jij nu weer zwanger dus. Kan me voorstellen dat je nog wat voorzichtig bent en daarom ook niet helemaal in zp(=zwangerschapspagina) duikt. Maar je ziet het hè, het gaat hard hier met ons, kakelende kippetjes :p:D.

@Jeetje: Hoe is 't nu met de kwaaltjes? En deadlines? O en hoe is het met de kat eigenlijk? Wilt die nu naar buiten'?

@Mees: Gelukkig is het weer goed met de kat. Druk dagje vandaag dus zo te lezen. Hoop dat jullie 'n fijn weekend hebben. En wanneer begin jij weer met de ovulatietesten?

@Boud; Wat leuk die sterrenregen en inderdaad kunnen we allemaal zo een wens bedenken ;). Zou ik dat ook kunnen zien? Als 't niet bewolkt is zal ik ook kijken. En volgende week 'begint' 't weer voor jou. Spannend meid, ik duim dan weer mee maar iets zegt me dat 't gewoon ook de eerste keer raak is voor jou.

@Xon: Hoe is het nu? Nog 'n paar dagen voor je weet of mr. 59 ook lucky nr. 59 is. Ik hoop het zo. En we wachten rustig met je mee af, zonder pressie. Heb je 'n leuk weekend? Dan vliegt de tijd ook.

Fijn weekend allemaal. Maar zal wel vaak online zijn dit weekend. Wel mooi weer hier. Gister ook al. O en met kleine Gato gaat het goed; is 'n lekker ondeugend maar o zo schattig knuffelbeessie.

Liefs.

19. Hamsteren

Je hebt goed opgelet :p:p:p
    Oja... en Mandy is al de hele dag verliefd op me :D:D

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Gelukkig jullie zijn er nog!! Hahaha voelde me helemaal alleen hier...

Boudi, tja soms heb je dat he van die verplichte bezoekjes, ik heb dat ook wel met familie in Den-Haag das ook zo'n pokke eind weg ppff ik heb daar vaak helemaal geen zin in, maar soms kun je er gewoon niet meer onderuit en dan gaan we toch maar. Ik hoop ook dat het een beetje onbewolkt is vanavond zou het wel willen zien, maar het is hier de hele dag al bewolkt dus geef het weinig kans helaas. Veel plezier iig!! En s6 morgen met je bezoek aan je zus.

Mamsie, wat lief is dat he? Geweldig!!

Waxie, jij ook weer bijna aan de klus, s6 maar weer met de missie meid, dat je ei maar getackeld mag worden deze ronde!!

Maureen, jij ook weer druk aan de klus, gogogogogo!! Pak dat ei!!

Ik zie wel dat ik weer heel hard moet gaan duimen voor jullie, zal er ook een paar wensen uitdoen als ik natuurlijk al wat zien kan.

Share This Page