Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, maar dat kan toch allemaal heel positief zijn meid? Je gaat toch wel testen als je niet ongie wordt?? Hoofdpijn is in de eerste weken ook een kwaaltje voor veel vrouwen hoor, dus niet zomaar de moed opgeven hoor, ik duim nog ff stug door tot je getest hebt!!
    En wat leuk zo'n avond zeg, lekker meebleren met vanalles, als het live is maakt het meestal niet zoveel uit wat voor muziek het is, het brengt altijd wel sfeer..

Boudi, nou ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden hoor tot 3 uur, vannacht ook nog weer dus als ik weer niet kan slapen ga ik denk ik toch wel even kijken. Veel plezier bij de bbq misschien valt het mee.

Jeetje, niet te druk maken hoor, komt helemaal goed meid!! En idd druk maken is ook niet goed en dat je borsten minder gevoelig worden is normaal hoor, dat heb ik ook en ja dat maakt je soms idd wat onzeker.

Mees, mijn zoon vindt het leuk dat er een kleintje komt, hij zegt dan ben ik niet meer de kleinste hier hahaha hij is zowat net zo lang als ik met zijn bijna 15. Mijn dochter is boos en jaloers die zegt dat ik haar wil inruilen voor een nieuw kind ( heel bizar die gedachten van haar hoor) en mijn man, tja die went er nog steeds aan, hij is ook wel bang nog steeds ook voor de nekplooimeting enz. dus ja hij is nog niet echt blij, maar dat zal vast nog komen hoor...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: juist omdat alles toch even anders is dan anders, vind ik juist heel positief klinken. Dus zo lang je nog niets weet, de moed nog niet opgeven. En je zag het bij mij, utero's gebruiken die je ongi uit zouden stellen met 9 dgn na de terugplaatsing, gewoon bam ongi dwars door de utero heen!:( Dus zo lang er ook nog geen rood of wat dan ook te bekennen is, is het ook positief, toch? Sorry, maar ook ik blijf nog even hoop houden, hoor!;)
    @Mandysmamsie: ben benieuwd wat je uiteindelijk bent gaan doen met je dochtertje. En moeheid? Zit er een griepje aan te komen, of gewoon even moe van de afgelopen weken met J. in huis. Kan me voorstellen dat dat voor haar ook even wennen is, hem een paar wkn om zich heen te hebben (en dat nu de moeheid ervan er even uitkomt). M'n zoontje slaapt de laatste week ook enorm veel en lang. Hij is dan ook verkouden en kwijlt weer als een sint-bernard, dus volgens mij zit er ook weer een kiesje of iets doorheen te komen. Nou ja, we geven er maar aan toe, slapen kan nooit geen kwaad.
    @Syl: een zwangerschap blijft spannend. Eerst leef je naar de 12 wkn toe, dan de nekplooimeting, dan daarna weer de spanning naar de 20 wkn toe. En dan zit je al over de helft en kun je voor je gevoel echt pas gaan genieten. De gedachtengang van je dochter snap ik ook niet zo goed, maar die trekt wel bij, joh! Is toch ook hartstikke leuk straks voor kleine muis? :p

Ben met mijn zoontje naar mijn ouders geweest. Mijn moeder moest vanmiddag even iets ophalen en vlak daarbij is een busstation. Dus ik had voorgesteld of ik niet met mijn zoontje met de bus kon gaan, dat zij ons daar zou oppikken met de auto, dat we dan haar ding gingen doen en dan naar huis toe. Dan hadden we van iets kleins toch even een soort van uitje gemaakt. Dus zo gezegd zo gedaan.
    Nu heb ik hem dus in bed liggen en ik was druk bezig de schuur aan het opruimen (en even vergeten dat zijn raam erboven open stond :)). Nu dus maar even gestopt, want het maakte toch te veel lawaai, en even binnen gaan zitten. Hij lijkt nu toch te zijn gaan slapen. Dus zo weer even verder.
    We hebben al zo weinig ruimte en toen mijn man bij mij kwam wonen nam hij ook het nodige aan spullen mee. Dus veel hebben we dubbel. Ik heb een enorme vazen-verzameling opgebouwd de laatste jaren, terwijl ik amper nog bloemen in huis heb staan. Kortom, we kwamen langzamerhand een beetje in onze rotzooi om. Dus we zijn nu overal kapotte dingen, dingen die we niet meer nodig hebben aan het verzamelen om binnenkort weer eens een gang naar het stort te maken. Verder moet ik nog strijken en wil ik ook nog even buiten zitten. Kortom, meer plannen, als tijd.;)

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Hoop: O meid!! Wat een honeymoon nú al. Ik blijf ook voorzichtig omdat je dat zelf ook bent en 't 'n licht streepje is zeg je. Maar een streep is een streep dus ik ben wel al blij voor jullie. Hoop dat de streep over 'n paar dagen donkerder is. Wow wat tof! En inderdaad wat Xon zegt vind ik ook opvallend. Je zei 't nog en dat je dat alleen hebt als je zwanger bent. Najaa zeg :D Voorzichtig gefeliciteerd alvast.

@Xon: Nee je had inderdaad al gezegd dat je niet voor dinsdag test toch? Ik blijf duimen hoor en ik vind het toch wel hoopvol dat het zo anders is dan anders. Want zoals die buikpijn bij mij echt een voorbode is, zo is hoofdpijn bij jou dat toch ook? (en ook buikpijn toch?). Dus nouja zoals je het zelf zegt; niets wijst op 'n zwangerschap maar toch ook niet op 'n naderende ongi. Apart toch wel hè? Ik hoop het en het maakt niet uit waar ik op dat moment ben maar ik barst in juichen en tranen uit de dag dat ik lees dat je zwanger bent.
    Wat doe je toch leuke dingen altijd. Nu weer gezellig naar Dutch Valley. Nog nooit van gehoord. Leuk dat je je zo vermaakt hebt. En jij ook al een vallende ster gezien :$

@Syll: Aah wat lief van je zoon, zo lang zijn en dan nu zeggen dat hij in ieder geval niet meer de kleinste is dan hahaha. En opvallend die gedachtegang van je dochter. Als de kleine er eenmaal is, is ze er vast net zo gek mee als haar broertje zal zijn. Maar misschien toch maar bij haar benadrukken hoeveel je van hen alledrie houdt. Ter geruststelling, ookal lijkt 't overbodig. Misschien heeft ze dat nodig.

Helaas niets meegekregen van de sterrenregen. Ik heb nog wel een tijd in m'n raamopening gezeten (woon op 3 hoog en het was onbewolkt). Maar ik denk tegen een uur of 3 of misschien wel eerder, naar bed gegaan. Ik weet nog dat ik dacht 'ja maar je hebt echt 'n vallende ster nodig!! Maar was te moe toen. Nu vroeg iemand me vandaag al of ik me niet vergis en het niet aankomende nacht is. En ik lees net dat Syll 't ook zegt dat 't nog een keer komt. Nou dan ga ik wel proberen te kijken hoor. Dan maar iets eerder op de avond in slaap vallen en de wekker zetten hihi. Ik zal en moet een vallende ster zien :cool: Wat is het heerlijk weer hè dames. En ja ik zit nu toch binnen. Maar was al buiten en 't was heerlijk en de mensen zijn vrolijker dan en dat merk je toch wel. Jullie zullen wel van 't weer aan 't genieten zijn. Ik ga zo ook weer naar buiten. (Net geïnsemineerd dus zit al op de wachtbank, al insemineer ik overmorgen waarschijnlijk nog een keer) Fijne zondag dames.

Liefs.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou het mag in de krant, het heeft hier net heeeeeeeel hard geregend en geonweerd! (Onweer was wat minder leuk met felle bliksemschichten die vlakbij leken in te slaan) maar oooh wat is het even heerlijk afgekoeld!!

@Xon: nog niet de moed opgeven hoor! Het klinkt nog steeds anders dan anders en dat bleek bij mij toch echt een goed teken. Ik blijf nog even doorduimen en hopen!
    Ik heb me ook echt, écht voorgenomen me wat minder druk te maken om alles want stress is inderdaad ook niet goed.
    Mijn man werkt inderdaad hard en ik gun het hem heel erg om af en toe van dit soort uitstapjes te maken. Maar voor mij wel minder gezellig inderdaad, hoewel ik de eerste dag er nog niet zo'n last van heb, maar komt morgen wel. Hij komt dan pas 's avonds laat thuis, want hij moet vanaf het vliegveld meteen door naar zijn werk en dan is hij 's avonds weer uitgenodigd om ergens te gaan eten voor zijn werk.
    En o, ja hij is trouwens veilig aangekomen daar :)

5. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Lol, blijft leuk, jeetje die snakt naar regen en wij naarde zon!!!
    Geluukig hebben we vandaag wat we willen.
    Ik ben toch naar t meertje gegaan wat heerlijk was, nu aan de spagetti enstraks weer in de tuin. Yummie, zo is vakantie zoals het hoort!

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh wat lees ik nou??? Hoop een positieve test en dat op haar huwelijksreis? Wat enorm spannend! Nou meid, geniet van je vakantie en we duimen hier enorm voor je!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Lieve meiden,bedankt voor jullie lieve berichtjes. Mijn man en ik hebben ze samen gelezen....ik heb nog niet opnieuw getest,dat doe ik overmorgen denk ik.Ik ben niet ongi geworden,dus dat zegt genoeg...en mijn borsten: erg pijnlijk.Maar daar ben ik blij mee:D

@Xon: volgens mij is het bij jou geen komende ongi,maar zwangerschap....ga testen meid!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Als er een keer was geweest waarin ik heb gedacht dat ik zwanger was was het deze keer. Ik heb nog nooit zo een moeite gehad om te gaan testen, heb er vannacht slecht van geslapen.
    Maar hoe had ik dat ook kunnen denken, zelfs een vallende ster helpt bij mij niet. Had een spierwitte test inmijn handen.
    Ben lamgeslagen, kan ook op de een of andere manier geen traan laten.
    Zou dit het voor mij zij ik hoop zo dat ik nog een kans krijg, maar nu ben ik echt overgeleverd aan anderen.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon ik weet even niet wat ik moet zeggen, knuff

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: wat een grote teleurstelling! Ik voel zo met je mee. Ook een dikke knuf van mij. Wanneer hoor je eigenlijk van het ziekenhuis of ze nog verder willen gaan? Ik hoop zo ontzettend dat het hier niet stopt, dat kan toch gewoon niet!

11. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

*wil xon mega knuffelen*

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ook hier sprakeloos! Een hele dikke knuffel, meid!
    Neem even de tijd om het te verwerken en als je eraan toe bent, dan moet je het zkh maar bellen. Het kan niet zo zijn, dat het hier stopt. Dat kan en mag niet!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Pffff: wat een tegenstrijdige berichten weer hier, soms vind ik dat erg moeilijk!!! Ik vind het zo erg voor je Xon! Ik hoop dat er toch nog ergens een mogelijkheid komt om verder te gaan. Voor nu een hele dikke knuffel...

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, een hele dikke knuffel meid, ik hoop dat ze toch wat voor je kunnen betekenen in het ZH of een ander ZH. Ik vind het echt heel erg voor je dat je hier elke keer doorheen moet.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden

@Xon, verdorie meid, ben even heel boos voor je op de hele wereld. Ik gun het je zo erg!
    Ik duim toch nog even door tot er echt bloed komt want het kan ook nog dat je pas ruim na je NOD positief test. Volgens het zh zit jij vandaag nog 1 dag vóór je NOD. Maureen had destijds ook pas 4 dagen na NOD een goede test toch? Sorry ben een onverbeterlijke optimist maar kan me ook voorstellen dat je nu helemaal niet op dit soort opmerkingen zit te wachten. Ik wil en kan de moed gewoon nog niet laten zakken.
    Je bent nog geen 40 en veel zh behandelen tot minimaal 42 jaar dus denk ik ook dat ze je nog niet zullen “opgeven”. (Ik heb in mijn zh net bij de info bijeenkomst te horen gekregen dat ik met maar 1 jaar jonger dan jij, bij de “jonkies” hoor. Ik krijg bij een tp ook maar max. 1 emmie terug geplaatst omdat ze de kans op een meerling zwangerschap anders te groot vinden. Die leeftijd hebben ze kort geleden verhoogd na evaluaties van zwangerschappen van de afgelopen jaren. Jij zou geloof ik net op het randje zitten qua leeftijd, dus je hoort wat dat betreft bij de groep die volgens mijn zh nog steeds goede kansen maakt.) Het is een academisch zh waar jij komt toch! Waarschijnlijk zien zij jou nu als uitdaging en willen ze het nog wel even proberen. Klinkt misschien niet zo leuk maar wat maakt het uit waarom ze nog met je door zullen gaan, zolang ze dat nog maar doen!
    Als het zin zou hebben ging ik hoogstpersoonlijk eens even “een babbeltje” met die gyn van je maken en hem desnoods aan zijn jas over de tafel trekken om te vertellen dat hij je toch echt nog niet mag laten gaan.
    Ik ben wel bang dat je over een verdere behandeling nog wel even in onzekerheid zult zitten want soms zijn het net ambtenaren en moet alles 4 keer van 5 kanten bekeken worden om het vervolgens 6 keer te overleggen voor er een besluit genomen wordt maar ik ga ervan uit dat het positief voor je uitpakt.
    Voor nu in ieder geval een hele dikke knuffel meid, helaas kan ik niet meer voor je doen dan dat (en door duimen wat ik nog stug blijf doen)

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ik was eigenlijk heel blij vandaag!! De mijlpaal van 12 weken is behaald!!!! En hij doet het prima, hartje klopt stevig, dus tja geen reden meer voor bezorgdheid, kan nu wat ontspannen eindelijk.....

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: woeh ja ik zag het al, 12 weken! En wat fijn dat het hartje stevig klopt. Lekker proberen meer te ontspannen. Ik hoop dat de aankomende 2 weken een beetje opschieten tot mijn 12 weken grens!

@Hoop: leuk om even van je te horen. Ben zo benieuwd naar je test morgen. Maar het klinkt allemaal positief. Hoe is het weer daar nu trouwens? Nog iets gemerkt van die orkaan?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: goed zo, meid! En desnoods ga ik ook mee, om die gyn even aan het verstand te brengen, dat ze Xon niet mogen laten barsten. Ik heb eens via een IVF calculator berekend hoeveel kans van slagen je hebt per leeftijd. Bij 38/39 is dat nog 23% per poging. Dus dat vind ik een heel mooi percentage. Als je echter 40-41 invult dan is dat gelijk nog maar 12-13%. Dus jullie maken zeker een goede kans op een zwangerschap.
    @Xon: je leest het van Boud. Ik sluit me hier volledig bij aan! En inderdaad desnoods maar een beetje drammen. Je hoeft geen 'vrienden' met ze te worden. Blijf vertrouwen houden, meid!
    @Syl: ik had gisteren al gezien dat je vandaag je 12 wkn grens ging behalen en was vanmorgen al van plan je uitgebreid te feliciteren. Maar ik was even te flabbergasted door Xon's nieuws (en nog) dat dat er een beetje bij inschoot. Terwijl het een fantastische mijlplaal is, die ook jij zo verdiend hebt. Dus alsnog van harte gefeliciteerd, meid! Ik ben heeeel blij voor je!

19. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Xon, weet ook echt even niet wat ik moet zeggen :(.
    Ik hoop met heel mijn hart dat Boud gelijk heeft en dat je pas na je NOD positief test en anders dat er andere opties beschikbaar zijn voor je!

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sill, voor jou in ieder geval wel felicitaties want dat is toch wel fijn nieuws hoor dat je die eerste 12 weken achter je kunt laten. Heerlijk dat het hartje goed klopt, lekker dat je daar nu zelf naar kunt luisteren.

@Maureen je kunt waarschijnlijk deze hele week nog wel vallende sterren kijken (als het helder weer is). Ieder jaar in de eerste helft van augustus is er zo’n sterrenregen. In de winter geloof ik ook een keer maar dan is het vaker bewolkt + veel te koud om buiten te gaan zitten kijken.

@Wax, je hebt gelijk dat het hier qua emoties echt een vat vol tegenstrijdigheden is. Aan de ene kant de boosheid en het ongeloof en teleurstelling om de nega test van Xon en dan toch weer die blijdschap voor Hoop en Sil. Maar het is nu eenmaal niet anders op zo'n forum als dit. Geluk en verdriet liggen hier heel dicht bij elkaar.

Deel Deze Pagina