Syl, wat heerlijk! Goed nieuws, mooi, nu rustig houden en je zo min mogelijk druk proberen te maken. Waxientje, op 'onze' leeftijd hakt de alcohol er soms dagen later nog stevig in, vooral als je een tijdje niets gedronken hebt. Sterkte, hihi (lach je niet uit hoor, maar ik herken het wel). Jes, Roggel???? Klinkt lekker, hahaha. Lang leve de whatsapp, zelfs voor oppassen handig! En wat schattig dat je dochter nu al zo lang volhoudt met haar vriendje, dat belooft wat voor later. Ok, sorry dames, ik scan af en toe even de berichten en reageer dan even heel primitief om vervolgesn snel weer door te gaan met werken. Groetjessss
Owww, dus ik word gewoon oud! Haha! En bedankt Xon... Misschien moet ik dan toch elke dag een neut nemen...mmmm???
@waxientje, vervelend dat je je zo brak voelt. lekker kalm aan doen en vroeg onder de wol! @sil, super meid!!! dat gaat helemaal goed komen met die kleine uk! en mijn lief is gedoopt, vandaar dat het een optie voor ons was. ik sta er achter dus hebben we besloten dat te doen. hier lekker dagje gehad, lekker de stad in geweest met mijn mannen. nu ligt de ene lekker op bedje te slapen (dat lukt papa wel.....) en de ander zit boven achter de pc zich voor te bereiden op zijn sollicitatie gesprek van overmorgen, allemaal duimen he!
@Sil wat een fantastisch mooi nieuws. Wauw een duidelijke hartslag. Heel mooi meid. De wonderen zijn dus echt de wereld nog niet uit. Dat geeft iedereen hier weer recht op hoop voor de toekomst! Ik hoop ook dat je je nu wat relaxter op kunt stellen ook al heb je nog steeds bloedverlies. Blijf maar lekker kalm aan doen. Jammer dat je er zo misselijk bij bent maar zie dat maar gewoon als een bevestiging dat het allemaal toch goed zit. Ben heeeeel blij voor jullie. Ik sta momenteel weer eens op een verkapte wachtlijst (ja daar zijn ze bij mijn zh helaas heel goed in) Over een week of twee heb ik mijn NOD en daarna moet ik 4-6 weken aan de pil. In die weken krijg ik een oproep voor een fm en dan krijg ik te horen wanneer exact te beginnen met decap spuiten. Dus nog wel een week of 6-8 voor de eerste spuit vrees ik. Stiekem hoop ik dat de pil periode nog verkort gaat worden maar dat heeft het zh nergens uit laten blijken. @Waxientje haha last van een katerig gevoel! Tja helaas herken ik het ook. Ik hou mezelf dan voor dat het komt omdat ik, vanwege mijn pogingen zwanger te worden, al zo lang nauwelijks nog de drank aanraak, en dat het niets met mijn leeftijd te maken heeft @Jes wat grappig dat je dochter al zolang een zelfde vriendje heeft. Dan staat ze dus in ieder geval achter haar keus. @Hoop hoe staat het met de verhuizing? Hopelijk heeft de regen geen al te grote kink in de kabel gelegd. @Just ik ga duimen dat het sollicitatie gesprek goed gaat verlopen!
@Boudicca: ik hoop dat je toch nog snel kan beginnen meid! Wachten is niet leuk he. Het verhuizen gaat wel door....gisteren tussen de buien door.Vandaag heeft het maar 1 keer geregent.Er is al veel overgebracht gelukkig.
Just, ik begrijp het. Mijn kids zijn ook gedoopt maar ikzelf ook niet, maar mijn toenmalige man was ook gedoopt dat was ook voor mij de reden om het te doen.En we duimen dat jou lief wordt aangenomen hoor! Xon, jaahh gaan we doen hoor!! Hoop, nee dan is het idd niet meer de pregnyl, nou hopelijk goed nieuws dan die kwaaltjes van jou, ik zie dat je over een weekje kan testen!! Heel veel s6 nog even op de wachtbank. Boudi, ja dat klinkt idd een beetje als een verkapte wachtlijst, jemig als je het dan zo berekend zit je nog in augustus, nou ja hopelijk gaat de tijd een beetje snel om.. Ik wilde de echo hier plaatsen maar dat wil niet echt lukken, kan m niet inscannen dus moet ik een foto plaatsen maar komt goed hoor....Kleine garnaal hahahaha.....
Sill wat goed nieuws!!! en het meten van zo'n kleintje luisterd heel nou en 1 mm op het scherm kan zo maar een halve week verschil geven, met ca 13 weken trekken ze het wel redelijk recht, komt helemaal goed met jullie uk..
Ja ik wil ook echo zien, hihi De enige foto's die ik nu zie zijn bloemen bloemen en bloemen! Oja... en mama tussen de bloemen... Mandy maakt wel erg leuke foto's... nu sta ik er ook af en toe es op
NOD-WACHTBANK 20-07 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind 22-06 Sillysa 38-ronde 1 IVF- 3e kind 10-06 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind 03-07 JeetjeB 35-ronde 11 na MK-1e kind 03-07 Waxientje 38-3e ronde na MK -2e kind 05-07 Ricmar 36-ronde 2 -2e kind 17-07 Hoop42 43-ronde 9 na 2e MK-5e kind ..-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)37- in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 36 E.mma, 3350 gram 01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram 01-02-12 Impie 36- J.ochem 19-02-12 Jes4 38- F.loris 08-04-12 Justme 36- I.an 15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram Ik heb nog niets aan gepast... meisie moet te bed Hij stond op pagina 439...
Sill, wat een fantastisch nieuws meid!!! Hier word ik helemaal blij van, durf je het nu aan om mij gezelschap te komen houden op het lijstje? Jeetje, fijn dat je weer in Nederland bent. En wat fijn om het nieuws toch tegen je vader te kunnen vertellen, hoe voel je je nu? Mees, fijne vakantie! Juffies, allemaal sterkte met jullie laatste zware loodjes op school. Hier vrijdag uitslag gehad van het prikken, suiker was 6,0 1,5 uur na eten en HB 7,8 en dus allebeide goed. Verder hier ook wat drukke dagen en verslaafd aan een weggeefhoek site op FB. Dat is een site van hier in de omgeving, mensen die spulletjes niet meer gebruiken en het mensen gunnen zonder er geld voor te vragen en andersom. Zo heb ik vorige week al een heel mooi hemeltje voor ledikant gescoord, speeltje voor de kinderwagen kan ik woensdag ophalen, morgen kan ik een maxicosi en 2 kruiken+zakken halen. Verder heb ik gisteren nog zo'n ouderwetse koffiemolen gekregen en zelf ben ik 2 hele grote spiegels kwijt geraakt en een kruik van zo'n 60 cm hoog. Net heb ik ook nog een mooi boekje gekregen van voorjaarsdecoraties en vooral met tulpen, narcissen en hyacinten en zo. Dus al met al zit ik daar heel veel te neuzen of er nog wat leuks bij is en de rest van de week met zoon zijn grote kamer aan de gang. Kan die daar in het weekend slapen en dan babykamer inrichten.
heuiii, voel me alweer wat beter hoor! Vanavond informeerde manlief tijdens het avondeten wanneer 'het weer moest'. Ha ha! Hij had vanavond weer toneel en wilde even weten of hij evt eerder thuis moest komen. Schattig! Ovulatietest was vandaag nog gewoon wit. We hebben afgesproken vanaf morgen wee rom de dag te gaan klussen en dan zien we wel weer hoe het uitkomt met de testen. Afgelopen 2 mnd was mijn ei op dag 13. Hoop niet dat ie nu dan opeens pas op dag 17 is ofzo, want dan zijn we allang uitgedaan hier, niet zo'n enorm libido...hihi! Nou ja we zien het wel weer, ik blijf het zo leuk vinden dat hij nu zo meedenkt! Gister is mijn achternichtje bevallen van haar derde zoontje. (van wie ik destijds op fb moest lezen dat ze weer zwanger was...). Schijnt zware bevalling te zijn geweest met keizersnee, maar alles goed met de kleine gelukkig. Ik ga vanavond nog wat schilderen. Fijne avond allemaal!
Schilder nog maar lekker jij hoor.... enne fijn dat je je weer wat lekkerder voelt Smurf ligt eindelijk.... rust in de toko. Ik hoop echt dat dat bijdehandte grote bekkie komt door dat ze toe zijn aan vakantie.... want dat ben ik nu ook wel zeg.... en dat werk ik niet eens (volgens mij kan ik beter werken, krijg ik vast en zeker meer rust ) @ Lyanne.... wat ontzettend leuk zo'n site.... ook een super idee eigenlijk, nog beter dan een kringloopwinkel. Was ik vandaag nog ff, en ik kwam nog 2 cursussen digi fotografie en foto bewerken tegen... kan ik toch een beetje basis opdoen.. want ik ben een echte leek er in! Mandy heeft een houte box gekregen met allemaal houte letters, nou haar naam redt ze al hoor! Verder nog wat lekkere bouquete reeks boekies....verstand op nul en lekker lezen!
NOD-WACHTBANK 20-07 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind 10-06 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind 03-07 Waxientje 38-3e ronde na MK -2e kind 31-07 Ricmar 36-ronde 2 -2e kind 17-07 Hoop42 43-ronde 9 na 2e MK-5e kind ..-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)37- in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 22-06 Sillysa 38-ronde 1 IVF- 3e kind 03-07 JeetjeB 35-ronde 11 na MK-1e kind BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram 19-12-11 Sayen 36 E.mma, 3350 gram 01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram 01-02-12 Impie 36- J.ochem 19-02-12 Jes4 38- F.loris 08-04-12 Justme 36- I.an 15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram