Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen, och wat spannend met je vader. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Het is je vader, logisch je je daar zorgen over maakt. Hopelijk inderdaad dan woensdag maar die operatie(s), dan is dat in ieder geval maar weer achter de rug. Hopelijk helpt het allemaal. Sterkte de komende spannende dagen. Dikke knuffel voor jou.

@Xon ik duim morgen voor je dat het telefonische consult dat brengt wat we allemaal voor je hopen.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, vandaag geprobeerd afleiding te zoeken dus weinig online geweest.
    Het rare is, dat wanneer bij mij dus juist de hormonen uit mijn lijf verdwijnen, ik niet meer mezelf ben.
    Het lijkt wel een soort 'drive' die ik door die hormonen krijg en zo gauw ik daar dan mee stop, ik half instort.
    Tot grote wanhoop van mijn moeder, die ik dan maar weer eens bel.
    Ben zo emotioneel, vind alles oneerlijk, ben onredelijk, vind helemaal niets leuk en kan geen keuzes maken omdat het me niet interesseert.
    Ik vind mijn hormoonloze 'ik' echt niet leuk!
    Natuurlijk krijgt dat allemaal wel weer een plekje, en hopenlijk mag ik gewoon starten met een nieuwe ronde, maar vreemd is het wel toch?
    Mijn lieve mams probeert van alles, zal ik even langs komen, zullen we gaan fietsen, lunchen, ikea, rondje rijden?
    En ik heb nergens zin in maar vind ook dat ik er uit moet.
    Zij ziet vanaf de zijkant ook zo machteloos toe.
    Toen ik haar vertelde wat Jes heeft aangeboden had ze een brok in haar keel en kon ze even niets meer zeggen.
    En Jes, ik hoop het niet nodig te hebben want ik denk dat er heel wat bij komt kijken, maar zoals Maureen ook al zei, wat is dit bijzonder!!!
    En alleen het idee dat je er uberhaupt al over nadenkt is ongelovelijk bijzonder.
    Overigens geldt dit ook voor Lyanna.
    Enorm bedankt, dit doet me zo veel.

Maureen, ik snap dat je even je ei kwijt wil, en vooral omdat we er wel iets vanaf weten. Maar dat je ook niet alles hier overduidelijk op wilt schrijven.
    Mocht je behoefte hebben om het even van je af te schrijven, kun je me altijd mailen, en als je het sowieso even kwijt moet kun je me altijd bellen (volgens mij heb je mijn nummer nog wel).
    Snap dat je je zorgen maakt, en je kunt je dan heel alleen voelen (I know).

Hier nu na een avondje toneel, toch erg zenuwachtig voor 'het' telefoontje morgen.
    Dank je Boud voor het duimen!
    Zo gauw ik iets heb gehoord laat ik het weten.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: fijn dat je ons toch hebt laten weten waar je mee zit. Logisch dat je je zorgen maakt. Het idee dat er iets met mijn ouders gebeurd, maakt mij ook gek. Maar volgens mij is je vader een vechtertje en zal hij ook hier goed doorheen komen. Je deelt maar wat je kwijt wil en weet dat we altijd allemaal aan je denken! Een dikke knuffel, want het is niet makkelijk voor je!
    @Xon: wat een schat van een moeder heb je, toch! Lijkt me voor haar ook niet makkelijk haar dochter verdrietig te zien. Ze heeft zelf toch ook moeite gehad om zwanger te raken, dus ze zal als geen ander jouw pijn kunnen voelen. Wel goed dat je haar belt als je je kl*te voelt en er niet zelf mee blijf zitten.
    Ook ik wens jou heeeeel veel succes vandaag voor je telefoontje. En ik hoop dat je voldoende al je vragen kwijt kunt en vooral de antwoorden zult krijgen. Ik denk aan je en ga enorm hard voor je duimen voor een goed resultaat!!
    @Wax: hier ook al wel aan de klus. Mijn man werkt nu zoveel deze week, dat ook ik het er niet op aan durf te komen om echt te wachten tot een positieve test. Het probleem bij mijn positieve testen is nl. dat ik vrij kort daarna al de bekende eisprongpijn heb. Dus blijkbaar springt mijn ei ook gelijk enkele uren na de positieve test. Moet zo werken en wilde eigenlijk nog testen, maar ik hoef nog niet te plassen. Dus waarschijnlijk wordt dat weer 3 min. eenzame opsluiting op de wc op het werk.;)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo dames,

Hier even kort, voel me misselijk en moe maar heb wel even bijgelezen.

@Maureen: oh meid ik snap je bezorgdheid heel goed! Ik hoop en bid dat het allemaal goed mag gaan met je vader. Dikke knuffel!

@Xon: ben heel benieuwd naar je gesprek vandaag. Succes!! En inderdaad wat een lieve moeder heb je!

@Wax en Mees: hopelijk snel echt positieve ovutesten, dan heb je maar duidelijkheid hè?

Ik moet aan het werk, hoop dat het lukt. Gelukkig maar een kleine opdracht.

Fijne dag allemaal!

5. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

#1185 Hamsteren, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2012
    Morge dames, tjeminee ik hoop dat jullie start beter is dan de mijne... Sjaggie wakker en me eerste tranen al laten lopen. Had nogniet eens me koffie op! Ben ik nu nog mee bezig, ben gewoon verrot wakker geworden.

Verder alles rustig, ben nog 1 kilo aangekomen ( wie is hem kwijt?)
    En nu weeg ik 58!!!!!!
    Dus ja, das mooi!

Morgen brengen we me vader weer neer schiphol, hij vertrekt weer voor 3 maanden :(
    Tis niet zo lang dit keer!

Verder wens ik de dames die tegen hun ei zitten veel klusplzier (gelukkig zit het weer mee, bikinis aan dames:p)
    Lukt dat wax en mees?
    Jeetje ff rustig werken, en dan weer ff rusten.
    Xon ik wacht met je mee en blijf duimen hoor!
    Maud jij gewoon sterkte en eenknuffel.
    Boud... Jij schreef ooknog wat en nu moet ik zeggen dat dat me ontschoten is, en ik kan nu op me iphone niet terug lezen, sry, kom ik later op terug, knuffie!!!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    goedemorgen dames,

hele dikke knufs voor de dames die het nodig hebben!

@maureen, sterkte met je vader

@xon, niet de hoop verliezen meid!

@jeetje, vervelend dat je zo misselijk bent, maar dat is als het goed is nu snel over hoor. was bij mij behoorlijk van de ene dag op de andere dat ik me na 12 weken beter ging voelen

@mees, voetrelfex was heerlijk! maar denk dat ik het binnenkort bij een therapeute laat doen, krijg ik een deel vergoed..

hier naar de tandarts vandaag, was stukje vulling weg..... we zullen zien of het met of zonder verdoving gaat. straks babykleertjes kopen, binnenkort op kraamvisite. kleine man kan nu bijna rollen van rug naar buik. hij hangt er al een tijdje tegenaan dus zal nu vast opeens gebeuren.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mandysmamsie: vervelend weer afscheid te moeten nemen van je vader! Maar chagrijnig en om niets lopen janken kan een andere oorzaak hebben, hè? En de bikini laat ik maar even in de kast. Sorry, mag dan wel de nodige kilootjes kwijt zijn, maar ben nog lang niet bikini-waardig. Overigens zit er bij mij ook een kilootje aan, dus een van de andere meiden zal hem kwijt moeten zijn. Ik helaas deze keer niet.
    @Jeetje: succes met je deadline weer! En misselijk, niet prettig (maar wel een goed teken natuurlijk). Is het nu nog steeds wat koeler bij jullie?
    @Xon: nogmaals veel succes met je telefoontje vandaag!

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Maureen: een operatie is ook eng en zeker als het een van je ouders betreft dus geen wonder dat je je zorgen maakt! Dat is helemaal niet gek. Veel sterkte de komende tijd!

En over depressies: nee het zal niet iedereen overkomen, het zijn toch vaak de gevoelige types die hier mee te maken krijgen. Dat klopt. En de combinatie met veel moeilijke dingen meemaken is dan ook niet ideaal... het is absoluut geen schande om tot deze types te behoren hoor! Mensen die overal maar klakkeloos langsleven daar heb ik ook niet zoveel mee eerijk gezegd.

@ Xon: ik vind het best apart om te lezen wat jij schrijft. Dat je dus eigenlijk minder goed in je vel zit zonder de hormonen? Kunnen het niet een soort afkickverschijnselen zijn zodat het later weer stabiliseert? En vandaag dus het beruchte telefoontje, ik denk dat er ook nog een hoop spanning meespeelt meis, je hebt nog zoveel vragen. Ik duim voor je en kom vandaag nog even kijken hoe het telefoontje was! Dikke knuffel!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik maak me ineens best wel zorgen! Ik heb ineens diarree en best wel heftig. Ik hoop maar dat ik niet zo'n enge bacterie heb opgelopen!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: goh, de kleine die al begint te oefenen met rollen. Ja, je zal zien dat gebeurd dan ook ineens (waarschijnlijk tot grote schrik van de kleine man zelf). Fijn dat de voetreflex bevallen is. En inderdaad goed om dat via een praktijk te doen, het kost al genoeg en alles wat je terug kan krijgen is meegenomen. En wat las ik, ook nog naar de tandarts. Toen ik dat las, trok er spontaan een kippenvel aanval over mijn arm heen. Sterkte!

Nou, ik zit inmiddels op mijn werk (nou ja, werk en zp :)) en zit te wachten om te plassen voor mijn ovutest. Als ze hier toch eens de maandverband-emmers komen legen, zullen ze wel denken. Ovulatie-testen, zwangerschapstesten. Ja, er gebeurd van alles op zo'n damestoilet.;)

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Mamsie: tsja, zondag liep ik dus in bikini, over het resultaat hebben we het al gehad, haha! ;) Sterkte vandaag!

@ Mees: niet bikiniwaardig? Wat is dat nou weer? Het is bij mij ook niet meer wat het vroeger was, maar joh je hebt een kind gekregen en bent rond de 40. Dan hoeft het ook niet meer zo superstrak! Een goedzittende bikini scheelt de helft.
    Test ze en klus ze!

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zal mees even helpen, een beetje zoals de kraan die ze vroeger bij mij lieten lopen zodat ik een plasje kon doen:
    PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...helpt het al???

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ jeetje: had ik ook vaak toen ik zwanger was ...maar snap je gevoel wel! Toch zou ik me niet meteen zorgen maken. Je darmen krijgen tijdens een zwangerschap veel te verduren hoor!

14. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Wax is op dreef...... Heb je ons gehad nu???
    Zijn er nog leuke plannen voor vandaag????
    Volgens mij plons ik vanmiddag weer in het badje, als de regen wegblijft, tis al best warm! Nu maar ff met hondje lopen, hij kijkt mezo zielig aan.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: dank je, het begint al te helpen.:D Zit nu ook nog maar even aan een extra kop koffie. Alles is meegenomen. En nee, in een bikini zal je me niet gauw in zien, ook niet toen ik 10 jaar jonger was, hoor! Ik houd het voorlopig maar even op mijn veilige donkerblauwe (afkledende) zwempak.
    @Jeetje: een groot voordeel van zwanger zijn vond ik, dat ik die hele periode een goede stoelgang heb gehad. Je darmen worden een beetje gemasseerd door de bewegingen en uitrekken van je baarmoeder. Dus die combi werkte voor mij de hele 9 maanden prima. Maar je schreef laatst ook dat het zo ontzettend heet is, toen weer regen en onweer. Zou niet gek zijn dat je ook wat 'ziekig' bent van de hitte. Je kan nu toch minder hebben nu je zwanger bent.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, ik hoop maar dat het dat is. En de afgelopen dagen had ik ook weer last van dat ongesteldheidsgevoel dus denk het oprekken van de baarmoeder. Ik heb net even lekker gedouched en voel me wel iets beter. Ik heb ook al wel vanaf het begin van deze zwangerschap last van mijn darmen. Gelukkig niet echt veel last van verstopping maar dit is dus ook niet fijn!
    Ik hou het maar even in de gaten en probeer niet in paniek te raken!
    Het is wel iets afgekoeld maar vooral 's middags nog steeds gewoon heel heet. Soms voel ik me daardoor ook best 'gevangen' hier omdat ik als het zo heet is echt niet op pad ga. Dus mijn enige uitstapje is vaak naar de supermarkt.

Nou, ik ga toch maar wat proberen te werken. Kom straks zeker nog wel even bijlezen weer!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: houd jezelf maar een beetje in acht en misschien volgende week even overleggen als je voor je echo komt en je er toch teveel last van blijft houden. Lijkt me ook lastig als je door de hitte min of meer aan huis gekluisterd bent. Ik hoop voor jou maar dat de zomer snel voorbij mag zijn. Weten de meiden van jouw vriendinnen-clubje daar al dat je zwanger bent. Misschien wil je officieel nog even de 12 wkn echo af wachten, maar het zou al schelen als je dat kan delen met andere meiden daar en misschien wat vaker af kunt spreken. Hoop dat je je werk snel af mag hebben en dat je even rustig kunt gaan liggen. Knuffel en beterschap!

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ik heb het aan een vriendin wel verteld hier. Zij komt nu overdag ook bijna nergens vanwege de hitte en ze is aan het vasten en woont jammer genoeg niet in de buurt. Geen van die meiden wonen vlakbij. Het is minstens een uur reizen. Ik zou best graag weer willen verhuizen. Soms kijk ik wel eens rond maar waar we nu wonen hebben we officieel een contract tot juli volgend jaar (ook nog eens de heetste maand om te moeten verhuizen!) en we kunnen tussentijds wel weg maar dan hebben we een opzegtermijn van drie maanden!! Dus hoe dat dan moet?
    In ieder geval, we snakken er allemaal naar dat het eindelijk eens wat koeler wordt hier, dan zal afspreken ook wat makkelijker zijn weer. Ik kijk er wel naar uit om het te delen met die hele groep hoor. Ik ben zo'n beetje de laatste die nog geen kinderen heeft dus ik kan veel tips van ze krijgen denk ik.

Heb je al geplast? :D

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: een beetje om je heen kijken kan geen kwaad. Wie weet kom je jullie droomhuisje ineens zo maar tegen. Ik heb net geplast, maar hij was nog niet definitief. Overigens was dat hele vakje wat wazig en kon niet echt goed het streepje zien en hoe donker die was. En het controle streepje stond ook erg naar links. Dus ik denk dat de test niet helemaal goed is gegaan. En handige harry die ik ben. Ik kon vanmorgen mijn sleutels en portemonnee weer niet vinden, dus ben met de reservesleutel naar het werk gereden. En ik dacht dat ik de portemonnee niet nodig zou hebben. Nu die test een beetje verpest is, had ik eigenlijk wel even langs het kruidvat gewild om een nieuw doosje te kopen. Maar goed, moet niet zeuren, we hebben gisteren geklust en vandaag kwam er toch al niets van omdat mijn man moet werken.
    Fijn dat je het al met iemand hebt kunnen delen. En wie weet over een tijdje ook een babyshower voor jou. Je zag er altijd zo tegenop dat je er steeds heen moest en zelf niet zwanger was. En straks ben jij het stralende middelpunt.:)

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamsie je hebt mijn kilo erbij. Ik doneer hem graag!;) Is wel meer geluk dan wijsheid dat ik hem kwijt ben. Op de info bijeenkomst was een vrouw die vertelde dat ze bij een eerdere behandeling met hormonen meer dan 15 kilo was aangekomen en dat het niet uitmaakt hoeveel ze sport of dieet. Het wil er niet meer af. Dat vond ik zo demotiverend dat ik mezelf sindsdien niet meer zover krijg om te fitnessen. Dat beetje wat ik voor de start nog kwijt kan raken maakt op 15 kilo ook niets meer uit. Pff. Nu weet ik wel dat het voor iedereen verschillend is maar ik ben afgelopen 2 jaar ruim 10 kilo kwijt geraakt en om dan te horen dat al die moeite zomaar voor niets kan zijn geweest is wel heel demotiverend.

@Xon ik heb al de neiging om naast mijn telefoon te gaan zitten wachten. Ondanks dat ik de reactie van je zh in eerste instantie zo positief vond klinken vind ik het nu wel spannend. Als ik dat al zo voel wat zul jij dan peentjes zweten. Ik denk aan je meid! Dat je juist bij het stoppen van de hormoon inname last krijgt van verschijnselen vind ik heel logisch. Die stemmingswisseling komt door de verandering in je hormoon huishouding. Je bouwt het met de behandeling relatief rustig op. Elke dag wat Decap, later Puregon erbij, daarna bij jou ook nog eens dosis verhoogd, dan verder met Utero en nu van de een op de andere dag gestopt. Het hele opgebouwde "kaartenhuis" valt in elkaar en daar krijg je last van. Maar leuk is anders. Stabiliseert vast wel weer met een dag of wat. Wel heel lief van je moeder dat ze zo haar best doet om je te helpen.

@Iedereen. Ik wordt er helemaal stil van als ik hier lees wat iedereen allemaal voor elkaar overheeft. Dat we met elkaar meeleven dat was al bekend en dat voelde al heel fijn, maar om dan te lezen hoe ver meiden van het clubje eventueel overwegen te gaan, dat bezorgd mij kippenvel. Wow, petje af voor iedereen hier en bedankt voor dat heerlijke warme bad waar ik in gevallen ben toen ik besloot mee te schrijven op dit forum.

Deel Deze Pagina