Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop, ach meid wat jammer. Wat dubbel ook! Aan de ene kant doe je ontzettend leuke ervaringen op tijdens de vakantie, zoals dat zwemmen met de dolfijnen en aan de andere kant die deprimerende en teleurstellende witte test na een streepje. Dikke knuffel meid want zal niet makkelijk zijn om nu maar weer "vrolijk" verder vakantie te vieren.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh nee Hoop, wat vind ik dat nou verdrietig om te horen! Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan! Ik kan me voorstellen dat jullie erdoor van slag zijn. Ik hoop dat je toch nog een beetje van de rest van de vakantie kunt genieten. Ben heel benieuwd naar een foto van de dolfijnen. Maar zolang je nog niet bloed is er misschien toch nog een iniminie sprankje hoop?
    Dikke knuf meis!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoop getver wat een naar bericht, dikke knuffel

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop, bah meid das nie leuk!! Een hele dikke knuffel, hopelijk kom je toch nog een beetje terug in de vakantie stemming en kun je nog even genieten al lijkt me dat idd erg moeilijk...

Mees, das lekkerrrrr hutspot!! En zuurkool met worst jammieeee, hahaha maar vandaag witlof met ham en kaas uit de oven ook errug lekker hoor, jammieee!!

Jeetje, gelukkig voel je je weer wat beter das fijn, misschien dan maar even wat lichte dingen eten idd. beter dan helemaal niet eten.

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh nee, Hoop.
    Probeer alsjeblieft toch nog te genieten van je vakantie, dat zal vast moeilijk zijn, maar jullie hebben het ook zo verdiend en nodig.

Syl, door jouw verhaal over hachee van de week, kreeg ik er ook zin in, maar heb het kunnen weerstaan, puur vanwege het vlees dat zo lang op moet staan en het dan veel te warm in huis wordt.
    Maar het zou zo maar eens heel binnenkort wel hachee kunnen worden :)!

Hier net even een ijsje gaan halen, gewoon ter opluchting.
    Kreeg vervolgens wel een plensbui op mijn kop, maar dat kon me even niet schelen.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #1246 jes4, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    Xon: Supergoed nieuws meid; laat even weten wanneer ik kaarsjes mag branden!! Dit moet hem worden! Ik las trouwens net nog je berichtje over je moeder, en wat je van mijn aanbod vond; krijg het er warm van binnen van....Ik hoop dat je me niet nodig hebt, maar mocht het zo zijn.....

Hoop: Wat balen meid, maar laat inderdaad jullie vakantie er niet door beheersen. Hoe verdrietig het ook is!

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #1247 jes4, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    Oh en Xon: je onderschrift mag misschien weer een beetje hoop uitspreken.....positief denken meid. (gelukkig ben ik daar zelf ook heel goed in ;))

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Hoop: O nee meis! Dat had ik nou niet verwacht. Dikke knuffel :(. Ben je ook al ongi geworden inmiddels? Of zit je nog niet na je NOD? Wel toch? Jeetje wat een domper. Maar ook ik hoop dat jullie toch de knop om kunnen zetten en nog van je vakantie kan genieten. Je zal zodra je thuis bent weer helemaal in het proberen zwanger te worden ritueel zitten. Dus als 't lukt nu toch echt verder van jullie welverdiende vakantie genieten. Al snap ik dat het moeilijk is.
    (waren het dezelfde testjes trouwens?)

@Jeetje: Gelukkig voel je je weer iets beter nu. En zondag suikerfeest, leuk. Ja je hebt volgens mij al eens eerder opgemerkt dat je man weinig slaapt of daar genoeg aan lijkt te hebben. Maar af en toe zal je 't dan vast alsnog in moeten halen denk ik. Nou nog 'n paar dagen en dan hoeft hij in ieder geval niet meer zó vroeg op.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, lekker hutspot! maar dan als het iets kouder is..... hier lekker gevulde zelf gemaakte courgette soep gegeten, jummie

@jeetje, fijn dat je je weer wat beter voelt.

@hoop, balen meid, dikke knuf

vulling er weer in doen deed gelukkig geen pijn! weet niet of ik bij een gaatje weer zo stoer ben, maar dat zien we dan wel. kleine man heeft vandaag wat last met slapen, maar dat is ook niet verwonderlijk met dit weer. hij heeft vandaag gerold van de rug naar de buik!! eens kijken of het dat nu blijft doen of net als met rollen van buik naar rug dat ie het nu weer even voor gezien houdt.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: jij hebt zeker een flink ijsje verdiend voor alle stress die je vandaag hebt gehad voor het wachten van je telefoontje. Jammer van een nat vel, maar je kan niet alles hebben.
    @Syl: wederom lekker gekookt zie ik! Hoe is het met je buikpijn. Je had toch veel last van het oprekken van je bm.
    @Justme: wat goed dat je zoontje zich nu omgedraaid heeft. Ja, als ze eenmaal de smaak te pakken hebben, dan zal er nog heel wat afgerold worden. En straks natuurlijk, als hij hier de smaak mee te pakken heeft, het voor zich uit trekken en kruipen. De wereld wordt steeds mooier!

Hier een donkere lucht en een paar druppels regen. Hoop dat de onweer aan ons voorbij gaat, die ze voorspeld hebben, want ik ben geen held en mijn man is aan het werk. Houdt er niet zo van als hij veel buiten bezig is en het onweert.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, hopelijk valt het noodweer een beetje mee vandaag. hier is het zonnetje nog volop aanwezig, zullen zien hoe het weer verloopt

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh nee, Hoop dat bericht had ik niet verwacht! Dat komt even hard binnen hier, ik was zo blij voor je! Weet je het heel zeker??? Weet niet wat te zeggen, verdorie zeg... ook zo naar dat het ook nog tijdens je vakantie is, zo dubbel. Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten daar!

Hier was op de tweede ovutest van vandaag na het indrogen toch nog weer een tml duidelijke streep te zien, op de eerste niet na het indrogen, die is gewoon wit gebleven... weet even niet goed wat ervan te denken, hij lijkt wel lichter dan de vorige twee. Toch maar klussen dan straks, waren we toch al van plan en dan ben ik wel benieuwd wat mijn test morgen gaat doen.

13. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hoop wat ontzettend K met een dikke hoofdletter zeg, het had zo mooi geweest.
    Verders weinig zin om wt te tikken....morgen gaat paps weg, heb ik niet zo veel zin in eigenlijk....maar ja, accepteren :)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: ik denk dat het enige wat je doen kan, is vooral maar regelmatig aan de klus te gaan en gelukkig stond dat al op de planning voor vanavond. Ik wilde vanavond nog een extra ovutest doen, maar zag dat ik er nog maar 1 had en die wil ik morgen vroeg gebruiken, dus maar niet meer getest. Wat de uitslag ook zou zijn, ik kan er toch niets mee, want mijn man is aan het werk. En stel dat die positief zou zijn, dan zou het alleen maar stress geven. Ben voor mezelf nu wel heel benieuwd of die morgen onderhand eens richting positief gaat.
    @Mandysmamsie: sterkte met uitzwaaien. Je zegt zelf dat het voor kortere tijd is, maar ik vind 3 maanden toch nog best lang.

15. Hamsteren

Tis ook best lang, maar dit keer geen 9 maanden, dus lijkt het niet zo lang! En hopelijk blijft hij dan met de feestdagen hier, dan ben ik al happy!!!!!
    Wax klusse he, lekker met de onweer
    Hier viel het wel mee, zweet me peentjes nu weer, bah bah

16. Hamsteren

Mogge dames... We zijn klaar om paps te halen en te dumpen. En dan lekker koffie bij Starbucks, yummie!
    Haaden jullie ook last van de warmtevannacht???
    Nou ikwel, was echt een korte nacht!
    Fijne dag allemaal en geniet van t zonnetje.... Gaat ik ook doen straks!

Oja hoest met de klussers gegaan? Hihi vast erg warm :)

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen dames,

@Mandysmamsie: sterkte met het uitzwaaien! Ik weet hoe het is, altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen (al ben ik altijd degene die weggaat) Bij mij vloeien er nog steeds ook iedere keer tranen hoor als ik weer terugga naar Turkije.
    Lekker Starbucks! Hoewel ik er nu niet aan moet denken, maar normaal gesproken kom ik er graag!

Ik geloof dat het wel iets beter met me gaat vandaag. Heb net ontbeten en nog geen buikkrampen. Ik was ook heel erg op tijd naar bed gegaan voor mijn doen. Jammer genoeg kwam mijn man toen laat thuis en daar werd ik weer wakker van, maar ja.

Rustig aan met de warmte zou ik zeggen, doe ik ook! En fijne dag allemaal!

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het was inderdaad geen ideaal klusweer, maar de missie is volbracht! Haha! Ben ook wel erg benieuwd naar wat mijn ovutest vandaag doet, maar ik test eigenlijk altijd pas eind van de middag.

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Fijn dat je je weer ietsje beter voelt, Jeetje!

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Wax: klussen in de hitte is inderdaad geen pretje, dus hoop dat het wat moois oplevert voor jullie!

Ja, ben wel opgelucht dat ik me wat beter voel. Misschien toch de beruchte piek van hormonen nu? (Ben nu 10 weken en 5 dagen) Hoop dat het na deze week een beetje minder wordt. Gisteren was ik een boek aan het lezen (krijg nou tieten van Claudia de Breij) en da's een grappig boekje en terwijl ik moest lachen, barstte ik ineens in huilen uit. Heel bizar!!

Deel Deze Pagina