Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx Sill en ik kan er weer op en ook op je profiel. Kon ik ook niet op kijken! :)

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden die pbtje hebben gekregen het is ondertussen opgelost. :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: een zwangerschap is inderdaad een mooi vergrootglas voor kleine ergernissen. Je man zal het nog zwaar krijgen.;) Maar misschien ook prettig als je ergens mee zit, dat je door je zwangerschap in een chagrijnige bui misschien eerder alles eruit kan gooien wat je al langer dwars zit...hihi..
    @Syl: ja, het is plakken en zweten. Ik stapte straks in mijn auto en die gaf 40 graden aan. Dat was natuurlijk omdat hij dichtgezeten had, maar verder dan 35/36 graden zakte hij ook niet. En morgen nog wat warmer geloof ik. Dus we kunnen ons morgen bij elkaar vegen (of opdweilen).:( Jij hebt maandag al weer een echo, hè? Spannend, of niet?
    @Boud: ik had met je te doen toen ik je verhaal las en voelde ook bijna zelf het zweet al over mijn voorhoofd lopen. Ja, zelfs met het verzitten op je tuinstoel brak het zweet vandaag al uit. Maar goed, je kussen is hopelijk weer mooi schoon, toch? En fijn dat de spuit mee viel. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk er met de week meer moeite mee kreeg. De eerste paar vielen mee, maar op een gegeven moment heb je geen pijnloos plekje meer op je onderbuik, zeker als daar straks ook nog de Puregon bij komt (zo lijkt het tenminste).
    @Mandysmamsie: jammer dat mensen zich idd niet fatsoenlijk afmelden. Ze krijgen alles al gratis aangeboden en als zij niet waren meegegaan, hadden inderdaad andere mensen in hun plaats gekund. Maar de mensen die wel zijn meegeweest, zijn weer even hun problemen vergeten. Jij morgen je NOD, hè? Denk je dat er iets aan zit te komen??;)

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Ik had eerder op de avond ingelogd maar ben toen naar buiten gegaan zonder uit te loggen of laptop af te sluiten. Had toen al veel gelezen.

@Mandysmamsie: Wat fantastisch dat jullie dat doen! Dat raakt me hoor. Wow. Jammer dat mensen dan inderdaad niet fatsoenlijk op tijd afzeggen. Maar gelukkig was het dus een geslaagd uitje.

O en wat leuk sleutelhangers. Dankjewel. We hadden van Xon vorig jaar een sleutelhanger vol geluksymbolen gehad maar m'n sleutelhanger is langzaam uit elkaar gevallen. Zou dus heel blij zijn met 'n nieuwe gelukssleutelhanger. Allemaal zwanger, let maar op. ;). Kende dat knopen niet. N.a.v. jouw bericht toen even gegoogled. Wat leuk.

@Mees: Hihi moest lachen om je opmerking naar de buurvrouw terwijl jij binnenpret had :D. Maar het klinkt wel alsof je dit ei toch echt moet tackelen. Ja toch? O meis wat een feest als blijkt dat jullie toch 'zelf' zwanger zijn geraakt. Ik duim voor je!
    Oja, vergat ik 't nog bijna: Wat ontzetend snoepig dat zoontje van jou. Hahah dat hij zei 'doe maar voor ander kindje' Nou ik smolt. Wat een manier om te kennen te geven dat hij 't in ieder geval niet wil. En dan de laptop dicht klappen om die vrachtwagen te kopen. Te lief.

@Boud: Arrgh inderdaad! Wat is dat zonde hè?
    En weer begonnen met het spuiten. Blijf het toch goed vinden van jullie. Ik hoop dat ik dat niet hoef te doen. Al zou het dan niet anders kunnen natuurlijk. Hoop voor je dat 't 'makkelijk' blijft gaan. En je gaat inderdaad gewoon ' 'n Sylletje doen' (wat betreft het in 1x raak zijn). Ik duim straks ook hard voor jou maar blijf stug bij m'n positieve gevoel hierover ;)

@Preggies (wat is Almika al lang niet meer geweest trouwens, deed me aan haar denken deze uitdrukking): Ik lees dat jullie wel last hebben van het weer. Sterkte ermee. Ondanks dat ik niet weet hoe het voelt kan ik het me wel voorstellen pfff. Gewoon wat je normaal hebt maar dan nog plus zwangerschapskwaaltjes e.d. Hoop voor jullie dat 't snel afkoelt. Maar dat is vast weer na zondag het geval? (bij Jeetje gaat wordt 't ook minder warm las ik) O en @Lyanna: Waarschijnlijk toch 'n geplande keizersnee? Nouja dan weet je 't maar vast en kan je je erop instellen. Wel vervelend dat je zo'n last hebt hoor. En dat al heel lang hè? Succes met de laatste loodjes.

Ik ga afsluiten. Er is toch niemand meer online zo rond 1uur in de nacht :D Heb nog geen slaap. Zie jullie morgen.

Liefs.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Kom even iedereen een fijne dag wensen. We gaan zo richting de oma van mijn man (die al 92 is!) en de rest van de dag ook familiebezoek en een bezoekje aan het graf van mijn schoonvader. Dus Ben er vanavond pas weer. Rustig aan allemaal!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    dag dames, allemaal in de schaduw vandaag met ijsblokjes in de aanslag? deze warmte is echt niets voor mij hoor..... redelijk geslapen afgelopen nacht, kleine man was wat onrustig en werd daar wakker van. hij sliep overigens wel lekker door hoor dus ik was weer eens als enige wakker. gister echte pechdag, half gestruikeld over hekje met was in de handen, stofzuiger viel op mijn hak, en uitgegleden in bad :( ik kon wel eens wat moe zijn...... schade valt gelukkig allemaal erg mee, beetje blauw en beurs. hopelijk vandaag een betere dag! vanavond bbq, hopelijk lekker in de schaduw.
    kleine man hebben we nu maar in de wandelwagen ipv kinderwagenbak. meneer is erg onrustig in de kinderwagen, wil alles zien he. hij slaapt ook lekker in de wandelwagen dus denk dat de kinderwagenbak maar opgeborgen gaat worden.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: klinkt als een druk dagje! Maar 92! Wat een leeftijd, zeg! Een fijne dag en doe voorzichtig met de warmte. Tot later!!;)
    @Maureen: Almika gaf aan bijna niet meer op ZP te zitten, maar is erg actief op fb, waar ik regelmatig leuke foto's e.d. van haar gezinnetje voorbij zie komen. Dus mocht je fb hebben, dan kun je op die manier haar volgen. Ik vind het overigens ook wel jammer als ik ons bevallen-lijstje zie, dat we van de meesten nooit meer iets horen.:( Aan de ene kant logisch als je gezinnetje compleet is en druk aan het groeien, je niet meer dagelijks op een zwangerschapspagina zit. Aan de andere kant toch jammer, want we hebben elkaar toen door dik en dun gesteund.
    En jij ook al weer op de wachtbank. Zou toch fijn zijn om in augustus weer een positieve test in handen te hebben.
    @Justme: wat een pechvogel ben je, zeg! Ongeluk komt nooit alleen. Hopelijk ben je er nog goed mee weggekomen met alleen wat blauwe plekken. En ja, op een gegeven moment neemt zo'n kleintje geen genoegen meer met liggen en niets zien. De wereld is ook veel te mooi!:)

Hier vannacht onrustig geslapen. Vind het altijd lastig te bepalen of het niet te warm of te koud voor een kind is. Het kamertje van mijn zoontje is heel erg warm (staat de hele dag de zon op). En mijn zoontje heeft als 'tic' dat hij altijd een slaapzak aan wil bij het slapen.:(
    Gisteren waren we dus al even naar een babyzaak geweest om een nieuwe (dunne) slaapzak te kopen, voor het geval hij een zak aan zou willen. Ik had alleen maar tegen mijn zoontje gezegd dat we een nieuwe zak gingen kopen. Dacht dat hij het wel snapte.
    Toen we in de babyzaak liepen (en ik even lekker voldoende HCG opgesnoven heb ;)), liep mijn zoontje maar teleurgesteld dat hij geen stofuigers zag. Ik snapte het al niet waarom hij het over stofzuigers had. Toen we weggingen liep hij ook wat vertwijfeld mee naar de auto. Maar toen we later in de auto zaten, viel bij mij het kwartje. Hij dacht nl. dat we een stofzuigerzak gingen kopen (laatst is hij met mij nl. naar zo'n speciale winkel met alleen maar stofzuigers en stofzuigerzakken geweest). Vandaar dat hij lichtelijk teleurgesteld was, geen enkele stofzuiger gezien te hebben. Het kinderbrein werkt soms toch anders dan wij denken.;)
    Maar goed, het was dus warm gisteren en gisterenavond wist ik niet wat ik hem aan moest trekken. Alleen een romper, maar ook die gedachte eraan brak bij mij al het zweet uit. Heb hem dus maar alleen in een luier naar bed gebracht (en hij protesteerde gelukkig niet) en hij vroeg gelukkig ook niet om een zak aan te trekken. Hij is gelukkig snel in slaap gevallen. Heb wel de hele tijd een ventilator aangehad die af en toe koele lucht blies. Dus hij heeft, ondanks mijn zorgen, beter geslapen dan ikzelf.
    Nou, nog een zo'n warme dag (en dan natuurlijk nog vele dagen voordat de hitte uit het huis is) en dan kunnen we weer normaal slapen. Ga zo even een ovutest doen, maar weet bijna zeker dat die negatief is. Maar vandaag moet mijn man er toch (voor de zekerheid) nog maar een keer aan geloven.;)
    Vanmiddag hebben we een kinderverjaardag van het overbuurjongetje. Ik sprak gisteren de overbuurvrouw en ze was wat teleurgesteld in de familie, want bijna iedereen had afgezegd vanwege de hitte en ook nog eens op het allerlaatste moment, dus ze had nu veel te veel gebak besteld. Haar zoontje was ook erg verdrietig, omdat er nu bijna niemand komt. Hij wordt dan wel 12, maar goed, een kind wil toch altijd 'echt' een jarig gevoel hebben. Nou, ondanks dat bij mij het zweet nu al uitbreekt, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen dat kind teleur te stellen, dus ook wij gaan straks even ons gezicht laten zien.:)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @mees, wat grappig hoe zo'n kinderbrein werkt! en fijn dat hij goed geslapen heeft. is lastig met dit weer bepalen wat ze in bed aan moeten. wel raar van die familie van de buurvrouw, met warm weer kun je toch net zo goed verjaardag vieren.... lekker veel koel drinken en een badje in de tuin. ook voor wat oudere kinderen lijkt me dat leuk. veel plezier!

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mogguuuhhhh dames,

Jeetje, veel plezier bij oma, 92 zeg, nou ik teken ervoor hoor!!

Just, idd een beetje een pechdag zeg, nou hopelijk vandaag beter. En wat gaat dat toch hard he? Van reisbak in wandelwagen jemig...

Mees, wat lief toch dat kind van jou hahaha ik zie echt dat koppie al voor me omdat ie geen stofzuigers ziet. En idd erg lullig van die familie zeg om een kind te laten zitten omdat het warm is, je hoeft er toch ook niet de hele dag te zitten?? Snap er nix van, jij iig veel plezier bij de buuf. Jaahaa morgen de combi-test, dus nekplooimeting en als het goed is krijg ik gelijk de uitslag want het bloed daarvoor is 2 weken geleden al geprikt, dus heelllll spannend!! Maar wel een echo van een half uur:):). En het hartje klopt nog heel prima hoor, ben helemaal in love als ik m even hoor......

11. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen, of eigenlijk al bijna middag.
    Dames, ik vind dit weer heeeeeeeeeerllijk!
    Ik houd hier van.
    Natuurlijk heb ik het 's nachts ook warm, maar ik maak me niet al te druk, heb heerlijk mijn ventilator aan en dan is het prima te doen.
    Gisteravond heerlijk buiten geweest tot twee uur, er waren door de hele stad leuke bands, lekker drankje erbij en ik ben volledig tevreden :)! Veel gezellige leuke mensen tegengekomen en lekker staan kletsen.
    Zomer is voor mij lekker 's avonds de deur uit gaan en niet hoeven twijfelen of je een jas aan moet doen of mee moet nemen.

Mandiemamsie, klinkt als een geslaagde dag.
    Waarom komen sommige mensen dan niet opdagen, dat is toch raar? Idd zo jammer dat andere mensen dan wel hadden meegekund.

Jeetje, zo hé, een oma van 92.
    Ik zie dan echt zo een klein gerimpeld turks omaatje voor me :)!

Mees, ik moest zo lachen om jouw buurvrouw verhaal, echt zo heel schijnheilig zeggen dat er met die warmte toch niemand zin heeft in seks whahahahaha, en dan zelf net de slaapkamer uitstrompelen.
    Volgens mij zijn er juist ook heel veel mensen die meer zin krijgen in seks met dit weer.

Just, je kan wel eens zo een dag hebben he!
    Heeft misschien ook wel een beetje met het warme weer te maken, volgens mij wordt iedereen daar ook een beetje klunziger en onoplettender van haha.

Syl, spannend morgen.
    En een half uur een echo, dat is lekker lang, krijg je dat dan op een dvdtje mee?
    Zo grappig eigenlijk dat je even bij jezelf naar binnen kijkt.
    Ik heb mezelf ook heul regelmatig van binnen gezien, helaas alleen écht mezelf.

12. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Middag dames! Bedankt voor de leuke reacties!
    Zowel voor de sleutelhanger als voor t dagje uit.
    Ik heb al 3 hangers af... Helaas zitten er erg veel verschillende kleuren in een zak, dus moet ik ff nieuwe kopen. Het lukt al steeds beter!

We zijn al weer begonnen voor een nieuw dagje uit andere regio!
    Eerst weer pretparken benaderen voor vrij kaartjes, dan vervoer regelen.
    En dan eten en drinken voor onderweg!
    Echt leuk om te doen. Nu regelt manlief alles, maar dit keer wil ik ook lullu voor spulle !!!!! Moet ik ook kunnen :)
    Zo ik ga en plonsen en bijkomen. Ik werd pas om 10.15 wakker hihi, dat was lekker!

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Xon, nou ik hou er nie van hoor poehhhhhhhhh, maarja zolang er nog mensen van genieten dan moet het maar ff dan. Nog heeeeellll ff dan hoor hahaha...
    Nee krijg ik geen cdtje van hoor is heel serieus he die nekplooi meting en de rest van de metingen enz. kan wel bij een pretecho maar weet nog niet of we die gaan doen hoor vind ik wel veel geld voor iets waar je daarna toch niet echt meer naar kijkt, in het echt zijn ze veel leuker hahaha....
    Veel plezier nog meid, geniet er lekker van zou ik zo zeggen..

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @sil, veel plezier morgen bij de echo! ze kunnen dan al echt veel zien hoor! wij zijn langer dan een half uur bezig geweest, meneer wilde zijn neklpooi niet goed laten meten.

@xon, fijn dat je zo genoten hebt in de stad, daar was het weer heerlijk voor!

hier net bbq gehad, lekker in de schaduw. box buiten, dat vond kleine man prima. we hadden hem eerst in een camping bedje, dat was minder. dus toch maar de box naar buiten gezet en toen was hij tevreden. nu ligt hij heerlijk te slapen, was een vermoeiende dag voor hem.

15. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hier ook een echte bijkom dag van gister.... en nog helemaal geen ongi gevoel... das raar.
    Morgen misschien... afwachten maar weer, das niks nieuws hier!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Blijkbaar ligt iedereen nog van pampus van de tropische temperaturen van het afgelopen weekende. Hebben jullie ook zo lekker liggen zwemmen in je eigen zweet vannacht?:cool:

@Mandysmamsie: positief dat er nog geen ongi is (en ook niet aan lijkt te komen). Volgens mij hadden jullie je ei ook prima te pakken deze maand, dus ik hoop dat je ongi de komende 9 mnd weg gaat blijven. Duim, duim!
    @Xon: ik geniet ook enorm van het heerlijke weer en vooral de lange zomeravonden, al was het gisterenavond even niet leuk meer. Maar vandaag, een paar graadjes minder, zit ik al weer te genieten. :)
    @Syl: heeeeel veel succes bij de nekplooimeting. Fijn dat je de uitslag gelijk krijgt. Ik moest daar toen nog even op wachten. Ik vond deze echo wel heel bijzonder, want het was toen al echt een minimensje en die van ons zwaaide toen even. Ik denk aan jullie!!
    @Jeetje: hoe was het bij de oude oma? En hoe voel je je vandaag? Virusje weer voorbij?
    @Justme: de kleine man is duidelijk al graag onder de mensen, dus inderdaad geen campingbedje, maar een open box, waar hij alles goed kan meemaken. Hoe gaat het nu met jou en je vriendin? Kun je het wat beter handelen?

Ik zit weer op het werk en heb de eerste twee overleggen al weer gehad. De vakantieperiode is dus nu echt voorbij.:(
    Gisteren waren we naar de verjaardag geweest van de overbuurjongen. Het was inderdaad vreselijk warm. Gelukkig, voor mijn zoontje, stond er een badje waar ze heerlijk met 4 kinderen in gespeeld hebben. Even later zijn we naar huis gegaan en hebben we m'n zoontje naar bed gebracht.
    Toen de overburen alle visite aan het uitzwaaien waren, vlogen hun 2 jongste kinderen weer naar ons huis toe, omdat mijn zoontje weer bij ons in zijn eigen badje aan het spelen was. Dus toen zaten ze met zijn allen weer bij ons. ;) Omdat ze de hele tijd druk waren geweest de visite te pamperen, kwamen ze erachter dat ze zelf eigenlijk amper wat gedronken hadden. Dus toen konden ze bij ons even bijkomen en konden wij hun bedienen met een blikje koud drinken.
    Toen nog gekookt, heel laat gegeten. En verder maar een beetje hangen om het toch een beetje draaglijk te houden.
    Nu dus weer aan het werk. Kan me er nog niet goed toe zetten, maar dat komt snel genoeg weer.:cool:

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Gisteren druk dagje geweest, vooral het reizen hakt er altijd in. Het is inderdaad zo'n oud gerimpeld beetje krom Turks omaatje :) En ze is een beetje een het dementeren maar ze wist toch nog wel dat ik de 'gelin' was, de buitenlandse bruid.

Ik ben echt ontzettend moe, weet niet of het nou komt doordat ik vorige week niet lekker was of door gisteren of het weer of de zwangerschap. Maar ja, beetje rustig aan doen maar.

Ik had eigenlijk wat werk, maar het bestand waar ik mee moet werken is er niet en op mijn mails wordt niet gereageerd, dus ik neem maar een dagje vrij vandaag en dan zie ik het morgen wel weer. Maar irritant is het wel.

@Sil: veel succes vandaag, ik hoop dat alles er goed uitziet!!

Wij zitten nog steeds te dubben of we de combinatietest wel willen laten doen. Mijn gevoel is om het niet te laten doen, omdat het een kansberekening is en je bij een hoog risico toch kans hebt dat het een gezond kindje is maar je dan wel eerst door al die stress heen moet van verdere onderzoeken enz. En ik heb ook een verhaal gelezen hier op het forum van iemand die een kans had van 1 op 2000 voor een kindje van down en die bleek dus toch down te hebben uiteindelijk met een hartafwijking die ook niet gezien was bij de 20 weken echo. En ik las een verhaal van een kans van 1 op 20 en dat bleek na verder onderzoek een gezond kindje te zijn. Dus ja....

Ook weten wij zeker dat we de zwangerschap niet zouden laten afbreken dus dan denk ik, waarom zouden we dan testen? Maar we hebben nog een paar dagen om te beslissen. Wel lastig.

Nou, ga maar weer rustig op de bank. Tot later. Fijne dag allemaal!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: het blijft inderdaad lastig beslissen. Wij hebben het toen wel laten doen, maar ook meer een beetje overrompeld door ons eerste bezoekje bij de vk. Die legde toen uit welke onderzoeken je kon laten doen en de nekplooi was dan degene met de minste risico. Toen zeiden we gelijk, oh, dan doen we die. Maar toen de nekplooi eenmaal achter de rug was, en we een paar dagen moesten wachten, toen hadden we het erover. Ja, wat zegt die uitslag en inderdaad wat zou je doen als het een down kindje zou zijn. Voor ons zou dat ook geen reden zijn om af te breken (en het is inderdaad slechts een kansberekening). Dus een goede uitslag geeft inderdaad aan dat de kans klein is, maar hij is nog wel steeds aanwezig.
    Maar hoe dan ook, ik denk dat we het de volgende zwangerschap toch wel weer zouden doen. Al is het alleen maar dat je je kindje weer even kan zien en dat ze het voor je gevoel toch even nakijken.
    Vervelend dat je bestanden er nog niet zijn, maar misschien wel even goed, zeker na zo'n drukke dag van gisteren dat je even rustig aan kunt doen.:)

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Maar een echo krijgen we sowieso aankomende zaterdag dus dan kunnen we weer even kijken, gelukkig! Ik vroeg me af, alleen de nekplooi meten dat heeft geen zin of wel? Want alleen dat zegt toch op zich niet veel? Misschien moeten we het maar overleggen met de gyn ook, maar ik vind dat we van tevoren wel samen een beslissing moeten nemen. De gyn bracht het echt zo van, de volgende keer gaan we dit en dat doen, alsof het vaststond.

We gaan zo toch weer op familiebezoek hoorde ik net, dus ga nu maar echt even op de bank nog!

Werk ze jij! Het voelt wel gek dat het maandag is, voelt nog steeds als zondag hier :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: volgens mij zegt alleen de nekplooi dikte niet alles. Je zou evt. wel eerst de nekplooi kunnen opmeten en als dat ergens aanleiding voor geeft alsnog bloed laten prikken en dan de kansberekening laten doen.
    Het is nl. een combinatietest, waarbij ze dus een berekening maken van de uitslagen van het bloed en dus de dikte van de nekplooi. Daar komt dan een kansberekening uit.
    Maar het luistert wel vrij nauw wanneer je dat allemaal laat doen, want dat onderzoek kan (dacht ik) maar tot 12 wkn en 5 dgn gedaan worden. Maar dan ben je in ieder geval nog op tijd.
    In ieder geval zeker geen dingen laten doen en uitvoeren waar jullie zelf niet achter staan. Inderdaad maar eens met je man om de tafel en alle voors- en tegens afwegen voordat je er zaterdag naar toe gaat.
    En dus weer een familiebezoekje! Wordt het alsnog een druk dagje. Nou, doe rustig aan, meid!

Share This Page