Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

@Syll: Fantastisch meid!! En ik krijg helemaal 'n warm hart van hoe je zegt verliefd te zijn. Zo lief. Het is echt speciaal. En jij denkt nu een meisje? Leuk spannend. Ik hoop dat je nu volop van je zwangerschap kan genieten. Vast wel hè?

@Jeetje: Fijn suikerfeest! Vervelend dat je zo moe bent door waarschijnlijk een combi van alles. En niet in de laatste plaats omdat er van alles binnenin je gebeurt. Wat een beslissingen hè? Combitest of niet... Ik leer wel van wat jullie hier schrijven. En ga daardoor ook afwegen in mijn hoofd. Nouja jullie komen er samen vast uit voor je de afspraak hebt.
    Hoop dat je voor en na het familiebezoek toch wat kan uitrusten.

@Mandysmamsie: Nou zeg bij je eerdere berichtjes had ik hoop, toen las ik dat je een negatieve test had maar hield ik door wat je zei toch nog hoop. En nu helaas toch de duivels op bezoek :x Knuffel meis, altijd weer die teleurstelling verwerken hè?

@Boud: Meid wat een dag :$. Nou wat goed inderdaad dat je snel wist wat te doen. En gelukkig ook nog iemand gevonden die langs kon komen ondanks de bouwvak. Nouja positieve draai eraan gegeven en 'n heringerichte woonkamer en schone keuken :D
    Merk je trouwens al iets van de Decap?(zo heet het toch? of moest jij wat anders? Weet 't even niet meer zo goed) Of nouja is de derde dag vandaag pas natuurlijk. Hoop dat 't allemaal vlotjes verloopt.

Ik vergeet vast op 'n paar van jullie te reageren. Sorry.
    Ook ik dacht aan Hoop trouwens. Hopelijk heeft ze de knop om kunnen zetten...

Hier gaat het wel... Door van alles om me heen is de wachttijd best snel gegaan. Al moet ik nog tot vrijdag wachten. . Heb nu eens korte notititie gemaakt over wat ik voel en op welke dag (dpo). Ga ik niet elke keer doen en heb ik niet eerder gedaan. Maar voor nu wat me opvalt. Mocht het niet raak zijn dan kan ik misschien de volgende cyclus dit even teruglezen i.p.v. mezelf gek te maken;). Niet dat ik veel voel. Of nouja soms af en toe wat. Maar gek genoeg elke keer een goeie verklaring waarom het niet 'n teken is. Vanavond ineens misselijk zo rond 20u. Maar weer kan ik dat herleiden naar dat ik laat gegeten had en wat ik gegeten heb... Paar dagen geleden (moet op m'n notitieblaadje kijken om te zien wanneer) had ik ook heel kort soms heel in de verte 'n misselijkheidsvlaag. We zullen zien. Ik kan vrijdag testen.

Fijne avond dames.

Liefs.

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik durf bijna niks meer te posten hier:(:( maar kom even gedag zeggen. heb wel een moeilijke en mentaal zeer slopende periode achter de rug..maar de vakantie deed goed. we gaan weer positief verder.

op fb ben ik veel aanwezig in onze groep van nov mamams o.a. met ricamar en zo nu en dan komen mees justme en jeetje voorbij maar ik begreep dus er is nieuws

van syl had ik nog net mee gekregen...gefelicteerd tochwel ??!:( anders van harte dan. beetje zelfde tijd uitgerekend jij en jeetje.

@jeetje meid van harte.zo leuk!!

lyan zit er alweer bijna op? gaat het goed?

hoe is met de overige mama's. alles goed met moeders en beebjes. gaat hard allemaal hé.

xon, maureen boud hoop...hoe is met jullie?

in album heb ik nieuwe foto van de 2 kanjers gezet.

succes good luck en geniet
    ik waai wel weer eens langs

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Syl, wat super dat de test zo goed is uitgevallen.
    Wat betekent NUB? Misschien is het vrij logisch maar ik kan het nu even niet verzinnen.
    denk je dat het al te zien is wat het wordt, dat kun je toch pas een paar weken later zien?
    Mijn gevoel zegt een jongetje ;)!

Boud, wat een ellende met een gesprongen waterleiding.
    Ik had het idee dat alles juist deze week weer was begonnen, maar blijkbaar toch nog niet.
    Ik zou ook even moeten nadenken waar de hoofdkraan zit, en dan zou ik eerst een kruk moeten pakken omdat hij bij het plafond zit, haha.
    Nou ja, alles is weer ok.

Mandymamsie, ik kreeg ook beetje hoop, maar helaas.
    Sterkte meis, valt toch altijd weer tegen, en nog erger als je stiekem een klein beetje hoop hebt.

Hoop zal idd een dezer dagen wel weer terug zijn.
    Ik hoop dat ze toch nog een hele leuke vakantie hebben gehad.

Maureen, heb je die rare buikpijn al gehad?
    Wat bij mij hoofdpijn is, dat is die buikpijn voor jou.
    Wel eens goed om idd op te schrijven welke dag je wat voelt.

Ik ben al sinds gisteren van mijn ongesteldheid af.
    en ik ben eigenlijk maar 2 dagen heftig ongesteld geweest, veel minder dan anders. Vanavond ook al de 5e pil.
    Ik twijfel een beetje of ik morgen niet toch nog een testje er tegenaan gooi.
    Niet dat ik uberhaupt iets voel, en waarschijnlijk is mijn ongesteldheid minder door de decap, maar stel je nou voor, dan slik ik de pil! Dus misschien moet ik dat maar doen.

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ syl wat goed mooie scores,de eerste was bij mij lager destijds niet om de score maar hebben toch punctie gedaan. echt heelfijn. is toch minder beladen met goede scores

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, leuk weer even iets van je te horen. Ik heb je een pb'tje gestuurd i.v.m. fb.

@Mees ik zal ook wel de laatste zijn om te beweren dat ik een saai leven heb. "never a dull moment;)" Maar op sommige momenten denk ik dan toch "heb ik dat weer" Nu ja beter zulke pech en goed gezond dan andersom.

@Maureen ik heb inderdaad nog maar drie spuiten Decapeptyl (decap) gehad. Dus ik denk niet dat ik nu al veel last daarvan kan hebben al verbeeld ik me natuurlijk wel dingen te voelen maar die kan ik ook op een andere manier uitleggen. Volgens het zh ga ik deze week ongesteld worden als ik na morgen die pil kan laten staan, waarschijnlijk dat ik daar dingen door voel. Verder heb ik sinds vanavond ook last van lage rugpijn. Geen idee of dat ook een bijverschijnsel is maar ik ben natuurlijk vandaag ook behoorlijk aan het slepen geweest met meubels en een vriezer schoonmaken verdiend ook geen ARBO aanbeveling. Ik denk dus zelf dat het daaraan ligt. Wel vervelend maar zal wel over gaan.
    Ben verder nog niet chagerijnig moe of emo en heb ook nog geen last van hoofdpijn. So far so good....:cool:

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: bij twijfel gewoon een testje ertegenaan gooien. Er is niets zo frustrerend als dat er in je achterhoofd een stemmetje is die zegt. Stel dat.... En voor jou is het inderdaad een hele verademing als je maar 2 dagen lichter ongesteld bent. Hoe lang moet je die pil ook al weer slikken voordat je met de Decap begint?
    @Maureen: je maakt het spannend met af en toe een misselijkheidsvlaag. Inderdaad maar even opschrijven. Als het raak is, is het ook leuk om later terug te lezen, toch? En je had deze keer toch 2 x geïnsemineerd? Dus wie weet....

Hier nog een klein uurtje in mijn 40ste levensjaar. Zou het liefst de klok nog een maand of 12 terug willen draaien. Raar is dat, dat ik met 40 minder moeite had, dan met 41. Klinkt voor mijn gevoel ineens jaren ouder. Komt ook, denk ik, omdat er overal natuurlijk een leeftijdsgrens van 42 geldt. En je dan toch echt het idee hebt dat het een race tegen de klok wordt.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Almika heb ook even je foto's bekeken. Wat zijn het toch een mooie jongens allebei!

Xon ik zou ook gewoon even gaan testen. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Als je je nu allemaal dingen zou gaan inbeelden maak je jezelf alleen maar ongerust. Zou toch werkelijk een giller zijn als het nu toch eens raak zou zijn...

Mees waarschijnlijk is het gewoon wennen aan die nieuwe leeftijd. Je bent zo oud als je je voelt en 42 is de grens waarop zh geen nieuwe "gevallen" meer aannemen, maar jij zit al in de molen dus zal dat wel een beetje meevallen. Bovendien hoef jij helemaal niet na je 42e nog te dokteren want voor die tijd is het allang raak. Het komende levensjaar wordt helemaal jou jaar!

8. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou de biertjes waren erg lekker, maar voel me er niet blijer van!
    Heb nog wel met manlief gebabbeld over onderzoek etc.
    Nu las ik iets over bloedprikken ivm hormonen of zo...
    ???
    Ik wil wel al wat uit laten zoeken,maar niet inwendig, wie weet meer?
    Dank meiden en trusten vast!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie als je al wel wat wilt laten uitzoeken maar verder nog geen onderzoeken wil, zou ik dat gewoon even aankaarten bij je huisarts (of je gyn als je die al hebt). Huisarts kan volgens mij ook heel makkelijk even bloed prikken en je hormoon waardes bekijken. Als ik het me goed herinner was het op dag 11 na, het begin van jde menstruatie dat ze hormoonwaardes goed konden bekijken, maar dat weet ik niet meer heel precies. Het was voor mij destijds meer een grote roes als ik er op terug kijk. Dus weet niet meer exact wanneer ik waarop getest ben. Maar een bloedproef is relatief simpel natuurlijk...
    Jammer dat je niet blijer bent geworden van het bier (niet genoeg gehad?:p)

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees gefeliciteerd met je verjaardag!

11. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ boud, tx en me bier was op, dus helaas ;)
    Ik zal idd ff huisarts vragen!
    @ mees wel gefeliciteerd!!! En dat je maar lekker verwend mag worden ;)
    Nu echt trusten !!!!!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, gefeliciteerd meid en een fijne dag!!
    En euhh ik voel me niet verplicht hoor, als ik het weet wil ik het gewoon graag met jullie delen:p:p.

Almika, leuk weer even van je te horen en dankjewel, we zijn ook erg blij!!

Xon, de Nub bepaald in de eerste weken van de zwangerschap het geslacht van het kindje en zit dus ook op de plek van het geslachtsorgaan en nu bestaat daar dus dan weer een theorie over dat als ie omhoog wijst het een knul wordt en als ie iets naar beneden loopt wordt het een meid. Dus tja voor de precieze uitleg moet je maar ff googlen, het maakt mij niet zoveel uit hoor wat het wordt hoor.

Maureen, jij dus ook ongie aan het worden meid?? Wat jammer nou weer, nou vol goede moed op naar de volgende ronde dan maar. Knuffie....

Mamsie, is dat nou ff jammer bier op hahaha...

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Mees: Van harte gefeliciteerd!! Hoop dat je een fijne dag hebt. En al had je het vroeger vast nooit gedacht: dit wordt het levensjaar waarin je opnieuw moeder wordt...

@Xon: Klopt, die buikpijn komt de eerste keer 5 dagen voor ongi, daarna slaat het soms 'n dag over en de dag voor ongi voel ik 't ook. Kan er de klok op gelijk zetten. Vanochtend dus helaas ook weer, dan verwacht ik niet de 24ste maar de 25ste m'n NOD te hebben. Overigens ben ik 't op gaan schrijven omdat ik dacht dat 't misschien wel raak was :D. Soort van lijstje voor de dames die vroege tekenen willen vergelijken. Mja, als ik ongi word dan gebruik ik het dus als reality check als ik de volgende ronde weer op de wachtbank zit. En ons lijf houdt ons wel vaker voor de gek helaas.

Jij dus niet meer ongi? Maar wat bedoel je nou met die test? Ik ben even kwijt wat nou kan en wat niet en waarom die pil nou ook al weer nodig was (om het te reguleren denk ik).

@Syll: Gisteren toen ik m'n bericht plaatste had ik die overbekende buikpijn nog niet gehad. Dus toen dacht ik ook nog niet persé dat ik ongi zou worden. Eigenlijk niet juist. Maar vandaag denk ik daar toch anders over. Hoewel ik me wel herinner dat ik vorig jaar augustus voor ik positief testte die buikpijn ook gewoon gehad heb(!). Dus ik heb nog hoop.
    Vanaf wanneer kunnen ze zien of het een jongetje of meisje is? Week 20? Ik ga ook maar eens googlen op 'nub' trouwens. Hoeveel ik hier geleerd heb....

@Almika: Leuk om van je te horen! Alles goed dus? O nee juist een moeilijke tijd achter de rug gehad zeg je. Sterkte! Gaat nu weer beter begrijp ik?
    Ik ga zo even de foto's bekijken. Benieuwd hoe de kleine er nu uitziet (en grote broer).

Ben nog wel even online vandaag. Lees jullie later.

Liefs.

(O ik heb pendels binnen gekregen maar lukt niet om het te plaatsen. Er staat dan steeds 'lettertype te groot' maar het is al het kleinste lettertype. Dus waarschijnlijk handtekening te vol ofzo:()

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een mooie niet te hete, gezellige dag!

@Mamsie: ik zou eigenlijk ook op hormonen laten prikken voor ik zwanger raakte en dat moest toen op de derde dag van de cyclus. Maar ik zou inderdaad gewoon even overleggen met je huisarts. Balen dat je meteen na de test ongesteld bent geworden!

@Xon: vreemd zo kort ongesteld, maar zou het niet door de pil kunnen komen? Ik zou inderdaad gewoon even een testje ertegen aan gooien nog, anders blijft het in je hoofd zitten.

Ik voel me nog steeds niet echt goed, hoewel ik gisteravond eerst op de bank al wat uurtjes heb geslapen en vannacht ook nog behoorlijk wat uurtjes. Dus nog maar even rustig aan. Morgen wordt het hier weer zo'n 35 graden dus dat wordt helemaal rustig aan doen. Wanneer zou het nou eens echt gaan afkoelen??

Nou, tot later maar. Fijne dag!

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: ben wel benieuwd naar je pendels! Wat zeiden ze? En ik duim nog even door hoor dat die buikpijn niets te betekenen heeft!

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Mees: vam harte gefeliciteerd meid, hoe dubel het voor jou ook is. Je 41e jaar wordt jouw jaar!!!! Veel geluk.
    Liefs

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureen, nou dan blijven we nog even stug door duimen voor jou!! Euh tja we kunnen het wel al eerder weten hoor met een extra echo maar k denk dat we gaan wachten tot de 20 wekenecho en als ze het dan kan zien dan mag ze het wel vertellen anders blijft het gewoon een verrassing hahaha...Belooft wat die pendels van jou hoor!!

Jeetje, kan me voorstellen dat het wel wat mag afkoelen ja, is ook wel erg warm. Hopelijk duurt het niet te lang meer voor jou die hitte. Sterkte meid en doe maar lekker rustig aan dan.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, bedankt voor de felicitaties. En ja, ook dit jaar blijven we stug doorwerken aan onze grote wens. En over de leeftijd denken maar niet te veel na. :cool:
    Echt vieren doe ik mijn verjaardag vandaag niet. Heb al wel cadeautjes van mijn man gehad, alleen was mijn zoontje al druk bezig de verpakking los te scheuren. Ja, hij is blijkbaar er nog niet helemaal aan gewend dat ook andere mensen dan hijzelfs soms ook een cadeautje krijgen.;)

Ik heb ook weer mijn best gedaan om pendels te verzamelen. Ik heb er nu een voor iedere maand tot eind dit jaar en zelfs een voor mei volgend jaar. We kunnen dus nog even vooruit. ;)
    Het gekke is dat ik de meeste pendels voor november heb. En dat zou dan de eerstvolgende IVF-poging zijn. Dus wie weet...
    Soms moet je gewoon iets hebben om je een beetje aan vast te houden en de moed erin houden (ook al kloppen de pendels vaak niet, maar toch...). Ik zal ze ook eens in mijn handtekening plaatsen.

@Mandysamsie: dat bloedprikken gaat inderdaad op de 3e dag van je menstruatie en volgens mij op dag 11 nog een keer (dus na de eisprong). Dat is inderdaad heel simpel om te doen en weet je toch al wat meer.
    @Jeetje: bah, nog steeds niet helemaal fit. Zo te horen was je erg aan slaap toe. Nou, als het kan, inderdaad maar lekker aan toegeven. Zwangerschap is een soort van topsport, dus put je behoorlijk uit.
    @Jes: wat een mooi gezinnetje heb je toch! Zag weer mooie foto's voorbij komen op fb en mooie foto's van de doop van de kleine man!
    @Maureen: we blijven (ondanks de buikpijn) nog even stug doorduimen. Vorig jaar was jij er ook heilig van overtuigd dat je ongi ging worden en toen verraste je ons ook ineens. En we kunnen wel weer zo'n verrassing gebruiken.
    @Syl: fijn dat je het met ons wil delen. Maar ik kan me ook voorstellen als je het zelf eigenlijk niet wilde weten, dat je het voor je zou willen houden. Als ik weer zwanger mag worden, dan wil ik het weer niet weten wat het wordt.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, van harte meid.
    Dat het maar een mooi jaar mag worden.
    Wat heb je voor moois gehad?

Hier volgens mij enorm last van de pil.
    Heb zulke depressieve gedachten en gevoelens, bah.
    Ik kan gewoon even niets meer positief zien, ik voel me, en ben chagerijnig, heb nergens zin in,bah.
    En zegt mijn moeder ook nog dat ze zich zorgen over mij maakt, dat voelt ook ellendig. Maar ik kan dat gevoel zelfs niet bij haar ombuigen tot tijdelijk positief gedrag.
    Ik heb heel lang de pil geslikt maar ik heb me nog nooit zo down gevoeld, volgens mij had ik dit de vorige keer ook, maar toen dacht ik dat het door de drukte van het einde van het schooljaar kwam. bah!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, leuk dat je een fijne dag hebt meis en tja kleintjes zijn gek op kadootjes hahaha, hmm niet alleen de kleintjes:p:p Ik ook hoor!! Vier je het van het weekend met de familie enzo??

Xon, bah ja ik ken dat, ik ben ook jaren depresief geweest en ben er toen ook achter gekomen dat dat door de pil kwam omdat ik mij in de stopweek veel beter voelde en niet zo down. Hopelijk heb je ze gauw niet meer nodig. Het is niet fijn om je zo te voelen.

Deel Deze Pagina