Ik heb meteen ook maar even gekeken wat die chinese kalender bij mij zegt en... meisje! Grappig. Bij Sil denk ik inderdaad ook een jongen vanwege die droom, maar wat betreft vechtertjes zou het dan eerder een meisje zijn denk ik. Toen wij geboren werden (met 28 weken geloof ik ongeveer) zei de dokter tegen mijn ouders dat ze geluk hadden dat we meisjes waren omdat die harder schijnen te vechten. Ik weet niet of het echt zo is, maar moest er wel aan denken. Misschien verander ik mijn voorspelling nog wel even Ik zal ook even mijn voorspelling voor Lyanna erbij zetten. Ik weet dat ze zei dat als het gepland werd ze misschien de datum van de curretage zou doen, maar ik weet die datum niet meer. Dus dat wordt gokken! Ik heb een stuk beter geslapen en voel me wel wat beter vandaag. Nog maar een dagje tot de echo! We moeten er weer om half 2 zijn geloof ik en ik neem de ipad mee hoor zodat ik jullie wat kan laten horen. Nou, nu maar hard aan het werk, moet een deadline zien te halen. Tot later dus maar! O, ja, Sil, als morgen alles goed is, beloof ik echt om meer te gaan genieten!!
NOD-WACHTBANK 12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind 14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind 19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind 24-08 Maureen (BAM) 40-ronde 8 na MK-1e kind 25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind 30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind 30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ??? 12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? VOORSPELLING: Lyanna (uitgerekend 24-9) Mees: 22-9 Boudicca:18-9 Sillysa:17-9 Jeetje: 23-9 Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen Mees: jeetje meisje en sillysa jongen Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen Jeetje: Sillysa jongen Ik had nog helemaal geen voorspelling gedaan voor Sil zag ik nu, maar ik ga toch ook voor een jongen!
@Jeetje: fijn dat je je beter voelt en inderdaad nog maar een dagje tot de echo! Bij jou heb ik wel sterk een meisjesgevoel. Gek is dat, hè? Wel fijn weer om weer een paar zwangeren onder ons te hebben, zodat we weer lekker kunnen wegdromen over echo's, het geslacht, de geboortedatum enzo. Ik was vanmorgen lekker op tijd op m'n werk, want heb een drukke dag voor de boeg. Ik moet allemaal mappen klaarmaken voor een cursus van volgende week en de docente zat (zoals wij altijd gewend zijn) in tijdnood. Ze heeft gisterenavond heel laat al het materiaal toegestuurd, waardoor het kopieerapparaat nu overuren draait (en me hopelijk niet in de steek laat ). Vervelen hoef ik me nu eens voor de afwisseling niet vandaag. En tussen de printopdrachten door, natuurlijk wel tijd voor koffie met ZP.
Oja en goedenmorgen en voor wie het vroeg ik heb zowel me auto als motor rijbewijs. Ik hou niet van autorijden, wel van een motor, maar heb al lang niet meer gereden daar op!!!!
Goedemorgen meiden Jeetje wat jij zegt over dat meisjes harder vechten heb ik ook al vaker gehoord. Er zijn zelfs geboorte afwijkingen/handicaps die meisjes wel kunnen overleven en jongens eigenlijk niet. Bijzonder eigenlijk hè. Hoezo zwakke geslacht haha. Maar ik hou het bij Sil toch nog even op een jongetje. Maureen jij hebt vandaag je NOD. Al enig teken van rode duivels of kunnen we nog even door duimen? Ik heb er toch wel een goed gevoel over bij jou dus ik ga er nog steeds vanuit dat er zich vandaag gewoon niets aandient maar vind het wel spannend! Duim, duim, duim.....
@Maureen: zie nu op het lijstje dat je je NOD hebt vandaag. Heb je nog getest of heb je inmiddels toch rode duivels op bezoek. @Mandysmamsie: ja, dat vroeg ik me af. Ik had je nl. nooit gehoord over dat je zelf auto reed. Vandaar. Maar leuk, ook een motor-rijbewijs zelfs. Ik heb er veel bewondering voor, want ik sch*t in mijn broek voor motoren. Zat net even de weersvooruitzichten te kijken. We gaan morgen naar de Efteling en blijven dan slapen in een hotelletje. Nou, morgen 90% kans op regen. Mijn man vroeg gisteren nog of ik het af wilde zeggen. Maar heb me er op verheugd en hoopte dat de weersvoorspelling toch iets minder erg zou zijn. Helaas niet. Nou ja, we hopen dan maar dat we tussen de buien door onszelf toch kunnen vermaken.
Ow mees, motor is zo gaaaaaaaaf! En zal ik je wat geinigs vertellen??? Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs met Mandy in me buik! Zij gaf me geluk, hihi. En e wat betreft regen in de efteling...... Denk maar zo, het meeste valt er naast Boud hiest met jou???? En je hormonen?? knuf O en hier nog ff een shittie.... Tis geen kortebroeken weer meer zo te zien, en ik ben bang dat die laatste kilo's funest zijn voor een spijkerbroek, dus als jullie zo een grote gvdtje horen, ben ik dat omdat niks meer past!!! Alles iszo ongeveer op me kont en dijen geplakt , niet gewoon overal wat zeg maar, hahaha, nah goed, ff testen dus! Enne niet lachen dames, dat doe ik zelf wel!!!
Mogguh damesss, Hahaha het blijft grappig hoor, ik denk echt een meid, vannacht vertelde ik het aan iemand en ik zei dat ik nog even geduld moest hebben tot mijn dochter geboren was, ik was opzoek naar babyhandschoentjes whahaha. Voel me weer wat beter vandaag alleen nog kriebelhoest das niet fijn want steeds als ik hoest pies ik in mijn broek, ach kan er ook nog wel bij hahaha. Jeetje, fijn meis dat je je weer wat beter voelt hoor, als het goed is worden de kwaaltjes bij jou nu ook wat minder en ga je je wat beter voelen. Hier alles zo goed als weg, als je denkt aan misselijk en die rare buien. En ik vind ook dat meisjes grotere vechters zijn dan jongens hoor, idd helemaal niet het zwakke geslacht!! Boudi, met jou gaat alles ook weer wat beter?? Maureen, het wachten is op nieuws van jou vandaag, maar we zijn niet nieuwsgierig ofzo hoor. Mees, ik hoop voor je dat je toch lekker kunt genieten hoor meid ook al regent het een beetje. Het is toch altijd even lekker om er tussenuit te gaan en voor die kleine maakt het volgens mij nix uit wat voor weer het is hahaha die vermaakt zich toch wel. Mamsie, wat grappig je motorrijbewijs, net als Mees ben ik helaas geen held op een motor al vind ik ze wel heel mooi hoor.
@Mees: oh wat jammer die vooruitzichten. Nou ja, paraplu of regenjas mee en toch gaan zou ik zeggen! Hopelijk valt het toch uiteindelijk een beetje mee. @Mandysmamsie: dat is altijd zo jammer hè dat het niet overal een beetje erbij komt, maar op een plek. Bij mij is dat mijn buik vooral. Je doet er weinig aan. Nou, ben benieuwd of er nog iets past! En ik vind motors ook gaaf!! Maar ook wel een beetje eng. Ik heb wel eens achterop gezeten en vind het gevoel van vrijheid wel heerlijk. @Maureen: was ook benieuwd of er al rood is... Hoop het niet natuurlijk! @Boud: hoe is het met je rug?
NOD-WACHTBANK 12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind 14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind 19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind 24-08 Maureen (BAM) 40-ronde 8 na MK-1e kind 25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind 30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind 30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ??? 12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? VOORSPELLING: Lyanna (uitgerekend 24-9) Mees: 22-9 Boudicca:18-9 Sillysa:17-9 Jeetje: 23-9 Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen Mees: jeetje meisje en sillysa jongen Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen Jeetje: Sillysa jongen Sillysa:Jeetje meisje
Lol, was net buiten, maar kan nog prima in korte broek! Gaat vanmiddag me kast maar es uitzoeken, haha, dat zal nodig zijn
Hey sil, je hebt een ander lijstje gepakt..... Nu staan mijn veranderingen er niet meer in, en dat lukt al zo slecht op me iphone....... . kan je me er weer tusse proppe???
NOD-WACHTBANK 12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind 14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind 19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind 24-08 Maureen (BAM) 40-ronde 8 na MK-1e kind 25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind 30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind 30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind ZWANGER 24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen 28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ??? 12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ??? VOORSPELLING: Lyanna (uitgerekend 24-9) Mees: 22-9 Boudicca:18-9 Sillysa:17-9 Jeetje: 23-9 Mandysmamsie:20-9 Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ) Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen Mees: jeetje meisje en sillysa jongen Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen Jeetje: Sillysa jongen Sillysa:Jeetje meisje Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sillysa meisje
Hier zitten de broeken ook steeds strakker! Hoe is dat bij jou Sil? Ik denk dat ik binnenkort toch echt even wat moet gaan kopen!
O, ja en misselijk ben ik toch nog steeds als ik niet genoeg eet. En enorme kokhalsneigingen, vooral bij het tandenpoetsen, bah! En ineens echt honger als een paard!! Maar nog niet echt bepaalde neigingen, hoewel... Wel vanaf het begin al steeds zin in appelsap en... jawel hoor, iets wat je hier niet kunt kopen: bastognekoeken! Dusse... als iemand een keer een doosje kan opsturen hahaha!
Sil ik heb me korte broe nog aan, tis warmer dan ik dacht, ondanks alle wolken maar ik vrees het moment wel hoor..... Hihi! Ik heb nog meer kont als tijdens de laatste weken zs, toen gad ik vooral buik en boobies Jeetje klinkt dat zwanger of niet zeg!!!!!
De rug is helaas nog voelbaar aanwezig zal ik maar zeggen maar ik weet wat het is en ga er vanuit dat het naar verloop van tijd, met rust, wel weer beter gaat worden. Het is lastig en pijnlijk maar niet iets waarom ik thuis wil blijven zitten piepen. Vandaag is het te doen, dus dat hebben we al weer te pakken en morgen zien we wel weer. Humeur heeft er (tot nu toe) niet onder te lijden vandaag, maar wie weet, de dag is nog jong en ik heb mijn shotje pest humeur wèl weer gehad vanmorgen natuurlijk, dus ik kijk wel weer wat het doet. Mensen die weten dat ik met ICSI bezig ben heb ik nu allemaal wel ingeseind dat ik humeur schommelingen kan hebben dus ze zijn gewaarschuwd Verder gelukkig geen hoofdpijn, vermoeidheid of andere bijwerkingen. Eigenlijk valt het dus nog wel mee, omgeving heeft waarschijnlijk meer last dan ikzelf
Jeetje dat klinkt toch wel heel zwanger hoor. Nog een dagje en dan mag je weer kijken. Lijkt me zo leuk om je eigen kleintje in je buik te kunnen zien en horen hoe dat hartje gaat..