Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamsie jij moet dus ook shoppen voor nieuwe kleding. Klinkt goed zeg. Voel je je er ook beter bij nu je wat meer aangekomen bent?

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Dat krijg je heus zelf ook te zien hoor, boud, echt waar ;)

3. Hamsteren

Ik voel me idd wel wat zekerder, en ik heb niet meer zo'n smal gezicht en geen botjes handen meer!
    Dus over t algemeen voel ik me goed, moet alleen wennen aan me kont!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: die kokhalsneigingen bij tandenpoetsen herken ik nog van mijn zwangerschap...hihi..:D. Toen ik zwanger was van mijn zoontje at ik altijd chocoladepasta op mijn brood. Terwijl ik dat nu helemaal niet meer eet. Raar, hè? En je zeg het maar meid. Als je dozen bastognes nodig hebt. Ik stuur er zo een paar naar je toe, hoor! Geen enkel probleem. ;)
    @Boud: grappig dat je kennissen al ingeseind hebt. Maar inderdaad zo gek nog niet, want we hebben zelf waarschijnlijk niet altijd in de gaten dat we niet onszelf zijn. Mijn belangrijkste bijwerking van de Decap was dat ik het warm had, af en toe dat klamme zweet. Niet echte opvliegers, maar wel duidelijk zweteriger dan anders. En ik had last van verstopping, maar volgens de gyn was dat niet een bijwerking die ze zo kon linken aan de Decap, maar toen ik ging googlen, bleken wel meer vrouwen daar last van te hebben.
    @Mandysmamsie: moest wel enorm lachen toen je schreef dat de meeste regen ernaast valt...hihihi.:D Dat is ook zo! Je kan wel merken dat jij de korte broek aan hebt, want hier begint het ineens te betrekken. ;):cool:
    @Syl: het is inderdaad wel even lekker er tussen uit te gaan. En hoe meer water, hoe gelukkiger mijn zoontje is. De vorige keer liep hij zo een vijver in bij de Efteling.:)

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamsie, ik doe in ieder geval mijn best om zelf ook eens naar mijn eigen kleintje te kunnen gaan kijken;)
    Enne...die kont zit van achteren dus wat minder in spiegels kijken dan heb je daar ook geen last van. Zodra je weer goed passende kleding hebt voel je je broeken ook wat minder en is alles "normaal":cool:
    Wel fijn dat je hierdoor meer zelfvertrouwen hebt gekregen. Is toch weer mooi meegenomen.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees een beetje regen is nog niet zo'n ramp. Het maakt wel uit wat voor een soort buien het zijn. Als je gewoon af en toe een paar van die stevige plensbuien hebt dan ga je even schuilen en kun je daarna weer lekker het park in. Ik hoop voor jullie dat de regen die daar valt zoiets is, want zo'n gestage waterstroom de hele dag is dan juist weer niks. Op buienradar kun je natuurlijk even kaatsheuvel in typen en de 24uurs verwachting gaan bekijken. Dan weet je iets meer misschien.

Warm heb ik het nog niet gehad van de decap. Zou ik niet zo erg vinden geloof ik want ik ben een echte koukleum. Als ik lees dat mamsie vandaag in korte broek loop dan kijk ik weer eens naar mijn eigen spijkerbroek en denk dan maar "tja, ieder zijn ding". Ik zou dat dus nu al te koud vinden. Het vest ligt hier zelfs al weer klaar en gisteren met de fleece aan wezen boodschappen doen;)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me
    36- ronde 3 -2e kind
    14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind

19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind
    24-08 Maureen (BAM) 40-ronde 8 na MK-1e kind
    25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind
    30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen
    Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa:Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sillysa meisje
    Xon: Jeetje meisje Syl: jongen

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi dames, ben ik weer even...Ik voel me vandaag opeens een stuk minder. Ik denk hormonen en dat mijn ongi er weer aan staat te komen. Maar zo'n rare ochtend gehad, komt er op neer dat ik heb zitten janken bij de kapper. Echt genant. Mijn haar is enorm slecht geworden sinds de mk, en dat was vorige keer al geconstateerd, nu nog een periode geprobeerd er nog wat aan te redden met maskertjes enzo. Maar het was de laatste weken echt een drama met klitten en dergelijke. Snel vet bovenop, en enorm veel klitten onderin, zag er ook niet mooi meer uit, slechtste stuk zat in de bovenlaag en in mijn nek. Dus vanochtend was het uur van de waarheid: stuk eraf en lagen erin geknipt. Ik was even niet blij. Ben echt een langhaarmens om het zo maar te zeggen en moet best wel mijn best doen om het lang te houden in combinatie met het verven omdat ik grijs wordt. Het is nog wel lang hoor, maar gewoon wel echt wat eraf. Nou hoop ik maar dat dit geholpen heeft en er volgende keer niet nog meer af moet. Het is zo lullig dat je zoveel later nog van die soort na-effecten hebt van een miskraam en je kunt er gewoon niks aan doen. Toen ik mijn dochter kreeg moest er naderhand ook echt veel af, maar ja toen had ik er een baby voor terug en nu niks.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Het janken komt denk ik ook wel doordat ik alweer door heb dat ik niet zwanger ben dit keer. Bah.

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Noem mij wat autistisch whahaahaha, maar ik heb de onze verwachtingen van Lyanna's bevalling even op goede volgorde gezet.

Ik heb vandaag weer zo een dag dat ik het ene moment denk, goh zie er best leuk uit, en vervolgens denk gatverdamme ik heb nergens zin in ga de deur niet uit.
    Joegheiiiiiiii lang leve de hormonen.
    Ik heb een heel weekend georganiseerd met wat meiden die ik ken van die site, gelukkig weten ze ervan, maar ik hoop dat hormoontjes zich rustug houden.
    Mees, ik heb net als jij morgen een 'buiten' activiteit namelijk een boottocht in een 'open' boot :(.
    Hoop dat ze het weer gewoon verkeerd hebben voorspeld.
    Vanavond uit eten met bowlen, morgen bootje en 's avonds lekker sushi eten en daarna de kroeg in en zondag naar de uitmarkt in amsterdam (ook liever geen regen).
    Na ja, we zien wel.

Maureen, vandaag NOD?
    Hoe is het meid?

Jeetje, ja bastognekoeken zijn wel echt een specifiek product wat niet overal te krijgen is.
    Ik vind ze niet lekker maar kan me voorstellen dat je als je zwanger bent wel naar zo een specifieke smaak kan verlangen.
    Ik hou morgen op het 'natte' bootje ook wel je berichtje op mijn telefoon in de gaten hoor :)!

11. Hamsteren

Wax, ik wil je even een dikke knuffel geven, die heb je hard nodig denk ik zo! Meer kan ik je niet bieden, en ik duim dat je haar er goed van op knapt!
    Ik kwam de verwijzing voor de gyn nog tegen..... Ik twijfel nog steeds, maar besef ook goed alles kan niks moet!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: een dikke knuffel, meid. Het is gewoon oneerlijk dat je niet alleen miskraam krijgt, maar ook een hele nasleep. Ik ben vorig jaar in zo'n diep lichamelijk dal geraakt dat het me zeker 8 maanden heeft gekost, me weer wat beter te voelen. En nog ben ik er niet. Een dikke knuffel en wie weet ben je straks wel helemaal happy met je korte haar (en wie weet ook nog zwanger ook). Misschien niet deze ronde, maar dan de volgende.
    @Xon: nou, we hebben morgen allebei een spannend dagje, zo te horen met het weer. Ik zal aan je denken! En verder heb je een druk weekend voor de boeg. Geniet ervan, meid!
    @Mandysmamsie: je kan altijd een afspraak maken (en die je ook weer af kan zeggen, hè).

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, hahaha bastognekoeken tja, nou als je het echt niet meer uithoudt zeg je het maar hoor sturen we ze je op!! Ja met tandenpoetsen is verschikkelijk idd echt vies gewoon en hongerrrrr en ja heel erg!! Ik heb een tik met yoghurt maakt niet uit of het drinkyoghurt is of om te eten en ik hou normaal erg van zoet eten maar nu dus absoluut niet. Ik heb ook al een buik hoor lijkt wel 5 maanden ofzo, draag al een tijdje positiebroeken en zitten ook veel fijner nu. Veel plezier als je gaat shoppen.

Waxie, dikke knuffel meid, het is ook niet fijn al die nasleep ervan ik wens je heel veel sterkte.

Xon, klinkt gezellig allemaal, komt vast goed met die hormonen van jou als het gezellig is valt het toch wel mee??

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

Sorry ik stond al ingelogd maar kreeg bezoek van m'n vader en m'n kleine nichtje van bijna 2. Te schattig!
    Hier vanochtend 't rode leger gearriveerd :x Wel weer stipt op tijd dus heb echt al 'n half jaar m'n oude cyclus weer terug als ik bij de fertiliteitsarts kom 4 oktober. Het kwam zoals ik al zei 'n paar dagen geleden nu toch wat harder aan. Wat kan je lijf je voor de gek houden hè. Als ik al 't andere had gevoeld zonder misselijkheid dan was ik er vast niet zo 'overtuigd' van geweest. Maar vooral dat misselijke maakte dat ik alles bij elkaar opgeteld toch een goed gevoel had. Dat terwijl ik in 't begin dat niet dacht. Het goedje dat ik met de spuit moest opzuigen en insemineren zag er heel anders uit dit keer. Heel vreemd... Heb het ook tegen de donor gezegd. Maar hij ging er niet op in en heeft kennelijk geen verklaring. Een tweede keer afspreken lukte niet omdat ik onverwacht bij m'n vader zat.

@Lyanna: Volgende week donderdag hoor je dus of 't inderdaad een geplande keizersnee wordt. Interessant wat ik altijd allemaal van jullie leer. Dus dat kan ook nog dat de kleine zo ligt en niet kan draaien of indalen (hoe zeg je dat) door placenta. Nou ik blijf het zeggen: succes met de laatste loodjes. Ik zal zo even 'n datum invullen. Even kijken wat ik voel hoor, qua datum :p

@Mees: O regen voorspeld? Ja zoals iemand al zei als 't van die korte buitjes zijn is 't nog gewoon te doen. Hoop dus maar dat 't zo zal zijn in 't ergste geval. Maar wie weet komt 't pas heel laat opzetten ofzo. Jullie gaan zeker?

@Xon: Wat doe je toch 'n leuke dingen (ik verval in herhaling). Gewoon 'n heel weekend vol leuke dingen gepland. Geniet ervan!

@Wax: Knuffel meid. Ja inderdaad lijkt 't wel 'n trap na hè, als je wel de gevolgen van 'n zwangerschap (miskraam) hebt maar geen kindje daartegenover. Hoop dat je lichaam (en dus je haar) weer helemaal bijtrekt. Maarja dan wel straks weer zwanger hè ;)

@Jeetje: Gelukkig voel je je beter vandaag. Je klinkt in ieder geval echt zwanger. En morgen krijg je weer de bevestiging dat alles goed gaat. Ik hou je berichtje in de gaten morgen.
    O en met mijn vader gaat 't niet zo goed. Hij is gewoon depressief volgens mij. Al zal hij 't niet zo noemen. Hoewel...hij zegt 't min of meer in andere woorden. Het is ook echt erg waar hij mee dealt. Er zit nu ook k..... in zijn knie. En wie weet nog meer plekken. De onderzoeken zijn nu volop bezig. Ook dat is een belasting. En hij voelt zich ook alleen denk ik. Geen serieuze relatie heeft hij nu en het 'losse' is niets voor hem eigenlijk. Dus ik denk dat 't tijdens zo'n moeilijke periode nog meer mee gaat spelen dan.
    Maar ik blijf hoopvol hoor. Ze willen (wel drastische) operaties doen dus dat zegt mij dat ze dat niet zouden doen als het einde verhaal is.
    Hij zit er ook mee dat ik m'n kinderwens nog niet heb vervuld. Nou daar hoop ik 'm dan snel van af te helpen door hem opnieuw opa te laten worden ;). Maar niet deze cyclus dus :x Oja wél deze cyclus want het is vandaag dag 1 van 'n nieuwe cyclus. Plus ik heb 2 pendels die ook september zeggen. Eén zegt een jongen en de ander 'n meisje. Zou natuurlijk allebei kunnen uitkomen;).

Fijne dag dames,

Liefs.

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

O en Jeetje: Bastognekoeken... Ik wil ook wel 'n pak opsturen hoor. Zou toch wel grappig zijn als de postbode steeds 'n pakketje bij jullie af moet leveren. Opgestuurd uit verschillende plekken in Nederland. Een pakketje dat je steeds met een gretige blik in de ogen van hem aanpakt. Zou dat ietwat verdacht staan?;) :D:p

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    19-08 Mandysmamsie 35-ronde 48-2e kind
    25-08 Ricmar 39-ronde 4 -2e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind

ZWANGER

VOORSPELLING:

Maureen:21-9

Maureen: Jeetje meisje Syll: jongen

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: dus toch logeer-bezoek dit weekend. Helaas geen leuk bezoek. Maar net wat jij zegt, de klap had je al eerder gehad door die witte test. En wat erg van je vader. Ik zou inderdaad ook denken dat zo lang ze opereren en behandelen er hoop is, dus blijf dat vasthouden, meid! Voor jou wel weer een extra zorg erbij. Maar je hebt gelijk, september gaat JOUW maand worden en dan kun je je vader heel snel gaan vertellen dat hij opa gaat worden. Een dikke knuffel.
    Ik had overigens een pendel voor augustus ontvangen dat ik zwanger zou raken van 2 heren. Maar toen werd ik begin deze maand ongesteld en heb er niet meer over nagedacht en dacht deze pendel klopt niet. Maar omdat ik zo vroeg in de maand ongesteld werd, is mijn NOD misschien rond 30-31 augustus (even afhankelijk van mijn late ei). Dus dat betekent dat ik die pendel nog een keer kan gebruiken voor augustus. We houden de moed er in, ahum...ahum...;)

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wax wat vervelende dat je nu nog steeds met de nasleep van je mk hebt te kampen. Heel frustrerend voor je. Helemaal als je dan door een nieuwe stoot hormonen i.v.m aankomende ongi ook nog bij de kapper een uitbarsting hebt. Hopelijk gaat het van hier af aan alleen maar meer berg op meid.

@Maureen, och wat jammer, toch duivels bezoek. Ik had het zo graag anders gezien maar helaas. Ik hoop heel erg dat je vader niet al te lang meer hoeft te wachten op zijn volgende kleinkind. Een zwangerschap van jou zal hem denk ik wel de nodige afleiding bezorgen. Hopelijk kun je daar vanaf volgende maand dan voor zorgen. Spannend maar ook positief dat het zh zegt nog wel te willen opereren, ook al zullen dat drastische maatregelen zijn. Het feit dat ze het overwegen lijkt me inderdaad positief.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn nod verschuift ook 20 sept is nu nieuwe datum :(

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind

ZWANGER

VOORSPELLING:

Maureen:21-9

Maureen: Jeetje meisje Syll: jongen

Deel Deze Pagina