Ik heb nu dus serieus het gevoel ongi te worden en ik weet ook wel hoe zwanger zijn voelt...dacht ik ...toch ??? Heb ook niet veel tijd meer om nog achter de computer te zitten en erover na te denken./ heb vanaovnd een vergadering en moet dochterlief alvast even in bad doen enzo anders wordt het allemaal zo laat voor manlief vanavond. Dus ik rij straks stiekum eerst langs de supermarkt, wacht vannacht evt mijn ongi af, is het er morgenochtend nog niet doe ik nog een test. En dan hopelijk clear blue, die vertrouw ik nl wel (uit ervaring). Dus allemaal nog niet te hard juichen, doe ik ook nog niet... ik geloof er nl echt geen jota van.
Ja, ik zie ZEKER een tweede streepje daar!! Oehh zou het?? Kun je niet nog even snel een test halen? Ben zo benieuwd nu!
Oh lees net je berichtje. Nou, ik snap je voorzichtigheid wel hoor. Maar dat er een streepje staat is voor mij wel zeker. Ergens wel goed dat je nu even afleiding hebt, kun je er niet te veel over lopen nadenken!
Nee gaat niet!!! Maar ik heb gister achteraf wel een moment gehad dat ik dacht als ik geen bruinverlies had zou ik nu testen: want ik had een gebakken eitje gegeten 's ochtends en dat viel enorm verkeerd. Verder was ik ook niet zo lekker gisteren, beetje dizzy enzo. Maar naar de barbeque van toneel gegaan en 2 glazen rosee gehad en iedereen heeft zo ongeveer aan mijn vlees gezeten met mijn vork ... maar dacht wat boeit het ben toch ongi aan het worden: OMG ... nou ja ik kom vanavond nog wle online wie weet kan ik nog een test halen zo onderweg naar de vergadering en er vanavond nog eentje tegenaan gooien!
Hoi meiden, Mees, rood in aantocht meid?? Jammer hoor had gehoopt voor je dat je niet weer het circus dat IVF heet hoefde in te gaan. Een dikke knufff hoor en nu de volgende poging raak hoor, dat moet gewoon!! En ja aan de ene kant is het wel fijn dat je dan wat anders aan je hoofd hebt, maar ergens wil je er ook wel even bij stil staan maar dat kan later natuurlijk altijd nog even. Waxieeeee, ik zie ook een 2e streep hoor!! En dat je zegt ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn, tja dat dacht ik ook maar deze keer is echt anders dan de andere keren hoor. Nou ja we wachten geduldig( ahummmm) op je berichtje morgen!! Jeetje, hoe gaat het met jou?? Ik voel me zwaar moe en heb al dagen koppijn, maar dat mag de pret niet drukken hahaha. Nog lekker aan het genieten op je wolkje?? Morgen naar de VK om 9u en daarna direct een sol. gesprek, heb ik nu niet echt zin in maar wie weet hoe het gaat, het is wel voor een leuke baan dus we zullen het wel zien, doe gewoon mijn best meer kun je toch niet. Als dit gesprek goed gaat en er volgt een 2e ga ik ze wel proberen te vertellen dat ik zwanger ben want ja je hebt toch afentoe je afspraken enz. Vind het best lastig hoor ook omdat ik me nu zo moeilijk kan concentreren, bang dat ik domme dingen ga zeggen of stilval ofzo ppfffff. Nou ja ik probeer me maar niet zo druk te maken, met nadruk op probeer hahaha. Heb ook nog steeds erge hoofdpijn heeft iemand daar ervaring mee tijdens de zwangerschap?? Ik nl niet echt, ook niet in mijn vorige zwangerschappen.
Oh Wax, ben echt heel benieuwd, dus hoop dat je nog een test kunt halen straks! Sil: ik heb ook veel hoofdpijn, niet heel zwaar maar wel constant aanwezig. Ik weet niet of het bij mij door de hitte komt, of door de zwangerschap. We zullen zien nu het wat koeler gaat worden. Wat bij mij wel helpt merk ik is meer drinken. Succes morgen met het sollicitatiegesprek! Ik merk trouwens ook dat concentreren echt een stuk moeilijker gaat, pff. Moet zo boodschappen gaan doen, maar geen idee wat ik zal koken. Altijd weer DE vraag van de dag. En ja, zit nog wel op mijn roze wolkje, maar het voelt toch ook alweer een beetje onwerkelijk dus ik ben erg blij dat ik over 4 weken weer even mag kijken. Ik zou het niet kunnen volhouden tot de 20 weken! Gaan jullie niet nog een pretecho doen daarvoor?
't is in elk geval geen pennestreepje maar een echt dik roze streepje. Begin nu ook te twijfelen ... bah bah wat een timing weer had ik nou nog maar even gewacht, want ik kan er nu dus echt even helemaal NIKS mee!!! Grrrr... het zou ook wel erg vroeg zijn nog in de cyclus, voor hetzelfde geld word ik nog gewoon ongi!!! Kan mezelf wel weer even voor mijn kop slaan, sufferd die ik ben. Dit kunnen nog wel eens hele spannende dagen worden.
@Wax spannend hoor, maar ik snap je twijfel! Gelukkig heb afleiding door die vergadering. @Sil succes morgen met solliciteren. Inderdaad wel een dilemma of je wel of niet moet noemen dat je zwanger bent. Lastig maar ik denk dat je een goed compromis gevonden heb door het door te schuiven naar een event. tweede gesprek.
wax, ik zie ook wat schemeren hoor ! Maar snap heel goed dat je voorzichtig bent. Hier alweer de hele dag gewerkt, ik was er om iets voor achten en ging na half zes weg. Het leek zowaar een gewone werkdag! Nou ja, nu ga ik pas vrijdag weer want dan hebben we vergadering en kan ik daarna nog een paar uurtjes zelf aan het werk. En dan..... zijn de zes weken alweer voorbij. Geen leuke vakantie, ik heb ze wel eens beter gehad!!
Waxie, zeker spannend hoor en ach meid zo zie je maar echt uitkomen om zwanger te worden doet het nooit er is altijd wel iets anders, maar we gaan heeeelllll hard voor je duimen voor een dikke vette test!! Jeetje, ja dat meer drinken hielp eerder ook wel maar nu echt helemaal niet hoor, maar ik ga morgen toch naar de VK dus dan vertel ik het haar wel even en dan hoor ik wel wat zij zegt. Eh ja we gaan wel een extra echo doen met 16 weken en eigenlijk alleen omdat mijn mannetje heel graag wil weten wat het wordt, maar geen 3d of 4d, gewoon een geslachtsbepaling in kleur 2d. Dus over 2 weekjes mag ik toch nog even spieken. Boudi, dankjewel. Hoe is het bij jou?? Nog een beetje uit te houden die hormonenbommen?? Ja ik dacht dat het wel verstandig was om het te bewaren tot het 2e gesprek dan weten ze iig alvast wie ik ben en wat ze zo ongeveer aan me hebben hahaha. Xon, alweer hard aan het werk, jij ook nog veel s6 de aankomende tijd he?? Ook voor jou geldt natuurlijk dat het gewoon raak moet zijn deze ronde!!
Ik kan jullie ook geen moment alleen laten. Iedere keer als ik even druk ben op mijn werk dan komt er weer een positieve test voorbij zetten (eerst Syl, toen Jeetje en nu Wax). Misschien moet ik maar een tijdje van zp verdwijnen en is iedereen zwanger. @Wax: ik hoop dat je nog even naar de supermarkt geweest bent, want je gaat het nu wel spannend maken, meid! Ik duim voor je! @Syl: succes met je gesprek morgen. Snap dat het wat dubbel is, maar ook nadat de kleine er is, moet er toch weer brood op de plank komen en als je de kans krijgt een leuke baan te krijgen, is dat ook wat waard. Ik zou nu nog even mijn mond dichthouden, maar bij een tweede gesprek het zeker zeggen. Zet hem op, meid! @Xon: jij nog steeds vakantie? Ik dacht dat vanaf vandaag ongeveer heel NL weer aan het werk was. Wel raar lijkt me om vakantie te hebben met steeds van die onderbrekingen, waardoor je toch min of meer aan het werk is. Hier wil de ongi ook nog steeds niet doorzetten. Baal ervan, want zo blijf je ook weer steeds 'hoop' houden, hoe stom ook. Ik weet beter, maar dan ga je toch weer denken, zou het dan een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Dus ik hoop maar dat het snel genoeg komt, dan kan ik tenminste verder. Heb barstende koppijn en moet zo nog even naar het werk op en neer.
Hoi hoi, @ Jeetje: Wow wat een prachtige echo . @ Hoop; Welkom terug! Wat vervelend zeg dat jullie je zo beroerd voelen. Heel veel beterschap!!! @Wax:Fijn dat het goed met je dochter gaat, maar wat zul jij geschrokken zijn zeg. En ik zie ook een brede streep. Maar als het goed is is je NOD toch over 3 dagen? Dat worden zeer spannende 3 dagen!!! De duimen zijn alweer hard aan het werk. @Syll; heel veel succes morgen met je soll.gesprek. Ik had een rustig lang-weekend (voor het eerst in jaren) en wat denken jullie, BRAND in een onze appertementencomplex. En hierbij is dus asbest vrijgekomen. Het was hier echt een gekken huis. 4 brandweerwagens, politieauto's, ambulances etc etc. Na een hele dag buiten te zijn geweest mochten we toch onze appertementen weer in en ik heb gewoon het hele weekend schoongemaakt:x Ga zo maar even lekker languit op de bank, ben helemaal kapot!
@Mees, haha heb je niet binnenkort nog een keer vakantie, zeg zo rond eind september??? Ik verwacht dat ik dan ergens mag testen en als het inderdaad zo is dat er positief getest wordt als jij er niet bent wil ik je toch vriendelijk, doch dringend verzoeken dan een tijdje niet in te loggen @Xon je hebt nog een weekje, rustig aan hè, we moeten binnenkort al weer hard genoeg aan de bak. @Sil, gelukkig heb ik tot nu toe nog niet heel veel last van de hormonen. Vorige week die baaldag en vandaag dacht ik (achteraf pas) toch misschien een soortement van "opvlieger" gehad te hebben. Maar als het niet erger wordt dan dat, dan teken ik ervoor. Donderdag naar het zh. Ik verwacht dan vrijdag te mogen starten met Puregon. Wat er dan weer op stapel staat aan bijwerkingen zien we dan wel weer. Maar "so far so good..."
Clear Blue was omowit. Dus het is gewoon wachten op ongi of nod. Ik durf er helemaal NIKS over te zeggen wat ik er zelf van denk. Voor hetzelfde geld is er iets gaande geweest wat intussen al niet goed meer is. Maar het bruinverlies is nu wel even gestopt...
Ik heb mijn CB test in negatief gezet ...ik twijfelde of ik nou wel of niet wat zag... Dan zie ik opeens wel heel licht iets, jullie ook? Meiden help me please om nu even niet meer te testen en geduld te hebben tot NOD, anders maak ik mezelf gek vrees ik.
@Nil wat een beroerd weekend zeg! Brand bij je huis. Met jullie alles goed en jullie appartement (op roet na misschien) onbeschadigd? Sterkte met schoonmaken. Roet geeft zo'n enorme bende (weet er helaas alles van) kan best zijn dat je nog weken roet deeltjes tegen komt. @Wax o, o, o wat lastig dat het allemaal zo vaag is. Ik durf er niets van te zeggen. We willen het allemaal zo graag voor je, dat je automatisch dingen gaat zien die er (misschien) wel niet eens zijn. Ik zie heel vaag inderdaad wel een streep maar vertrouw mijn eigen ogen niet helemaal. Ik ben bang dat het voor een deel tussen de oren zit, dat we wat zien. Er zal helaas niets anders op zitten dan nog een paar dagen te wachten. Ik weet hoe zenuwslopend dit is.
@Wax: ik lijk daar inderdaad ook wel wat op te zien maar het is lastig. Oh wat moeilijk hè, maar ik zou dus geen drie dagen kunnen afwachten nu denk ik zo. Maar misschien in ieder geval een dag er tussen laten en dan nog eens 's morgens testen? Ik wil je niet gek maken, maar omdat dat streepje zo goed te zien is op die eerste test... @Nil: wat een pech zeg!!! Hopelijk kun je nu even bijkomen van al dat schoonmaken. Hoe voel je je verder?
Ja het is superlastig even! vooral omdat ik CB eigenlijk meer vertrouw... het rare is dat die van zwanger en kids (de eerste) de vorige keer juist zo lang negatief bleef. En CB uiteindelijk wel positief testte, maar toen zat ik intussen wel na mijn NOD. Dus daarom wil ik gewoon echt proberen even niet meer te testen en 'rustig' af te wachten. Heb wel afleiding genoeg de komende dagen denk ik.