Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Waxie, tjee meid, het is ook lastig als je moet turen naar een streepje ik zag m vanmiddag beter dan nu. Ik denk idd dat je beter kunt wachten tot je NOD en ja das killing, we duimen voor je en heel veel sterkte de aankomende dagen met wachten meid.

Mees, hahahaha neehoor gewoon lekker online blijven komen. alhoewellll ik kwam ook met goed nieuws toen jij in frankrijk zat hmmm tja moeilijk hoor ik laat de nog niet zwangere dames beslissen hahaha. En ik hoop dat er voor jou gauw duidelijkheid komt of rode duivels of een vette test!!

Boudi, nou gelukkig dat het meevalt, ik had er ook niet zoveel last van alleen van een verstopping en afentoe een huilbui maar het was te doen tot ik die Gonal erbij moest gaan gebruiken nou nou ppfff, maar voor een supergoed doel dus is te overleven.

Nil, wat een gedoe zeg, gelukkig viel de schade mee en konden jullie snel weer naar huis. Hoe gaat het verder met je alles goed??

Hier heeft mijn zoon ook zijn laatste week vakantie en dan huppieeee lekker weer naar school!! En mams hangt de vlag uit hahaha!!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wax op die eerste zie ik echt wat 2 keer roze... spannend!!

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    De tijd zal het leren, dames, ben er betrekkelijk koel onder. het kan alle kanten op.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: ik zie ook een mooie streep op de eerste foto.
    Waarom koop je geen kruitvat testen? 2 voor 5 euro.Die zijn heel goed! Bruinverlies heb ik soms ook rond NOD als ik toch zwanger blijk.Ik vind het positief!

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Hoop: ik denk dat ik die woensdag dan evt. maar ga halen. Ik wil nu eerst even niet meer testen, het is nog zo vroeg!!! Ik hoop gewoon dat ik me nu echt een paar dagen in kan houden, maar ben er bang voor. Heb nog steeds dat branderige gevoel in mijn boobies...

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Wax: kwam ook al even spieken of je vergadering al voorbij was. Ik zou ook maar even proberen te wachten tot donderdag, want anders maak je jezelf helemaal gek. Hopelijk dan een knaltest, want op die eerste zag ik toch zeker wat.
    @Nil: wat een schrik moet dat geweest zijn, zeg! Dat is ongeveer m'n ergste nachtmerrie. Gelukkig viel het voor jullie (op veel schoonmaken na) dus mee (ik bedoel dat de brand niet bij jullie appartement is geweest). Nu maar even een paar dagen bijkomen van de schrik en van het harde werken.
    @Boud: ik wil half september nog een klein weekje weg, dus voor jou nog wat vroeg. En wil best als er iemand van ons gaat testen, even een dagje 'offline' blijven, want ik zou de goden graag willen verzoeken. Dus als ik jou van dienst kan zijn om eind september even 'onder te duiken' als je gaat testen. Ik doe het met alle plezier.:p:D

Ik maak het niet laat. Ben total loss en heb de hele middag al koppijn. Morgen hoef ik gelukkig niet te werken en dat vind ik helemaal niet erg.:cool:

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Wax: Ook ik zie op de eerste foto een roze vage streep en dik inderdaad. Op de tweede wist ik niet wat te moeten verwachten en zag dus niets. Pas toen ik beter keek zag ik dat het links dan 'n kruis moet zijn hè? Ik hoop het voor je meis. Dat worden moeilijke dagen tot je weer gaat testen. Maar je hebt wel afleiding dus wie weet. Ik duim hard door voor je. En dat die paar dagen maar snel voorbij mogen gaan (zonder rood).

@Jeetje: Ik heb net pas je foto gezien. Wat een wonder meis. Wat fijn ook dat je nu durft te gaan genieten. En inderdaad wel lekker dat je niet tot de 20 weken hoeft te wachten om weer te kijken naar de kleine.

@Xon: O al weer een hele dag gewerkt. Geniet nog van je laatste stukje vakantie.

@Boud: Dat geldt ook voor jou. En nog niet veel bijwerkingen (wel ietsjes waarschijnlijk las ik) maar als ik 't van Syll begrijp kan dat nog komen bij 't volgende. We hopen natuurlijk van niet.

@Mees: Toch de duivels in aantocht? Dus toch een tweede IVF... Nou meid als 't dan inderdaad zo is, laat 't dan maar snel doorzetten. En dan weer verder. Tijdens 't wachten op de duivels blijf je (hoe ver weg ook) toch 'n soort van hoop houden. Knuffel meis. Maar klopt je tikker en heb je over 2 dagen je NOD pas? Het zou dus ook nog wel kunnen eigenlijk? Ja maar wacht ff, dan duim ik natuurlijk nog door hè!

@Hoop: Hoe gaat 't nu meis? Wat vervelend dat jullie nog zo'n last hebben gehad na terugkomst. Nu weer beter? Knuffel.

@Just: Toch wel moeilijk om uit te rusten of bij te slapen lees ik. Het is ook wel een omschakeling hoor. Hoop dat 't snel beter gaat wat dat betreft. En ook dat de voetreflex (of was 't nou wat anders?) je helpt. Jij had toch ook wel baat bij accupunctuur altijd? Na de bevalling zijn de hormonen toch niet in één keer weg zeg maar? Ik bedoel: hoor wel eens over ontzwangeren. Duurt dat lang? Ik hoorde wel eens dat 't 9 maanden duurt voor je dan 'ontzwangerd' bent. Maar zal wel verschillen per persoon lijkt me.

Hier niet veel te melden eigenlijk. Fijne avond dames. Welterusten zelfs al als ik naar de tijd kijk.

Liefs.

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Pfff wat heb ik slecht geslapen vannacht, ik lag zo te piekeren! Ik voel me gewoon echt niet zwanger, dus die testen, ik weet niet hoor! Vandaag komen mijn ouders over de vloer, dus dat geeft wel afleiding gelukkig en dan zie ik morgen wel weer. Had vanochtend wel weer heel ietsje bruinverlies...

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Wax: fijn dat je even wat afleiding hebt vandaag. Ik herken dat ook wel. Ik hoop dat je ons morgen toch gaat verrassen met weer 2 streepjes.

Ik was gisteren total loss en was van plan vanmorgen nog even lekker uit te slapen. Tot de overbuurman besloot om 8 uur buiten te gaan schuren. Even later was dat weer voorbij en ik sliep net weer, toen mijn telefoon ging. Een collega die een dringend vraagje had. Grrr.... Door die telefoon werd mijn zoontje ook wakker en daarmee werden mijn plannen om nog eventjes uit te slapen gelijk de grond in geboord.
    M'n zoontje had een ongelukje gehad, dus die heb ik al helemaal kunnen verschonen en de wasmachine draait inmiddels al weer op volle toeren.
    Zit ik net lekker aan mijn ontbijtje, rijdt mijn zoontje iets te hard met zijn auto achteruit en tikt mijn koffie omver over de hele tafel en grond heen. :x:(
    Vroeger liet mijn zoontje wel eens iets vallen en dan schrok hij daar zo van en dan zei ik altijd geruststellend. Geeft niets!
    Nu had hij mijn koffie omgestoten en de koffie droop overal vanaf. Toen keek hij me aan en zei: Geeft niets, hè?:cool:
    Nu dus alles onder controle. Nieuw kopje koffie en de telefoons en buurman zijn stil. Ben benieuwd hoe lang deze rust duurt.

Ik dacht dat vanmorgen mijn ongi toch door zou gaan zetten, maar ook dat is weer even rustig. Ik had nooit gedacht dat ik nog verlangend op een ongi zou zitten te wachten. Misschien moet ik ook maar eens testen. Bij mij werkt dat meestal goed om ongesteld te worden. Vaak test ik en ben ik binnen het uur ongesteld geworden. Wie weet is dat nog een idee.;)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: was benieuwd hoe je sollicitatiegesprek gegaan was?

Hier net getest en zoals verwacht omo-wit. Maar meestal is dat voor mij wel het 'startschot' dat de ongi door gaat komen. Laten we het hopen.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    #1551 Waxientje, Aug 28, 2012
    Last edited: Aug 28, 2012
    Balen Sneeuwmees, maar eigenlijk voelde je het ook al wel aankomen he? Maar wanneer is je NOD ook alweer?

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: eigenlijk zit jij dus net zoals ik? Qua timing en ook al bruinverlies? Ik steeds heeel weinig. Maar ik loop denk ik ook een dag achter op jouw, mijn NOD is donderdag officieel. Gezien eisprong zou het morgen kunnen zijn.

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Ppff is ook wat zo'n sol. gesprek zeg, ik werd er heeeelll erg zenuwachtig van hoor. Maar ik heb het overleefd en als laatste de vraag is er nog iets in je prive leven waar wij van moeten weten, eeuuhh ja ik ben 14 weken zwangerrrrrrr wel leuk om uit te spreken maar ik had het nu liever vermeden. Maar het is niet anders nu wachten op het verlossende telefoontje vanmiddag of ik aangenomen ben of niet, ik duimmmmm hahaha.
    Vanmorgen naar de VK geweest hartje gehoord, blijft toch wel erg leuk hoor.

Mees, jammer meid maar laar de sluisen dan ook maar opengaan of niet?? Kun je ook gauw weer verder. En leuk zo'n buurman he? Kun je even lekker relaxen 's morgens mag het niet van de buren, nou maar lekker een beetje rustig aan dan vandaag, knuffieeee.

Waxie, jij houdt het nog even spannend zie ik, bruinverlies was voor mij altijd een teken dat ik een test moest gaan halen, dus ik blijf nog even positief voor jou hoor!! Duim nog steeds!!

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Waxientje: op die eerste is het duidelijk; echt een streep. Die tweede zie ik het niet zo goed, heeeeel licht zou inderdaad wel kunnen. Ben benieuwd meid; zou geweldig zijn.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hier ook echt een stressochtend gehad, pff vermoeiend! De kat begon meteen om 6 uur al klaaglijk te miauwen en wat ik ook deed, niks leek goed. Werd er echt gek van en het vreet energie. Nu ligt ie rustig op de bank eindelijk. Misschien komt het een beetje doordat ik wat dingen aan het veranderen ben in huis alvast. Zijn kattenbak en etensbakje stonden namelijk op de kamer die de babykamer gaat worden en die heb ik dus verhuisd. Volgens mij is hij het daar niet zo mee eens.
    Ook wil ik de deur van die kamer wat vaker gaan dichtdoen al zodat hij daaraan went, want hij kan niet zo goed tegen dichte deuren, dan gaat hij er tegenop springen en daar heb ik dus ook echt geen zin in straks.
    Nou ja, we hebben het weer overleefd en moeten er even doorheen denk ik, ben ik bang!
    Nadeel van altijd maar thuis zijn :(
    Toen was ik dus al uitgeblust van dat alles en moest ik nog aan het werk. Maar het is wel heeeeeerlijk afgekoeld hier!! Het voelt bijna of het 20 graden koeler is!!!! En zoals het er nu uitziet blijft het nu voorlopig rond de 25 graden. En ik moet zeggen dat ik me wel wat beter erbij voel.

Nou, heel verhaal en nog niet eens op jullie gereageerd.

@Sil: vervelend dat je nu toch een soort van gedwongen werd het te zeggen, maar ja, dan weten ze het ook maar vast. Wanneer hoor je er iets van denk je? Of alleen als het positief is?

@Mees: hè balen zo'n witte test. Nou, dan hoop ik maar dat het gauw doorzet, kun je weer verder. En ik zou gek worden van zo'n buurman 's morgens! Kunnen die mensen geen rekening met een ander houden denk je dan hè?

@Wax: je houdt het nog steeds spannend! Ik voelde me in het begin ook echt niet zwanger zeg maar, maar merkte het alleen aan het feit dat ik dus juist weinig kwaaltjes had (en later des te meer!) Nou, ben heel benieuwd hoor hoe het gaat uitpakken!

@Xon: wat jammer dat je niet echt een leuke vakantie hebt gehad en nu alweer bijna tijd om te beginnen. Het is echt omgevlogen inderdaad. Maar deze week nog wel vrij toch?

Nou, ik ga maar weer eens verder met mijn werk. Moet nog best veel en het is al 3 uur. Tot later!

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En o, ja Mees, zo schattig van je zoontje die opmerking! Zo grappig hoe dat werkt in zo'n klein koppie hè?

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Sil, lees nu dat je vanmiddag al hoort of je bent aangenomen. Nou ik duim!!! Heb je al iets gehoord?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: typisch dat ze zo'n vraag stellen. Maar zouden ze misschien al iets gezien hebben aan je (en het even willen checken). Je zei laatst dat je wel 5 maanden zwanger leek. Nou, we zullen zien of je oprechtheid beloond wordt. Ik duim voor je.
    @Wax: mijn officiële NOD is ook donderdag. Maar mijn ei was 2 dagen later, dus ik weet niet of mijn NOD nu ook 2 dagen opschuift naar a.s. zaterdag. Ik zit nu 10 dagen dpo.
    @Jeetje: katten zijn erg gevoelige beesten. Toen mijn man bij mij kwam wonen, wisten ze ook niet hoe ze het hadden. In het begin kwam hij op visite en hielden ze zich weg en hij zat amper in de auto op weg naar huis toe en de katten kropen gelijk bij me op schoot. Maar ja, toen hij bij me kwam wonen, toen konden ze niet meer steeds verstoppen.
    Gerommel en verschuiven in huis kunnen die van mij ook niet tegen. En ook ik wilde ze niet op de babykamer hebben. Niet omdat ze het kindje iets aan zouden doen, maar wel omdat die van mij met bijna 7 kilo gerust half op een kind zouden gaan slapen. En een dichte deur, waarvan ze weten dat daar iets interessants achter zit, dat gaat bij die van mij ook niet werken. Wij hebben zo'n klein haakje bovenaan de deur gemaakt, zodat de babykamer altijd op een kier staat en de katten er niet op kunnen (en wij hebben altijd een goede kier om te spieken hoe het met de kleine gaat).;)

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Ppff ja ik hoop ook dat eerlijkheid zich loont maar helas is de werkelijkheid vaak anders.

Jeetje, tja wat Mees ook zegt katten zijn niet altijd makkelijke dieren, mijn katten zijn ook gevoelig voor veranderingen. Toen ik begin dit jaar een nieuwe bank had gekocht wilden ze een paar dagen niet meer in de kamer komen hahaha en maar lopen mauwen in de gang. Na een paar dagen ging dat wel weer beter hoor, het is vaak gewoon even wennen voor ze. Komt vast goed en s6 met je deadline weer. Wel fijn dat het nu lekker is afgekoeld hoor.

Mees, ja dat klopt ik kan mijn buik niet meer verstoppen dus ik kan er ook niet om liegen. En ja eigenlijk wil ik dat natuurlijk ook niet want ja de hele wereld mag het nu weten hahaha. Ach ik zie het wel maar wat vervelend is is dat bedrijven er nooit eerlijk over zijn als dat de reden is dat je afgewezen bent.

Is iedereen hard werken vandaag?? Het is zo rustig of ligt dat aan mij??

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Sorry dat ik het spannend houd, ik vind het zelf ook helemaal niet leuk. Heb wat zitten googelen en die eerste test is idd positief, vals resultaat schijnt haast niet te kunnen, maar waarom is die andere dan niet duidelijker? (of zelfs helemaal wit, het is echt een twijfelding!) En dan het bruinverlies, ik heb geen fijne dag.

Share This Page