Misschien heeft die andere wat meer hcg nodig? Daar testte je de vorige keer toch ook pas na je NOD echt duidelijk positief mee dacht ik. Ik kan me voorstellen dat dit echt niet fijn is zo vooral met dat bruinverlies. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! (en het liefst met een duidelijk positieve test natuurlijk!)
@ jeetje: toen was het andersom. Z&K bleef wit en CB werd positief... ik heb vandaag die kruidvat testen gehaald en daar ga ik morgenochtend mee testen. Maar ik heb ook buikpijn en bruinverlies, het voelt best wel aan als een naderende ongi. Nou weet ik dat het op elkaar lijkt, maar ja.
Wax, wat een stress. Die kruidvat testen zijn volgens mij altijd snel positief en ik hoor wel eens dat die cb dingen langer duren ( en ook nog eens belachelijk duur zijn). Als je zwanger bent verdubbelt het HCG volgens mij elke dag, dan zou je morgen op die kruidvattest wel iets moeten zien, denk ik! Nou nog even volhouden! Jeetje, ja die katten zijn meteen van het padje als je iets veranderd. Gewoon volhouden, hoe irritant het soms ook is, stelletje eigenwijsjes. Mees, jij had ook een leuke ochtend, hahaha. En dan zo een opmerking van je zoon, dan lig je toch helemaal dubbel. Nil, he bah brand, daar ben ik altijd bang voor geweest (vroeger al) en nu nog. Ik woon met 7 andere appartementen/mensen in 1 huis, ik ben altijd bang dat er iemand niet voorzichtig is en er brand uitbreekt. Gelukkig is alles weer goed gekomen, maar je had je vrije dag toch anders voorgesteld. Syl, weet je al iets? Idd best raar zo een vraag over je persoonlijke situatie, en dan kun je idd ook het zwanger zijn niet achterhouden. Als ze daar dan achter zouden komen, zou dat misschien een reden zijn om je te ontslaan omdat je iets hebt achter te houden. Nou ja, ik ben benieuwd. Ik had vandaag weer iets! Ging even met mijn moeder naar de markt, doen we wel vaker op dinsdag, en je kunt daar heel goedkoop parkeren ( iets van 50 cent per uur). Normaal stapt mijn moeder alvast uit en gaat een kaartje halen en parkeer ik de auto. Nu zaten we zo te kletsen of we eerst de markt over zouden gaan of dat ik meteen even zou kijken of het druk was bij de kapper (want ik wilde graag naar de kapper)
ik weet niet wat er gebeurde maar opeens was mijn bericht weg, en nu kijk ik staat het er wel bij. Hmmm, raar, maar beter dan dat het weg is. Ik wilde dus nog zeggen dat we zo weg zijn gelopen. Eerst markt over (want het was druk bij de kapper), gewinkeld, ijsje gegeten, en toen naar de kapper. Zitten we daar zegt mijn moeder opeens, hoe laat moesten we weer bij de auto zijn..... We kijken elkaar aan en schieten vreselijk in de lach, stom geen kaartje gekocht! Mams snel naar de auto, maar natuurlijk een bon! 54 euro, zo werd mijn goedkope kapper, toch nog een dure ! Wel zonde maar we moesten er ook erg om lachen, stelletje mutsen zeg!
Alles is weer schoon en gelukkig totaal geen schade. Maar onze grootste zorg was natuurlijk ook dat er redelijk veel asbest vrij was gekomen. De marsmannetjes zijn nog steeds bezig met het schoonmaken. Wat wel grappig was dat ik en mijn vriend de volledig evacuatie van de bewoners op ons namen (terwijl de politie bezig was met lintjes vastbinden) en zelfs interviews hebben gegeven Voor de rest gaat het wel, alleen nog redelijk wat buikpijn, wat misselijk af en toe en wat wel minder is dat ik nu al vocht vasthoud in mijn vingers. Maar even volgende week vragen aan de VK. @Xon, dat had ik laatst op het strand. Lekker de auto geparkeerd en zei nog tegen me zus wel voldoende erin gooien zometeen. En een uur later dacht ik oeps @Syll, en al nieuws?? @Wax, sterkte meid, hoop dat je morgen met de 2v5 van de KV een prachtige positieve test in handen zult hebben Ga zo maar eens wat klaar maken. Had zo'n trek in gebakken makreel. Dus net gebakken en nu wil ik het absoluut niet meer, bah....
WAt een bak, Xon! Zou mij ook kunnen gebeuren, maar wel een dure bak, dat is dan weer jammer... Ik hou vol....ik hou vol ... ik hou vol ....
Heey dames, @Wax: Kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Het kan echt beide kanten op en je kan eigenlijk niets doen dan tot morgenochtend wachten. Ik duim heel hard dat je ons morgen een mooie test kan laten zien. @Jeetje: Gelukkig afgekoeld daar. En je voelt je meteen al wat beter dus. Kom jij eigenlijk nou nog naar Nederland las ik 'n paar dagen terug? Of is dat nog niet zeker? Succes met de deadlines (hopelijk al klaar nu). En ach goss je katje. Raar hè om straks een babykamer in te richten? Leuk joh. @Syll: Ik vergat gister helemaal om je succes te wensen. Nu heb je 't gesprek al gehad en ach nouja je moest het toch zeggen dus misschien maar beter dat je het al gehad hebt. Al vraag ik me ook af of ze dat niet negatief mee laten wegen in hun keuze. Ben benieuwd. Dit is wel je geluksjaar gebleken dus ik duim voor goed nieuws. @Xon: O een bon :x. Maarja, toch gelachen. En dat is onbetaalbaar . Zit je haar goed? @Nil: Ik had gister volgens mij ook niet op jou gereageerd. Wat eng zeg! Maar gelukkig viel het dus mee bij jullie. Al zal de schrik erin hebben gezeten. Hoe voel je je verder? Edit: Ik lees net je laatste bericht. Fijne avond dames, Liefs.
@Xon: dat was een duur kappertje. Hopelijk zit je nieuwe kapsel wel naar wens, anders zou het helemaal zuur zijn. Maar ik begreep dat jullie er zelf wel om konden lachen. Zou mij ook zo kunnen overkomen. @Wax: ik hoop dat je morgen met een positieve test komt. Ik ben heel benieuwd welke kant het op gaat. @Nil: fijn dat de schade meeviel. Ja, de politie is blijkbaar ijdel genoeg dat ze liever zelf in de picture staan dan dat ze aan de mensen in kwestie denken. Mochten jullie nog aan een carrière-switch denken, dan kunnen jullie gelijk bij de politie solliciteren. @Syl: heb je al wat gehoord? Ben erg benieuwd. Hier weer thuis van mijn werk. We moeten nog tot eind van de week op dit pand werken en daarna moeten we naar een ander pand. We hadden begrepen dat dat kwam omdat ze ons avondwerk naar de ochtend wilden verplaatsen en omdat ze andere panden zijn kwijtgeraakt en die mensen vervangend werk moeten aanbieden. Dat klonk op zich logisch, maar nu hebben we vorige week gehoord dat op ons pand de nicht van onze leidinggevende komt werken. Nu voel ik me toch wel lichtelijk genaaid. Het is normaal mijn stijl niet om er met de pet naar te gooien, maar de motivatie is wel weg zo.
Hoi dames, Nou ze hebben niet gebeld hoor ppfffff, ik denk dat die vent waar ik dat gesprek mee had nog niet helemaal nee wou zeggen maar dat het feit dat ik zwanger ben dus wel meeweegt en dat ze er nog niet uit zijn, dus zullen ze morgen wel bellen denk ik zo. Er kwamen nl nog meer sollicitanten en die zou ie ook dan wel willen afwachten. Nou ja lekker voor nix in de stress. Xon, whhahaha nou das wel weer wat ja!! Gevalletje hormonen-dementie?? Hahaha wel jammer dat dan weer zo duur moet zijn idd. maar gelukkig kun je er nu wel om lachen. Mees, dat is ook een naaiballenstreek zeg!! Nou ik zou er ook met de pet naar gooien als ze mij zo behandelden hoor, bah bah. Totaal geen respect..... Wax, nou meid ik hoop voor jou morgen een vette test hoor dat zou toch wel erg mooi zijn zeg, duim voor je hoor.. Maureen, ja laten we het hopen, misschien wel teveel goeds in 1 jaar. Hoe is het bij jou?? En met poes??
Hé meiden Sil wat balen dat ze nog niet gebeld hebben. Hadden ze expliciet genoemd dat ze vanmiddag zouden bellen? In dat geval is het wel héél slordig van ze. Hopelijk bellen ze morgen dan niet pas tegen vijf uur 's middags maar flink wat eerder anders zit je weer de hele dag naar de telefoon te koekeloeren. Vanmorgen dus weer naar de vk geweest en het hartje gehoord. Hartstikke fijn toch! @Wax, nog één nachtje slapen en hopen dat je dan wel een oog dicht kunt doen. Ben razend benieuws. @Mees dus een pech ochtend en dan ook nog eens zulk raar nieuws horen op je werk. Dat zou mij ook een rare bijsmaak geven. Niet leuk en zeker niet netjes dat soort dingen. @Jeetje groot gelijk dat je de kat nu alvast laat wennen. Er veranderd straks nog genoeg voor het beestje. Alles in kleine porties aanbieden is vast prettiger voor hem. Hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst even naar de kapper geweest (en ik had gelukkig wel betaald) en daarna naar mijn ouders die vandaag mijn neefje hadden om op te passen. Heerlijk om dat kind zonder zijn ouders de hele dag om je heen te hebben. Vanavond nog even bij mijn ouders gegeten nadat 't jochie was opgehaald en nu net thuis en meteen even kijken of Wax zich heeft kunnen bedapperen en hoe de sol. van Sil was.
Ben toch wel bang dat die test morgen niet meer nodig is: heb buikpijn en donkerbruinverlies dat steeds meer wordt...dus ik reken er niet meer op.
@Wax: hè, meid. Dat meen je niet. Goh, had er toch wel een goed gevoel bij, want streepjes komen er niet zo maar. En we konden wel weer wat roze nieuws gebruiken. @Boud: lekker naar de kapper geweest. Ik mag volgende week pas. Ik spreek het iedere keer gelijk af als ik weg ga, maar soms lijkt het haar sneller te groeien als anders. Is dit nu je laatste week vakantie? En heerlijk dat je even (ongestoord) met je neefje hebt kunnen knuffelen. @Syl: wat balen dat ze nog niet gebeld hebben. Betekent ook dat je in ieder geval nog niet gelijk afgewezen bent, want als ze er al uit waren, hadden ze je echt al wel gebeld. Dus er is nog hoop! Maar kan me wel voorstellen hoe vervelend het is, als je op een telefoontje zit te wachten en het komt niet. Kreeg vanavond een sms van een vriendin die mijn verjaardag vergeten was. Zij is net zo oud als ik en zij zijn ook bezig voor een tweede. Net als mij heeft ze vorig jaar ook een mk gehad. Ze sms-te nu dat ze over een paar dagen ongesteld moet worden en als dat weer zo is, zij de streep eronder zet. Vind dat toch wel confronterend. Ik ben er ook wel in mijn achterhoofd mee bezig van stel dat het toch niet mocht lukken. Maar aan stoppen denk ik nu (nog) niet. Wel respect voor haar (en alle andere vrouwen) die wel die streep kunnen trekken.
@Wax: hoe is het nu, meid? Is het bruin toch rood geworden (of misschien twee roze streepjes)? @Syl: veel succes vandaag met weer wachten op een telefoontje. Hoop dat je snel goed nieuws hebt.
Nou, testen is helaas niet meer nodig! Gisteravond voor ik ging slapen had ik rood bij het afvegen. Het heeft intussen nog niet goed doorgezet, maar ik kan aan alles merken dat dat vandaag gaat gebeuren. Heb nog steeds wel echt flink zere boobies. En ook nog geen echte ongi-krampen. Maar bloed is gewoon niet ok. Tsja, ik snap die tweede vage streep op die eerste test dus niet helemaal. Denk dat er iets gaande was maar dat het daarna ergens mis is gegaan. Moet ik dit nou hoopvol vinden voor een volgende keer of niet, ik weet het effe allemaal niet. Hoe is het dan nu bij jouw mees, heeft het intussen al doorgezet? En ik vind het ook heel knap van je vriendin. Ik hoop dat ik dat ook kan als de tijd daar is.
@Wax: hè, meid, wat balen. Hier wil het nog steeds niet doorzetten. Zit nu op 11 dpo. Morgen zou mijn oorspronkelijke NOD zijn, er vanuit gaande dat mijn ei ook op tijd zou zijn. Maar die was nu 2 dgn later, dus mijn NOD kan ook maar zo op zaterdag zijn. Dus dat betekent voor mij, of morgen duidelijkheid, of in het ergste geval 2 dagen later. Zou wel prettig zijn, want nu blijf ik ook toch maar hoop houden.
Ja dat begrijp ik wel dat je nog hoop houdt, het wil hier ook nog niet helemaal definitief doordringen. Voor jou is het nog wel erg vroeg he, misschien toch een innestelingsbloeding? Dat bloedverlies is toch al een paar dagen geleden bij jou? Maar je test was negatief, die kan ook nog te vroeg zijn geweest. maar ja, wil je geen valse hoop aanpraten hoor! Ik denk hardop, dus ik snap wel dat je zelf ook nog hoopt, dat bedoel ik maar. dit is echt zo vervelend, je kunt beter hebben dat je van tevoren even flinke menstruatiekrampen hebt en dan in 1 klap ongi wordt, dat is tenminste duidelijk. Dit geneuzel...ik vind het gekmakend. Vanochtend zag mijn dochter mij in mijn blote boobies (zij noemt ze babies omdat babies eruit drinken) vraagt ze aan mij: Mama wat is er met je babies gebeurd? Ze zijn helemaal rood! Zijn ze verbrand? Tsja blijkbaar zijn mijn tepels ook wat veranderd, had er zelf nog niet zo op gelet, ze zijn wel erg branderig nog steeds. Raar he.
@Wax: ja, het is gekmakend. Ik had mijn eerste rood bij het afvegen op dag 9. Dan ga je denken dat het inderdaad een innesteling kan zijn. Maar ja, aan de andere kant heb je wel een beetje rood bij het afvegen en dat voelt ook niet goed natuurlijk. Nu af en toe nog een druppeltje op het maandverbandje, maar het wil dus niet komen. Heb wel enorme bekkenpijn (wat ik meestal heb als ik ongesteld moet worden). Ik verwacht wel dat het een dezer dagen zeker gaat komen. Maar tot die tijd blijf je af en toe wel een beetje weg fantaseren van zou het toch.... Mijn man en ik hadden dit weekend ook zo'n moment. Toen ik zwanger was, had ik hele warme handen. Nu heb ik dat weer. Dit weekend legde ik mijn hand ongemerkt even op de arm van mijn man, die gelijk terugtrok en zei. Jemig, je bent volgens mij hartstikke zwanger. Toen zat hij zelf ook al te rekenen wanneer het dan geboren zou gaan worden (en natuurlijk gaat je eigen fantasie dan ook lekker mee op hol). Ondanks dat ik (diep in mijn hart) wel beter weet dat ik toch ongesteld ga worden.
waxientje ik houdt nog hoop we hebben hier wel meer bloedverlies gezien en toch zwanger,, dus wie zal het zeggen, niet meer getest??
@ Ricmar: nee, heb het idee dat testen niet meer zoveel zin heeft! Het is best veel en donkerbruin hoor wat ik nu verlies. Maar nog geen bloed weer, ben net aan het googelen geweest, het ZOU idd in theorie nog kunnen. Maar een menstruatie is waarschijnlijker hoor, ik kijk het gewoon maar aan.