Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wax, nee toch meid?? Toch had ik er een goed gevoel over en ja Mees zegt het ook al die streep zit er niet zomaar. Misschien idd dat er toch iets aan het gebeuren is of was. Nou ik hoop voor jou dat het gauw doorzet of gewoon maar wegblijft verder dan is het iig duidelijk. Een dikke knuff voor jou.

Mees, als ik jou zo hoor denk ik ook dat je ongie gaat worden, jij hebt altijd last van je bekken dan en als je zwanger bent juist niet. Je weet het nooit natuurlijk, maarja. Ik hield mezelf liever voor dat ik ongie ging worden dan wat anders want anders werd ik er helemaal gek van. Dat er bij jou ook maar snel duidelijkheid mag komen want dit is ook niet fijn, jij ook een dikke knufff. Kan me voorstellen dat dat confronterend is idd van je vriendin hoor, maar zoals je al aangeeft daar ben jij nog niet aan toe en je man ook niet als ik het zo hoor. Dus er zit maar 1 ding op meid en dat is gauw zwanger gaan worden!! Ik ga heeeelll hard duimen voor je dat ze de volgende keer mooi blijven plakken!!

Boudi, fijn dat je even lekker van je neefje hebt kunnen genieten hoor zonder het gezeur van zus en zwager. En euuhh heel slim om gewoon geld in de parkeerautomaat te doen hahaha, het blijft grappig. Morgen de uitgangsecho zie ik?? Spannend want dan kun je gaan beginnen met stimuleren!! Ik hoop dat je flink last gaat krijgen van je eierstokken, niet omdat het me fijn lijkt dat je pijn hebt hoor, maar dan doet het spul goed zijn werk en heb je een lekkere overbevolking daarbinnen, daar gaan we voor!

Hier nog steeds niet helemaal lekker ga echt kapot van die koppijn en die verkoudheid wat ik ook doe, stomen, neusspray, hoestdrank( allemaal met goedkeuren van de apotheek hoor, spul voor kinderen hahaha) het gaat gewoon niet weg, heb het benauwd als ik ga liggen. Bel ik de dokter is de praktijk vandaag weer eens gesloten, tis ook altijd wat. Nou ja morgen maar weer bellen dan. En ik hoop dat ze me snel gaan bellen vandaag, had zelf net al gebeld maar er was nog niets bekend helaas.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sill: ja die rottest maakt het nogal verwarrend, ik wou dat ik die niet gedaan had! Ik die eigenlijk ook tegen vroeg testen ben, ben er toch weer ingestonken en nou zit ik er mee.

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wax jammer, maar groot gelijk dat je probeerd realistisch te zijn. Nu toch veel hoop houden en dan later vandaag of morgen weer die keiharde realiteit onder ogen moeten zien is ook niet fijn. Maar wij aan de zijlijn blijven nog wel even voor je door duimen, want je weer per slot van rekening maar nooit;)

Zelfde geldt natuurlijk ook voor jou Mees. Het klinkt allemaal heel hoopvol en wat zou dat toch mooi zijn als je niet voor een tweede keer die hele hormonen ellende je lijf in hoeft te spuiten. Dus ook voor jou draaien mijn duimen overuren.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Lief Boud! Ik ga nu proberen afleiding te zoeken en wat te gaan schilderen. Mocht ik opeens toch flink ongi worden dan meld ik dat zsm hoor...

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil lastig dat je je zo beroerd voelt en dan ook de dokter niet te pakken kunnen krijgen. Irritant hoor. Hopelijk heb je het ergste gehad en gaat het vanaf vandaag steeds weer wat beter.

Ik heb inderdaad morgen de uitgangsecho dus ik verwacht vrijdag de eerste Puregon te mogen zetten. (zh wil het liefst dat ik 's morgens spuit en tot nu toe bevalt me dat eigenlijk wel net zo goed als 's avonds). Ik maak me ook totaal niet druk over onder stimulatie. Bij de iui had ik altijd al meerdere eitjes maar door dat de hormonen goed afgestemd waren rijpten er maar een of twee. Op de echo's waren echter wel altijd nog meer kleintjes te zien die dan niet mee deden zeg maar. Ik ga er vanuit dat dat nu met andere (en meer) hormonen wel gaat gebeuren. Waar ik me dus zorgen over maak is dat ik veel te veel follikels zou kunnen gaan krijgen. Jij had er meen ik ook errug veel maar bij mij blazen ze de hele handel af als het te druk wordt daar binnen. Gemiddeld 10 zou mooi zijn maar heel veel meer en het is einde oefening om precies de tegenover gestelde reden als bij Xon. Wat dat betreft zit er best veel verschil tussen ze zh van NL. Ik hoop dus op een volle bak daar binnenin maar ben bang voor te veel drukte want dan wordt het ook niets. De eventuele pijn die daarbij hoor is natuurlijk niet fijn maar ook maar tijdelijk dus dat zullen we dan maar op de koop toe nemen.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wax, ja dat snap ik wel hoor, ik hou ook niet van testen voor NOD maar soms dan heb je gewoon zo'n enorme testdrang terwijl je weet dat het nog alle kanten op kan. Maar wat Boudi ook zegt we slepen je er wel doorheen hoor!!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudi, ja er zit idd veel verschil binnen de klinieken en ziekenhuizen, daar begrijp ik soms helemaal nix van. Ik had wel 22 follikels ppff als ik daar nog aan terug denk ik dacht dat ik ging ontploffen, uiteindelijk zijn er 17 geoogst die andere waren te klein en die laten ze dan zitten, gaan vanzelf weg ofzo. Nou meid dan gaan we bij jou voor een middelmatige overbevolking hahaha dat klinkt raar!! Maar 10 zou idd heel mooi zijn, dan heb je iig wel kans om er ook wat over te houden om in te vriezen. Dat zou wel heel mooi zijn.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet bij hoeveel ze aan de noodrem trekken bij mij zh maar er is gezegd dat ze bij teveel inderdaad de hele toestand afblazen en ze hamerden bij de voorlichtingsbijeenkomst steeds op de gemiddeld 7-10. Ietsje er boven zou nog wel kunnen denk ik maar bij meer dan 15 lijkt het me dan toch "gevarenzone" in de ogen van het zh. Maar 22 is ook weel heel veel hoor haha. Ik denk dat ik me straks net een wandelende broedmachine zal voelen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: balen dat je nog steeds zo beroerd voelt. En jij ook al zo'n ha die altijd niet bereikbaar is als je hem nodig hebt. Hoop dat de thuis-hulpmiddeltjes maar snel mogen helpen. Verstandig dat je het even allemaal hebt nagevraagd, want , hoestdranken lijken onschuldig, maar mogen zeker niet allemaal gebruikt worden bij een zwangerschap.
    @Boud: ik dacht dat jij volgende week voor je eerste echo moest, maar je moet morgen al. Spannend, hoor. Ja, dan gaat het echte werk met eitjes kweken beginnen. Zo'n overbevolking als bij Syl lijkt me niet prettig, maar het zou wel fijn zijn als je een goed voorraadje hebt. Ik had er dan maar 5, maar zelfs met zo weinig was dat drukkende gevoel in je buik ook niet echt prettig, dus laat staan als dat 3 of 4 keer zoveel is. Dan ben je volgens mij net een plofkip. Nou, meid, ik duim voor een mooie gemiddelde overbevolking.
    @Wax: hoop dat het schilderen je wat afleiding gaat geven. En bij twijfel gewoon nog even testen. Dat werkt bij mij erg ontnuchterend als ik er toch mee in mijn achterhoofd blijf rondspoken.

Hier de hele ochtend nog niet veel gedaan, behalve veel achter de schermen regelen. We hebben een cursus op locatie en we moeten daar steeds veel spullen heen brengen. Ik baal er van, want we hebben een mannelijke collega die die cursus begeleidt, maar het sjouwwerk laat hij door mij en mijn collega doen. Hij mailt of belt steeds maar, van kunnen jullie dit even brengen, kan ik dat nog even krijgen enz.
    Vandaag zou ik weer een hele zware kar met allemaal drank e.d. erheen moeten brengen. Ik zag er al tegenop, omdat ik zo'n last van mijn bekken heb en er weinig voor voel mezelf helemaal naar de kl*te te helpen met sjouwen.
    Ik had dan eerst alles in mijn eigen auto moeten tillen, dan naar de locatie rijden, dan daar weer alles uitladen enz.
    Maar heb het nu even anders geregeld. Heb de busmaatschappij even gemailed of ze voordat ze de groep gaan ophalen, even langs mijn kantoor kunnen rijden om gelijk de spullen in de bus te laden. Dan heb ik in ieder geval (hopelijk) de chauffeur die me even meehelpt. Wie niet sterk is, moet slim zijn.;)

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ sneeuwmees: ik zit nu ook wel wat te twijfelen of ik toch niet een test zal doen. Als die dan wit is, is het klaar een duidelijk. Maar stel dat ie dat niet is, hoe voel ik me dan. Nog onzekerder denk ik ... Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat hij dan wel wit is. Wat kan ons lijf toch nare spelletjes met ons spelen!

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb net een test gedaan en hij is inderdaad OMOWIT. Dus het is echt over en uit voor deze maand. Het was die kruidvattest van 2 voor 5 euro. Die vertrouw ik wel na alle goede verhalen. Tjsa, het was weer een leuke droom, heel even die vage roze streep van een paar dagen terug. Nu weer met beide benen op de grond.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh meiden, wat is het leven soms toch KEIHARD! Ik zit net met mijn lieve buuf op de chat, we houden elkaar altijd op de hoogte, proberen alletwee zwanger te worden en raad eens: zij tesste afgelopen weekend ook positief en het gaat daar nog steeds goed. Ik ben ontzettend blij voor haar, maar o wat is dit weer even dubbel!!!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: balen van die omowitte test, maar inderdaad de enige manier om weer even met beide benen op de grond te komen.
    En ja, dat soort dingen zijn inderdaad heel dubbel. De blijdschap voor iemand, maar aan de andere kant ook de pijn omdat je het ook zo graag wilt. Maar onze tijd komt nog wel, hoor!

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik geloof er niet meer in.

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Misschien moet ik er nu toch eindelijk mee stoppen, dit is zo wreed.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: snap je gevoel. Laat het even bezinken, alvorens je zo'n beslissing neemt. Je hebt nu de laatste dagen zo tussen hoop en vrees gezeten en helemaal op een verkeerd been gezet door die stomme licht positieve test, dat je nu even niet helder kan denken (lijkt mij). Focus je eerst even lekker op je vakantie. Waar je nu even niet over in hoeft te zitten of je zwanger bent of niet. Dus geniet even van de rust van je vakantie, de zon en wie weet een lekker wijntje 's avonds. En als je er rond je eisprong weer klaar voor bent, dan ga je er weer voor en anders sla je een maandje (of een paar maandjes) over. Een dikke knuffel, meid!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hi dames, ik was vanmorgen al vroeg op pad om mijn nieuwe paspoort op te halen. Was wel even lekker om in dit koelere weer erop uit te zijn. Eerst met de trein, toen een stukje met de boot. En het was allemaal zo gepiept dus heel fijn!
    Ik merk echt dat ik me zoveel beter voel nu het wat is afgekoeld. Nog wel af en toe misselijk als ik te weinig eet en ook nog wel moe, maar toch anders. Heerlijk om niet meer de hele dag door je kapot te lopen zweten!

@Wax: oh meid wat jammer nou!! Je wordt zo heen en weer geslingerd hè en dan komt het toch hard aan zo'n witte test. En dan ook nog dat nieuws er bovenop van je buuf. Tuurlijk ben je blij voor haar maar het voelt dubbel, dat is heel logisch! Nou, knuffel!

@Mees: bij jou dus ook nog niet echt doorgezet? Het zou goed kunnen dat je ongi wat later komt door de latere eisprong. Bij mij was dat wel altijd zo. Zo herkenbaar dat je toch aan het fantaseren slaat als je weer een beetje hoop krijgt. Ik duim toch nog eventjes door hoor!

@Sil: heb je inmiddels al iets gehoord over de baan? Wat rot dat je je zo beroerd voelt en dat niets helpt! En dan ook de dokter nog niet kunnen bereiken, bah! Hopelijk morgen wel en kun je iets krijgen wat wel helpt. Wat zei de vk eigenlijk over de hoofdpijn, had je het er nog over gehad?

@Boud: nou, ik duim ook voor middelmatige overbevolking bij jou dan maar!

Verder even vergeten wie en wat... Sorry! O, ja Xon met de parkeerboete, ik moest er toch ook wel om lachen!

Ik ga nog even werken voor ik alweer moet gaan boodschappen doen en koken straks, dus tot later maar weer!

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1598 Maureen, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2012
    Heey dames,

@Wax: Ach goss meis. Wat is het wreed om zo teleurgesteld te worden. Hoezo dan die vage streep. Echt gemeen. Ik snap je gevoel. Maar kijk over een paar dagen (zo na de 3e dag van je nieuwe cyclus) hoe je er tegenaan kijkt. En oja eerst nog vakantie zelfs. Zoals Mees zegt, je kan ook altijd beslissen dat je er 'deze ronde' niet voor gaat. Dan kan je voelen hoe dat voelt. Misschien voel je dan wel ineens heel erg dat je het z.s.m. weer wilt proberen.
    En ja moeilijk hè dat dubbele gevoel als je hoort dat er 'n naaste zwanger is. Blij zijn en toch vanbinnen 'n soort angst/drang voelen van 'ik wil nu ook'. En in jouw geval hoor je dit net na je eigen bevestiging van dat het niet gelukt is deze maand. Dan is het extra moeilijk. Dikke knuffel meis.

@Syll: Nog steeds niet beter? :$ Dat duurt lang zeg. En irri dat je de dokter dan niet kan bereiken. Nogmaals beterschap meis.
    En nog steeds niets gehoord? Hoe hebben ze dat dan gezegd dat ze terug zouden bellen? Vind 't niet kunnen dat je dan een dag later belt (en niet eens 's ochtends). Maar misschien is het een goed teken hoor. Ik duim voor je.

O en Gato is zo'n schatje! Ben nog steeds verliefd en dat gaat ook niet meer over. Laat ik niet beginnen te vertellen over Gato want ik ga maar door. Het is een lekker knuffelbeessie en zo stoer en mooi. Hij houdt ervan als ik voor 'm zing (dan gaat hij vaak slapen) en dat zijn zelfgemaakte liedjes of 'loving you van minnie ripperton'(omdat er vorige maand ofzo een reclame was waarbij je dat hoorde hoor. Niet omdat ik zo erg ben dat ik loving you ga zingen omdat ik verliefd ben op Gato hahahaha. Hij vindt 't ook leuk als je met hem danst als ie opgetild is :D Zo lief. Ook begrijpt ie sommige woorden echt. Als ik bv 'staartje' zeg dan kijkt ie naar z'n staart en beweegt die of probeert 't te pakken. En we hebben ook bepaalde spelletjes die hij helemaal te gek vindt. Waarbij hij bijna apporteert (hij doet 't nog niet echt aan mij geven maar wel halen en soms wacht hij tot ik kom dus 't is nog niet echt maar 't is ook pas sinds 1 week ofzo). We hebben 'n soort kiekeboe spelletje en daar doet hij al vanaf het begin dat hij hier is zo schattig aan mee elke keer. Lijkt op 'n spelletje dat we als kind hadden, dat je steeds dichterbij kwam als iemand omgedraaid is maar als diegene dan weer keek stond iedereen stil. Dat doet Gato dus ook tot ie dichtbij je is en dan krijg je 'n zacht pootje in je gezicht. Maar goed zoals ik zeg stop ik maar hihi. Er zijn zoveel schattige dingen. Ook als hij ondeugend is, is 't eigenlijk schattig. Alleen 's ochtends vroeg al roepen omdat hij vindt dat ik dan moet komen spelen (en dan heb ik 't over 5u-5.30u) is wel minder maar toch ook weer schattig ergens.

@Boud: Spannend meis, vrijdag dan beginnen met de stimulatie. En goh bij jou gaan ze dus niet door als er teveel eitjes zijn? Nou dan duim ik ook voor 'n middelmatige overbevolking zoals Syll zei hihi.

@Mees: Wat jammer dat 't zo gaat met dat andere baantje van je. En groot gelijk heb je dat je niet alleen gaat lopen sjouwen. Mijn nicht zei dan altijd (en dat was jaren geleden dus we waren een stuk jonger en zouden het nu met recht kunnen zeggen): Eh pardon, maar dit lichaam moet nog een kind dragen en baren. :cool::D.

En bij jou is 't dus ook nog wachten. Ja heel irritant dat je dan natuurlijk toch ook hoop blijft houden. Is het niet erg vroeg geweest voor bloedverlies of was 't bruinverlies? Nouja ik wacht met je mee.

@Jeetje: Wat fijn dat je meteen merkt dat je je beter voelt nu het afgekoeld is. Dan lag 'n groot gedeelte toch aan die erge hitte.

Fijne dag dames,

Liefs.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: die uitdrukking van je nicht houden we erin. Het gekke is dat ik bijna wel zeker weet dat ik niet zwanger ben deze maand, maar ik altijd (tot ik echt volledig ongesteld ben), ook voorzichtig ben met sjouwen.
    En zo te horen heb je een zware verliefdheid te pakken. Ja, het is heerlijk zo'n lekker warm en harig wezentje te hebben om mee te spelen, te vertroetelen en om van te houden. Je krijgt er inderdaad zoveel van terug.
    @Jeetje: fijn dat het even wat koeler was toen je op pad moest en dat het nu met je paspoort geregeld is (kun je gelijk weer een keer naar NL komen...hihhi ;))..

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Wax, meid wat een domper ook al had je het zelf al verwacht het blijft klote. Ik kan me je gedachten wel voorstellen hoor, maar wat Mees ook al zei geef het even de tijd, voor nu een dikke knuffelll.

Jeetje, fijn dat het niet meer zo heet is kun je lekker een beetje bijkomen en afentoe de deur weer uit. En ook fijn dat de kwaaltjes wat minder zijn he?? Vind ik ook hoor, behalve mijn zieke kop dan natuurlijk, de VK zei dat ze denkt dat het komt omdat ik al zo lang verkouden ben en dus beter even naar de HA kon gaan en even laten kijken of ik misschien een kuurtje moet hebben ofzo omdat ook niets helpt, maar die is er morgen pas weer dus bel ik morgen nog maar eens.

Maureen, wat een lief poesie heb jij toch hahaha, schattig hoor.

Mees, dat heb je goed gedaan hoor, je hoeft ja toch ook niet te gaan sjouwen zeg laat dat maar lekker aan anderen over.

Deel Deze Pagina