Wie nog meer 35+ deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ricmar94, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: jij gaat inderdaad als een speer. Ik zat afgelopen week nog je banner te bekijken en zag ineens al weer ruim 14 wkn staan. En de geslachtsbepaling binnenkort. Nou, ik ben heel benieuwd wie het nu bij het rechte eind heeft (wij allemaal zeggen een jongetje en jij een meisje). Ben erg benieuwd. Hoe is het nu met de verkoudheid?? Beterschap, meid!!
    Enne... ik denk dat ik net als de vorige keer op dag 21 van de cyclus mag beginnen, dus over een week of 3 gaat de eerste Decap er weer in!

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Oja en Wax, schrijf het hier maar lekker van je af hoor, maak van je hart geen moordkuil, wij zijn er ook voor jou!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Boud: ik zat er ook aan te denken om het even aan te zien (dit weekend). Ik denk ook niet dat ze van mijn telefoontje op vrijdag ineens alles overhoop gaan gooien met evt. aanmelding of schema's. Ik neem aan dat ze wel vaker meemaken dat de planning uiteindelijk iets anders uitpakt. Er is niets zo veranderlijk en onvoorspelbaar als een vrouwenlichaam.;) En als er vanmiddag nog niets is, dan gooi ik er inderdaad even een testje tegenaan. Even om in ieder geval die raderen in mijn kop tot rust te brengen.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Bedankt voor jullie lieve begrijpende reacties meiden. Ik weet ook dat jullie het hier allemaal heel goed begrijpen. En ik vind het idd gewoon even moeilijk om zwangeren te zien, maar ik kan er gewoon niet om heen. Ik moet even mijn olifantenhuid uit de kast trekken en even goed bedenken dat mijn manier van benaderen gaat zijn tov dochterlief. Ik heb haar al wel in haar hoofd gepompt dat ik te oud ben om babies te krijgen en dat het niet meer gaat gebeuren en dat lijkt ze redelijk te hebben geaccepteerd. Maar zelf heb ik dat dus nog niet! En dat moet ik niet op haar overbrengen, dat maakt het alleen maar moeilijker.

Ik denk dat ik nog 1 ronde ervoor ga, dan is mijn NOD in de vakantie en dat ik daarna denk ik mezelf even ga laten checken bij de gyn. Ik heb woensdag weer een gesprek met de psych en denk dat ik dat daar ga aankaarten. Weet alleen niet hoe manlief hier tegenover staat. En ben ook bang dat ze in het zh gaan zeggen dat ik nu nog maar weer een half jaartje doormoet, want ik ben dus weer zwanger geweest? dus ik probeer nu de blik maar even op oneindig te krijgen, eerst die kloteverjaardag voorbereiden en door en dan op naar woensdag...

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk toch Sil om even een keertje extra naar je kleine hummel te kunnen kijken. Het gaat inderdaad heel snel met jou. Alweer bijna 4 maanden dat klinkt ook al zo ver.

Ik ga er ook vanuit dat ik ergens in de tweede week van september de punctie en terugplaatsing zal hebben en dan weet ik eind van deze maand of ik in op mij 38 moeder ga worden of niet. Is het niet raak dan weer verplicht een cyclus rust daarna de hele aanloop weer dus zo een paar maanden verder. Dan wordt een uitgerekende datum nooit meer voor mijn volgende verjaardag. Ik duim dus ook heel hard voor mezelf ;)

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wax ik denk niet dat ze zeggen dat je het nog een half jaar moet proberen. Als je vertelt hoe lang je bezig bent zullen ze ook naar je leeftijd kijken en dan is de kans groot dat ze je binnen een paar maanden al wel willen opnemen in de mmm. De keuze is aan jou. Ik zou in ieder geval mijn hormoon waardes eens laten checken. Kan gewoon met een bloedprik en van daaruit kun je dan wel weer verder denken wat je wilt en overleggen.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: bij jou dus ook veel onrust. Ontzettend vervelend dat je ongi niet gewoon doorzet, weet hoe dat voelt en voor jullie zit er helemaal weer een hele toestand aan vast. Ik begrijp dat je nu dus toch nog weer hoop hebt? Heb je nou al echt bloedverlies gehad dan? Of alleen bruin?

Dus jullie hebben ook wel dat soort gesprekken van wat als het niet meer gaat lukken ... wij praten er eigenlijk op het moment amper over. Komt omdat manlief ook aan het eind van een hele drukke periode zit, die is zo weinig thuis en dan wil ik de momenten dat hij er is relaxed houden. maar denk wel dat er straks in de vakantie veel los gaat komen...

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja ben ook wel benieuwd nu hoor wat het gaat worden, terwijl ik het echt niet wilde weten hahaha niets zo veranderlijk als een mens. Nee gaat nog niet beter hoor maar ik kan er toch nu even verder niets mee, wat ik wel eng vind is dat ik 's nachts wakker word omdat ik geen lucht krijg en het erg benauwd heb. Nou ja bel maandag gewoon weer als het nog niet beter gaat. Maar dat gaat dan toch ook best weer snel voor jullie? Over 3 weken weer beginnen, ik hoop het echt zo voor jullie, het is jullie echt gegund hoor. Ik snap je man ook wel hoor, die van mij had het eerder ook niet uitgesproken maar toen dit mis dreigde te gaan heeft hij het ook wel gezegd, tja ik was er toen ook echt nog niet klaar mee, maar heb wel gezegd dat als de IVF het niet geweest zou zijn ik gestopt was. Maar ik ben heel blij dat ik bij de gelukkigen hoor die in 1 keer zwanger is geworden en dat ik daar niet meer over na hoef te denken, al ging het dan niet zonder hordes.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Boud: ik wil idd gewoon eens mijn hormoonwaardes checken en ik zou ook wel een zaadonderzoek voor manlief willen maar ooooh ....ik denk dat dat onbespreekbaar is!!! Want ik weet stiekum al wel wat er gaat komen en hij ook ...het is nl. een roker...hij heeft al zo vaak geprobeerd te stoppen en het lukt hem maar niet. Ik denk er bewust niet teveel over na, ik heb nl. dochterlief gekregen op een moment dat hij zowel te veel dronk als rookte. Nu is het alleen nog maar roken. Hij heeft wel weer zijn bloed laten prikken afgelopen maandag op B12. Dat heeft hij tekort van gehad en daar heeft hij ook een tijd injecties voor gekregen, maar weet niet of dat bij mannen ook met vruchtbaarheid te maken heeft eigenlijk, als dat te laag is.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Pfff, ik moet nu echt aan de slag, dit komt niet goed, met de boodschappen enzo!

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Ppff mijn emoties vliegen heen en weer op dit moment, soms lijkt het allemaal zo oneerlijk!! Dan lees ik hoeveel moeite jullie allemaal wel niet moeten doen om je dromen uit te laten komen en dan ben ik wel weer die geluksvogel die het allemaal maar 1 keer hoeft te ondergaan, waarom jullie niet?? Ik gun het jullie allemaal zo erg en ja natuurlijk ook mezelf, maar zo zit ik niet inelkaar. We schrijven nu al zolang met elkaar dat het voor mij allemaal persoonlijk is geworden, het doet me pijn om jullie zo te zien vechten. Echt als ik jullie allemaal kon helpen zou ik dat doen op welke manier dan ook. Jullie betekenen onderhand net zoveel voor mij als mijn vriendinnen hier, als ik heel eerlijk ben deel ik met jullie zelfs nog meer dan ik met mijn vriendinnen doe, als er iets is weten jullie het nog eerder dan zij. Das fijn maar soms ook heel moeilijk.
    Mijn lieve ZPmeiden.....

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Jij hebt er net zo goed voor moeten vechten, Sill!!! En het is je van harte gegund! Het is ook hoopvol om hier toch regelmatig iemand zwanger te zien raken! Ik ben ook heel blij met jullie, ondanks dat ik ook wel eens afstand hou en het moeilijk vind om goed op iedereen te reageren. Ik ga nu echt wat doen, heb intussen zowaaaar een was in de wasmachine gestopt...

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syl: ach, lieverd, toch!! Je niet schuldig voelen dat jij zwanger bent. Gekkie!! Natuurlijk is het verdrietig als wij er allemaal zoveel moeite voor moeten doen (maar ook jij hebt die strijd gestreden). En ook jij hebt het allemaal niet in je schoot geworpen gekregen. Dus voel je niet verdrietig of schuldig omdat jij een geluksvogel bent. Het is je van harte gegund!! Jullie zijn me allemaal even dierbaar en iedere zwangerschap geeft mij ook weer de moed om er in te blijven geloven. En ik ben terecht blij voor iedereen van ons als er een positieve test, of een mooie echo voorbij komt.
    En mijn man en ik zeggen altijd, we hebben de taart al, we willen nu nog een kersje erboven op. Dus ik ben al hartstikke gelukkig met mijn zoontje (vandaar dat ik het iedereen van ons die voor de eerste gaan ook zo graag gun), maar wil oh, zo graag nog een kameraadje voor mijn kleine man.
    @Wax: de gyn zal alle factoren wat mogelijk mee zou kunnen spelen benoemen, maar het is niet zo dat ze je man zouden dwingen te stoppen met roken. Bij mij werd mijn overgewicht benoemd. Het is een feit dat dat de vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Is niet gezegd, want ik ben tot 2 keer toe, met overgewicht heel snel zwanger geraakt. Maar ik kreeg het advies om 5 kilo af te vallen. Omdat dat soms net kon schelen. Ze willen een zo ideaal mogelijke situatie creëeren. En dat zaadonderzoek vond ik ook best moeilijk. Het is voor mannen toch best een ding, merkte ik. Maar soms is het makkelijker dat de gyn voor te laten stellen ipv jezelf.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Tja dat weet ik ook allemaal wel ben gewoon een ontzettende emomuts ook. Soms wou ik gewoon dat ik meer kon doen. Nu ga ik hier ook maar eens aan de slag want ik denk niet dat de kabouters veel zin hebben vandaag, ze hebben nog niets gedaan iig.

Dikke knuffff en tot later.

15. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

Hey dames, ik ben er weer hoor, hadden wat last van strubbelingen, maar alles is nu opgelost!

Ik heb wel ff terug gelezen, maar tis wel erg veel om op te reageren, maar doe me best!

@ Wax... nega test, dat is balen... en daarna ongi, lijkt mij wel!
    Ik denk idd dat jij echt even hard aan vakantie toe bent, kan je rustig bedenken wat verder ;)
    @ Hoop.... last van darmen geloof ik, nou sterkte hoor!
    @ Sil..maand 4 alweer, jeetje, wat gaat het snel zeg!
    @ jeetje... fijn dat manlief eindelijk die opslag heeft gekregen zeg!, Scheelt jouw vast veel stress!
    @ mees.... jij begint ook weer bijna met spuiten? Gaat vast goed komen hoor!
    @ Just, hoe gaat het met de kleine?
    @Xon.... ook al weer bijna aan de hormonen, en werk begint weer... succes!
    @ Boud... idem geloof ik... pff, moet echt nog ff terug lezen merk ik:)

Hier gaat alles goed nu weer, en mijn ei komt er aan.... dus genoeg te doen ;)
    Fijn dat ik er weer bij ben!

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

Jun 2, 2011
    1,643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sil wil je je alsjeblieft niet schuldig gaan voelen! Nu doe je net alsof bij jou de zwangerschap zomaar is aan komen waaien. Wat een onzin om je te schamen voor je geluk. We gunnen het je allemaal van harte en proberen je gewoon na te apen:). Dus als je het trucje wilt delen dan graag;)

@Mamsie welkom terug! Tja als je er even niet bent heb je veel om terug te lezen maar de status quo is bij iedereen geloof ik nog onveranderd dus je bent snel genoeg weer bij:)

@Wax als je de kabouters gevonden hebt en ze zijn klaar bij jou wil je ze dan naar mij sturen voor morgen? Waarschijnlijk moet ik dan bij thuiskomst uit mijn werk nog een bende feest rommel op ruimen. Ik ken mezelf, gaat 'em vanavond vast niet meer worden en voor ik morgenochtend naar mijn werk moet ook niet meer dus dat mag na het gesjouw op school nog een keer.

Hier ga ik de computer maar uitzetten want de visite komt zo waarschijnlijk al weer binnen druppelen. Weet niet of ik vanavond nog inlog. Hangt ervan af hoe laat de laatsten vertrekken:D.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Boud: een fijne dag vanavond! Als de kabouters bij jou klaar zijn, graag ook naar mij doorsturen.:cool:
    @Mandysmam: welkom terug weer, je werd al gemist!
    @Wax: een beetje afleiding kunnen vinden, meid?

Ik zit hier nu helemaal alleen op het werk. We zaten vanmorgen met zijn drieën. Mijn baas had een afspraak vanmiddag en ik was tussen de middag met mijn man even een broodje gaan eten.
    De andere collega zou ook even de stad ingaan (ruim voordat ik ging lunchen), maar die is er blijkbaar weer helemaal tussenuit geglipt.:x
    Kan me daar zo boos om maken. Het zal mij verder een worst wezen wat ze vanmiddag gaat doen, maar het is een kleine moeite even een mailtje te sturen dat ze niet op kantoor is vanmiddag.
    Vanmorgen zou ik ook later zijn ivm de voetreflex, maar dan loop ik de avond ervoor al te stressen dat ik echt niet moet vergeten dat ik even een mailtje aan mijn collega's stuur dat ik later ben.
    Nou ze zoekt het maar uit. Ik hoop maar dat er snel een leuke baan voor deze collega voorbij komt. Zo een ben je beter kwijt dan rijk.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb intussen de boodschappen voor de verjaardag gelukkig binnen! Dat scheelt al een hoop. Van poetsen is nog niet veel terecht gekomen, maar dat ga ik dan morgen maar doen samen met dochterlief. Ben ook een beetje aan het rondshoppen voor winterkleding voor haar en heb nog wat leuks gescoord. Daar wordt je als vrouw toch altijd weer wat vrolijker van he, geld uitgeven, haha! ;)

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Syll: Ach meis toch. Ik ben ook 'n emomuts en kan 't niet eens aan 'n zwangerschap wijten :p Nee zonder gekkigheid, ik raakte dus ook meteen emo toen ik je berichtje las. Ik snap je wel hoor en vind 't ook echt lief van je. Maar inderdaad zeg, zelfs als 't je is komen aanwaaien hoef je je niet schuldig te voelen. En bij jou is er een hele weg aan vooraf gegaan. Ik zeg ook wel eens gekscherend ''n Sylletje doen' maar doel dan natuurlijk op het in de eerste IVFpoging zwanger raken. Want het begin van je zwangerschap was ook zenuwslopend met bloedverlies enzo. Nee joh het is je van harte gegund; eindelijk! Dat weet je ook wel, dat weet ik. Dat wordt opschuiven volgend maand want ik verwacht echt wel nieuwe zwangeren dan (waaronder ik zelf ;)).

@Boud: Gewoon 2 dagen feest, toe maar :p. Veel plezier ook vanavond. En jij morgen ook al werken.

@Iedereen: Fijne avond dames. Ben vast nog wel online vanavond. Misschien zie ik jullie.

Liefs.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Zooo wat had is gister een off-day!! Denk wel dat ik me nu beter voel, al heb ik niet best geslapen. Hoe is het intussen met Mees? Ben toch wel erg benieuwd!

Ik had gistermiddag nog een idioot voorval. Ik had me met mijn depri hoofd toch nog even naar de stad gesleurd, wilde winterkleren kijken voor dochterlief, maar moest ook nog een kadootje kopen voor een neefje dat jarig is geweest en een kraamkadootje. Dus ik stond bij het speelgoed te kijken, helemaal in mezelf gekeerd en nog niet al te happy. Ik zag er ook echt niet uit, niet veel aan mijn haar gedaan en dat zit al niet en geen make-up. Hoor ik opeens "mevrouw wilt u even deze kant op kijken?"Staat daar een volwassen man met een zoontje in de buggy met een speelgoedcamera zogenaamd een foto van mij te maken. Ik kijk op : KLIK doet ie en een lol dat ie had! Maar ik was niet in een al te beste mood en ik kleurde rood tot achter mijn oren, gewoon een rare reactie van de schrik (als ik me niet best voel bloos ik 100x eerder dan normaal) en ja toen was ie niet meer bij me weg te slaan! Probeerde een gesprek aan te knopen en ik werd steeds roder en ongemakkelijker. Kon hem wel schieten! Maar hij dacht blijkbaar dat ik hem leuk vond door dat kleuren, nou dus niet! Jeemig de peemig, ik ga dan hele erg klungelig doen en ik had mijn boodschapje nog niet klaar, moest nog wat kiezen. Heb op een bepaald moment snel wat uit het rek getrokken en ben naar de beneden verdieping gerent bijna!!! Echt erg voelde ik me, op een dag dat ik me goed voel kan ik er wel met een lachje en een grapje vanaf komen, maar dit overdonderde me zo. Achteraf hilarisch, maar o wat voelde ik me ongemakkelijk.

NOu ja, wilde toch ook es even weer een leuk verhaal met jullie delen! de zon schijnt hier vandaag en ik ga alsnog flink opruimen en aan de poets, hopen dat dochterlief een beetje in een bui is dat me dat ook gaat lukken ...;) Groetjes en een fijn weekend allemaal.

Share This Page