Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, nee ik maakte me eigenlijk niet druk maar nu wel. Ik heb ook niet overdreven veel gedaan ofzo dus ik weet het eigenlijk niet. Ik probeer rustig te blijven maar dat valt niet mee ook omdat ik weer bruine afscheiding heb bah....Kan toch niet meer doen dan wachten, helaas.
    Lekker ook weer bij jou op je werk zeg, dus nu kunnen jij en je mams lekker de zooi van een ander opruimen zeg en dan ook nog vreselijke koppijn, nou jij ook s6 vandaag. Hoop voor je dat het nog kan omboeken zodat je weer wat meer rust in je hoofd hebt.

2. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mees, balen zeg. Ze zijn ook wel weer lekker bezig op je werk, succes vandaag. Ga vanmiddag naar vk/gyn en dan ga ik echt wel om een echo vragen.
    Syll, oh wat kan ik mij je ongerustheid voorstellen maar aan de andere kant ze zeggen dat het wel vaker voorkomt dat vrouwen bijna hun hele zwangerschap af en toe bruinverlies hebben. Probeer je niet al te druk te maken (hoor wie het zegt .... ;)) Laat vanmiddag wel even wat van je horen, okay!
    Wax, ik zou zelf ook niet al te veel vertellen, succes vanmiddag.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: misschien dat je harde buiken daarmee te maken heeft, dat je lijf toch nog even wat kracht gebruikt om nog wat oud bloed eruit te werken. Maar laat het maar even goed nakijken. Ik dacht ook dat jij zo'n bandje om de baarmoederhals zou krijgen, toch? Misschien moeten ze daar nu al mee beginnen. Komt goed, meid!
    @Nil: jij ook veel succes vanmiddag. Laat je even weten hoe het afgelopen is? Heb jij niet binnenkort de 20 wkn echo al?
    @Wax: jij veel succes met je dochtertje. Ik denk dat je precies voldoende gezegd hebt. Dus laat het maar even gebeuren, zou ik zeggen. Sterkte ermee!
    @Jeetje: hoe is het met jou, meid? Je bent zo stil.

Ja, het is even niet leuk op het werk. Zeker als je voor je gevoel ook geen waardering krijgt. En mijn baas is te druk met zichzelf, dat ze ook niet doorheeft hoeveel werk wij achter de schermen verrichten. Dat maakt het ook nog ondankbaarder.
    En dan nog dat andere werk erbij. Dat schoonmaken gaf mij altijd afleiding en was lekker na mijn werk even mijn hoofd leeg te maken. Maar dat was gisteren dus ook niet het geval.
    Nou, vandaag maar even zo min mogelijk aan werken denken.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: het gaat op zich wel goed hier, maar heb de laatste dagen veel te veel werk op mijn hals gehaald en gisteren was echt een beetje de druppel. Ik kreeg een vertaling om na te kijken en er ontbrak van alles en hij stond bol van de typefouten! Ik zou me echt schamen om zoiets in te leveren! Nou ja en ik kan dat dus gaan opknappen dan. Heb tot gisteravond half 12 zitten werken en daarna had ik barstende hoofdpijn. Vannacht maar een paracetemol genomen maar vanmorgen had ik nog hoofdpijn. En nu weer nog een deadline voor morgen, maar ik ga het vandaag even wat rustiger aan doen! En ik heb besloten voorlopig even geen nieuw werk van dat ene bedrijf aan te nemen (waar het loon ook nog eens zo bedroevend laag is)
    Ook al heeft mijn man nu meer salaris, het is toch te weinig om daar alleen van rond te komen en ik moet wel genoeg blijven werken willen we af en toe wat extra kunnen doen of kunnen sparen of zo. Op zich wil ik ook wel werken maar ik moet eens leren een beetje een balans te vinden!!

Wat balen van je werk! Maar misschien wel een goed compromis om dan een lang weekend te gaan.

@Nil en Sil: veel succes vandaag bij de vk/gyn! Snap dat jullie je ongerust maken. Ik hoop dat alles goed is!

@Ricmar: sterkte met alles! Hadden jullie nou opnames met John Williams? Van welk programma is dat?

@Wax: ik hoop dat het meevalt met het wratje verwijderen! Ik zou inderdaad ook vantevoren niet al te veel zeggen erover.

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nil, komt goed hoor jij ook veel s6 en laat het ook even horen.

Mees, ja dat zouden ze gaan doen idd. maar mijn eigen gyn is nogal nonchalant en zegt achh ppfff, dat soort kreten. Maar nu moet ik toch komen en ik zal m wel aanpraten dat ie het vast niet op zijn geweten wil hebben als het daardoor mis zou gaan als de kleine wat zwaarder wordt. Het is ja ook al een ouwe vent, misschien tijd dat ie wat anders gaat doen ofzo hij is niet echt begaan met zijn patienten hoor.

Jeetje, dat valt weer niet mee met het werken, misschien idd tijd om wat minder hooi op je vork te nemen meid. Ik snap wel hoor dat je je inkomsten nodig hebt maar je kunt jezelf toch ook niet over de kop gaan werken? Hopelijk komen er wat rustigere tijden voor je.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh dat vond ik ook zo'n ellende, heb ook rond de 20 weken een hele lange harde buik gehad; leek uren te duren. Als het door had gezet hadden ze inderdaad niets kunnen doen. Net of je niet mee telt. Zo klote. Ik hoop dat het weer snel rustig wordt; ze horen geen pijn te doen....maar je kan heel goed een blaasontsteking hebben. Misschien vast urine wegbrengen; kan je ook krampen en bruinverlies van hebben. Succes meid; ik duim voor je.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl en Nil: succes bij de vk/gyn vanmiddag. Ik hoop dat jullie ons snel goed nieuws komen melden.
    @Jeetje: nou, meid, dat klinkt inderdaad niet prettig. Ik zou inderdaad dus een beetje terughoudend zijn als die weer met werk aan komen zetten. Ik snap dat jullie het niet helemaal op een salaris kunnen, maar hopelijk kun je met dat beetje meer loon van je man, wel wat selectiever zijn, zodat je deze stress niet meer zult hebben.

Hier vanochtend weer even bij mijn schoonmaakwerk geweest. In ieder geval aangegeven dat we niet blij zijn met de manier van doen. Er zijn twee panden, eentje voor 10 uur per week en de andere voor 12,5 uur per week. Die van 12,5 (die wij schoon moeten maken) is 2x zo groot als die van 10 uur werk. Dus die uurverdeling staat in geen enkele verhouding. Dus dat heb ik ook aangegeven. Ook aangegeven dat afspraken niet nagekomen waren. Dat stel wat voor ons gelopen heeft, heeft er een potje van gemaakt en het zag er verschrikkelijk uit. Het bedrijf had een paar maanden geleden gezegd dat ze in de zomermaanden grote schoonmaak zouden gaan houden, zodat wij met een schone lei konden beginnen. Niet dus.
    Heb mijn moeder gezegd dat we het deze week aankijken (en gaan proberen) en dan evt. weer aan de bel trekken en dan zorgen ze maar voor een oplossing.
    Baal nog steeds van de vakantie volgende week, maar denk maar dat ik het even zo laat. Mijn kop knapt aan alle kanten uit elkaar, maar misschien dus ook wel lekker om er even tussenuit te gaan. Er komt immers weer een spannende tijd aan volgende maand, dus misschien goed om zo af en toe even het verstand op nul te zetten.
    Ga zo even een paracetamol nemen. De koppijn is nog steeds niet gezakt. Moet over 3 kwartier naar de acupunctuur. Hoop dat zij mijn hoofd ook wat rustiger krijgt.
    Morgen voor gesprek naar de gyn. Ondanks dat ik het fijn vindt haar even alleen te spreken, ben ik toch ook wel erg nerveus ervoor.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jes, ja had ik al aan gedacht had mijn urine al laten checken maar die is schoon. Gyn zegt als ik geen bloed verlies moet ik gewoon rustig aan doen en me niet druk maken. Dus dat doe ik dan maar, het helpt trouwens wel als ik even een half uurtje plat ga liggen, hij dacht aan het groeien van de baarmoeder.

Mees, hopelijk gauw een oplossing voor jou meid, is iig geen steil van die werkgever hoor.

Nou alles goed hier gelukkig de gyn heeft nog even met de echo gekeken maar hij doet het prima en is lekker gegroeid, had al een lekkere dikke buik. Dus weer een beetje gerustgesteld, pijn blijft vervelend maar als ik even plat ga dan gaat het wel weg dus moet ik me niet druk maken. Ook baarmoederhals is gesloten en inorde. Ben weer helemaal in luvvvv nu ik m weer even gezien heb, zo ook hoor maar het blijft toch bijzonder. Ik denk ook gezien te hebben wat het gaat worden want hij zat toevallig met de echo tussen de beentjes hahaha, maar ik weet het niet zeker dus hou het nog maar even voor me!!

9. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Hier een erg happy Nil, alles goed met de kleine, groeit volgens schema en gyn heeft toch iets uitgebreider met de echo gekeken dan verwacht en dat was echt fantastisch!
    Ze heeft ook aangegeven dat ze toch wel vaker een echo gaat inplannen dit ivm schildklier en vitD tekort. Mij hoor je niet klagen ;)

Syll, wat fijn meid dat alles goed is!!!! Probeer lekker je rust genoeg te pakken.
    Mees, hoop dat je nu (na paracetamol en accupunctuur) je stukken beter voelt.
    Wax, hoe is het gegaan met je dochter? Hoop dat ze niet al te veel geschrokken is.

Nou meiden, ga maar even een hapje eten.

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

@Ricmar sterkte met alle drukte op je werk en dat het dan ook even minder gaat met je man is dan extra naar:$. Hopelijk gaat het snel wat beter zowel met hem als op je werk.

@Mees ja dat is altijd weer een hele puzzel om te proberen je werk juist in te plannen rondom ziekenhuis toestanden.
    Ik zou mijn "zorgen" over het feit dat je moeder tijdens jullie vakantie alleen het werk voor jullie tweeën moet doen wel met haar bespreken. Kan zomaar zijn dat zij dat helemaal niet als zo'n zware dobber ziet dan jij denkt. Waarschijnlijk is het voor jou wel goed dat je juist wel wat langer dan een weekendje weg gaat. Er komt weer een hectische intensieve tijd aan met de volgende ivf. Je kunt het wel gebruiken om even bij te tanken lijkt me.

@Nil ik ben geen medicus maar als ik iemand hoor over rugpijn die uitstraalt naar de benen gaan bij mij wel alarm bellen rinkelen. Dit klinkt toch ook wel als een hernia (in mijn leken oren dan:)). Ik zou het maar zo rustig mogelijk aan doen. Bekken instabiliteit is erg lelijk om te hebben maar ik heb van erg dichtbij mee gemaakt hoe een ernstige hernia is en ik kan me niet voorstellen dat dat handig is tijdens een zwangerschap! (En dan druk ik me noch zachtjes uit:(). Doe dus alsjeblieft rustig aan en gaat het niet over (met een week ofzo) dan toch maar even een dokter er naar laten kijken. Sterkte ermee!
    Hoe was het bij de VK? Ooh, goed nieuws hoor ik, fijn! En een bonus dat de gyn vaker een echo in wil plannen;). Natuurlijk niet fijn dat de waardes van je vit.D zo laag zijn en je schildklier te traag blijft maar tot nu toe alles dus goed! Mooi zo meid!:)

@Sil, ow wat naar dat je nu al harde buiken hebt en lekker opbeurend zo’n reactie van de gyn:x. Het is natuurlijk wel zo eerlijk, maar fijn om te horen en een rustiger gevoel geeft het vast niet.
    Hoe ging het vanmiddag bij de gyn. Is ie wat positiever dan voor de telefoon? Ah ik lees het al, gelukkig alles goed. Ik zou zeggen :"Doe er je voordeel mee dat je niet hoeft te werken en ga overdag gewoon maar regelmatig plat” Als dat helpt moet je dat gewoon lekker doen!:)

@Wax hoe ging het vanmiddag met je dochter bij de dokter?

@Jeetje inderdaad zoals Mees geloof ik ook al zei, proberen of je wat selectiever kunt zijn met het aannemen van werk nu je man wat meer verdiend. Helemaal niets doen is geen optie maar misschien wel een stapje terug:(.

Morgen “gelukkig” naar de gyn. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar wat er te zien zal zijn. Als ik zelf thuis zo’n echo monitor en een “barbapapa” (Xons woorden:p) had zou ik zelf gaan kijken haha. Als er morgen weinig te zien zal zijn is me dat wel een domper maar daar ga ik niet vanuit. Ik voel die troep de hele dag zijn werk doen dus er moet gewoon wat te zien zijn:):(.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ah gelukkig zowel goed nieuws van zowel Sill als Nil! Blij toe dames!

Wrattenmiddag viel zo mee! Ik heb haar toch wel iets meer voorbereid. Dat het wel even pijn ging doen, maar dat dat nodig was om het beter te maken en als de dokter nou niet zou helpen dat het dan vanzelf nog meer pijn zou kunnen gaan doen. Dus toen snapte ze wel dat het belangrijk was. En ze ging net zo rustig zitten (met haar knufje in de arm) superstil gezeten, niet gehuild of niks! Ik had haar een lollie in het vooruitzicht gesteld en dat hielp ook. (ok niet heel pedagogisch verantwoord misschien maar in dit soort situaties vind ik het geoorloofd!)

Ik ga nu sterren op het doek kijken, doeiii!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: weer helemaal in love? Kan ik helemaal begrijpen. Fijn dat alles goed gaat met de kleine. En als jij al iets gezien denkt te hebben, denk ik wel te weten wat het gaat worden...hihihi...Maar we wachten geduldig af, hoor!
    @Nil: jij ook weer helemaal happy en gerustgesteld. En fijn dat je nu vaker een echo krijgt. Willen jullie weten wat het gaat worden?
    @Boud: ga heel hard voor je duimen morgen! Ben heel benieuwd hoe het met jouw bevolking gesteld is. Ook ik had af en toe het idee dat ik graag (net als een oventje) een deurtje in mijn buik wilde hebben, om te zien hoe de eitjes aan het garen waren. Hoe laat moet jij? Ik moet morgen nl. ook naar mijn fertiliteitsarts (11.30 uur).
    En het is zo dat mijn moeder niet gauw klaagt, maar voor mij is dat vaak een reden om juist meer bezorgd te zijn.
    @Wax: fijn dat het met je dochtertje meegevallen is. En ach, in zo'n geval is een lollie een goede beloning! Ik hoop dat het wratje nu wel weg gaat, dat ze niet nog een keer moet.

Hier weer thuis van het werk. Het was een hele klus, maar het is gelukt. We hopen ook dat als langzaam veel achterstallig werk weggewerkt is, het langzaam ook sneller gedaan kan worden.
    Ook weer naar de acupunctuur geweest. Over 2 weken weer. Zo wil ze me klaarstomen voor de aankomende ivf-poging. Alle beetjes helpen.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ik heb morgen om 9:40 een afspraak. Daarna verwacht ik nog lang nodig te hebben bij de apotheek want ik ben na morgen ook door mijn Puregon heen, dus ik moet morgen een vervolg recept krijgen en halen. Voor ik dan weer thuis ben zal het wel haast middag zijn. Ik weet niet of ik dan nog tijd heb om hier even te vertellen hoe het was want 's middags komt een vriendin van me langs. Maar als het voor die tijd niet lukt kom is zeker 's avonds nog even hier langs om te vertellen hoe en wat.
    Hopelijk krijg jij morgen bij de gyn ook antwoorden op je vragen. Wie weet besluiten ze wel dat je ook meer moet spuiten of iets anders krijgt.
    Over het schoonmaken kan het inderdaad heel goed dat wanneer jullie eindelijk "bij" zijn met de klus dat het dan wel wat mee valt maar waarschijnlijk heb jij daar door je ervaring wel enige kijk op om dat in te kunnen schatten. Ik hoop het in ieder geval voor jullie.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudi, ben ook erg benieuwd hoor hoe het gaat bij jou, ik hoop dat je een paar mooie follikels kunt zien en dat ze dan maar hard mogen groeien!!

Wax, fijn dat het zo goed is gegaan bij de dokter en een lollie is helemaal zo slecht niet hoor, een lekkere en goede oplossing voor de kleine dingen.

Mees, jij ook veel s6 morgen hopelijk kun je al je vragen stellen.

Nil, gelukkig is bij jou dus ook alles goed! Meer echo's das nooit verkeerd, geniet ervan.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik ga heel hard voor je follikels duimen! Dat ze zich morgen maar in grote getale laten zien. Hoop ook dat het bij de apotheek mee zal vallen. Puregon moet bij mij meestal besteld worden en duurt een dag voordat het binnen is. Misschien kun je in het zkh morgen een ampul meekrijgen, die hebben meestal ook wel een voorraadje. Ik woon helaas niet bij je in de buurt, maar ook ik heb nog wel wat in de koelkast liggen.
    Ik mag zelf om 11.30 uur naar de fertiliteitsarts. Heb net even een kort lijstje met wat vragen uitgeprint (die ik zeer waarschijnlijk wel weer zal vergeten). Ben toch best zenuwachtig voor dat gesprek.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    * duimt ook voor Boud*

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je aangeboden Mees maar ik denk dat het met die Puregon van mij wel goed komt. Ik ga toch naar de apotheek in het zh want ik ben daar dan toch. Vorige keer kreeg ik het ook meteen mee dus ga ik er vanuit dat dit morgen ook wel kan. Bij mijn eigen apotheek zou ik denk ik ook wel een dag moeten wachten.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Wax wat lief, dank je!

19. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Boud, heel veel succes vandaag en hier wordt erg hard voor je geduimd. De gyn gaf aan dat het bekkenklachten in combinatie met bandenpijn kan zijn of een beginnende BI. Want heb ook redelijk wat pijn in de flanken (tot aan de ribben) dus een twijfelgeval. Meteen maar een afspraak gemaakt met de fysio en hoop dat hij mij dan weer verder kan helpen.

Wax, wat fijn dat het allemaal meeviel voor je dochtertje.

Mees, veel succes vanmiddag!. Hoop dat je al je vragen kunt stellen, dat geeft meestal toch wel wat rust in het hoofdje ;) We weten trouwens al wat het geslacht is, de gyn was erg overtuigd. We willen het nog even voor ons houden maar na de 20 wk echo laat ik het jullie weten:D

Syll, hoe voel je je? Is de pijn en de harde buiken minder geworden?

Ik heb vanmiddag (na jaren weer) een 1e sollicitatiegesprek en vind het erg spannend. Vooral of ik het moet vertellen of niet, want het is echt een top functie.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Nil: wat spannend! Misschien moet je het nog niet in een eerste gesprek vertellen, anders weet je nooit of ze zo wie zo in je geinterresseerd zijn. In een tweede gesprek zou ik het dan wel zeggen. Dan zijn ze toch al een beetje voor je 'gevallen'en kan het zijn dat ze er makkelijker over heen stappen? Is mijn gedachte...

Deel Deze Pagina