Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: veel sterkte, meid! Ik miste al de laatste tijd. Hoop dat de rust rondom je zoon snel weer terugkeert. Knuffel en sterkte, meid (en hopelijk tot snel weer).
    @Boud: ja, laten we eerst zwanger gaan raken. Nou, met jouw follikel-voorraad kun je hopelijk even vooruit (al hoop ik dat nr. 1 gelijk ook de laatste ronde voor jou hoeft te zijn). Maar dan heb je hopelijk nog een vooraadje in de vriezer voor een brusje.
    @Xon: ja, iedere zkh hanteert eigen regels. Ik stelde vanmorgen ook nog de optie voor om 225 IE Menopur en 225 IE Gonal F te gaan spuiten. Dus ook 450, maar dan met 2 soorten. Toen zei ze gelijk. Dat is de Dusseldorf-methode. Ja, je merkt dat ze in sommige dingen wel of niet geloven. Dat wil niet zeggen dat het een fout is en het ander goed. Ze hebben gewoon een eigen methode (en blijkbaar bronnen waardoor ze de werking van het een wel of niet geloven).
    Maar we gaan er bij jou gewoon vanuit dat die 450 menopur die follikels van jou zo'n schop onder hun kont geven dat ze zich massaal tevoorschijn toveren. Mijn arts zei dat de reden is dat zij Puregon bij ons in het zkh voorschrijven, puur gebruiksgemak is ivm de pen die je gebruikt. Bij Menopur moet je zelf nog ampullen breken e.d. als ik het goed begrepen heb. Het verschil bij sommige medicijnen is dat er bij de een lh in zit, dus voor vrouwen met een lage lh-spiegel van hunzelf kan dat daardoor beter helpen om te stimuleren. Volgens mij was dat bij menopur ook het geval. Menopur is afkomstig van runderen, begreep ik. Volgend jaar willen ze de regels voor ivf nog verder aanscherpen dat de zkh verplicht worden om het goedkoopste medicijn voor te schrijven (of duurdere, maar dan moet de patiënt die zelf betalen). Ze zei dat het dan waarschijnlijk Fostimon ging worden (dat middel had ik ook nog op mijn bespreek-lijstje staan). Dat middel wordt weer gemaakt uit urine van vrouwen die in de overgang zijn.
    Ik krijg het middel Elonva. Dat komt volgens mij van ratten. :( We moeten wat overhebben voor een kindje, hè?

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen meiden,

Hoop, meid heel veel sterkte de aankomende tijd en een dikke knuffel.

Mees, das nogal wat met al die medicijnen zeg poeh, ik heb me er nog nooit zo in verdiept. Het zijn wel hele verschillen idd. Nou ja als het zijn werk maar doet zou ik denken. Ik vond de Gonal-F trouwens wel heel erg stinken, zelfs de kat deed raar als ik het ging spuiten hahaha leek wel of ie er opgewonden van raakte, heel vreemd. Dus tja wie weet waar het allemaal vandaan komt.

Xon, alweer erg druk op het werk, ja het onderwijs staat ook niet stil he. Ik hoop dat je ondanks dat je er geen zin in hebt toch een leuke verjaardag hebt morgen.

Boud, moet toch gewoon goedkomen met al die follikels van jou?? En ja kans op een handicap is er natuurlijk altijd wel wat de kwaliteit ook is van de emmies, maar daar moet je gewoon niet vanuit gaan. Kan me wel voorstellen dat die angst groter is omdat je het dagelijks ziet, maarja adhd en dat soort afwijkingen kun je ook niet zien op een echo of opsporen in een test. Ik heb zelf een geestelijk gehandicapte zoon en die was gezond tijdens de zwangerschap is helaas gebeurd tijdens de bevalling, dus echt zekerheid heb je nooit. Dus bij mij is de angst niet zo zeer nu ik zwanger ben maar meer wat er allemaal kan gebeuren bij de bevalling. Maar komt vast goed...

3. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Ten eerste heel erg bedankt voor jullie reacties, heeft me echt goed gedaan en was dan ook iets rustiger toen mijn vriend thuis kwam:D
    Even een heel goed gesprek gehad. Hij gaf aan dat het nog een beetje abstract is en dat na de echo het opeens een stuk echter werd dat hij aan de ene kant even tijd nodig heeft om het voor zich zelf het even te verwerken en dat hij zich ook wel zorgen maakt of hij een goede vader zal zijn en of het allemaal wel goed zal gaan met mij en de baby.
    Wat zijn moeder betreft gaf hij ook aan dat hij dat niet zo bedoelde maar meer dat hij niet wilde dat ik mij daar druk over zou maken. Maar hij is het absoluut met mij eens en hij is zelf ook erg teleurgesteld in z'n moeder. Zij hebben een kleinzoon ( hun enige en net 3 maanden oud) Alleen gaat de relatie van hun andere zoon niet goed en ze mogen die kleine niet zo vaak zien maar ze lijken echt geobserdeerd door die kleine. Ik ben er gewoon klaar mee en vind het belangrijker dat mijn vriend het ook zo ervaart.

Zo dat is weer een heel verhaal geworden:)

De andere functie lijkt mij absoluut wel iets en heeft wat meer leidinggevende aspecten. Ik heb trouwens niet verteld dat ik zwanger ben, het is gewoon niet echt ter sprake gekomen.

Syll, hoor ook steeds vaker dat bedrijven zwangere dames ook aannemen. Maar vooral bij twijfel of gelijke kandidaten zullen ze hoogstwaarschijnlijk voor de ander gaan. Hun verlies hoor, gewoon lekker blijven solliciteren!

Hoop, heel veel sterke meid!

Xon, ik vond 40 worden en nog steeds geen moeder te zijn geworden vreselijk. Maar leeftijd zegt niet alles, ik ken persoonlijk al een paar dames over de 40 die kinderen hebben mogen krijgen. Dus jij bent gewoon nog een jonkie;)

Ga zo richting huisarts ivm de rugklachten en daarna maar weer een paar soll brieven versturen.

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nil, nou dat is toch mooi opgelost dan?? Fijn voor jou dat hij het ook zo ervaart, zo zie je maar wat een goed gesprek al niet allemaal kan doen.En dat hij moet wennen aan het idee dat ie vader wordt is ook logisch ja, wij dragen het kindje 9 maanden bij ons maar die mannen hebben die band nog niet gelijk, mijn man heeft daar ook wel last van hoor, komt allemaal goed. Ik wist niet dat je het niet verteld had trouwens bij je sollicitatie, ik heb het wel gezegd omdat er gevraagd werd of er nog iets in mijn prive leven was wat ze moesten weten, ach ja we gaan gewoon verder hoor. Ik moet trouwens ook naar de fysio voor mijn rug, moet zo even bellen. Veel s6 bij de dokter hopelijk valt het mee.

5. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Syll, ik had voor mezelf besloten dat indien ze het zouden vragen ik het zou vertellen maar het is niet ter sprake geweest.
    Jij veel succes bij de fysio! Ook voor je rug of?

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nil, ja ook de rug helaas, heb al een herniaoperatie gehad das ook nie alles hoor ppfff. Ik slikte ook zware pijnstilling ervoor maar dat mag nu natuurlijk niet meer dus even kijken naar een andere oplossing zal wel weer oefeningen doen worden, ach ja zo blijf je bezig. Ik hoor wel wanneer ik kan komen.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Fijn even iets van je te horen Hoop, ik miste je! De reden dat je even niet zoveel laat horen is niet zo leuk. Sterkte!

En ik zie tot mijn schrik dat ik alweer moet beginnen met de ovulatietesten!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nil: fijn dat de lucht weer geklaard is thuis! Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, anders blijf je er ook maar mee zitten. Ik dacht dat ze over die baan begonnen omdat jij misschien gezegd had dat je zwanger was en dat ze daarom die andere baan geschikter voor jou (en je nieuwe situatie straks) zouden vinden. Ik wilde tijdens mijn zwangerschap graag zo'n pretecho laten maken. Mijn man vond dat prima, maar vond het wel erg duur. Achteraf is dat voor hem (maar ook voor mij) echt wel het breekpunt geweest omdat we toen echt een gezichtje van ons kindje konden zien. Mijn man zei later dat vanaf dat moment het voor hem echt concreet ging worden. Wie weet nog een idee voor jou als je rond de 30 wkn bent.
    @Syl: ja, we moeten maar niet te veel nadenken wat voor een rotzooi we ons ingespoten hebben. Overigens zei ik het verkeerd, maar dat middel wat ik moet spuiten komt van chinese hamsters. Dus als ik een kindje met spleetoogjes krijg, dan weten jullie waar het vandaan komt.;)
    Mijn man zei laatst nog dat hij mij zo lekker vond ruiken. Blijkbaar scheidde ik door al die hormonen die ik daarvoor had ingespoten ook een geur af die voor mannen aantrekkelijk is...hihihi... Was wel handig zo'n aantrekkelijk 'geurtje' te hebben rondom mijn eisprong. Jij succes bij de fysio straks. Hopelijk helpt het.
    @Jeetje: hoe is het nu met je, meid? Nog gelukt je deadline te halen.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden.

Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd (lees alles wel mee), maar echt geen puf meer om te reageren. Iedere keer denk ik straks maar even en dan blijf ik het maar uitstellen. En 's avonds lig ik nu meestal op bed (die in huiskamer staat) met de laptop en met die dikke buik van mij is het dan niet prettig om te moeten typen.

Ik heb het op dit moment ook wel erg zwaar, laatste loodjes hè! En dat in combi met mijn zware BI, zkh bezoeken, volledige zorg voor zoontje, eten koken en was doen en zo.
    Manlief die op dit moment 6 dagen in de week werkt van 6.30-22.30 en dan zondags nog het zwaar huishoudelijk werk voor me doet en ik nog even kan bijtanken voor weer de volgende week.

Pfieuwww, zal blij zijn als de kleine er is en de aardappelen gerooid zijn. Dan kan eindelijk de rust hier weer wat in huis terug keren.

Woensdag is manlief ook jarig en dit vieren wij niet voor de bevalling, desnoods doen we dat een week of 6 na de bevalling als ik weer een beetje beter ter been ben.

Maar gelukkig is het aftellen hier begonnen (datum en tijd zijn definitief bekend) en ik wil als Mees het goed vind de avond voor de keizersnee een berichtje sturen en die dan voor mij hier buddy wil zijn. Dan hoop ik dat ze het hier nog even kan stil houden totdat de baby is geboren en hier het goede nieuws kan brengen. Want ook al heb ik misschien dan al internet, eerste uren moet ik natuurlijk nog wel plat liggen.

Wat wel heel leuk is, is dat dezelfde gyn die op 31 dec besloot om de IUI toch nog op 2 januari (moest immers 1 jan) door te laten gaan en ik toch zwanger was gaat de keizersnede als alles goed gaat doen.
    En ik weet mijn vriendin die vk is in het zkh die anders bij de natuurlijke bevalling zou zijn moet die nacht als de kleine er is ook werken en komt dan als ze tijd heeft in ieder geval al even langs om de kleine te zien en te feliciteren.

Maar al met al, ik kijk er nu echt naar uit, in ieder geval tussen nu en 2,5 week hebben we de kleine in onze armen. :)

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ja deadline gehaald gisteren en vandaag even een dagje niet werken! Wel aan de schoonmaak en het huis en kledingkast opruimen. Gistermiddag ben ik niet meer weggeweest maar vanmiddag ga ik zeker even winkelen en kijken naar een zwangerschapsbroek. Hoop dat ik iets leuks vind!
    Gelukkig is mijn hoofdpijn zo goed als weg nu.
    Ik vroeg gisteren trouwens aan mijn man hoe hij de zwangerschap ervaart en of het voor hem niet te abstract is en zo en hij reageerde wel heel leuk. Hij heeft dus juist wel echt een concreet idee erbij en wil best al wel gaan shoppen maar wil nog even wachten tot we zeker weten wat het wordt. Ik had ineens het idee dat het voor mij nog onwerkelijker is dan voor hem dat we echt een kindje gaan krijgen :) En dat terwijl mijn lijf verandert en ik de kwaaltjes heb enz.
    Kan me trouwens voorstellen dat je toch voor dat andere middel wil gaan na die goede uitleg. Ik hoop dat het inderdaad zo goed werkt! Maar nu eerst nog een maandje puur natuur, wie weet is het wel raak deze maand!

@Hoop: ik had je inderdaad ook al gemist. Wat vervelend dat je problemen hebt met je zoon. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Veel sterkte in ieder geval en hopelijk horen we gauw weer van je.

@Boud: wauw wat een goed nieuws!! Had je toch gelijk dat je het voelde. Nou, hopelijk zet het zo door. Ik ga hard duimen voor je.

@Nil: klinkt positief je sollicitatiegesprek! Hopelijk komt er iets uit, of het nu de positie is waarop je hebt gereageerd of iets anders. Sterkte met je rug!

@Sil: jij ook sterkte met je rug! En hoe is ie verder met de harde buiken? Ik heb er nu gelukkig geen last meer van gehad. Merk echt dat het goed is om af en toe rustig aan te doen.

@Wax: hoop dat je ovutesten deze maand wat eerder positief zijn! En succes er weer mee!

@Xon: meteen al zo druk, jemig!! En bijna jarig. Ik kan wel gaan zeggen dat 39 nog helemaal niet oud is en nog aan de goede kant van 40 en zo maar ik snap je gevoel wel hoor. Maar het moet gewoon echt gaan gebeuren in dit nieuwe levensjaar, daar ben ik van overtuigd!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: leuk om even van je te horen! Pfoe hee dat valt niet mee inderdaad, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het moment dat de kleine er is. Het is echt spannend aan het worden nu! Echt de laatste loodjes. Hou nog even vol en veel succes en sterkte alvast!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, dank je wel meid!!! Het wordt zeker spannend allemaal. Maar het gaat helemaal goed komen!
    Wat fijn dat je man er toch ook al mee bezig is, soms is het heel moeilijk in te schatten wat ze denken en voelen.
    Maar ben blij dat jouw zwangerschap goed gaat en hoop dat je vanmiddag slaagt voor een mooie zwangerschapsbroek.

Nil en Sill, ook fijn dat jullie goede echo's weer hebben gehad. Lekker genieten meiden, voor je het weet is het zover dat de kleine komt. Kijk maar naar mij hoe snel die weken voorbij zijn gevlogen.

Xon, ook alweer 2 hele drukke weekjes met school bezig geweest. En kan me voorstellen dat je wel weer even in het ritme moet komen na zo'n lange vakantie.

Mees, hopelijk deze cyclus op eigen kracht een positief resultaat. Maar anders hoop ik dat de volgende poging met het nieuwe medicijn heel goed gaat aanslaan.

Ricmar, hoe gaat het met jou en de kleine grote man?

Maureen, hoe is het nu met jou?

Boudicca, wat een goed nieuws al zoveel mooie follikels. Ga heel hard voor je duimen op een super resultaat.

Uhh en de rest die ik nu vergeten ben (doe alles even uit het hoofd) denk aan jullie.

Voor iedereen een dikke knuff!!!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    14-08 Hoop42 43-ronde 10 na 2de MK-5e kind
    30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen
    Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa:Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sillysa meisje
    Xon: Jeetje meisje Syl: jongen
    Maureen: Jeetje meisje Syll: jongen

Zozo, moest even heel erg lang zoeken naar lijstje. Stond wel op bladzijde 148 :$
    Ik was natuurlijk nog even benieuwd wat jullie allemaal hebben gegokt welke datum ik ga bevallen.

Verder zie ik dat ook veel datums van NOD's alweer zijn verlopen.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lyanna, nou meid heel veel s6 als we je niet meer horen!! jee dat gaat echt snel hoor. Dikke knuffel voor jou!! Nog heel even!!

Mees, hahaha kindje met spleetogen! Tja je weet het maar nooit met die hamsters hahaha, moet er smakelijk om lachen hoor!! Ik zag gisteren een 1 of ander dom programma op tv en die vrouw was vreemdgegaan en zwanger en dacht dat het niet van haar vriend was maar van die andere vent. Nou ja heel verhaal en ik zeg tegen mijn man ik kan er nix aan doen hoor als ie er anders uitziet, ander kleurtje of spleetogen!! Hij zegt nou als ie dan maar kan vechten als bruce lee!! Hahaha was echt heel komisch ik had een rare opmerking verwacht ofzo, maar niet die hahaha.

Jeetje, fijn dat je weer wat beter voelt meid, je moet ook afentoe even lekker relaxen das ook nodig. Ik heb nog steeds heel pijnlijke buiken helaas, heb net boodschapjes gedaan maar dat had ik beter niet kunnen doen geloof ik nu is het heel erg. Maar ga zo wel even plat dan gaat het wel weer. Leuk toch dat je man zo enthousiast is?? Die van mij gaat ook gewoon met mij naar een babywinkel hoor als ik daar zin in heb, ik weet al wat ik hebben wil voor de babykamer is nie goedkoop, maar man zei gisteren tegen mij wat jij wil gaan we gewoon doen, zo liefffffff!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: je mag me zeker laten weten als er wat gaat gebeuren. Ik zal standby zijn en blijven en wacht je definitieve berichtje af, voordat ik wat plaats! Spannend, hè, dat je nu de datum al weet waarop het allemaal gaat gebeuren. Kan me voorstellen dat je de dagen aftelt.
    @Jeetje: fijn dat het weer iets beter gaat en dat je deadline gehaald is. Hebben ze wel leuke zw.kleding daar? Kom je nog naar NL binnenkort? Of weet je het nog niet? En fijn dat je man er al helemaal een beeld bij heeft. Knap, hoor! Ik zie dat je binnenkort (op m'n zoons verjaardag) weer een echo hebt? Kijken ze dan wat het wordt?
    @Syl: oeh, meid, dat klinkt niet prettig zoveel pijn na het boodschappen doen. Nou, maar even plat en hopelijk trekt het snel weg. En lief zoals je vriend reageert. Mijn man deed ik ook geen groter plezier dan naar allerlei babywinkels gaan. Hele vergelijkende onderzoeken naar kinderwagens, laatjes controleren van de commodes of ze wel makkelijk dichtgingen. Het was bijna vermakelijk om hem zo bezig te zien in zo'n winkel.

Hier weer terug van de kapper. Ik ga om de 6 wkn samen met mijn zoontje. Ik moet zeggen dat het langzaam aan beter gaat. In het begin huilde hij alles bij elkaar door dat gekriebel van die haartjes, maar de vorige keer en deze keer ging het bijna zonder huilen. als we weggaan heeft hij altijd weer het hoogste woord. Alleen wilde hij niet mee naar huis en liep gelijk mijn ouders huis in. Ik ga hem zo dus even ophalen.

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik weet hier eigenlijk maar twee winkels waar ze wat zwangerschapskleding hebben en een daarvan is jawel, de C&A! Daar hebben ze wel het een en ander, dus denk dat ik daar eerst ga kijken.
    Bij de volgende echo gaan we zeker weer kijken of we kunnen zien wat het wordt! Hoop dat het dan echt duidelijk is. Niet dat ik allemaal roze of blauw wil inslaan (juist niet!) maar het maakt het toch wel makkelijker. Mijn schoonmoeder is ben ik bang wel echt van het roze en blauw...
    Ik ben nog steeds van plan naar NL te komen en denk dat het begin oktober wordt. Ik kijk iedere dag al naar de tickets en een dezer dagen zal ik dus wel boeken. Dan horen jullie het natuurlijk meteen.
    Net alles gestofzuigd en gedweild en de kledingkast is weer netjes, dus nu even relaxen! En dan dalijk lekker shoppen, heb er echt zin in!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden.

Mees, zodra er wat te melden valt laat ik het je weten en dank je wel dat je mijn buddy wil zijn. :)

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden

@Lyanna leuk weer even van je te horen. Klinkt inderdaad alsof jou laatste loodjes behoorlijk pittig zijn. Sterkte nog dit laatste stukje zwangerschap.

@Mees mij is juist verteld dat Menopur van urine van vrouwen in de overgang kwam. Zo zie je maar weer hoe geloofwaardig al die verhalen zijn. Alles om de klant rustig te houden:(.

@Sil dus behoorlijk last nog steeds, vervelend. Hopelijk kan er voor de rug inderdaad iets gevonden worden wat verlichting geeft van de pijn.

@Nil fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt met je vriend. Gelukkig is het "alleen maar" dat het inderdaad nog niet zo reëel is voor hem. Mooi dat hij jou mening over zijn moeder met je deelt, dat is ook al weer een opluchting lijkt me. Komt dus helemaal goed met deze pappie in spé;)

@Jeetje geslaagd voor een zwangerschapsbroek?
    Fijn dat jou man wel al zo bezig is met de komst van de baby. Grappig dat je nu zelfs het gevoel hebt dat het voor hem haast echter is dan voor jou. En ook al ben je zelf niet zo van het roze/blauw, ik denk dat daar haast niet aan te ontkomen valt. Je krijgt straks als kraamkadootjes alles in de juiste kleur, van rompertjes en sokjes tot slabbetjes aan toe en vast niet alleen van je schoonmoeder:p.

Hier morgen weer naar het zh voor een vervolg fm. Ik ben zeer benieuwd wat er te zien zal zijn en verwacht eigenlijk half en half dat ze me al kunnen inplannen voor de punctie. Afgaande op de opmerking dat ze dat doen als er 3 follikels van 18 mm zullen zijn. Dus wie weet ben ik zondag of maandag al wel aan de beurt. Begin er nu wel tegenop te zien merk is. Ook krijg ik meer last van mijn buik nu ik weer een paar dagen verder ben met spuiten. En veel en vaak hoofdpijn. Is niet meer normaal van mezelf maar komt toch echt door de Puregon. Maar....alles voor het goede doel:)

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik hoop dat je morgen inderdaad al mag horen wanneer de punctie zal zijn. Het kan nooit meer lang duren. Ik vond die laatste dagen ook niet prettig. Zo'n raar 'vol' gevoel onder in m'n buik. Kun je nagaan dat jij dan ook nog eens het dubbele aantal follikels hebt van mij. Heb je ook wat rustgevends gekregen wat je in moet nemen de avond en de ochtend voor de punctie. Ik hou daar normaal nooit zo van, maar het voelde toch wel wat relaxter. Nou, ik ben heeeel benieuwd morgen!
    @Jeetje: was ook benieuwd of je lekker geshopt had en of je een lekkere broek hebt kunnen scoren. Nu wordt het wel een stuk echter, hè, als je lekker in de positiekleding mag snuffelen.

Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen naar de kapper met mijn zoontje, daarna de auto van mijn man bij de garage opgehaald. Toen naar de apotheek om alvast mijn bestelling weer door te geven en daarna gelijk weer werken.
    Omdat vandaag mijn mailbox van het werk overstroomde en ik niets meer kon versturen, ben ik vanavond nog even een uurtje teruggegaan naar kantoor. Even mijn mailbox opgeschoond en de nodige mailtjes weggewerkt. Was een heel productief uurtje en moest zeggen dat ik ervan baalde dat de beveiliging al kwam om alles af te sluiten (en dus het teken dat je moet vertrekken). Morgen nog een pittig dagje en dan volgende week een midweek weg. Maar ben nu nog even wat onrustig in mijn hoofd voor alles wat ik morgen nog moet doen, dat ik daar nog niet aan kan denken.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel meiden voor jullie medeleven.
    Ik zal proberen wat te vertellen van mijn zoon.Mijn zoon van net 13 heeft al een paar keer aangegeven dat hij niet lekker in zijn vel zit.Ik vond dat verontrustend,maar tussendoor ging het toch weer goed met hem.Toen wij thuis kwamen uit Mexico was hij helemaal uit zijn doen.Hij was erg depressief en kon niks anders als huilen.Ik heb de psychiater gebeld die verbonden was aan het groepje van afvallers,waar hij aan mee deed,want hij was te zwaar.Gelukkig konden we daar snel terecht.Vlak voor we naar de psychiater moesten vertelde mijn zoon me iets,waar iedere ouder bang voor is: hij blowt....en zeker al een jaar.
    Ik ben zo vreselijk geschrokken...ik heb gehuild,ben boos geweest maar vooral erg verdrietig.Mijn kind die blowt en dan nog zo jong.
    Hij kan alles rond de scheiding niet verwerken....hij is bang voor alles...word soms ook geplaagd.Wat doet je moederhart dan zeer!
    Er is intensieve hulp aangevraagd...psychiater,op school weten ze ervan en hebben daar ook speciale hulp voor.Het is echt heftig!En het doet zo,n pijn.

Deel Deze Pagina