Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    30-08 Waxientje 39-5e ronde na MK -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen
    Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa:Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sillysa meisje
    Xon: Jeetje meisje Syl: jongen
    Maureen: Jeetje meisje Syll: jongen

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop, dat is niet makkelijk meid!! Heel veel sterkte de aankomende tijd en je zoon ook natuurlijk, jullie zullen het hard nodig hebben. Een dikke knuffel en hopelijk kunnen ze hem goed helpen.

Boud, nou dat gaat dus niet lang meer duren nu, ik denk dat ze ergens volgende week al zijn teruggeplaatst!! Ik ga voor je duimen morgen hoor voor goed nieuws!! Ik kan trouwens maandag naar de fysio die gaat dan kijken wat die voor mij kan doen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: heftig, meid! Dat was niet zo prettig thuiskomen. Goed dat je gelijk actie hebt ondernomen. Hoop dat hij snel goede hulp krijgt zodat hij weer snel goed in z'n vel komt te zitten. Een dikke knuffel, meid!
    @Syl: fijn dat je al zo snel terecht kan. Hoop dat de fysio de pijn wat kan verzachten. Ook een knuffel voor jou, meid!

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat is inderdaad heftig van je zoon. Hopelijk heeft hij iets aan de hulp die hij nu krijgt. Weet verder eigenlijk ook niet goed wat je er nog meer aan zou kunnen doen behalve hem laten weten dat je er voor hem bent en van hem houdt. Moeilijk hoor, sterkte, ook voor je zoon.

@Mees ik heb helemaal niets aan kalmerends gekregen en dat terwijl ik de utrogestan (maar dan een ander merk) al lang in huis heb. Ik vermoed dus dat ze daar niet zo veel aan zullen doen van te voren. Is bij de info bijeenkomst ook niets over gezegd. Ik krijg bij de punctie een infuus met een middel dat binnen een minuutje zou moeten werken. Je gaat niet helemaal "out" want dat mogen ze niet zelf doen (Moet je weer een anesthesist voor hebben en dan loop je het risico dat er een spoed geval tussen komt waar die heen moet waardoor je niet binnen de 36 uur geholpen wordt en dus te laat bent voor je eitjes. Gevolg al het spuiten voor niets) Dus het zal wel enigszins voelbaar zijn wat ze daarbinnen allemaal gaan doen voor gewroet maar als het goed is ervaar je dat niet echt als pijn. Behalve het door de vagina wand prikken dat op een stomp in de buik moet lijken zo is bij de bijeenkomst verteld zal de rest vooral meer een ongemakkelijk gevoel zijn. Ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige dus ik laat het maar over me heen komen. Gek eigenlijk, vanaf de eerste decap. spuit leef je naar het moment van punctie toe maar zodra dat dan enigszins in zicht komt wordt je doodnerveus. Althans ik wel geloof ik. Ik kan er nu nog wel stoer over praten maar als het moment daar is zit ik vast te bibberen als een rietje. Maar goed dat je niet alleen heen mag want anders hield ik onderweg er naar toe vast al ongelukken vanwege gebrek aan concentratie.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil fijn dat je al zo snel terecht kunt bij de fysio. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik denk ook dat ze volgende week al terug zijn geplaatst. Bij mijn zh zit daar twee dagen tussen. Dus maandag punctie, woensdag tp. ect...
    Maar eerst morgen maar eens afwachten. Wie weet zijn het er dan net als bij jou nog wel meer geworden sinds de eerste fm en zeggen ze dan dat ze willen wachten tot er een stuk of 5 de juiste grootte hebben. Ik heb gewoon wat zitten speculeren op haar inventarisatie tijdens de vorige fm. Ik heb geen harde toezegging dat ze bij mij ook met 3 van 18 gaan plannen. Als meer van 18 beter is spuit ik net zo lief nog een dagje door als daarmee mijn kansen weer iets groter worden. We zullen wel zien. Maar het gaat vast in de eerste helft van volgende week ergens gebeuren.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: echt de laatste loodjes dus meid! Heel veel sterkte en ben erg benieuwd wanneer de keizersnee is!

Lief dat jullie zo meeleven!Het spijt me als ik niet altijd reageer,maar mijn hoofd zit momenteel zo vol en ben erg moe....bijlezen doe ik zowiezo....

@Boudicca: veel succes in het ziekenhuis!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik denk dat het een voordeel is als je voor het eerst gaat. Ik ging er redelijk onbevangen heen, omdat ik helemaal niet wist wat ik kon verwachten. Bij mij is het 100% meegevallen, maar weet dat dat ook geen garantie geeft voor een tweede keer. Dus wie weet 'reken ik me wel rijk' de volgende keer en word ik dan keihard afgestraft met een pijnlijke punctie. Dat spul wat je ingespoten krijgt in je infuus word je inderdaad vrij snel een beetje draaiierig/high van. Ik zag bijna letterlijk alles even om me heen draaien.
    En inderdaad fijn dat er iemand mee moet gaan. Het is toch spannend en ik vind het ook altijd wel prettig om lekker over koetjes/kalfjes e.d. te praten als je zit te wachten. Nou, meid, gaat vast helemaal goed komen. Iedere stap in het proces, is er weer een dichterbij het vervullen van je kinderwens, moet je maar denken!;)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: je hoeft je nooit te verontschuldigen, meid! Logisch dat je nu even je hoofd vol met andere dingen hebt. Je weet ons te vinden en wij zijn er voor jou, als je dat maar onthoudt!
    @Boud: in de tijd tot aan de punctie groeien de follikels nog steeds iets door en ook door de pregnyl krijgen de kleinere follikels ook nog net even een extra zet in de rug om nog even door te groeien. Dus het kan best zijn dat ze toch al vrij snel de punctie plannen. Zeker als er nog een paar zouden zitten van rond de 14 mm, die maken nog een hele goede kans om mee te kunnen doen met de punctie. Ik ga voor je duimen, meid!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees dat is ook precies wat ik me steeds weer voorhoud. Ben er nog steeds van overtuigd dat het ook mij een keer gaat overkomen dat ik moeder wordt. Het is alleen wat omslachtig zoals het allemaal voor elkaar gebokst moet worden maar als het niet rechts om gaat dan maar links om denk ik dan. Dus inderdaad maar gewoon ervoor gaan. Iets anders zit er inmiddels ook niet meer op:D. Ik zit in het schuitje en dobber maar gewoon mee;). En tja hoe meer eitjes hoe meer vreugd om het zo maar eens te zeggen:p dus als de kleintjes van woensdag mee kunnen doen dan graag. Ik had er 9 maar daar zaten dus ook de kleintjes bij. Zou haast een afknapper zijn wanneer naar de euforie van de 9 maar 3 in aanmerking zouden komen. Vandaar dat ik in dat geval haast liever nog een of twee dagen langer spuit. Maar we gaan het morgen horen denk ik zo.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even een korte reactie: ben moe en wil zo naar bed.

@ Lyanna: jouw laatste loodjes klinken inderdaad wel zwaar meid, heel veel sterkte ermee!

@ Hoop: oh wat een schrik! De angst slaat me om het hart als ik het lees, kan me voorstellen dat dit erin hakt! Dit wil je niet voor je kind. Heel veel sterkte met alles! Begrijpelijk dat je even minder bezig bent met zp.

Hier net een ovutest gedaan, kwam er maar niet van vandaag en ik verwachtte nog niet veel op dag 9 en zeker niet na afgelopen maand. Verschijnt er tot mijn verbijstering al best wel een tml. donker tweede streepje ??? Manlief ligt allang te slapen! Dus vanaf morgen moeten we hier echt wel aan de klus!Hij is nog niet positief, maar het hangt er zeker wel tegenaan. Heb ik weer.... Ik vond het al zo raar dat ik nu alweer buikpijn en afscheiding had. Ik was bang dat het weer op een schimmelinfectie zou duiden. Maar het is dus blijkbaar nu alweer mijn naderende ei. Ongi is nog maar net 1 dag echt goed weg! Ik vind dit even niet zo leuk, maar ja de kans is nog niet verkeken, morgen aan de bak. Nu ook maar lekker slapen.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Waar hangt Mandysmamsie toch uit???

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: inderdaad maar lekker slapen en morgen maar snel dat ei tacklen. Kan me voorstellen dat je erdoor verrast bent. Slaap (en droom) lekker. Bijna vakantie, toch?
    @Boud: de kleintjes hebben ook weer 2 dagen de tijd gehad om te groeien en ik geloof dat ze soms wel 2 mm per dag kunnen groeien, dus ben erg benieuwd wat er morgen te zien is. Die kleintjes zullen zeker al aardig gegroeid zijn. Spannend, hoor!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    We zijn net thuis en heb een leuke broek gevonden (en natuurlijk nog meer gekocht dan alleen een broek!) Heb hem gekocht bij C&A want bij die andere winkel hadden ze echt tien keer niks. Het aanbod is wel magertjes hier hoor.
    Ook nog bij Mothercare binnen geweest maar dat is echt duur zeg! Ik heb wel allerlei super lieve dingen gezien maar niks gekocht.

@Hoop: oh meid dat is inderdaad schrikken! Snap dat je hoofd nu helemaal overloopt. Ik hoop dat je zoon goed geholpen gaat worden en dat hij weer beter in zijn vel komt te zitten. Dikke knuf en veel sterkte.

@Wax: jeeee dat is vroeg ineens! Nou morgen maar aan de klus dan!

Ik duik gauw mijn bed in, ben echt kapot! Welterusten allemaal.

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Pfff ik kan niet slapen! Die test is echt te interpreteren als positief en nu ben ik bang mijn ei te missen... lig zo te piekeren! Manlief is diep in slaap ... maar heb wel vaak 2 dg van dit soort testen en ik heb de gebruiksaanwijzing erop na gekeken en ze adviseren klussen na 24 uur en binnen 48 uur na een posi test, dus dan moet morgenavond toch nog goed zijn? ): Ik baal er echt van zeg. Straks is het weer een verloren maand voor ik er erg in heb! Kan me nu al druk maken om wat mijn test morgen gaat doen! :$

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    En ja hoor, mijn test van vanochtend is lichter dan die van gisteravond. Weet niet wat mijn hormonen allemaal aan het doen zijn de laatste weken, maar niet wat ik wil! Vanavond maar klussen en er het beste van hopen. Maar de moed zakt me wel in de schoenen, hoe moet het me zo ooit nog lukken.

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan, heb de signalen gewoon ook gemist dit keer omdat ik ze nog niet verwachtte! Maar ze waren er wel, achteraf gezien. Heb ook al flinke pijn in de onderbuik, gisteravond aan tafel zelfs hele felle steken. Ik vroeg me nog wel hardop af wat dat nou weer kon zijn. Mijn borsten zijn ook gevoelig, maar dat zijn ze gewoon gebleven na die rare half positieve zwangerschapstest van laatst.

Ik kan absoluut niet meer zwanger zijn, want ik heb daarna nog negatieve testen gehad en heel veel bloedverlies.

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #1776 jes4, 7 sep 2012
    Laatst bewerkt: 7 sep 2012
    Lyanna: zie dat je nu al een dwarsliggertje hebt :D, maar alle gekheid op een stokje; ik wens je veel succes bij de keizersnee en vooral heel veel bijzondere en mooie momenten!! Ik leef met je mee.

Syll: hoe gaat het nu met je?

Iets van heel andere orde; ik wil naar de gynaecoloog om me te laten stereliseren (wat een contrast met jullie he). Ik ben gelukkig met wat we hebben; heel gelukkig zelfs!! Xon: ik zal wel even navragen of ik dan nog eiceldonatie kan doen. Maar volgens mij gaat dat toch altijd via punctie. Als dat niet kan zal ik het nog een half jaartje uitstellen; of je moet zeggen dat het niet nodig is. Ik hoop eigenlijk dat het nu komende maand met jou echt goed gaat komen. (met iedereen hier trouwens)

Gaat verder super hier; jullie zien op fb natuurlijk wel het e.e.a. voorbij komen. Vinden jullie het ook zo lastig om fb naam bij zp naam te onthouden. Misschien wil iemand me dat eens in een pb sturen. Weet het eigenlijk alleen zeker van Lyanna en Xon.....:) en waxientje door haar schilderijen.....maar dan????

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: van harte gefeliciteerd met je verjaardag, meid! Ik hoop op een mooi, gelukkig en vooral vruchtbaar jaar voor jou!
    @Wax: balen van je negatieve test. Niet om je valse hoop te geven of onzekerder te maken, maar ik heb ook wel eens een positieve ovutest gehad op dag 9 en ik ben toen door blijven testen en kreeg toen een tweede positieve ovutest op dag 14 (de normale tijd voor de eisprong). Ik zeg niet dat het bij jou ook zo is, maar wie weet. Dag 9 is natuurlijk best vroeg. Knuffel, meid!
    @Jes: hoe tegenstrijdig kan het zijn, hè! Maar je hebt gelijk als je gezinnetje compleet is, waarom niet. Zie dat de kleine man al weer ruim een half jaar is, wat gaat het hard, hè. Op fb zie ik regelmatig mooie foto's voorbij komen. Een hele rijkdom jouw klavertje 4, zoals je zelf zegt.

Ik ben weer naar de voetreflex geweest en nu vol gas op het werk alles aan het afronden. Volgende week een midweek vrij en wil dan wel met een opgeruimd gevoel weg kunnen.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Sorry, werd even onderbroken op m'n werk....

@Jeetje: fijn dat je geslaagd bent. Als je in NL bent, moet je maar even lekker 'losgaan' bij zaken als Prenatal en Babypark e.d. Maar vaak kun je al een eind komen met alleen een lekkere zw.broek. Shirts e.d. lukt vaak wel als je gewoon een lekkere wijde blouse of shirt koopt. Dat hoeft niet altijd persé positiekleding te zijn. Nog deadlines te halen vandaag??

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees: ik heb een topic geopend waar de testen te zien zijn, volgens de meiden daar zijn ze niet positief. Maar ben zo bang dat ik dan op dag 8 al een positieve test gehad zou hebben als ik toen al had getest, toen had ik al klachten. het enige wat ik idd kan doen is vanavond klussen en door blijven testen.

@ Jes: idd tegenstrijdig. Maar als jij het gevoel hebt dat het zo goed is, moet je het gewoon doen. Fijn dat je een compleet gevoel hebt zo met je gezin!

@ Xon: jarig lees ik? Meid van harte gefeliciteerd!!!

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09 Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje en sillysa jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en sillysajongen
    Mees: jeetje meisje en sillysa jongen
    Boudicca: Jeetje meisje en sillysa jongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa:Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sillysa meisje
    Xon: Jeetje meisje Syl: jongen
    Maureen: Jeetje meisje Syll: jongen

Deel Deze Pagina