@Justme bah, wat een naar nieuws. Daar schrik je inderdaad van. Zet weer een heleboel dingen in perspectief. Hoe is de sollicitatie van je vriend vanmorgen gegaan? Kan ik stoppen met duimen?? @Sil jou is tot nu toe ook weinig rust gegund zeg in deze prille zwangerschap. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet meer weet waar je aan toe bent. Ik zou zelf geloof ik toch het zh bellen al was het maar om te vragen of het normaal is dat er in jou situatie ook vers bloed bij komt kijken of dat dit toch echt een teken aan de wand is dat er ergere dingen staan te gebeuren. En misschien toch maar die echo, op een andere manier kunnen ze nu eenmaal niet goed zien hoe het er voor staat. Maar wel contact opnemen met zh voor je op vakantie gaat want anders is je hele vakantie bij voorbaat al verziekt omdat je je toch zorgen maakt. Sterkte meid. @Hoop jij maakt het spannend. Ik hoop zo dat jij de volgende op het zwanger lijstje mag zijn. Moeilijk he om te wachten tot je mag testen. Wax is tegen vroeg testen vanwege de teleurstelling maar het heeft ook zijn voordelen. Als ie negatief is krijg je ook weer een zekere rust en je kunt bij twijfel later altijd nog een keer testen. (het lukt mij bijna nooit om te wachten met testen en ik vind die rust die een nega test geeft, ondanks de teleurstelling, toch ook wel prettig, maak ik mezelf niet zo lang de kop gek)
@ Hoop: dat snap ik ... doen wat goed voelt! Maar uit ervaring weet ik dat als je zo sterk denkt dat je zwanger bent, je een witte test toch niet echt wilt geloven en dan is het wel lastig!
Morgen rechtzaak....weten we meer over stiefdochter.... Maar gister kregen we verslag van onderzoek, amk bjz enx... dat was niet goed.Kom ik op terug, nu fijne avond
@sil, wat naar meid! hou de woorden van de gyn goed in je hoofd meid, hij zei toch ook dat de troep nog weg moest, dus dat is het vast! dikke knuf @waxientje, is voor mij gelukkig niet voor te stellen dat je er een eind aan wil maken. ik las het bericht terwijl de kleine man lekker in de box lag te kraaien van plezier, heel dubbel. ik kende hem best wel een tijd, maar hij was al even bij ons weg door problemen met zichzelf. hij laat een dochter achter, voor haar is het nog het ergst. @mandysmamsie, sterkte morgen! de rechten van een vader zijn bedroefend in dit land! een gerechterlijk bevel kan een moeder gewoon negeren en je kunt er niets tegen doen. heel slecht. @boud, helaas heeft het duimen niet geholpen..... het is iemand anders geworden. net terug van dagje shoppen! mijn lief heeft nog paar leuke dingen gescoord en ik een broek. toch nog leuke dag gehad na het nare nieuws van vanochtend en in de middag (dat sollicitatie niets was geworden). wel moe nu, hakt er wel allemaal in. lekker op de bank met een spelend kind in de box, heerlijk.
Zo meiden, ik meld me ook even na een paar dagen radiostilte. We hadden gratis internet op onze camping. Alleen had je daar een bonnetje voor nodig, waarmee je dan een uur lang gratis toegang tot internet had. De receptioniste had ons nog gezegd dat we zo vaak als we wilden zo'n bonnetje konden halen. 3 dagen na aankomst wilde mijn man weer 2 nieuwe bonnetjes halen en toen werd hem gezegd dat de bonnetjes ineens 5 euro per bonnetje (dus 5 euro per uur internet) kosten. Dat was zomaar ineens de dag ervoor ingevoerd. We hebben dat niet gedaan. Niet voor het geld, want die 5 euro interesseert me niet. Maar meer om het principe hoe ze zoiets ingevoerd hebben van de een op de andere dag. Als ze dat bij aankomst hadden gezegd dat internet gratis is, of gratis zou zijn tot vrijdag (ivm laagseizoen bijv.) en daarna geld zou gaan kosten. Geen enkel probleem, maar niet zomaar dat ineens invoeren, en niemand die ons kan vertellen waarom dat is gedaan. Dus uit stil protest heb ik expres niet willen betalen voor het internet. Sorry, dat ik jullie rustige dagen bezorgd heb (ik heb het ook erg moeilijk gehad niet even bij jullie te kunnen spieken). Toch verslaafd ben ik bang. We hebben het verder prima gehad, alleen wel een korter lontje door de hormonen en daardoor al 3 huilbuien gehad tijdens de vakantie. Een keer stond ik in het keukentje naar buiten te kijken naar ons zoontje. Naast ons hadden we zo'n 'perfect getimed' jong gezinnetje zitten. Een kindje van 5, eentje van 3 en eentje van 1. En die oudste 2 waren leuk met elkaar aan het spelen op de verranda bij hun huisje. Ons zoontje stond moederziel alleen met zijn knuffel op onze verranda hun gade te slaan. Op dat moment brak mijn labiele moederhart even. Ik dacht nog, is het nu zoveel gevraagd om een broertje of zusje voor dat jochie te krijgen. Zeker als je verhalen hier op het forum leest van een vrouw die aan anderen advies wil vragen of ze nog abortus moet plegen (met 14 wkn zwangerschap) en ik mezelf platspuit met allemaal hormonen in de hoop ooit dat broertje of zusje te kunnen krijgen. Het zal wel door de hormonen komen, maar ik brak even. Verder nog ene onbenullige woordenwisseling met mijn man (uitgerekend in Eurodisney ). Nou ja, we weten waar we het voor doen, maar goed voor je humeur en je relatie kan die hormonentroep nooit zijn. Verder hebben we het prima gehad, al was het weer wat wispelturig. Het ene moment was het warm, het andere moment moest je je jas weer tevoorschijn halen. Dan weer regen en 10 min. later weer zon. Nu weer thuis, maar behoorlijk bekaf. Ik ben altijd zo'n stresskip in de auto, want ik zie overal gevaar en rijd altijd mee (errrug leuk voor mijn man). Onderweg enorme zware regenbuien gehad en een enorme file in België. Ik denk dat ik vanavond vroeg in slaap zal vallen. Gisteren had ik overigens ook nog iets. Ik zit gisterenmiddag even in de zon op de verranda en toen zag ik een zwart puntje op mijn been. Ik dacht een korreltje zand of een korstje, maar het bleek een teekje te zijn. Nog heel klein, maar hij zat dus al wel vast. Mijn man heeft hem weggehaald met een pincet en daarna (omdat die zo klein was) nog even met een naaldje (van mijn hormoonspuit) weggehaald. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en die zegt dat ik de dag op de kalender moet schrijven en dan dat plekje 2 weken in de gaten moet houden of er een rode kring komt. Ik zag net wel dat het rondom die beet wel wat roder is. Dus schrok me rot. Heb al zitten googlen, want ik heb als het goed is ergens eind volgende week de punctie en terugplaatsing en stel dat ik antibiotica moet hebben. Moet er niet aan denken dat mijn eerste (dure) IVF-poging straks om die reden afgeblazen zou moeten worden. Knijp hem nu dus behoorlijk. Wel las ik ergens dat het normaal is dat het een beetje rood is rondom die plek en dat dat moet weg moet gaan binnen 2 wkn en als dan zo'n grote ronde plek komt (groter dan 5 cm) dat je dan naar de ha moet. Morgen moet ik weer voor een echo. Misschien dat ik het dan gewoon even aankaart. Aan de andere kant wil ik ook geen slapende honden wakker maken en misschien (onnodig) paniek zaaien. Wat baal ik weer van zoiets!:x Nou, ik ga mijn hormonen-shot maar weer eens tevoorschijn halen en dan even verder teruglezen.
Oh mees, kan me zo voorstellen dat moment dat je beschrijft met dat perfect getimede gezinnetje ... maar verkijk je niet teveel op dat ideale plaatje, je weet ook niet wat er daar allemaal achter de voordeur speelt! En dat van die teek is gewoon enorm klote! Weer niet zo perfect getimed...hoop voro je dat je er verder geen klachten van krijgt en het rode snel weggaat!!! Hoe is het met Hoop, al getest? Ik ga je blog even lezen hoor, mamsie. Verder heb ik zelf heerlijk geschilderd vandaag, het schoot op en het ging goed, zalig is dat! Wel een raar ding hier met de ovutesten: gisteravond vaag streepje en geklust. Vandaag was de test omowit? Test was wel gelukt, want C-streep was goed. HEEL RAAR! Nou ben ik wel benieuwd hoe de test morgen zal zijn! We gaan in elk geval gewoon klussen morgenavond, we zitten nu mooi om de dag en zien wel hoe het loopt, maar het zal toch niet zo zijn dat mijn ei al geweest is en ik hem gemist heb? Ik zei toch pas dat ik al heel vroeg afscheiding constateerde??? Ik baal nu dus ook wel een beetje, zou betekenen dat het deze maand dus alweer einde verhaal is. Nou ja, eerst de test van morgen en overmorgen maar afwachten, blijven ze dan nog zo wit, dan klopt er denk ik iets niet....
@Waxientje: ik heb het ook wel eens gehad, een omowitte test tussendoor en de dag erna toch knal. Dus ik zou zeker het 'klusritme' vasthouden. En op fb zag ik weer een mooi schilderij van je voorbij komen. Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat iemand zoiets moois kan maken. @Syl: ik heb als eerste zitten kijken naar je nieuws op 9 juli (had de hele dag aan je gedacht). Was enorm blij mooi nieuws van je te lezen, maar hoor vandaag toch weer de onzekerheid toeslaan. Het is ook zo dubbel om bloed te verliezen en vertrouwen te hebben in het zwanger te zijn. Maar blijf vertrouwen hebben in de woorden van de gyn en dat hij gezegd heeft dat er een hoop troep zit wat er toch uit moet. Zo iemand deinst er echt niet voor terug om tegen je te zeggen dat het helemaal fout zit of dat je juist helemaal geen hoop moet hebben. Het feit dat hij positief is, vind ik toch wel veelzeggend. Een dikke knuffel (en nog ongeveer 5 weekjes stressen vrees ik). @Justme: gefeliciteerd met de doop van je zoontje, was het niet vergeten. Fijn dat hij zich voorbeeldig heeft gedragen. Een mooie dag dus voor iedereen. Jammer van de baan van je vriend. Het zit hem niet mee. Maar hij kan zo nu en dan toch op gesprek, dus de aanhouder wint (en 3 x is scheesprecht). @Xon: jij ook hoofdpijn van de Decap. Heb de 8e nog aan je gedacht. Ik had ook vrij snel hoofdpijn. Hinderlijk, maar een veel voorkomende bijwerking. @Boud: jij nog even in de wacht dus, maar je weet in ieder geval dat je kan beginnen over een paar weekjes. En wie weet mag je inderdaad de pil wel iets korter innemen. Je gaat van het ergste uit en dan kan het alleen maar meevallen. Tegen mij hadden ze gezegd dat ik eind juli pas de punctie zou hebben. Ik vond dat erg lang. Nu vroeg ik het laatst (want ik had zelf weer een beetje mee zitten rekenen) en nu zou het waarschijnlijk toch al ergens (eind) volgende week kunnen zijn (als die rotteek geen roet in het eten gooit). Alle beetjes helpen. @Hoop: jij maakt het ook weer spannend. Zou toch fantastisch zijn om het nieuwe huis met een nieuwe zwangerschap te kunnen ingaan. Ik ben benieuwd wanneer je gaat testen, want jou kennende ga je niet wachten tot je officiële NOD. @Mandysmamsie: ik zal zo je blog gaan lezen. Ik begrijp dat het weer een heftig gebeuren voor jullie is. Er lijkt jullie weinig bespaard te blijven. En ik weet niet of je op facebook zit, want ik zal daar wat vakantiefoto's op zetten. Al moet ik eerst even een selectie maken van de 600 foto's die ik gemaakt heb. @Jeetje: vermaken jullie je een beetje in NL? Hoe vind je man het? En nog steeds heerlijk zwanger las ik, met alle kwaaltjes die erbij horen. Mijn stoelgang is ook pet, maar helaas heeft dat bij mij een vervelende oorzaak, nl. als bijwerking van de spuiten. Tel daar nog m'n vakantie bij op (voor mij altijd al een probleem). Gelukkig heb ik van die zakjes van de huisarts gekregen, dus er lijkt nu beweging in te zitten. Maar hinderlijk is het wel. Hier hebben we allemaal weer gedouched (thuis is die toch altijd het lekkerst) en ons zoontje ligt alweer in zijn eigen bedje. Hij ging toch even huilen, maar heeft het toch opgegeven. De hele vakantie heeft hij tussen ons in geslapen, dus logisch dat hij even moet afkicken om weer alleen in z'n bedje te liggen. Maar de vermoeidheid leek het toch te winnen (even afkloppen). De spuiten zijn weer gezet. Morgen om 8.45 uur al de echo. Ik heb nu de andere fertiliteitsarts (helaas), want uit verhalen heb ik gehoord dat deze niet zo aardig is (wat stug enzo). En dan heb ik gelijk ook al een vraag over die tekenbeet en of dat mogelijk kwaad kan. Nou ja, we wachten maar af. Ben benieuwd of die spuiten toch al iets gedaan hebben. Ik heb bijv. niet die buikpijn zoals Syl had, dus ik hoop wel dat die eitjes toch iets aan het groeien zijn geslagen. Volgens de gyn zouden de bijwerkingen deze eerste week minimaal zijn, dus daar houd ik me maar aan vast. Wel last van verstopping en gevoelige borsten. Nou, morgen weet ik meer. Volgende week moet ik weer werken. Hoop dat de zkh-bezoekjes (en vooral punctie en terugplaatsing) een beetje gunstig vallen.
Gisteren in slaap gevallen en hier niet meer gereageerd dus. Wel fijn dat we direct internet en tv hadden!We hebben vannacht dus in ons nieuwe huis geslapen....best beetje vreemd....slecht geslapen! Nog geen gordijnen/rolgordijnen op de slaapkamer,dus heel vroeg wakker...nog voor de wekker ging om 5 uur...dus ben brak. Gisteren nog getest...veel te vroeg natuurlijk! 3 a 4 dagen voor NOD! Negatief natuurlijk.Toch brengt het wel rust,want je weet dat het toch nog kan.Maar vanmorgen daalde mijn temp....dus mijn klachtjes waren denk ik toch van de hormonen. @Mees: fijn dat je weer terug bent! Ik hoop dat de tekenbeet geen kwaad kan! Hopenlijk heb je toch wat vakantiegevoel gehad ondanks je hormonen! @Mandysmamsie: ik ga je weblog ook lezen @Just: wat jammer dat je man niet aangenomen is! Hopenlijk vind hij snel wat anders....zal jullie veel rust brengen. Ik maak me zorgen om mijn dochter.Ze loopt onder behandeling van de gyn omdat ze telkens bloedingen heeft.Ze slikt de pil en ondanks dat bloed ze iedere keer behoorlijk.Heel erg vervelend natuurlijk. Ze heeft pas geleden een hydroscopie gehad(onder narcose)om de baarmoeder te bekijken en hebben toen ook wat plekjes dichtgebrand die bloedde. Nu ging het een stuk beter,maar vorige week begon het bloeden weer,ze is gisteren teruggeweest naar de gyn.Ik belde haar om te vragen hoe het was en wat de gyn gezegd had.Toen zei ze dat ze zwakke plekken in haar baarmoeder had en dat de gyn vermoede dat het baarmoederslijmvlies bij mijn dochter niet in de baarmoeder zit,maar erbuiten!! Ik ben daar enorm van geschrokken,want dat betekend dat zwanger worden toch moeilijk zal zijn....lijkt mij? De gyn zegt dat ze zich daar nog geen zorgen om moet maken.Makkelijk zeggen! Ze heeft nu pillen gekregen(3 maal daags)dan word ze niet meer ongesteld.Tot ze kinderen wil.Misschien gaat hij haar nog opereren en de zwakke plekken weghalen uit de baarmoeder.Volgens de gyn is dit erfelijk aangelegd,maar niemand in onze familie heeft dit. Hebben jullie hier wel eens van gehoord? Ik ga de volgende keer maar mee naar de gyn denk ik,ik zal het zo erg vinden voor mijn dochter als ze geen kinderen kan krijgen en ik weet dat ze jong moeder wil worden...ze heeft ook al 3 jaar verkering en ze is bijna 19.
Oja...ik heb een nieuwe telefoon...HTC Cha Cha. Nu heb ik ook whats App(of hoe schrijf ik dat),wie van jullie heeft dit ook? Zal leuk zijn om met elkaar te babbelen! Moet wel eerlijk zeggen dat ik wel even moet wennen aan de telefoon...ik vind em ingewikkeld
@mees, hormonen zijn een raar goedje he..... hopelijk heb je alsnog een fijne vakantie gehad. succes met je echo vandaag. @waxientje, das raar! gewoon nog even doorklussen zou ik zeggen @hoop, wat vervelend nieuws voor je dochter. hopelijk helpen de pillen en kan ze zodra ze dat wil gewoon zwanger worden. had er nog nooit van gehoord, heb dus helaas geen woorden van advies. hier al weer vroeg uit de veren, meneer wilde na de fles absoluut niet meer slapen. dus ligt lekker in de box. kom ik goed in het ritme voor ik weer moet werken. wel erg moe, ook nog 2x visite vandaag..... nou ja, daar komen we ook wel weer doorheen. de dag van gister hakte er toch aardig in, ook heel raar gedroomd. als meneer zo nog even wil slapen ga ik denk ik ook nog even liggen.
@Hoop: je was er inderdaad al vroeg bij vandaag. Kan de temp dip niet komen omdat je vroeger wakker was (en slechter geslapen hebt)? We houden nog even hoop, hoor! En inderdaad iets raars van je dochter. Ook ik heb er nog nooit van gehoord. Maar blijkbaar kan het ook geen kwaad als ze kinderen wil krijgen, omdat de gyn daar verder niet op in ging. Misschien de volgende keer maar even mee gaan. Twee weten (en horen) meer dan een. @Justme: jij dus ook al (weer) een vroeg vogeltje. Kun je het niet wat donkerder maken op z'n kamertje (verduisterend gordijntje). Bij mijn zoontje hielp dat ook goed. Ik heb het eerst met een dikke zwembadhanddoek geprobeerd om te zien of het hielp en toen pas verduisterende gordijntjes gekocht. En je moet dus al weer bijna werken. Snap dat je daar geen zin in hebt. Ik moet me snel klaarmaken om naar de gyn te gaan. Heb nu toch wat maagpijn. Het tekenplekje is niet erger geworden lijkt het. Het rood erom heen is wat aan het uitvagen. Maar ik denk dat ik het toch even meldt. Tenminste als ik een goed gevoel bij deze gyn heb. Baal er zo van dat ik 'mijn eigen' gyn niet heb. Want dat is zo'n schat waar je dat gerust bij kwijt kan. De tweede wasmachine draait al weer en de eerste zit al in de droger of hangt op het wasrek. Zo word je altijd gelijk weer terug geknikkerd in de echte wereld na zo'n vakantie.
Hoi meiden, Mees, ik denk dat het wel mee zal vallen met die teek hoor, heb ik ook weleens op de camping heb je natuurlijk al gauw onder de bomen. Maar dan was ie wel flink rood gebleven hoor, dat gaat dan niet weg. Verder heb je het wel fijn gehad las ik, goed zo. Nou vandaag je FM spannend!! Ben benieuwd hoeveel follikels je hebt. En ja ik had er wel erg veel hoor daarom deed het ook zo zeer, mijn eierstokken rammelden letterlijk van hun stokken hahaha. We horen het wel, hoop voor jou dat iig de punctie nog is voordat je moet werken want ze advieseren daarna wel heel rustig aan te doen. S6. Hoop, toch jammer dat je test wit is gebleven, misschien later idd. nog maar even duimen dan...En wat je dochter heeft is niet vreemd hoor ik weet zo even de naam niet, maar het heeft echt een naam, anders zou je het even moeten opzoeken. Ik heb er iig vaker van gehoord, ik werd er op gecontroleerd toen ik begon aan de IVF. Sterkte met je dochter.... Just, weer lekker vroeg uit de veren vandaag?? Hopelijk gaat ie straks nog even slapen, kan jij ook nog even lekker bijtanken... Hier wel weer een beetje rustig, heb nog nooit meegemaakt dat je zo vroeg al last kan hebben van harde buiken, nou ik heb ze hoor jemig auuwww...je kunt ook op de echo zien dat ie omhoog is gekropen, hij zat ja onderin de baarmoeder, vlak voor de uitgang en kon zich daar niet hechten. Hopelijk komt het daardoor dat al die rotzooi eruit komt. Ik heb toch besloten om niet weer naar het ZH te gaan, ik moet echt proberen rustig te blijven. Ik heb vannacht eindelijk weer eens geslapen, dat scheelt toch wel weer. Ik hoop dat ik straks kan genieten van onze vakantie, komt vast goed. Al heb ik wel een wcfobie nu, ik wil het niet meer zien ppfffff...... Dikke knufff allemaal, ikkuh
Nou, hier terug uit het zkh, met minder leuk nieuws dan ik gehoopt (en verwacht had). De reactie op de puregon is erg weinig. Er zijn twee grote folikels te zien en verder wat kleintjes. De rechtereierstok was amper wat te zien, dus de gyn zei al dat we het van mijn linkereierstok moesten hebben. De opbrengst is dus een dikke tegenvaller. Heb nu bloed moeten laten prikken en moet maandag weer bloedprikken en weer een echo. De hoop is dan dat de kleintjes gegroeid zijn, dan zou de opbrengst nog enigszins acceptabel zijn. Maar het zal er enorm om hangen en spannend worden. En e.e.a. kan ook consequenties hebben voor de (IVF)toekomst. Want als er nu al geen 'leven' in zit, dan zal dat de komende keren ook niet zo zijn. Nou, zit er hier behoorlijk doorheen. Had verwacht dat mijn eitjes veel minder zouden zijn gezien mijn leeftijd, maar dit had ik niet verwacht. Zit dus even helemaal stuk en ben nu al bang voor de echo van maandag. Had al gevraagd of ik dan niet langer door kon spuiten om die kleintjes de kans te geven te groeien en of ik evt. niet meer kon spuiten. Maar dat had blijkbaar allemaal geen zin. Kortom, ik voel me even zwaar kl...te. En het weer werkt ook al niet mee. Zei net nog tegen m'n man. Nu kunnen we ook wel gaan klussen. Met zo weinig eitjes, moeten we de natuur misschien een handje gaan helpen.
@Mees: ik kan me heel goed voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt.Tis inderdaad erg weing. Ik had 3 flinke eitjes en heb maar 5 dagen clmid geslikt. Dan had het bij jou toch wel meer moeten zijn. Hopenlijk is het maandag wel goed. Dikke knuff @ Sillysa: ik hoop dat je je wat rustiger voelt. Toch denk ik dat het allemaal goed zit hoor,maar dat bruinverlies is zo vervelend. Waar ga je heen op vakantie?
Mees, jemig kan me voorstellen dat je je klote voelt zeg!! Heb je niet gevraagd of je iets anders kon spuiten? Van Xon had ik ook al begrepen dat ze weinig reactie had op de Puregon. Kan begrijpen dat je u zelf ook wil klussen ja en wie weet?? Iig voor nu een heleee dikke knuffellllllll..... Hoop, ja het gaat wel hoor maarja de angstige momenten zullen nog wel even blijven.
Oh Mees, dat is balen, dat is ook waar ik erg bang voor ben. Ik heb het in het ziekenhuis gevraagd, waarom dan puregon, maar Puregon is juist het middel dat ze geven wanneer ze qua leeftijd of andere omstandigheden een lagere opbrengst verwachten.En ze zeggen dat Gonal F en Menopur eigenlijk gewoon precies hetzelfde werkt en er dus geen andere opbrengsten mee zijn. Het enige verschil is dat een van de twee net als pregnyl een natuurlijk hormoon is. En toen ik zei dat ik een lage opbrengst had tijdens het spuiten met Puregon bij de IUI en dat ik mij daar zorgen over maakte, zei ze dat dat niet vergeleken kon worden omdat de start gewoon anders is. Maar ook ik maak me hier best veel zorgen over. Mees, wie weet kom je maandag en zijn er toch nog een flink aantal gegroeid. Moest je nog gaan verhogen met de Puregon? Sil, het is gewoon echt een volhouder hoor. Een plakkert. Hoop, wat een raar bericht dat van je dochter. Ik zou daar toch nog eens navraag over doen. Je dochter was waarschijnlijk te overrompelt om meteen allerlei vragen te stellen, misschien kan ze nog een telefonisch spreekuur aanvragen. Verder zit ik nu stiekem tijdens gymles te z.p-en, dus ik houd het kort, nog steeds druk druk en heeeeeeeeel erg druk. Heb wel zojuist mijn laatste pakje tampons gekocht. Een dezer dagen word ik voor de laatste keer ongesteld omdat ik nu gestopt ben met de pil, en daarna ben ik gewoon zwanger van de IVF !
Ja Xon thats the spirit!! Nog even en dan ben je gewoon hartstikke zwanger!!! Al geeft dat geen garanties voor geen bloed hoor hahaha, maarja dan iig geen tampons nee... Mees, ik moet de hele tijd aan je denken en denk ik, hoe kan dat nou toch?? Ik hoop dat de kleintjes zich toch nog gaan bedenken en gaan groeien, dat kan nog heel goed in die 4 dagen. Gaan ze door het bloed te bekijken kijken waar het aan ligt ofzo dat je niet goed reageerd?? Ik vind het echt zo jammer, ik bedacht me trouwens nog wel dat klussen helemaal geen zin heeft meid, want je krijgt geen eisprong, pas na de pregnyl en voor ze springen worden ze al geoogst....Nog een knuffel meis...En wie weet heb je wel genoeg aan de 2 eitjes, 2 mooie emmies en je bent net als ik gewoon in 1 keer zwanger!! Ik hoop het zo......