Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Xon, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Hoop, wat een verdrietig nieuws over je zoon. Dat zal wel schrikken zijn geweest en vreselijk om te zien dat je kind zo van binnen lijd. Maar wel fijn dat je zoon hulp krijgt en dat hij er toch met jou over kan praten. Heel veel sterkte meid!
    Jeetje, toch geslaagd voor een zw. broek. Ik vind het hier ook erg moeilijk om iets leuks en passends te vinden (ben redelijk klein en smal gebouwd) maar dat smalle zal (hopelijk) snel veranderen:D
    Syll, wat fijn dat je as maandag al naar de fysio kan. Hoop dat je daar goed geholpen kan worden.
    Wax, heb even naar je testjes gekeken maar zag ook dat je bij de ene 's avond en de ander in de ochtend heb getest. Ik moest echt altijd ongeveer op dezelfde tijd testen om goed te kunnen vergelijken. Maar denk dat het zowiezo goed is om te klussen toch? En dan voor de zekerheid morgen nog een testje te doen?
    Boud, al in het zh geweest??????

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Boud, je zult denk al wel geweest zijn in het zh, hopelijk heb je mooi nieuws!! Ik heb voor de punctie ook een diazepam gekregen en daarna aan het infuus.Maar kan best zijn dat ze dat ook overal weer anders doen. Ach meid komt vast goed allemaal!!

Jeetje, leuk dat je wat hebt kunnen vinden het is ook niet makkelijk hoor, ik vind heel veel zw. kleding echt ouderwets ik ga dan ook naar H&M, niet duur en modern.

Xon, een fijne verjaardag meid!

Waxie, tja ik heb ook wel eens van die rare testen gehad hoor het kan wel dat ie later nog weer positief is, maar je kunt idd voor de zekerheid wel om de dag gaan klussen en over een paar dagen nog eens testen. S6 iig voor deze ronde.

Jes, ja begrijp ik dat je dat gaat doen hoor, heb ik ook gedaan 15 jaar geleden toen ik vond dat mijn gezin compleet was. En eiceldonatie is nog steeds mogelijk hoor als je gesterriliseerd bent. je hebt ook een mooi gezin zo, dus waarom niet?? Hoef je ook niet meer na te denken over de pil enz. Ik vond het heel fijn iig.

Hier net uit bed:):)erruugggg hahaha, was er vanmorgen wel uit voor man en zoon maar was zo gammel dat ik weer terug ben gegaan. Ach ja niemand heeft er nu last van dus dat scheelt.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: heerlijk toch!!! Doe ik ook wel eens en meestal slaap ik dan nog lekkerder dan de hele nacht (zonder gesnurk en getouwtrek om dekens hihi)

@Xon: ook hier van harte gefeliciteerd en ik wens je een heel gelukkig en vruchtbaar nieuw levensjaar toe!

@Mees: Nee, vandaag gelukkig geen deadline, dus heb nog niet gewerkt (da's dan weer het 'nadeel' van een ruime deadline!) Ik was best wel moe van gisteren, dus even rustig aan. Vanmiddag moeten we op pad om mijn verblijfsvergunning te verlengen. Denk dat ik hem gelijk met 2 of misschien wel 3 jaar verleng, heb ik er voorlopig geen last meer van!
    Is dit je laatste werkdag voor je vakantie? Werk ze nog!

@Jes: kan me die stap goed voorstellen hoor als je gezin voor je gevoel helemaal compleet is. Super gezinnetje heb je! Ik heb eigenlijk niet zo'n moeite om FB namen en ZP namen aan elkaar te linken.

@Nil: ik ben ook klein dus de meeste broeken zijn meestal te lang, zo irritant vind ik dat! Ik heb nu gewoon een beetje stijlvolle zwarte broek gekocht en het rare... in een kleinere maat dan ik normaal heb! Bij C&A valt alles groot uit. Ik dacht dat je in NL echt veel meer keus had...

@Boud: was ook benieuwd naar je!!

@Wax: oh wat een onzekerheid! Maar het lijkt me wel sterk hoor dat je je eisprong al op dag 8 zou hebben gehad, dus hup aan de klus en er het beste van hopen. Denk ook dat je de testen beter kunt vergelijken als ze op hetzelfde tijdstip waren gedaan.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, ik vroeg me ook af waar Mandysmamsie toch is! Ik zag dat ze een nieuw account heeft, tenminste ik zag dat haar naam anders was en dat het bericht dat ze laatst stuurde het eerste bericht was. Hoop dat alles goed is!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kan iemand mijn voorspelling in de lijst zetten?
    Lyanna bevalt 14-9

Jeetje krijgt een meisje
    Syllysa een jongen

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon gefeliciteerd en ik hoop op een zeer vruchtbaar jaar voor jou.

all zwaai... as zondag kom ik ws op tv in life 4 you (flexa item)

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nou vind ik het toch wel vreemd, ik wilde Mandysmamsie een priveberichtje sturen om te vragen hoe het is, staat ze niet meer in mijn vriendenlijst en boven de krabbels die ze me eerder heeft gestuurd staat een andere nickname. En daar ben ik geen vrienden mee. ???

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wax: ze heeft haar naam iets veranderd in Mandysmam of zoiets. Je moet even een paar bladzijdes terugzoeken voor haar nieuwe nickname.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb het gevonden, mmm, nou ja, we wachten het maar af...

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Bouddddd, tja die is natuurlijk hard aan het werk...

Hier ook weer wat met dat kl*te UWV, krijg ik een brief met daarin de mededeling dat per 3 sept mijn WW stop is gezet!! Kl***zakken zeg en waarom?? Echt grappig, omdat ik zwanger ben ik had dat gezegd tegen die vent van het werkplein omdat die zit te zeuren waarom ik niet aangenomen word en die heeft het doorgegeven aan het UWV!!! Nou das toch van de zotte zeg!! Dus als je zwanger bent geen recht op WW ofzo, echt ben pissed nu, mafkezen allemaal ppffff. En natuurlijk kun je dat niet oplossen met een telefoontje oohhh neeeee wel gewoon even een bezwaarschrift indienen aub!! Nou dat heb ik al eerder gehad met het UWV dat duurt gewoon ff een half jaar, echt waarrrrrrrr.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: jemig, meid wat een K*T-zooi! Je meldt netjes dat je zwanger bent, maar doet toch je best met solliciteren en dan dit! Ja, dit soort instanties zijn vooral om eigen mensen van de straat en aan het werk te houden. Dus een telefoontje voldoet niet. Dat moet een bezwaarschrift worden waar zeker 5 mensen van het UWV toch weer een dagtaak aan kunnen hebben. Misschien moet je bij het UWV solliciteren? Mogen ze je niet weigeren omdat je zwanger bent. Voel met je mee!

Hier ook gezeik op het werk. M'n baas kwam straks om te zeggen dat ze functioneringsgesprekken wil inplannen. Ook met mij en vooruitlopend daarop wilde ze alvast in de week leggen bij mij dat ze mijn thuiswerkdag terug wil draaien. Dus of ik ga minder werken of ik kom meer op kantoor. En bedankt!
    Of het is meer op kantoor, waardoor mijn man minder inzetbaar is op zijn werk en of ik die een dag moet inleveren en dat is dus ook honderden euro's per maand minder.
    Ik ben nu heel flexibel dat ik ondanks dat ik 2 dagen per week thuis ben (1 dag thuiswerk en 1 dag verlof) altijd mijn mail lees en beantwoord en als collega's een probleem/vraag hebben, ze me altijd mogen bellen. Dit als 'service' dat het werk er niet onder lijdt dat ik minder op kantoor ben.
    Maar dan is het blijkbaar dus toch niet genoeg. Ze zei dat het niet persoonlijk was, omdat ze weet dat ik hard genoeg werk en mijn werk goed doe. Maar ja, waarom voelt het dan toch zo.
    Heb me al voorgenomen dat als ik een dag inlever, het gebel en gemail ook afgelopen is. Dan werk ik echt maar 3 dagen en de overige dagen kunnen ze ergen diep in weg zakken, wat mij betreft. Heb haar wel gezegd dat ik dat 'gemorrel' aan mijn werk wel een keer zat was. Dat ik me eigen kapot werk om alles maar in de lucht te houden en dan dit soort gedoe wel een keer zat ben.
    Maar goed, het gaat niet van de een op andere dag in en ik mag er ruim over nadenken en meedenken voor een oplossing. In mijn man's werk is het al heel bijzonder dat je als vrachtwagenchauffeur parttime mag werken. En voor zijn baas was het echt geen pretje in het begin een chauffeur te hebben die niet op alle dagen inzetbaar is. Het heeft even geduurd voordat zijn baas 'om' was om met het rooster van mijn man te werken. Maar ja, om dan aan te komen dat mijn man nog minder inzetbaar is... Ze hebben ook daar al minder werk en ik kan me voorstellen als iemand steeds lastig in te plannen is, dat ze dan uiteindelijk zeggen, we stoppen helemaal maar met jou.
    En dan... banen liggen ook niet voor het oprapen.
    Ik had dus gehoopt een dag hard te kunnen werken, maar door dat gezeik zit ik nu met barstende koppijn. Bah!!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ach Mees dat zit ook weer niet mee zeg!! Ook lekker rauw op je dak als ze dat zo even komt vertellen. Maar misschien dan een balans op gaan maken wat het je zou kosten om een dag minder te gaan werken, het lijkt mij dat het je meer in de knip komt als je man ontslagen zou worden. En de kans dat hij idd nu aan het werk komt, in de transport is het werk nu echt nihil. Jemig zeg, heb je weer wat om over te piekeren, het zit je ook niet echt mee he de laatste tijd?? Nou hopelijk kom je samen met je man tot een oplossing hiervoor, knuffffffff.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik heb het al een keer uit laten rekenen en het valt altijd tegen (in mijn geval 400 euro). Dat is best een aardige slok op een borrel. Maar goed, ik ben dit gedoe ook zat. Dat je steeds dankbaar mag zijn om vooral de hele week door (ook thuis, 's avonds en in het weekend) bereikbaar te zijn en dat het dan blijkbaar nog niet goed is.
    Dus misschien moet ik 'mijn verlies' gewoon nemen en dan een dikke (inwendige) middelvinger opsteken. Dan kunnen ze me in ieder geval ook niet meer 'pakken' met mijn thuiswerk.
    Ze had het erover dat ze me dinsdag had geprobeerd thuis te bellen en ik even niet bereikbaar was. Ja, hallo, wat denk je. Dat ik van 9-17 uur in huis blijf en alleen maar naast een telefoon ga wachten. Ik heb ook mijn boodschappen, afspraken (die ik plan op dagen dat ik niet op kantoor ben). Nou, als het zo moet, dan mogen ze er in stikken.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja je hebt ook groot gelijk hoor zo zou ik er ook over denken. Stank voor dank is ook altijd leuk, bah!! En das wel veel wat je er dan voor in moet leveren zeg, ik vind het nogal wat. Maarja als dat rust brengt bij jou, in het bedrijf en je man tja dan is er ook weinig te kiezen. maar als ik het zo hoor heb je al gekozen. Iig heel veel s6 met het gesprek van de week.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Thanks ladies voor de felicitaties.
    Vind het echt raar om 39 te zijn, het klinkt zo verdomde oud.
    Maar goed je doet er niets aan he.

Boud, ik snap best dat je tegen die punctie op ziet.
    Als ik er over na denk krijg ik er ook een beetje kriebels van, maar ik heb de afgelopen jaren al zoveel 'nare' onderzoeken/operaties gehad, waarvan iedereen zei dat ze erg pijnlijk waren en ik het vond meevallen.
    Dus ik ga er maar van uit dat ik dit ook wel trek (heb wel hoge pijngrens), en we doen het voor een goed doel he!
    Ik krijg idd ook twee diazepammetjes, misschien moet je er toch even naar vragen.
    Hoe was het vandaag? Waren ze nog gegroeid?
    Ik mag vandaag weer de eerste decap spuiten, nou dat het maar een mooi begin van iets mag zijn.

Mees, ik hoor overal om mij heen dat ze thuis werken aan het afschaffen zijn.
    Het schijnt toch echt minder effectief te zijn dan wanneer je op je werk bent, mensen gaan dan toch thuis ook het huishouden doen, boodschappen, koffie drinken enz.
    En met de economische crisis kunnen ze dit natuurlijk niet hebben. Vervelend is het natuurlijk wel.

Hoop wat ontzettend naar van je zoon.
    Kan me zo voorstellen dat je er beroerd van bent.
    Voorlopig dan maar even heel veel aandacht geven en hem niet uit het oog verliezen.
    Hij is nu nog jong dus nog vroeg genoeg om in te grijpen.

Syl, balen zeg.
    Doe je zo je best met solliciteren en dan krijg je dit!

Jeetje, gewoon lekker gaan shoppen als je in nederland bent, denk wel dat ze hier veel meer keus hebben, zo te horen.

Maureen, tijd niets van je gehoord, hoe is het met je?

Vast nog mensen vergeten, maar ga even wat eten en daarna nog even wat dingen voorbereiden voor mijn feestje vanavond.

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Vanochtend vroeg ingelogd en vergeten uit te loggen zag ik vanmiddag.

@Xon: Van Harte Gefeliciteerd!! Ook voor jou je laatste verjaardag zonder mama te zijn. Fijne dag gewenst.

@Boud: Ben benieuwd hoe de stand van zaken is. Maar het was een paar dagen geleden al veelbelovend las ik. Fantastisch. Dit gaat 'm worden!

@Hoop: Wat verschrikkelijk voor jullie. Ach goss de schat. En wat moeilijk voor jou ook. Ik hoop dat jullie goede hulp krijgen. En dat hij zich snel beter zal voelen. Hoewel 'snel' ook weer niet zo werkt natuurlijk, dat begrijp ik. Wat goed dat hij het je kon vertellen. Sterkte hiermee. Jeetje.

@Syll: Ik snap even niet wat de reden is van stopzetting. Je hebt het over UWV en WW maar dat zijn toch 2 verschillende dingen? Mogen ze dit stopzetten omdat je zwanger bent? Onder het mom van dat je het 'bemoeilijkt' aangenomen te worden ofzo? Pfff je bent toch duidelijk wel bezig te solliciteren? Echt verrot hoor. En ik snap wat je zegt, zelfs als inderdaad blijkt dat jij gelijk hebt en zij fout zitten, dan nog moet je eerst door al 't papierwerk en alles heen. En al die tijd geen geld. Ik duim dat het nu eens niet een lange weg wordt en dat je 't snel teruggedraaid kan krijgen.
    En hoop dat de fysio helpt en dat dit voor wat verlichting zorgt. Beterschap.

@Nil: Jij een goed sollicitatiegesprek gehad las ik. Spannend, ben benieuwd of 't dan die andere functie misschien wordt. Succes. En had ik nou al gereageerd op je bezoek aan de vk? (En die van Syll) Volgens mij wel hè? Fantastisch dat 't goed gaat. Hoewel jij wel last hebt van rugpijn of misschien zelfs BI las ik. Beterschap.

@Lyanna: Echt zware laatste loodjes dus. Gossie. Maar je houdt je natuurlijk vast aan dat je binnen heel kort de kleine in je armen kan sluiten. Prachtig meid. Nou, dat de tijd maar snel gaat voor je. En met zo min mogelijk pijn. Ben benieuwd wie de juiste datum genoemd heeft...

@Just: Dacht de vorige keer nog dat ik je 'n tijdje niet gezien had. Nu wel maar dan ook weer 'n paar dagen geleden gelezen alweer. Ik zeg steeds dat ik 'straks even de foto's ga bekijken' maar dat vergeet ik dan. Nu ga ik straks echt 'n rondje maken en jullie foto's bekijken. Alles goed met je gezinnetje gelukkig. Wat lief dat de kleine je aandacht zo vraagt. En die geluidjes, aaah.

@Jes: Wat mooi dat je gezinnetje compleet is. Wat een geluk. En blijf 't lief vinden wat je voor Xon wilt doen...

@Waxientje: Wat vroeg zou dat zijn dan, op dag 8. Weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ook ik heb eerder dit jaar 'n keer gehad dat m'n test al positief leek (of nouja zichtbaar) en toen enkele dagen later ineens toch weer positief was. Terwijl de testjes ertussen dan weer heel licht waren. Ik ben gaan tempen toen. Al heb ik 't 2 maanden niet gedaan. Dat vind ik zelf een goede check naast ovulatietesten. Om te zien dat en wanneer m'n eisprong geweest is. Maar kan me ook voorstellen dat je daar helemaal geen zin in hebt en dat 't dan een beetje 'te' wordt. Nou succes met klussen toch maar gewoon hoor. Wie weet zit je wel gewoon nog goed.

En inderdaad @Mandysmamsie weinig tot niet voorbij zien komen. Hoop dat alles goed is.

Verder weet ik 't even niet meer. Heb in etappes gelezen maar m'n hoofd zit vol ofzo. Fijne avond gewenst dames. Ik blijf nog gewoon online.
    Oja, ik zit op de wachtbank. Ben benieuwd. Ik ga mezelf dit keer écht niet gek maken. De laatste keer met misselijk zijn enz. was echt misleidend en pijnlijk. Dus dat laat ik me niet weer gebeuren. Ik heb 'n lf van 10/11 dagen dus over 11 dagen weet ik 't...

Liefs.

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ik was al begonnen aan m'n vorige bericht en heb jouw berichtje dus gemist. Met mij gaat het wel hoor, lief dat je 't vraagt.
    Ga je 't vanavond vieren? Nou jij doet zo vaak leuke dingen dat ik me niet kan voorstellen dat je 't níet zou vieren. Fijne avond gewenst.
    En tja 39, je laatste 30-er jaar... Achteraf (en tijdens) blijkt dit dus gewoon een top levensjaar te worden hè. En associeer je 39 niet meer met raar of oud :)x, ik ben 40)) maar met zwangerschap en geboorte van je kind. Ik zeg: prachtig!!:D

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: als je volgend jaar 40 wordt, dan zul je denken. Goh, 39 worden was toen niet eens zo erg! Was ook benieuwd of je het ging vieren. Als dat zo is, veel plezier en neem een borrel extra namens ons!
    @Boud: je laat ons wel lang in spanning, meid! Hoop snel te horen wat de opbrengst nu is. En... of er een datum voor de punctie afgesproken is.
    @Maureen: jij de 'buit' weer binnen? Nou, meid, hoop dat ook jij de dans ontspringt voor je bezoekje volgende maand bij de gyn.
    @Syl: heb de beslissing nog niet echt gemaakt. Het is gewoon veel geld. Zeker omdat mijn man ook waarschijnlijk minder gaat verdienen. Maar ik ben het geestelijk wel zat, dat je zoveel doet, ook buiten kantoortijd en het steeds maar in twijfel wordt getrokken. Zeker omdat ik een andere collega heb, die echt de kantjes eraf loopt en gewoon vrij spel heeft. Maar goed, ik hoef niet gelijk te beslissen. Ze wilde het in de week leggen. Maar het is bij mijn vorige baas ook al eens ter sprake geweest (door influisteren van de collega die de kantjes eraf loopt). Dus ik ben er wel klaar mee. Wil niet 'dankbaar' hoeven zijn dat ik mag werken. Dus we moeten nog even nadenken en alles doorrekenen. Misschien een auto eruit doen. Ik moet het even laten bezinken allemaal. Maar eerst weekend en dan op vakantie.

Heb overigens vanmiddag wel tegen mijn baas gezegd dat we met ivf bezig zijn. Mijn baas was erg begripvol en voelde zich toen volgens mij wel een beetje schuldig dat ze over die dag inleveren begonnen was. Ik trok het gewoon allemaal even niet meer. Heb gewoon met dat hele ivf-gebeuren op komst gewoon weer genoeg aan mijn hoofd en kon dit er gewoon even niet meer bij hebben. Heb ik haar ook gezegd. Ze heeft mensen met ivf van dichtbij meegemaakt en weet wat voor een impact het heeft op mensen. Heb haar ook gezegd dat ik dit gedoe op het werk er echt niet bij kan hebben. Ik krijg in ieder geval alle ruimte voor de ivf. Moet aangeven als het niet gaat, mag me ziek melden als ik het even niet trek of als het even te zwaar wordt. We zullen zien!

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Mees: Wat vervelend zeg hoe het gaat t.a.v. je werk. Dan voel je je niet echt gewaardeerd hè? Hoop dat als je 't laat bezinken jullie een (noodgedwongen) oplossing kunnen bedenken. Want €400,- per maand dat is wel heel veel minder. Maarja. Eerst weekend zoals je zegt en volgende week er even tussenuit. Hebben jullie verdiend en er wacht je weer een spannende tijd.

Ja ik hoop ook dat 't nu raak mag zijn nog voor ik 't gesprek met de fertiliteitsarts heb en de onderzoeken. Maar ik voel niets van 'dit gaat 'm worden'. Ik zie 't wel weer.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!

@Jes allereerst even aan jou, wow wat ontzettend lief dat je zelfs overweegt om een sterilisatie uit te stellen als dat betekend dat je Xon eventueel nog zou kunnen helpen. Brok ik mijn keel, wat ben je een schat!

@Xon ook via deze weg nog van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je tot nu toe een leuke dag en komt er nog een gezellige avond. Ik weet dat je het vreselijk vindt om weer een jaar ouder te worden maar over een paar weken zijn de scherpe kantjes van het wennen eraf en valt het vast wel mee. Bovendien brengt het gewoon geluk om op je verjaardag te beginnen aan een ivf onderdeel. Ik begon met Puregon op mijn verjaardag en jij met Decap. Gaat helemaal goed komen met ons;)!Knuffel!

@Wax ik heb ook wel vaker gehoord dat testen eerst positief lijken en dan later toch positief worden. Dus wie weet…

@Ricmar ik ga kijken!

@Sil, waaaah! Hebben ze van het UWV bij jou dan ook een bezwaarschrift ingediend toen ze je eruit wipten???:x Wat een sukkels! En inderdaad, voor dit weer in orde is ben je tijden verder! Balen zeg. Zoiets heb ik ook gehad toen mijn contract destijds van tijdelijk naar vast omgezet werd. Bij de salaris administratie vonden ze toen ook dat ik ontslagen was:$. Maar ik wist van niets tot ik mijn salarisstrook kreeg. Toen had ik alleen nog wat restant vergoedingen en dat was het. Natuurlijk was het net zomervakantie dus contact met die lui krijgen, ho maar. Heeft ook een eeuwigheid geduurd. Na de vakantie kon ik wel voorschotten krijgen maar dat was ook een heel gedoe want dat moest allemaal later weer verrekend worden. En ik ondertussen maar mijn handje ophouden bij mijn ouders om überhaupt mijn huur te kunnen betalen! Gelukkig was dat met een paar maanden geregeld maar echt, die lui die over de geldverdeling gaan zijn echt niet allemaal even slim. Wanneer ze dan eens een dijk van een fout maken duurt het een hele tijd voor het weer goed zit. Maar zodra instanties geld van jou moeten hebben zijn ze er als de kippen bij met dreigbrieven en vorderingen etc.. Bah wat een bureaucratische bende…Hopelijk lost het zich bij jou sneller op.

@Maureen ik duim ook weer voor jou hoor, hopelijk is het nu de laatste keer voor jou op de wachtbank. Zou zo fijn zijn wanneer het nu gaat lukken.
    Ik vraag me ook al een tijdje af waar Mamsie blijft en vooral waarom ze wegblijft:(. Ik hoop dat het verder geen vervelende oorzaak heeft dat ze ineens niet meer mee schrijft:(.

@Mees per direct stoppen met je sociaal opstellen naar je werk op je vrije dagen:x. Kennelijk hebben ze het niet eens door of waarderen ze het toch niet! Wat vervelend zeg.
    Wel weer fijn trouwens dat je baas zo begripvol is over de ivf. Wie weet wat voor een effect dit nog heeft op je functioneringsgesprek binnenkort. Misschien vinden ze nu ineens wel dat je super hard werkt nu ze dit over je weten en het nog niet gemerkt hebben;).
    En tja dat ik jullie zo lang laat wachten komt ook omdat jullie vandaag alweer zoveel geschreven hebben. Dat moest ik ook nog eens eerst allemaal lezen (op een computer die steeds ergerlijk vastloopt:$) en ondertussen daarop reageren. Da’s nu gebeurd dus in het volgende berichtje van me volgt het hele verhaal van vandaag:cool:.

Deel Deze Pagina