Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Niet leuk die troubles op het werk Mees! Zijn altijd moeilijke dingen dat he, aan de ene kant ben je er toch afhankelijk van. 400 euro is idd wel heel veel minder...

En Sill ook al gedoe. Dat soort spanningen kun je eigenlijk helemala niet gebruiken als je zwanger bent, he.

@ Xon: tsja ik vond het dus ook heel vervelend dat 39 worden!!! Het voelt voor mij echt alsof het laatste jaar is aangebroken 'dat het nog kan'. En ik lijk het dus niet zo goed begonnen te zijn. Ik hoop voor jou echt dat dit levensjaar jouw allerliefste wens uit mag komen!

En Maureen alweer op de wachtbank, op zich wel lekker dat die maar 11 dagen duurt!

Hier vanavond nog een ovulatietest gedaan en die was ook alweer lichter dan die van vanochtend. Toch maar geklust vanavond en ik test voor de zekerheid nog maar een tijdje door. Maar raar vind ik het wel, mijn lijf voelt aan alsof mijn ei al geweest is eerlijk gezegd. .. maar de tijd zal het leren.
    Als het idd een heel vroeg ei was ga ik ook vroeg ongesteld worden denk ik, en dat valt dan niet erg gunstig in onze vakantie. Aangezien ik echt de pest heb aan tampons en het een strandvakantie is wordt dat zwaar jammer. Nou ja, ik zie wel.

Heb wel erg lekker geschilderd nog vandaag toen ik eenmaal wat rustiger was geworden. Wel jammer dat ik weer zoveel tijd heb verspild aan de spanningen rond het ei. Leuke titel voor een soap eigenlijk. Voor straks allemaal welterusten!

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag een lange dag en daarna nog eten buiten de deur nu eindelijk net thuis. Ik moet zeggen dat ik nu toch wel redelijk last van mijn buik begin te krijgen:(. Het is geen pijn maar een constant aanwezig drukkend en vol gevoel en af en toe wat steken. Vooral lastig dus en het belemmerd me voor mijn gevoel wel in mijn bewegingen. Vanmorgen dus halverwege de ochtend naar het zh. Natuurlijk loopt het spreekuur giga uit als je er geen tijd voor hebt dus in de wachtkamer me bijna een half uur zitten opvreten omdat ik vond dat ik zo snel mogelijk weer naar mijn werk moest:(. Gelukkig wel genoeg afleiding daar want ze zijn in het zh nog steeds bezig met de afwerking van de verbouwing (waardoor in januari van dit jaar de afdeling gewoon dicht was en ik gedwongen een maand IUI moest overslaan). Alles lijkt nu helemaal klaar maar vandaag waren ze de wachtkamer nog aan het opleuken. Er komen kennelijk op de tafels in de wachtkamer heel modern iPads te staan. Vandaag waren er twee jodokussen die dingen aan het installeren. Tafel uit elkaar, stekkers aan de binnenkant van de poot installeren, poot om de stekkers, houder voor tafelblad erop, tafelblad erop, iPads erop en aan... Doet één het niet:p. Typisch staaltje van of je stopt de stekker erin. Dûzzz, iPads eraf, tafelblad eraf, houder voor tafelblad eraf, poot eraf, stekkers controleren, poot er weer op, houder er weer op, tafelblad er weer op, iPads er weer op….:cool:En ondertussen bekeken worden door een wachtkamer vol vrouwen die daar allemaal voor een nogal suggestieve redenen zijn op de afdeling gyneacologie:p. Je zag de beide heren gewoon zweten en stuntelen onder al die aandacht die ze helemáál niet wilden. Dus wel erg veel binnenpret gehad moet ik zeggen. Toen eindelijk aan de beurt. Voor mijn gevoel waren de follikels nog niet erg gegroeid. Althans voor mijn gevoel wel maar naar mijn idee niet;). De groten van woensdag waren nog steeds ongeveer even groot maar de kleintjes waren nu wel wat groter. Dus meer follikels van ongeveer 16mm. Bovendien was er een bonus van nòg een follikel dus ik zit nu op 10! Al was die laatste nog wel erg klein en moet ik nog zien of die het red zeg maar. Helaas kon ze nog niet gaan inplannen voor de punctie. Ze is nog even weg gegaan op zoek naar een collega om toch nog even te overleggen. Op een of andere manier ben ik toch wel heel vaak een “bespreek geval”:( maar liever het zekere voor het onzekere dus als het nodig is dan moet het maar. Omdat ze niet durven wachten tot maandag moet ik zondag morgen weer komen. En wel om 8:20 uur:$. Door de week wil ik liefst zo vroeg mogelijk en dan lukt dat niet en als je in het weekend graag wat rustiger aan wilt doen moet je voor dag en dauw op om te verschijnen. Nou ja, is niet anders.
    Ik heb nog wel gevraagd of ze gezien de vorige metingen en deze al een inschatting kon maken over wanneer de punctie waarschijnlijk zal zijn. De gyn denkt nu aan dinsdag. Ze verwacht toch dat ze zondag kan zeggen dat ik zondag avond Pregnyl zal moeten spuiten en dan is dus de punctie dinsdag. Voor mij nu net de lastigste dag in de week omdat dat betekend dat ik in één week twee dagen vrij moet vragen:). Op alle andere dagen zou òf de punctie òf de tp op een vrije dag of in het weekend zijn maar de puctie op dinsdag betekend tp op donderdag. Nou ja niets aan te doen. Als het zo is dan is het zo. (Hihi daar kun je geen speld tussen krijgen:D) Toen nog het volgende probleem tackelen. Ik heb nog voor twee dagen Puregon en stel dat ze zondag nu niet al de punctie kunnen inplannen dan heb ik maandagmorgen ook nog een ‘shotje’ puregon nodig. Maar op zondag zijn de apotheken dicht dus hoe daar aan te komen. Eingelijk wilde ze me niets mee geven want uitgeleverde Puregon neemt de apotheek niet terug en het is gewoon schreeuwend duur spul. Nu heb ik beloofd dat ik het helemaal dicht geseald (schrijf je dat zo:()laat zitten en wanneer nu blijkt dat ik hem niet nodig hem neem ik het mee terug naar het zh en dan leggen ze het op de afdeling in de koeling voor een volgend “noodgeval”. Na deze onderhandeling was ze overstag en schreef ze me een puregon ampul van 300 eenheden voor. Toennnnn moest ik natuurlijk óók nog eens naar de zh apotheek en dat duurt ook altijd een eeuwigheid. Dus ik zat daar op hete kolen te wachten tot ik eindelijk aan de beurt was. Natuurlijk zie je dan ook allemaal bekenden waarvan je niet wilt dat die je in het zh zien maar ik geloof dat alles goed gegaan is en ik niet gespot ben. Kwestie van op het goede moment met je kop diep in je tas duiken….:D:D Daarna als een malle weer naar school om daar tot de ontdekking te komen dat ik amper gemist ben:(. Heb in ieder geval geen vragen gehad van collega’s. Ik lach me daarom wel een kriek. Al meer dan een half jaar loop ik steeds tegen mijn directe collega te vertellen: “als ze vragen waar ik ben dan zeg je maar dat ze naar me toe moeten komen als ik er weer ben, dan vertel ik het wel”. Er is nog niemand geweest;). Een klein voordeel wanneer de punctie op dinsdag zal zijn is dat ik de dag tussen punctie en tp dan soieso vrij ben. Dan krijg je geen vragen over dat je een dag afwezig bent, aanwezig en vervolgens weer afwezig. Nu kan ik gewoon voor “ziek” doorgaan. Wie weet kan ik iedereen dus toch nog verassen als ik straks 12 weken zwanger ben….

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Boud: Leest lekker weg, je bericht :D. Maar liefst 10 follikels, toe maar!En dan zondag horen of je inderdaad dinsdag en donderdag punctie en tp hebt. Ik ga zo hard voor je duimen. Dit moet gewoon succesvol zijn. En inderdaad zowel jij als Xon op je verjaardag begonnen met de volgende stap op weg naar 'n kleintje. Leuk feitje straks...

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen ladies,

Boud, wat goed zeg 10 maar liefst!! En ja ze groeien wat minder hard de laatste dagen, de grootsten dan, de kleinere gaan dan nog wat groeien dat had ik ook. Meid heel veel s6 hoor de aankomende dagen, wat spannend allemaal, ik duim voor je mee dat jij over 12 weken aan de hele wereld mag vertellen dat je zwanger bent!!
    En ja instanties en geld ppff schei uit, komt wel weer goed hoor maar gaat gewoon heel lang duren en eigenlijk wil ik die stress nu niet maar ik heb geen keus blijkbaar dus gaan we maar weer brieven schrijven waarom ik het er niet mee eens zou zijn....

Mees, nog een dagje en dan lekker op vakantie even weg van al het gezeur, even genieten.

Maureen, jij ook weer op de wachtbank?? Nou hopelijk de laatste keer meid dan hoef je ook niet naar de gyn aankomende maand, duim weer voor je hoor!!

Wax, ik hoop dat je je ei nog kunt tackelen, je weet het maar nooit, soms zijn die testen ook een beetje raar hoor. S6 met klussen iig.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: was gisteren enigszins total loss, dus op mijn kleine telefoontje toch nog even snel wat bijgelezen voor het naar bed gaan, maar mijn telefoon is helaas te onhandig om te reageren. Fantastisch 10 follikels! En ja, het is altijd wat met die follikels. Die laten zich slecht plannen, helaas! Ik had toen geluk dat ik op zaterdag de punctie had en op dinsdag de tp, allebei dagen dat ik niet hoefde te werken. Maar dat geluk heb je ook niet altijd. Wat wel lekker is, is dat je dan na de punctie op dinsdag nog een dag vrij bent, want zoveel follikels is erg fantastisch, maar ze moeten er allemaal nog wel uit, natuurlijk. Dus een dagje bijkomen daarvan is ook ook niet verkeerd. Ik hoop op groen licht voor je morgen!
    @Wax: goed dat je toch geklust hebt. Zelfs na het springen kan je eitje nog bevrucht worden. En ik begreep van mijn gyn dat een negatieve test niet altijd al hoeft te betekenen dat het eitje al helemaal gesprongen is, maar de lh is in ieder geval moeilijker meetbaar. En ik zou dus toch rond dag 12-14 nog eens testen en als het kan nog even om de dag doorklussen. Je weet maar nooit.
    @Syl: jij klimt dus ook weer in de pen. Gelijk heb je, meid! Je doet netjes je best met solliciteren, ondanks dat je zwanger bent. Dat is al moeilijk genoeg, als ze dan ook nog een keer je uitkering eerder gaan stopzetten. Hoe oneerlijk. Hoe is het nu met je harde buiken?

Hier weer terug van de truckendag. Dat is eens per jaar in de instelling waar wij schoonmaken. Officieel is dat voor de bewoners, maar vaak rijden er ook nog lege vrachtwagens mee en zo konden we vorig jaar ook al mee rijden.
    Nu dus weer op tijd erheen, maar bij ons in het dorp hebben ze net de hoofdweg afgesloten omdat ze daar iets aan het veranderen zijn. Helemaal erom heen gereden dus, komen we bij het kruispunt, blijkt ook daar de weg afgesloten te zijn. Dus weer terug, via achterom routes helemaal naar de opstapplaats gereden. Konden we de auto weer eens niet kwijt en ze zouden om 10.30 uur vertrekken en het was al 10.25 uur.
    Mijn moeder en zoontje alvast uitgestapt en ik een eind verderop de auto geparkeerd. Wij langs alle vrachtwagens op gelopen, maar in tegenstelling tot vorig jaar waren de meesten nu vol. Uiteindelijk vonden we er nog net 1 die nog geen passagiers had en we mochten gelukkig met hem meerijden.
    Daar gingen we dus met ruim 100 toeterende vrachtwagens in colonne. Wat een indrukwekkend gezicht is dat.
    Heel leuk met de chauffeur zitten praten. Mijn zoontje was eerst een beetje onder de indruk van al het getoeter, maar kwam later los.
    Het was al met al een hele zit, en ik was dus ook wel blij toen we om 14.15 uur eindelijk het terrein weer opreden.
    M'n zoontje ligt nu in bed, die was total loss van alle indrukken. Ik wil zo even boodschappen gaan doen in de tijd dat hij slaapt.
    Moet ook nog alles bij elkaar rapen voor de vakantie. Heb nog niets gedaan. En ik wil ook alles even lekker schoonmaken, omdat ik een hekel heb om in een smerig en rommelig huis terug te komen. En morgenmiddag moet ik ook nog naar mijn kantoor toe, omdat ik door dat gesodemieter er niet aan toegekomen ben alles af te ronden. Kortom, nog een druk weekende voor de boeg.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, wat leuk zeg zo'n tourtje met een vrachtwagen, hier doen ze dat ook elk jaar wat een lawaai hahaha. Vind het echt leuk dat jou zoontje zo gek is op vrachtwagens, mijn man is ook net een klein kind hoor als er iets met vrachtwagens is, nu is ie ook naar Utrecht omdat er een nieuwe Volvo op de markt is gekomen en de onthulling is vandaag tja daar moet je wel bij zijn hahaha... Nou geniet jij maar lekker van je weekje weg heb je wel verdiend hoor na al dat gezeur.
    Met de harde buiken is het nog niet veel beter helaas als ik veel doe of moet piekeren over het 1 of ander dan is het echt heel erg bijna elke 10 minuten wel ofzo, maar als ik rustig doe kan ik het beperken tot 1 a 2 per uur. Dus take it easy is mijn moto voor de aankomende tijd.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09 Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Ricmar: 14-9
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje en Sill jongen (data denk ik nog over na ;))
    Hoop42: jeetje meisje en Sill jongen
    Mees: jeetje meisje en Silljongen
    Boudicca: Jeetje meisje en Sill jongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje
    Xon: Jeetje meisje Sill: jongen
    Maureen: Jeetje meisje Sill: jongen
    Ricmar: Jeetje meisje Sill: jongen

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi lieverds,

Kan niet echt slapen en heb even Ricmar haar voorspellingen in lijstje gezet.

Voor de rest lees ik nog steeds mee en er is alweer van alles gebeurd.

Maar geef jullie allemaal even een dikke knuff en weet dat ik aan jullie denk.

Fijne zondag allemaal!!!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Hier alweer terug van het zh, en wéér een follikel meer:p Het eerste wat de gyn vanmorgen zei toen ze de echo maakte was: "Zo dezen hebben er zin in:)" Maar liefst 8 follikels aan de linkerkant! Op rechts zitten er van begin af aan al 3, maar die zijn wel groter. Nu alle drie 20+ mm. Mijn theorie is dat ze dan toch kennelijk beter groeien wanneer ze meer ruimte hebben maar dat was volgens de gyn niet zo. De reden waarom ze aan de ene kant groter zijn dan aan de andere is onbekend. Ik denk dan maar: "Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.;)" Dinsdag dus inderdaad de punctie, (vanaf nu FP hoor want het is een rot woord om te typen met doe ct combi. Gaat steeds precies verkeerd om :x) er zijn er een stuk of 5 à 6 die daar nu klaar voor zijn en onder invloed van Pregnyl kunnen ze ook nog wel wat groeien. Als ik het goed onthouden hebben waren ze allemaal groter dan 14 mm maar de gyn kan natuurlijk veel sneller dan mij alles zien dus ik heb niet van elke meting alles goed onhouden. Ze had van één een foto gemaakt en gooide die nadat ze allerlei info daarover opgeschreven had in de prullenbak. Toen ik dat zag vroeg ik of ze er niets meer mee deden verder en of ik 'em in dat geval mocht hebben. Dat was geen probleem dus ik heb nu in ieder geval een kleine illustratie bij al de paperassen die ik de afgelopen paar jaar als "dossier" heb aangelegd. Lijkt me wel grappig voor later. (Waarschijnlijk doe ik er nooit weer iets mee maar wat maakt dat uit:))
    Omdat ze nog met mensen van het lab moet overleggen over de exacte tijd van de ICSI kon ze nu ook nog geen tijd voor FP en dus Pregnyl afspreken. Daarover belt ze me vanmiddag nog op want vanavond zal er ergens tussen 2100 en 2300 uur een Pregnyl injectie moeten gebeuren. Morgen dus inderdaad vrij vragen voor dinsdag en donderdag. Wordt weer een rare week.
    Ik heb trouwens ook nog met haar gesproken over iets "kalmerends" voor de FP. Maar inderdaad hebben ze bij mij niet het beleid dat dit echt nodig is. Ze wilde best wat voorschrijven als ik het idee had dat ik me gigantisch zou gaan zitten opvreten van te voren. Maar dat heb ik niet laten doen. Verder zei ze ook nog dat wanneer ik erg bang zou zijn voor de eventuele pijn in het geval ik een lage pijngrens zou hebben dat ik dan prima twee paracetamol mocht nemen zo vlak voor de ingreep omdat dit heel goed samen kan met de medicatie die je krijgt tijdens de FP. Nou ik zie het wel. Ik heb een redelijk hoge pijngrens dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het allemaal wel te doen is. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik flauw ga vallen. Ik kan doorgaans niet tegen bloed, naalden en dat soort ellende. (Op school presteer ik het om zowat flauw te vallen als een leerling zijn knie schaaft, heel irritant, maar het zelf spuiten gaf dan weer geen problemen:() Maar och, wanneer ik zowat van mijn stokje ga, krijg ik meteen ook niet zoveel meer mee dus of dat echt zo'n ramp zal zijn. Wel lastig voor de gyn lijkt mij als de patiënt niet meer echt aanspreekbaar is:D.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fantastisch nieuws, nog eentje erbij! Bij mij deed een eierstok helemaal niet mee, dus al mijn follikels zaten in de rechter. Jij hebt er in ieder geval in allebei zitten. Dus dat is mooi. Helaas moet je dus toch op twee onmogelijke dagen vrij van je werk nemen. Maar alles voor het goede doel. Ik moet zeggen dat je bij de punctie niet echt naalden e.d. ziet, dus dat scheelt. Het is meer het idee dat ze met een naald bezig zijn. Ik vond het wel een mooi moment om die laatste spuit te zetten. Dan is dat hele hoofdstuk van het spuiten ook echt afgesloten. Nou, ik ben benieuwd hoe laat je mag dinsdag. Het gaat nu echt gebeuren, meid! Spannend voor je!
    @Syl: mannen zijn net kinderen. Is je man ook vrachtwagenchauffeur dat hij naar de nieuwste volvo wilde kijken?
    @Lyanna: vervelend dat je niet kan slapen. Ik hoop dat je overdag toch nog wat rust kan pakken de komende dagen. Een kleine 1,5 week en dan ben je van het meeste lichamelijke ongemak af en heb je je kleine uk in de armen. Ik had overigens 22-9 gezegd omdat dat de verjaardag van mijn zoontje is, maar bedacht me dat het niet logisch is een geplande ks op zaterdag te doen. De jackpot zal ik dus niet winnen.

Hier is het nog een enorme puinhoop in huis, dus moet vandaag echt wat gaan doen. Maar ja, het wordt 28 graden, dus hoe lang ik het volhoudt om erop los te gaan poetsen, weet ik niet. En ik moet nog even terug naar kantoor omdat ik toch nog meer had willen afronden als me gelukt is, dus dat betekent ook al een paar uurtjes minder om in huis te doen.
    En dan natuurlijk nog wassen, strijken en de tassen inpakken. Het wordt allemaal weer krap aan (zoals altijd als ik op vakantie ga).
    Ik had vorige week mijn vriendin een sms gestuurd. Zij zou vorig weekend ongesteld moeten worden en als ze ongi werd, zou zij er mee kappen en het bij een kindje laten. Heb haar begin vorige week een sms gestuurd hoe het met haar was. Maar nog steeds niets gehoord. Hoop maar dat het is omdat ze zwanger is en het voor zich wil houden, maar vrees het ergste. Waarschijnlijk valt het toch zwaarder dan ze gedacht had om te moeten beseffen dat ze niet meer zwanger zal raken. Hoop maar dat ze zich niet ongemakkelijk voelt door mijn sms.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Boud: wat goed dat ze weer gegroeid waren en er nog een was bijgekomen. Dat wordt een heel spannend weekje! Ik hoop dat het zal meevallen en je niet van je stokje gaat (maar inderdaad dan merk je wel niks meer :p) Die foto lijkt me ook wel grappig om te bewaren. Als het nu gewoon lukt, heb je toch het aller-allereerste begin op foto zeg maar! Nou, succes met alles meid!

@Lyanna: knuf terug!

@Mees: dus toch nog even druk voor je weggaat. Je zult hard aan ontspanning toe zijn als ik het zo lees! Hoop dat je alles snel afkrijgt vandaag en dan kunt gaan genieten!

Hier weinig nieuws behalve dat we de eerste baby-aankoop hebben gedaan! We hebben een box overgekocht van een NLse vriendin hier. Boxen zijn hier namelijk bijna niet te vinden (niet zoals wij die kennen) en zij heeft deze box uit NL laten overkomen. Hij heeft drie standen en ziet er nog goed uit. Mijn schoonmoeder noemde het meteen een 'kooi' ;) maar ja, ik trek me er niks van aan.

Vandaag een rustig dagje thuis. Fijne zondag allemaal!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees ik zou inderdaad nu nog maar even wat gaan doen in huis want straks is het te warm. En over dat werk, zou je het niet gewoon voor je collega's laten liggen? Misschien wat flauw maar ze vinden kennelijk dat je meer moet werken, kunnen ze meteen voelen wat er op ze af komt als je inderdaad je werk niet doet. Of zijn het klussen die gewoon op jou blijven wachten tot je weer terug komt?

@Jeetje wat leuk de eerste aankoop voor de baby! Voelt vast heel goed. En grappig om te lezen dat zelfs zoiets als een box kennelijk toch wel cultuur bepaald is. Je hebt groot gelijk dat je je niets van je schoonmoeder aantrekt over haar kooi. Al zou je het ding alleen maar gebruiken op momenten dat jij moet werken en je man niet thuis is, of wanneer je naar de wc moet en je kleintje niet in de gaten kunt houden. Dan is een "kooi" veiliger dan de kleine zomaar in de kamer zonder toezicht achter te laten.

Ik ga zo maar eens naar mijn ouders voor een kop koffie. Ik moet ze per slot van rekening vertellen dat ze dinsdag een afspraak in het zh hebben. Zij gaan met me mee omdat je na een FP kennelijk niet in staat bent om zelfstandig auto te rijden. Ik twijfel nog of ik mijn moeder mee naar binnen vraag tijdens de FP of dat ik alleen naar binnen ga en zij een kop koffie gaan drinken. Is het prettig iemand bij je te hebben tijdens de FP of ben je zo van de wereld dat het je geen bal meer uitmaakt?

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boud, nou hartstikke goed toch?? Nu gaat het dan echt gebeuren, spannend hoor!! En met de FP is het best handig er iemand bij te hebben, bij mij was het erg pijnlijk en vond het wel fijn dat ik de hand van mijn man kon fijnknijpen hoor!! En ik heb ook een erg hoge pijngrens, maar dit was met niets te vergelijken eigenlijk, dus je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.

Jeetje, wat leuk meid dat je al een box hebt gekocht ik zou me er ook niets van aantrekken wat een ander ervan vindt hoor.

Mees, nee mijn man werkt bij de Volvo hij is vrachtwagenmonteur, maar is ook helemaal gek van vrachtwagens dus vandaar. Het wordt idd erg warm vandaag dus hoop voor je dat je snel klaar bent met je taken voor vandaag.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja ja, dames ik heb geboekt! Ik kom van 10 tot en met 21 oktober naar NL! Joehoe, ik heb er zo'n zin in!! Hoop echt dat we elkaar deze keer kunnen zien.

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat leuk en ik hoop dat ik dan een beetje goed genoeg ben om met de kleine te kunnen komen. En hopelijk oppas voor de oudste!
    Mag ik vragen om zo laat mogelijk een date te proberen te plannen als dat lukt?

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, toevallig toch niet langs Lelystad gereden? Mijn man heeft gisteren 15 minuten moeten wachten namelijk voor een colonne met meer dan 100 vrachtwagens.

Boudicca, wat een goed nieuws. Hopelijk dinsdag een mooie oogst en donderdag een goed resultaat voor terugplaatsing.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: wat een geweldig nieuws meid! Ik duim heel hard voor je!
    Heel veel succes dinsdag!

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou Boud, nog 1 erbij!
    Wauw, wat super.
    Vanaf welke grootte prikken ze ze aan?
    Ik vraag me wel af wat er dan met die andere follikels gebeurt die ze niet aanprikken, gaan die niet meer springen?

Ik had net een goed idee, ik dacht ik ga mijn auto wassen.
    Dat lijkt leuk met dit weer, maar heb nu een kop als een tomaat en heb het bloedheet.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel blij met het resultaat van al dat geprik moet ik zeggen. Op de echo foto die ik mee heb gekregen staan ook alle meetresultaten van vanmorgen. (Daarom had ze er dus een foto van gemaakt zodat ze daarna makkelijk de uitslagen even over kon schrijven op het formulier in mijn dossier.) Er staan 8(!) metingen op. Ik neem aan dat die 8 dan klaar zijn om geoogst te worden en dat de overige 3 nog wat aan de kleine kant waren (maar wie weet groeien die nog). De kleinste die ze vanmorgen opgeschreven heeft is 16mm. Over twee dagen zal die dus ook +/-20mm zijn. Ik vermoed dat ze follikels van 16 mm dus nog wel zullen aanprikken omdat ze die kleiner dan 16mm niet heeft opgeschreven. Volgens mij waren die anderen ongeveer 14mm en met een beetje geluk prikken ze die misschien ook wel weg omdat ze nog twee dagen kunnen groeien en dan misschien wel groot genoeg zijn. Worden ze niet aangeprikt dan verdwijnen de follikels ook weer als het goed is. Maar hoe ik dat moet zien weet ik eigenlijk niet. Het is natuurlijk de bedoeling dat ik de eerste 9 maanden niet ongesteld wordt;) dus dat weet ik ook niet precies.
    Vanmiddag belde het zh me terug over de tijden. Vanavond om 22:45 mag de Pregnyl erin en dinsdag moet ik me om 10:30 melden en dan is de FP om 10:45. Wat ze me niet verteld hadden, maar gelukkig wel in de papieren stond, is dat ik vanaf drie uur voor de FP nuchter moet zijn:(. Dus dat wordt niet "uitslapen" dinsdag maar op tijd op om te kunnen ontbijten. Want om nu nuchter te blijven tot het eind van de morgen zie ik niet zitten wanneer dat niet noodzakelijk is. Maar goed dat ik dat zinnetje nog tegenkwam vandaag want ik had daar nooit bij stil gestaan:(.
    Nou het zal mij allemaal benieuwen....

@Jeetje wat leuk dat het nu definitief is dat je komt. Heerlijk dat je familie dan ook even je buik kan zien! Is toch bijzonder om dat met ze te kunnen delen. Lijkt me leuk om weer een meeting te hebben. Lyanna wilde liefst zo laat mogelijk dus ik zeg 20 oktober. Is een zaterdag en voor mij de eerste dag van de herfstvakantie (dan al weer vakantie:(. Ja errug lekker:D Het grote pluspunt van werken in het onderwijs:p)

@Xon al bijgekomen van het autowassen. Kliederen met water klinkt lekker met dit weer maar kan me voorstellen dat je er toch ook wel erg warm van wordt.

@Mees hoe laat vertrekken jullie morgen voor jullie midweek? Heb je alles een beetje af wat je nog wilde doen vandaag?

20. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

Hey dames!!!
    Zo ik leef nog hoor, maar ben bewust wat afstand aan het nemen, realisser me toch dat ik mede door zp meer bezig ben met zwanger worden, en ik denk gewoon dat als ik er minder mee bezig ben, ik meer kans maak..., vandaar dat ik wat meer andere dingen doe.
    Ik ga komende week lekker beginnen met aqaujoggen, en gewoon weer es wat leuks lezen en zo... ontspannen heet dat woord :p
    Das ook wel es fijn!
    Uiteraard lees ik wel mee hoor, alleen wordt t erg lastig om alles te onthouden :)
    @ Jeetje, dus je komt nog ff naar nederland, doen jullie goed!
    @ Hoop... hoe gaat het nu thuis en met je zoon? Sterkte toe gewenst hoor.
    @ Boud...wow wat veel klinkt mij dat zeg... pff, hopelijk hoef je maar 1x dan, ik zal extra duimen ok?
    @ Xon weer druk met werken las ik... ook wel weer fijn lijkt me.
    En fijn te lezen dat je auto weer schoon is, ik ging gewoon te zwemmen met de kleine, hihi, ook verkoelend.
    @ wax... ik word al helemaal gek zoals ik van jou mee krijg met die ovu testen.... dat lijkt me echt lastig zo.
    @ mees, fijne vakantie!
    @ de andere dames.... sorry, ben ik ff kwijt, behalve nog dat Lyanne op "knappen staat" zoals we hier zeggen, succes!

Ik blijf mee lezen hoor, en oja... ik zit op de wachtbank... dus een goed boek is handig!

Deel Deze Pagina