Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen dames,

Boud, jij heel veel s6 straks!! Vreemd wel dat ze het niet vertelde, maar ach als het resultaat er maar naar is. Ben toch nog steeds benieuwd hoor hoeveel het er uiteindelijk geworden zijn.

Mees, lekker hoor zo uitwaaien op het strand en op de boot, hou daar ook wel van. Als geboren Hagenees mis je het strand en de zee wel hier in het oosten van het land!! Nou geniet er nog even van meid en wie weet wat klussen op vakantie jullie brengt, heel veel s6 deze ronde!!

Jeetje, fijn dat je je weer beter voelt, ik merk ook dat rust het beste is voor alles wat je maar kan mankeren tijdens de zwangerschap.

Wax, ja kan me voorstellen dat het even slikken is als je de foto van je vriendin haar baby ziet en al helemaal als je ongeveer tegelijkertijd was uitgerekend, heel moeilijk. Nou ik hoop dat het klussen jullie ook iets moois gaat brengen en je straks ook mooie foto's mag plaatsen, dikke knuffelll...

Ppffff kan haast niet wachten tot het 15.15u is hoor!! Eindelijk weer even een kijkje daarbinnen om te zien hoe het gaat. Ik vind het nog steeds spannend merk ik. En dalijk weer naar de fysio om te kijken hoe het gaat met de geweldige oefeningen, kom vanmiddag wel even verslag uitbrengen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: vreselijk, hè, dat wachten op een telefoontje. Ik denk dat ik dat wachten op een telefoontje het meest spannend vond van het hele traject. Jij bent waarschijnlijk al onderweg naar je embryootje. En wie weet nog wel meer in de vriezer. Altijd handig om een evt. brusje (van dezelfde donor) alvast in de vriezer te hebben. Nou, meid, ik ga enorm hard voor je duimen de komende 2 wkn.
    @Jeetje: fijn dat de hoofdpijn minder is. En anders mag je gerust een keer een paracetamol hebben, hè. De hele tijd met pijn rondlopen is ook niet alles. Hoe gaat het nu met jullie kat? Is hij een beetje genezen van het weglopen?
    @Wax: ik denk dat jullie je ei prima benut hebben. Gelukkig geen gedoe met ovutesten op vakantie. En lullig dat je geen sms hebt gehad van je vriendin en er zo achter moest komen. Zou ze gedacht hebben dat het te gevoelig kon liggen bij jou? Vanmorgen kwam mijn man ook weer met een mededeling. Hij heeft sporadisch contact met een ex (via sms). Vorig jaar waren ze ook 'bezig' voor een kindje en bleek ze net als ik, een miskraam gehad te hebben. Mijn man heeft haar eind maart nog gefeliciteerd met haar verjaardag en vroeg hoe het met haar was (en dus met de kinderwens). Ze sms'te toen dat ze in elkaar geslagen was door haar man en voor een scheiding ging. Daarna niets meer gehoord. Tot mijn man ook op haar fb zat te kijken en ze dus een bericht had geplaatst dat ze zwanger was (met natuurlijk de nodige felicitaties). Moest, ondanks dat ik haar niet ken, ook wel even van slikken vanmorgen.
    @Syl: jij succes vandaag met je echo vandaag. Ik ben heeeel benieuwd.

Nou, we gaan maar weer eens een ovutest doen en zo maar wat leuks verzinnen voor onze laatste dag hier. Morgen weer naar huis en begint het arbeidzame leventje weer volgende week.

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sill, het is ook spannend!!! Hopenlijk heb je een fijne echo!

@ Mees, tsja, dat is dan ook weer zo´n beetje pijnlijke mededeling. Valt niet altijd mee om dit soort dingen te incasseren he. Ik heb laatst geconcludeerd dat het bij mij niet meer ´erger ´kan worden. Iedereen van wie ik evt nog verwachtte dat ze zwanger kon worden is nu ook idd zwanger± beste vriendin, buurvrouw, moeder vriendje van F, Juf van F...de babyboom is hier nog volop aan de gang. En onlangs twee daarvan al geboren. Zat te denken dat het over een jaar wel rustiger is in mijn omgeving wat dat betreft denk ik en ik hoop dat ik er dan ook beter tegen kan. Dan is het zoals het is, snap je. En is er toch niks meer aan te doen.

Zit te twijfelen of ik ook zwangerschapstesten mee zal nemen op vakantie of dat ik het gewoon helemaal na zal laten. Wil eigenlijk het liefst proberen eens twee weken echt alles los te laten, maar ja, mijn NOD komt wel voorbij...wat vinden jullie= Niet kunnen testen geeft misschien juist stress=

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel, want zo een broodje eten!

Sill, ben benieuwd en spannend wat het gaat worden!

Mees, nog fijne laatste volle dag in het hoge noorden en hoop dat je hierdoor weer lekker een beetje bent bij getankt.

Wax, ik zou niet kunnen wachten en dus testen meenemen! Wanneer ging je ook alweer weg, dit weekend toch?
    Alvast fijne vakantie voordat ik het vergeet.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wax: ik zou toch ook wel testen meenemen denk ik! Straks wil je toch testen en kun je niet! Hoewel je daar vast ook wel ergens een test zult kunnen vinden, maar is misschien gedoe.

@Sil: ben benieuwd naar je echo vandaag. Ik vind het ook alweer spannend hoor en moet nog ruim een week wachten. Ben ook heel benieuwd wat het gaat worden bij jullie :)

@Lyanna: hee meid, hoe is het daar?

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, hier gaat naar omstandigheden (bekkenpijn en gebroken nachten) goed.
    Nog tonnetje rond, zal even kijken of ik foto van buik kan plaatsen.
    En nog even thuis nog wat klusjes en laatste dingetjes doen, wil als het binnenkort zover is wel alles spik en span natuurlijk hier hebben.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    buikfoto 38,2 wkn.jpg

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: woow die is echt huge!! En heel laag nu ook hè.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, jazeker big momatobe! :)
    Hij hangt zeker erg laag, een heleboel denken ook dat die al helemaal ingedaald is.
    Maar ja....dat kan natuurlijk niet. Omdat die dwars ligt, ligt hij volledig met zijn lichaampje over mijn bekken heen en bovenin zit gewoon niks!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben een top emmie rijker, die lading is in ieder geval binnen:p. Zoals het nu lijkt zijn er buiten deze ene die ze terug geplaatst hebben nog 5 goed genoeg om in te vriezen maar daar zijn ze nog niet helemaal zeker van:). Die laten ze vandaag nog even doordelen. Morgen moet ik dan tussen 11 en 12 naar het zh bellen en hoor ik het definitieve aantal wat de vriezer in kan. Maar tot nu toe lijkt het heel gunstig. Bij het terugplaatsen lieten ze me eerst door de microscoop de embryo even zien. Zo ècht om dat zo te mogen zien en zo duidelijk. Ik kon echt de celdeling zien. Net een plaatje uit een studie boek maar dan van mezelf;):). Haha. Daarna de terugplaatsing zelf, ging helemaal prima. Nu dus op de wachtbank. Over 15 dagen mag ik testen dus ik zal vandaag het lijstje even opzoeken want ik kan eindelijk een NOD invullen.

@Jeetje ik was gisteren ook vrij hoor maar dat was gewoon mijn eigen vrije dag. Was de FP op een andere dag in de week gevallen dan had ik er nooit aan gedacht de dag erna vrij te vragen. Nu was het dus gewoon een geluk dat mijn eigen vrije dag ertussen viel want echt tot werken was ik gisteren niet in staat. Gelukkig is het verschil vandaag met gisteren echt enorm. Voel me bijna weer de "oude" Nog wel een wat vol gevoel maar ik kan voor mijn gevoel gewoon alles weer doen:)

@Wax de duimen draaien weer voor jou hoor. Volgens mij zit je deze keer prima met klussen. Je hoopt dat ik bij jullie terugkeer van vakantie roze nieuws voor je heb maar ik hoop ook dat jij dan leuk roze nieuws hebt te melden. We gaan er gewoon voor. Dat je tijdens je wachtbank periode vakantie hebt lijkt me juist ideaal. Kun je lekker je gedachten wat proberen te verzetten en wie weet leidt een internet loze vakantie wel tot zoveel ontspanning dat het gewoon hartstikke raak blijkt te zijn over twee weken. Je kunt natuurlijk, als je NOD uitblijft, ook gewoon daar een testje kopen. Zou ik wel even uitzoeken hoe je zwangerschapstest in het spaans zegt;). Maar ik zou er geloof ik zèlf toch een meenemen.

@Sil voor je het weet is het kwart over drie en mag je weer even binnen in je buik spieken. Succes bij de fysio en veel plezier bij de echo.

@Lyanna met zo’n toeter is het vast fijn dat het einde in zicht is. Want inderdaad het is een heel ding om mee rond te lopen:$

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boudicca, wat fijn dat er nu een mooi embryootje in je buik zit en lijkt mij ook heel mooi om het te hebben gezien.
    Ik ga héél hard voor je duimen dat je over 15 dagen ook een mooie test in handen hebt en morgen een superuitslag voor mooie opbrengst om in te vriezen.

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind
    09-10Sayen 36-1e ronde-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Ricmar: 14-9
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Sayen: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisjeen Silljongen(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisjeen Sill jongen
    Mees: jeetje meisjeen Silljongen
    Boudicca: Jeetjemeisjeen Silljongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetjejongenen Sill meisje
    Xon: Jeetje meisjeSill: jongen
    Maureen: Jeetje meisjeSill: jongen
    Ricmar: Jeetje meisjeSill: jongen
    Sayen: Jeetje meisjeSill: jongen

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh en ik sta nog niet bij voorspelling van Jeetje en Sill, Sill krijgt een jongetje en Jeetje een meisje.

Wil iemand dat voor me invullen, krijg nu alleen maar veel codes en geen kleuren, dus lastig voor mij invullen!

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lyanna heb jij google chrome als browser? Want die gebruik ik altijd en bij mij geeft hij ook nooit kleuren. Ik moet voor het lijstje ook altijd mijn oude computer opstarten en dan vanuit de windows browser knippen en plakken. Dat lukt dan wel. Heb nu net die andere weer afgesloten dus ik hoop dat iemand anders het lijstje even voor je wil aanvullen.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    30-08 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind
    09-10Sayen 36-1e ronde-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Ricmar: 14-9
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Sayen: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisjeen Silljongen(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisjeen Sill jongen
    Mees: jeetje meisjeen Silljongen
    Boudicca: Jeetjemeisjeen Silljongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetjejongenen Sill meisje
    Xon: Jeetje meisjeSill: jongen
    Maureen: Jeetje meisjeSill: jongen
    Ricmar: Jeetje meisjeSill: jongen
    Sayen: Jeetje meisjeSill: jongen
    Lyanna: Jeetje meisjeSill: jongen

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boudicca, ik heb ook Chrome ja. En ik heb nu ook geen zin om laptop (dat ik onder de bank moet duiken) van manlief op te starten. Normaal met afspraken en zo kon ik krleine veranderingen qua datum makkelijk veranderen, maar om nu voorspelling te doen is lastig met de kleurtjes.

Maar er zal vast wel 1 zijn die het wel wil doen en anders heb ik nog net op tijd een voorspelling kunnen doen in bericht. ;)

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik heb het lijstje aangepast!

@Boud: wauw, dat zal inderdaad echt bijzonder zijn om het embryootje zo te zien!! Nou, dat hij maar mooi mag blijven zitten en goed gaat groeien nu!
    En wat goed dat er een aantal nog de vriezer in kunnen!

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, dank je wel Jeetje!!! Zag het net, X!!!

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Allemensen wat een TOETER Lyanna! Geweldig! Nog even dan heb je je kleintje in je armen. Hoe mooi!

@ Boud: jeuj, de lading is binnen! Nu benen bij elkaar he? Klinkt idd als een mooie 'opbrengst'. Ik kan maar niet wennen aan de termologie rondom ivf...over emmies en vriezers enzo. Maar ik hoop dat het allemaal goed zal gaan!

Ik denk dat ik morgen idd even richting kruidvat ga om een paar testjes te halen voor op vakantie. Beter mee verlegen dan om verlegen, denk ik.

IK merk dat ik het allemaal weer spuugzat ben. Het heeft denk ik vooral te maken met de onzekerheid die samenhangt met het wel of niet zwanger worden. Welke kant gaat mijn leven op het komende jaar? Het is zo'n ontzettend onzekere factor! Waardoor ik het ook heel lastig vind om andere plannen te maken, al doe en probeer ik dat wel. Zoals met die baan. Maar dat schiet ook al niet op. Heb nog maar 1 dagdeel kunnen werken! (0-urencontract) omdat ze nog niet genoeg aanmeldingen hebben om mij erbij te plaatsen. Dus ik heb wel een baan, maar het voelt onzeker en abstract. Straks is mijn proeftijd bij zonder dat ik heb gewerkt. Maar ja, met dat contract van mij kunnen ze me er ook zo weer uitknikkeren. Het gaat eigenlijk nergens over en ik merk dat het een beetje negatief begint te voelen daardoor. Doordat ik nu dus nog niet kan werken, ik hoop echt dat dat na de vakantie anders zal zijn, al zie ik er ook wel weer tegenop. Maar nu weet ik dus ook totaal niet hoe dat verder zal gaan allemaal. Voel me weer even niet zo fijn, nou ja het komt wel goed. Ben er echt aan toe om er even lekker met zijn drietjes tussenuit te gaan. Amper leuke dingen met zijn drietjes kunnen doen van het zomer door het werk van manlief.

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

Heey dames,

@Boud:Joehoe, Wat goed en wat spannend! Ik duim keihard voor je. Maar ik geloof nog steeds wat ik de afgelopen tijd zei...
    En wat leuk hè, dat je in 't lijstje weer gewoon je NOD kan invullen. (Dat wordt zo'n mooie dag voor je, hoop ik)

@Syll: Jij ook in spanning gezeten. Ik moet nu al lachen, weet niet waarom; of 't is dat we 't allemaal fout hadden of juist omdat we 't allemaal goed hadden. Maar zit gewoon met 'n smile op m'n gezicht. Ook door Boud natuurlijk al. Ik wacht je bericht af.
    Hoop dat de fysio helpt.

@Lyanna: Zo hé :$ Zo aan 't eind hoor ik zwangere vrouwen vaak zeggen dat ze 't nu ook wel gehad hebben. Kan me zo voorstellen dat jij dat ook hebt. Zeker omdat jij al zo lang last had van BI. Maarja, natuurlijk vooral omdat je dan eindelijk de kleine in je armen mag sluiten. Prachtig. Nou meid nogmaals: succes met de laatste loodjes.

@Mees: Lekker uitwaaien en relaxen lees ik. Hopelijk ben je weer goed opgeladen. Er breekt toch weer een spannende en intensieve periode voor jullie aan. Geniet nog van je laatste dag daar.

@Jeetje: Gelukkig gaat 't weer. En ja zowel jij als Syll geven aan dat 't beter gaat als je erop let genoeg rust te pakken. Maarja je moet wel wat doen natuurlijk dus 't zal je vast nog wel eens verrassen. Hoop toch dat 't weg blijft.

@Wax: Het klinkt alsof jullie toch echt goed geklust hebben rondom ei. Dus ik heb wel goede hoop voor je. En dat je tijdens de wachtweken op vakantie bent lijkt me heerlijk omdat de tijd dan toch sneller gaat voor je gevoel. En NOD ook tijdens de vakantie. Ik hoop dat je roze terug komt :D. Wel vervelend dat 't allemaal zo onzeker is en hoe je je daardoor voelt. Ja als 't zo gaat met 't werk dan is 't ook moeilijk een 'band' ermee op te bouwen natuurlijk. Kan me voorstellen dat 't dan even niet één van de dingen die een positief gevoel geven. Hoop dat je, als je terugkomt van vakantie, veel van waar je nu over nadenkt, positief mag zien uitpakken. (Rare zin, maar je begrijpt me wel`hè?). Ik duim ook voor jou.

Ben ik nog iemand vergeten? Solly. Lang niets van Just gehoord. En Xon jij aankomend weekend naar 't ziekenhuis toch? Ik denk aan jullie allemaal. En lees en leef mee. Zelf weer niet zoveel te melden. Zit dus op de wachtbank maar al zóu ik wat voelen, zou ik er nu helemaal niets meer van geloven :x:D. Ik wacht rustig tot NOD. Ook niet eerder testen.Niets. Kijken of ik 't kan afdwingen door me zo stoer op te stellen :p

Fijne middag en avond dames,

Liefs.

Deel Deze Pagina