Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: jemig, wat een toeter, zeg! M'n zoontje lag ook in een stuit, maar juist heel hoog. Daardoor had ik een 'lege onderbuik'. Nou, meid, nog een kleine week en dan heb je de kleine lekker in je armen ipv overdwars in je buik.;)
    @Boud: wow, wat een mooie 'opbrengst'. En waarschijnlijk ook nog eens 5 embryootjes in de vriezer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je een topper 'on board' hebt.:p Hoop op positief nieuws over een dag of 15 (als je wil, zal ik weer even een radiostilte rond die tijd in lassen).;)
    @Syl: ben je zo ondersteboven door het nieuws dat het toch echt een jongetje is en jij het zelf fout had..???
    @Wax: verstandig om testen mee te nemen. Ik hoop dat je ons na je vakantie heel blij gaat maken. En jammer dat je baan nog wat onvast is. Nou, we hopen maar dat het aantal kinderen snel aantrekt, zodat je snel wat meer uren kan draaien. Maar eerst lekker op vakantie en even de boel de boel laten.
    @Maureen: hoe is het met jou op de wachtbank? Een beetje vol te houden. Morgen kom ik er waarschijnlijk ook bij zitten. En ik zie een paar pendels voor september...??? Nou, wie weet, meid!:p
    @Hoop: jouw NOD was vandaag, toch? Nog getest??

M'n zoontje sliep vanmorgen uit en mijn man en ik hebben de kans maar even waargenomen om te klussen. Even later deed ik een ovutest en die was positief. Dus mooi op tijd geklust. Kon toen ook met een gerust gevoel op pad gaan, want ik denk niet dat ik rust had gehad als we niet geklust hadden en ik dan een positieve test had gehad. Omdat mijn ei zo snel lijkt te springen, ben ik niet echt te genieten als ik bang ben mijn ei te missen.:)
    En achteraf maar goed ook dat we vanmorgen geklust hadden, want mijn zoontje was in de auto terug in slaap gevallen, maar was klaarwakker toen we in het huisje waren. Dus van klussen was toen niets meer gekomen. Morgen weer naar huis. Als ik nu zwanger mocht raken, hebben we naast een brabants verwekt kindje ook nog een fries kindje. Dat zijn mooie verhalen voor later.;)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind
    29-09 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    09-10 Sayen 36-1e ronde-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - ???
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Ricmar: 14-9
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Sayen: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisjeen Silljongen(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisjeen Sill jongen
    Mees: jeetje meisjeen Silljongen
    Boudicca: Jeetjemeisjeen Silljongen
    Jeetje: Sillysa jongen
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetjejongenen Sill meisje
    Xon: Jeetje meisjeSill: jongen
    Maureen: Jeetje meisjeSill: jongen
    Ricmar: Jeetje meisjeSill: jongen
    Sayen: Jeetje meisjeSill: jongen
    Lyanna: Jeetje meisjeSill: jongen

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Haaaaiiiii allemaal,

Wie heeft er gelijk jullie allemaal of ikke??? Nee Mees hahaha ben nie ondersteboven hoor hahaha ja van liefde misschien maar nie om wat t is.

Boud, wat mooi meid!! Kun je een tijdje vooruit al gaan we er stiekum gewoon vanuit dat je ze voorlopig niet nodig gaat hebben, ik ga heel hard voor je duimen hoor deze aankomende 2 weken!!

Jaaaa ik wil t wel zeggen hoor....Ik had gelijk, we krijgen een DOCHTER!!!! Echt superblij hoor en man noemt haar al zijn kleine prinsesje, aahh zo lieffff super!! Dus tja iedereen behalve mamsie heeft het fout.... Helaas gaan we dus niet door voor de magnetron hahaha!!

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    NOD-WACHTBANK
    12-08. Mini me 36- ronde 3 -2e kind
    13-09 Hoop42 43-ronde 11 na 3de MK-5e kind
    19-09 Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    19-09 Mandysmamsie 35-ronde 49-2e kind
    20-09 Ricmar 39-ronde 5 -2e kind
    26-09Waxientje 39-6e ronde na MK -2e kind
    28-09 Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI-1e kind
    29-09 Sneeuwmees 41- waarsch. IVF-2 - 2e kind
    09-10 Sayen 36-1e ronde-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 37 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!!
    12-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - ???

VOORSPELLING:

Lyanna (uitgerekend 24-9)
    Ricmar: 14-9
    Sillysa:17-9
    Boudicca:18-9
    Xon:18-9
    Mandysmamsie:20-9
    Hoop42: 20-9
    Sayen: 20-9
    Maureen:21-9
    Mees: 22-9
    Jeetje: 23-9

Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisje
    Mees: jeetje meisje
    Boudicca: Jeetjemeisje
    Jeetje: Sillysa
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetjejongenen Sill meisje
    Xon: Jeetje meisje
    Maureen: Jeetje meisje
    Ricmar: Jeetje meisje
    Sayen: Jeetje meisje
    Lyanna: Jeetje meisje

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil dit soort "fouten" maken vind ik niet erg hoor. Van harte gefeliciteerd. Lijkt me zo bijzonder om steeds een beetje meer te leren over dat mensje in wording wat er in je groeit. Schattig dat je man haar nu al zijn kleine prinsesje noemt.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: wat een giller, zeg. Dat we het met zoveel fout hadden ingeschat. Maar wel ontzettend leuk, een klein prinsesje! Ja, papa's en dochters, een gevaarlijke combinatie...hihi...:p:)

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sill, wat een mooi nieuws ennuhh, misschien een vriendinnetje voor ons kleine manneke? ;)

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, zeker een dikke toeter hè?
    Ik kijk er naar uit, duurt nu niet lang meer en dan ben ik in ieder geval een zware last kwijt. :)
    Ennuh, wat mooi dat jullie zoontje even de ruimte gaf dat jullie konden klussen voor een Fries ;) kindje, vooral nu je mooie positieve ovulatietest had.
    Nog fijne avond en morgen voorzichtig met de terugreis!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lyanna, hahaha ja wie weet misschien dalijk vast uithuwelijken ook?? En wat een dikke buik heb jij joh hahaha jemiggg!! Had ik van mijn zoon pff die was ook 4890 gr dus ja dat wil wel. Maar bij jou ligt de placenta ook vooraan toch?? Ligt ie ook laag dan, dat die kleine niet kan indalen? Bij mij ligt de placenta voor de uitgang das volgens mij ook niet goed toch?? Nou ja ik hoor het denk ik wel met de 20 weken echo, hopelijk groeit ie nog wat naar boven. Nou jij niet zo lang meer, dus nog heel even doorsjouwen en dan lekker knuffelen!!

Dames dankjulliewel hahaha het is ook echt heel leuk hoor, nu kan ik lekker gericht gaan shoppen, heerlijk!!
    Alhoewel shoppen voor mij moeilijk is helaas mijn bekken staat uitelkaar en krijg maandag een bekkenband voor als de pijn niet te houden is, maar ik heb het er voor over.

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Syll: Hahaha wij allemaal (behalve Mamsie) verkeerd gevoeld. Je had toch gelijk! Wat leuk een meisje! Aah lief ja dat je man haar al zijn kleine prinsesje noemt. Wow meid. Nog 'n meisje in huis. Er was wel nog iemand hier die zei dat ze juist gehoord had dat als 't vechtertjes zijn dat 't meestal meisjes zijn? Dat was Jeetje toch? Nou bij jullie klopt het in ieder geval wel. Leuk leuk leuk.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoi meiden,wat is er veel geschreven!

@Boud: wat een goed nieuws meid! Wat fijn dat er waarschijnlijk 5 de vriezer in kunnen!Mijn duimen draaien heel hard!

@Sill:Oh meid...wat leuk een meisje!Wat fijn dat alles zo goed gaat,het word nu zo echt he!Gefeliciteerd meid!

@Lyanna: wat een toeter meid,kan me heel goed voorstellen dat je heel veel last hebt van bekkeninstabiliteit.Doe rustig aan en aftellen nu he!

@Waxientje: ik begrijp precies hoe je je voelt.De onzekerheid is killing!Toch lekker van je vakantie genieten hoor!

@Mees: vandaag is mijn NOD inderdaad,ik heb niet meer getest.
    Ik begrijp deze maand werkelijk niks van mijn lijf.Ik heb al 3 dagen last van hoofdpijn,erg zere borsten en de hormonen jagen werkelijk door mijn lijf...ik heb vandaag al veel tranen gelaten en ook boos en verdrietig geweest en waarom.....ik weet het niet.
    Weet echt niet wat ik ervan moet denken.

@Maureen:jij ook op het wachtbankje.....mijn duimen draaien ook voor jou!

Vanmiddag in het ziekenhuis geweest.Manlief heeft zaadonderzoek gehad..uitslag krijgen we volgende week donderdag.
    De gyn gaat ons niet helpen....omdat we toch weer zwanger geworden zijn zonder hormonen denkt hij dat mijn lichaam het nog prima zelf kan.Ik heb genoeg goede eicellen zegt hij...zeker voor mijn leeftijd.En een perfecte cyclus en eisprong.IUI en IVF hebben geen nut volgens hem.
    Ik voel het een beetje dubbel.Aan de ene kant ben ik trots dat mijn lichaam het nog goed doet aan de andere kant ben ik teleurgesteld dat we geen hulp meer krijgen.Alleen als de uitslag van mijn man,s zaad niet goed is dan gaan we opnieuw praten.

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve allemaal, ik lees mee maar heb zelf weinig te vertellen en het is erg druk op mijn werk.

Boud, wat een mooie opbrengst, raar idee he dat je nu eigenlijk al een leventje in je hebt.
    Ik hoop dat het uitgroeit tot een mooi mensje.
    Plaatsen ze bij jou maar 1 terug?
    Bij mij vanaf 35 2 Akwaliteiten en vanaf 39 drie!!!
    Maar daar ga ik een stokje voor steken want dat wil ik niet.

Syl, volgens mij kunnen wij hier gewoon niet gokken, het is volgens mij nog maar twee keer goed gegaan om de geboortedatum te raden en nu weer niet.
    Nou meid, leuk hoor een dochter, nu lekker shoppen.

Mees geniet nog even van je laatste vakantiedagje.

Zondag moet ik idd naar het zh voor de eerste echo sinds de decapinjecties.
    Moment van de waarheid, zitten er uberhaupt wat kleine follikeltjes en zo ja gaan ze nu wel reageren op de grote hoeveelheid hormonen.
    Ik wil er nog niet teveel over na denken omdat ik anders gek word.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: ja, zou wel grappig zijn een kindje wat tijdens de vakantie hier verwekt zou zijn. We zullen het over 2 wkn weten. Morgen weer de lange terugreis naar huis (2 uur en een kwartier). Jij nog even succes met de laatste loodjes. Jij zal wel blij zijn als die bekkenpijnhet binnenkort achter de rug is. Maar zodra je de kleine vent in je armen hebt, weet je waarvoor je al die maanden afgezien hebt. Ben heel benieuwd wie de pool goed zal hebben.
    @Syl: jammer dat je al zo'n last hebt van bekkenpijn. Bij mij begon het toen ook toen ik 16 wkn was. Dan is het nog een lange 'zit' naar de 40 wkn toe. Ik hoop dat de bekkenband wat verlichting geeft. Ik heb toen ook veel oefeningen moeten doen op zo'n bekkenbal. Op zich was het ook wel lekker om daar gewoon op te zitten bij het tv-kijken.
    @Hoop: kan me je gemengde gevoelens voorstellen. Aan de ene kant is het natuurlijk een hele opsteker dat jouw lichaam het allemaal nog prima zelf kan (je bent toch 3x zwanger geweest in een relatief korte tijd). Maar zo zie je maar hoe verschillend zkh praten en handelen. In principe 'markeer' ik ook niets waardoor het niet zou moeten lukken (ik ben immers 2 x vrij snel zwanger geraakt) en ook het zaad van mijn man is van prima kwaliteit. Toch wilde ons zkh ons alleen helpen met ivf. Nou, ik hoop dat die kwaaltjes wederom inhouden dat je zwanger bent, maar snap dat je voorzichtig bent.

Morgen moeten we weer bijtijds vertrekken. We moeten alles nog inpakken, maar in principe kan dat vrij snel gebeurd zijn. Dan gaan we weer naar huis. Aan de ene kant ga ik altijd graag weer naar huis, maar aan de andere kant zie ik er ook weer tegenop omdat dat ook weer betekent dat ik weer naar mijn werk moet maandag. Na die k*t-mail, heb ik daar even de buik van vol.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik ga heel hard voor je duimen zondag. Dat er maar vast een mooie voorraad klaar ligt om gestimuleerd te worden. Kan me niet voorstellen dat ze met 450 IE zich niet laten zien. Aan de ene kant wel 'fijn' dat het op je werk even druk is, zodat je wat afleiding hebt.
    In mijn zkh is het overigens beleid om pas boven de 40 2 embryo's terug te plaatsen. Bij mij is de kans op een zwangerschap als je 1 embryo terugplaatst 13-14% en als je er twee terug laat plaatsen 28-30%. Dus een verdubbeling van kansen. Dat terwijl de kans op een tweeling nog geen 5% hoger is. De laatste keer had ik 3 embryo's waarvan de laatste een c-kwaliteit was, kon die niet ingevroren worden. Ik wil nog wel eens met mijn gyn bespreken of in zo'n geval (als het nog eens zo voor mocht komen) ze ze niet toch alle 3 kunnen terugplaatsen.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: wat grappig dat we het (bijna) allemaal mis hadden! Komt door die droom van jou denk ik, weet je nog? Maar leuk hoor, een dochter! Begin ook steeds nieuwsgieriger te worden naar ons ukje en of het wel echt een meisje is.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat leuk Sill: een meisje! Ik ben heel blij me die van mij, ik vind het erg leuk om een meid te hebben!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Hoop: dat is inderdaad wel een boodschap met dubbele gevoelens. Aan de ene kant heel positief aan de andere kant worden jullie zo weer helemaal op jezelf terug geworpen en als je 43 bent snap ik dat dat niet heel bemoedigend is, vooral niet na je MK's. Maar ze zullen er toch wel verstand van hebben en jullie zijn toch wel gericht aan het schieten zeg maar, 1 x moet dan toch een voltreffer worden? Kan me ook niet voorstellen dat er iets mis zou zijn met de zaadkwaliteit van je man omdat je idd onlangs blijkbaar nog weer zwanger bent geweest ook al was het maar van korte duur. Ik vind het denk ik toch overwegend positief hoor! Nog even het onderzoek van je man afwachten meis.

Ja die onzekerheid hebben we hier denk ik allemaal he, hoe zal de toekomst eruit zien: met of zonder (nog) een baby...

@ Xon: ik duim voor je zondag! Ben helaas de komende twee weken niet online. Maar hoop op goed nieuws als ik terugkom van vakantie. (we vertrekken a.s. zondagochtend vroeg).

Nog 2 nachtjes slapen: whoeiiii!!!

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen meiden,

Hoop, tja meid het is ook lastig maar ik sluit me aan bij de rest ik denk ook dat je het positief moet zijn dat je zelf nog steeds zwanger kunt worden, het is een gegeven dat vrouwen boven de 38 meer miskramen krijgen ( over het algemeen dan) maar er dus zeker een grote kans is dat het wel een keer blijft zitten. En ja met dat vroege testen van tegenwoordig weet je al snel dat je zwanger bent, maar als je niet zo vroeg zou testen zou je gewoon 1 of 2 dagen later ongie zijn en zou je dus niet eens weten of je zwanger was of niet. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je toch snel weer zwanger bent en dat ie dan lekker blijft plakken meid!!

Mees, nou vakantie alweer voorbij?? Maar je bent wel lekker uitgewaait, das wel fijn. En ja je straks maar weer druk maken op die mail van het werk, het is wel vervelend hoor wat ze aan het doen zijn de laatste tijd bah, s6 hoor.

Jeetje, hahaha ik denk dat jij een jongen krijgt!! Wat denk je eigenlijk zelf? Ik had zelf al het gevoel dat het een meid was. heb je een voorkeur??

Wax, lekker bijna vakantie! Nou ga er maar lekker van genieten, je hebt het verdiend!!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sil: mijn gevoel was en blijft een meisje! Ik zou een meisje ook wel heel erg leuk vinden. En de vorige keer was de gyn er dus voor 80% van overtuigd dat het een meisje is. Maar het zou dus ook nog best een jongetje kunnen zijn. We zullen zien! Zou ik natuurlijk ook heel blij mee zijn hoor!

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Neehoor als jij zegt dat het een meid wordt dan is dat zo!! Hahaha mama's hebben altijd gelijk :p:p

Deel Deze Pagina