Wie nog meer 35+ deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ricmar94, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Welkom terug Just! ik ga zelf nu bijna op vakantie: nog 1 nachtje slapen, morgenochtend om 8 uur vertrekken we van huis.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    veel plezier! waar gaan jullie heen?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: ik zat gisteren nog aan je te denken toen ik je banner nog ergens zag en zag dat de kleine uk al weer ruim 5 maanden is. Goh, wat gaat het snel. Fijn dat je even op vakantie bent geweest en dat de kleine het goed gedaan heeft (ook altijd weer even spannend). Dat slechtere slapen herken ik wel. We zijn gisteren teruggekomen van een midweek en zei nog tegen mijn man dat ik zo blij was dat ik weer in mijn eigen bed lag. Ik was vanmorgen ook pas om 9.30 uur wakker.:) Mijn man en zoontje slapen nog steeds. Dus echt uitgerust waren we ook niet blijkbaar.:cool:
    @Wax: inderdaad nog een nachtje slapen. Heerlijk vooruitzicht, toch? Alles al ingepakt?

Hoop dat het met Lyanna en de kleine snel de goede kant op gaat. Een ks is al niet niets en dan ook nog zoveel bloed verloren. De reacties van ons clubje zullen haar zeker goed doen als ze het zou lezen.
    Had vanmorgen ook een sms gehad van een collega van mij, van wie de dochter hoogzwanger was en die vannacht oma geworden is. Daarom was het even spannend met onze mini-vakantie plannen. Zij wilde nl. ook graag vrij hebben als de kleine geboren zou zijn en we kunnen niet alletwee tegelijk vrij nemen. Vandaar dat ik voor de uitgerekende datum die vakantie had geboekt. Maar ja, bij kleine ukkies weet je het nooit. Die dochter was dinsdag uitgerekend en is vannacht dus bevallen. Prima timing. Ik vrijdag terug van vakantie en een dag erna is mijn collega oma geworden en kan ze het hele weekend lekker naar haar kleinzoon toe. Heb nog nooit zo'n zenuwachtige aanstaande oma meegemaakt als zij de laatste 2 wkn was. Aandoenlijk om te zien.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Just: naar Mallorca.

5. Mandysmam

Mandysmam Niet meer actief

Lyanne heeeeel erg gefeli hoor, hopelijk ligt t kleine manneke nu al lekker bij je!
    @waxie geniet van je vakantie, enne kom maar terug met een posi test!

Hier alles ok, zit nog lekker te wachten!
    Ben inmiddels begonnen met aquajoggen, super leuk.
    Ook maar es lid geworden vd bieb, dus voldoende lees voer :)
    Fijn weekend allemaal!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh wat lees ik nu, Lyanna al bevallen!

Lyanna: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en hopelijk sterken jullie allebei snel aan en liggen jullie nu al lekker samen op een kamer! Heel veel geluk gewenst!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, dan heb je lekker uitgeslapen! slapen doe je toch thuis het best he. was het leuk je mini vakantie?

@wax, veel plezierr! lekker naar de zon

@mandysmansie, lekker aquajogging, en goed voor je!

ga hier eens kijken naar een andere wandelwagen. 1tje die kleiner inklapt. vrees dat wat ik wil er wel is, maar erg duur is..... we zullen zien.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@waxientje: alvast een hele fijne vakantie toegewenst!! En verblijd osn maar met heel goed nieuws als je thuiskomt!

@Just: jullie ook lekker op vakantie geweest! Lekker hoor...en tja,je eigen bedje slaapt het lekkerst he

Manlief en ik hebben gisterenavond een mail gestuurd naar Ds de Sutter in Gent.We vinden het beiden toch erg vreemd dat opeens alles omgedraaid word in Maasstad.We zijn tenslotte bij Maasstad terecht gekomen omdat hun ons ook wilde helpen en zodat we niet heel de tijd naar Gent hoeven te rijden.Toen we donderdag vroegen om andere hormonen en we vertelden van de vmk werd de deur opeens dicht gegooid.Mijn man en ik hadden al enorm getwijfeld of we wel alles in het Maasstad ziekenhuis wilden laten doen,omdat Gent zo heel anders denkt als het Maasstad.Ds de Sutter is zo begaan met haar patienten en wil ook echt het uiterste eruit halen.
    Daarom hebben manlief en ik besloten haar te mailen en het haar te vertellen hoe het verlopen was in het Maasstad ziekenhuis.
    Ze mailde om 00.33 uur terug vannacht!! Ze vertelde dat ze op het moment in het buitenland zit maar dat ze zodra ze terug is ons een afspraak door zou mailen.Ze vond het erg jammer dat het zo verlopen was in Maasstad.Wat een supermens is het toch!
    Een gynaecoloog die je middenin de nacht vanuit het buitenland direct terug mailt!....we zijn echt heel blij dat we haar gemailt hebben.Nu even afwachten dus.

Overigens nog steeds geen ongi te bekennen hier.Erg vreemd,voel me ook niet echt lekker

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hoop wil je geen valse hoop geven maar je temp kaartje ziet er goed uit. wie weet .....

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop misschien toch nog een testje doen om meer zekerheid te krijgen? Doorgaans weet jij de signalen van je lijf wel aardig goed te interpreteren. Kennelijk lukt dat nu niet dus misschien een hulpmiddel gebruiken om wat voor je gemoedsrust te doen?

@Wax fijne vakantie, lekker genieten en wie weet kom je terug met geweldig nieuws.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Ricmar: mijn tempkaartje is van juli,ik hou mijn temp nu niet echt bij op FF,ik temperatuur smorgens af en toe even om te kijken hoe hoog tie is.Het is dus een oud kaartje.

Waar zit jij in je cyclus nu?

@Boud: ik snap niks van mijn lijf nu,normaal inderdaad wel.
    Ik wacht nog even af tot maandag.

Hoe ist met jou....hoe voel je je?

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hoop o sorry had niet naar de datum gekeken en alleen je kaartje aan geklikt.
    Ik zit 5 dagen voor NOD. zie banner

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat per dag een stukje beter. Ik moet het gewoon nog rustig aan doen, maar ik merk wel verschil met gisteren of nog eerder dus het gaat de goede kant op. Vandaag vooral alleen nog "last" als ik abrupte bewegingen maak, ga staan of juist ga zitten of loop met wat te grote stappen. Verder eigenlijk weinig last meer gelukkig. Is me al met al wel tegengevallen hoe lang het herstel duurt. Helemaal nadat de FP zelf me juist zo mee viel. Maar goed ook dat kan per keer verschillen dus mocht er toch een tweede FP nodig zijn dan is het niet gezegd dat herstellen weer zo langzaam gaat. Daar houden we ons dus maar aan vast.
    Toch wel een beetje spannend bij jou hoor, ondanks die negatieve test. Het kan natuurlijk altijd dat er pas een paar dagen na nod genoeg hcg te detecteren is. Ben benieuw of je de duivels tot maandag buiten de deur weet te houden en zo ja of er in dat geval ook een extra streepje op de test zal komen.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Ricmar: geeft niet hoor meid....kan gebeuren.:)
    Spannend word het nu dus voor jou! Heb je al het gevoel of je misschien zwanger bent?

@Boudicca: fijn dat je je wat beter voelt...tis toch niet niks blijkbaar..de punctie.Laten we hopen dat als je je straks misschien nog niet zo lekker voelt,dat dat dan van een zwangerschap is meid!
    Ik vind het toch ook wel spannend bij mij,want ik heb eerder al eens pas positief getest op 4 dagen na NOD.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb er echt geen idee van , laat me niet meer gek maken door mijn lijf..

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

moeilijk om rustig af te wachten he.:)

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja het is moeilijk maar mooie kaartjes en kwaaltjes zeiden de afgelopen maanden niks, dus ga er nu ook niet van uit dat het raak is, tijd zal het leren

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik duim in ieder geval hard voor je!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: inderdaad zeldzaam zulke artsen. Kan me voorstellen dat je blij bent met zo iemand. Hoop dat jullie snel van haar zullen horen. Zat er toevallig vandaag nog aan te denken (waar je al niet aan kan denken bij het boodschappen doen), waarom jullie niet weer terug zouden gaan naar Gent, omdat zij jullie wel verder wilden helpen. Misschien dat de combi met Maasstad dan nog zeker mogelijk is, maar wel zo dat Gent dan de bepalende factor is. En wie weet is het inderdaad niet meer nodig als je toch zwanger blijkt. Weet je niet meer wanneer je eisprong was en of die evt. wat later was door de vmk, dan zou je NOD ook zo maar wat later kunnen zijn.
    @Ricmar: voor jou wordt het dus spannend volgende week. Hoe schat je je kansen in?
    @Boud: fijn dat het langzaam beter gaat. Die napijn herken ik niet, maar ik had dan ook maar weinig follikels. Nog een dagje uitrusten voor dat je weer mag werken. Hoe voel je je verder? Ik vond de begintijd na de tp nog wel meevallen, maar toen de eerste week voorbij was, begon het toch allemaal wel spannend te worden. Weet dat wij er voor je zijn, als de spanning je even te veel wordt, hè?
    @Wax: een hele fijne vakantie, meid! Rust even lekker uit en veel succes met je NOD in je vakantie. Ik hoop op roze nieuws ipv rood.

Wij zijn vandaag weer even naar de dierentuin geweest, waar we een jaarabonnement op hebben. Helaas hadden meer mensen (lees bussen vol :() dat idee. Het was dus een enorm gekrioel, geroezemoes, geschreeuw en gejank overal en dan was het ook nog eens erg benauwd. We hebben het dus niet al te laat gemaakt, maar toch even de dingen kunnen zien wat we van plan waren.
    Ook hebben we nog even kunnen klussen, terwijl de ovutest vandaag toch echt lichter was. Het ei is dus geweest, en daarmee zit ik weer op de wachtbank. Geen idee hoe ik mijn kansen moet inschatten. We hebben ons best er weer voor gedaan.;)

Verder heb ik zondag wat uitnodigingskaartjes voor mijn zoontjes verjaardag op de post gedaan. Mijn man had vandaag een van de mensen die we uitgenodigd hebben aan de lijn en hij vroeg heel enthousiast of ze nog kwam. Ze wist niet waar hij het over had en ze blijkt dus geen uitnodiging gehad te hebben.:( Omdat we ook van wat andere mensen nog niets gehoord hebben (die anders wel heel attent zijn en gelijk reageren) vrezen we dat misschien meer mensen die uitnodiging niet gehad hebben. Maar ja, het is ook een beetje lullig om mensen te moeten nabellen of ze die uitnodiging wel gehad hebben. Dat voelt ook zo wanhopig. Het is wat met die post van tegenwoordig.:x:(

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mees: ik ben bang dat maasstad dan nu de echo,s zal gaan weigeren als we terug gaan naar Gent,maar we zullen zien.

Irritant he...als het zo druk is ergens,ik heb daar ook zo,n hekel aan....dan hoeft het voor mij al niet meer.Hopenlijk heb je zoontje niet zo,n erg in de drukte gehad.

Deel Deze Pagina