Hoi dames! ik dacht ik maak een gezellig onderwerp aan om te praten met meiden die zwanger willen worden en hun kwaaltjes en ervaringen willen delen. Op dit moment ben ik 6DPO. Sinds vandaag ineens soort van verkouden me neus zit bomvol! En last van me darmen. Dit is ronde 3 voor mij na een tijd gestopt te zijn met zwanger worden door problemen. Hoe gaat het bij jullie?
hey,ik heb een miskraam gehad in februari en we wilden er gelijk terug voor gaan(wat zeker niet wilt zeggen dat we ons vlindertje vergeten,dat is altijd bij ons dmv een kaarsje dat we elke avond branden) nu dacht ik al opnieuw zwangerschaps kwaaltjes te hebben en vroeg me af of dat een soort van reactie is(psychisch)na de miskraam en omdat ik nog een echo-afspraak had staan ging ik dus naar de gyneacologe die mijn curettage enz ook had gedaan...(pff lang verhaal sorry) en zij deed een echo waar niets op te zien was en nam ook een bloedstaal en hcg 0,0000.... dat was natuurlijk te verwachten...ze zag wel dat mijn eisprong was geweest (in mijn bloed zag ze dat)en zei dat ik gauw mijn ongesteldheid mocht verwachten.ik snotterend naar huis.... dat was maandag.nu nog altijd niet ongesteld,ik ben misselijk,heb overal jeuk,borst(heb er nog maar één)doet pijn en ik lijk de hele dag te beven van de honger(als je weet wat ik bedoel,zo een zwakte-gevoel) dus is mijn lichaam mij aan het beetnemen met een schijnzwangerschap??zou dat bestaan bij mensen?
oh wat naar Ik heb 2 jaar geleden ook een miskraam gehad maar had dit ook , na zwangeren noemde mijn Gyn het.. Misschien krijg je volgende je week je menstruatie? misschien kan je zelf uitrekenen wanneer je je eisprong hebt gehad? Hoop dat het weer snel voor jullie raak is!
Ik klets met jullie mee! @ Mol, wat naar zeg! Hopelijk snel een nieuwe positieve test! Ik ben zondag weer voor het eerst ongesteld geworden..onze eerste dochter is vandaag precies 8 maanden en wij gaan voor een broertje of zusje voor haar! De eerste x was ik binnen 2 maanden zwanger dus ik ben erg benieuwd hoe het deze keer gaat! Als het goed is eind volgende week mn ei!
Spannend! hoop dat het nu ook snel gebeurd. dit wordt mijn eerste en als het goed is me ei gehad ik voel hem nooit echt en doe niet aan de ovu testen
Hallo meiden, Gezellig kletsen, daar ben ik altijd wel voor in! @esmeralda, oei spannend je ei al geweest dus! Ik ga heel hard voor je duimen dat je volgende week niet ongesteld gaat worden! Mag ik vragen hoe lang je ondertussen gestopt bent met het zwanger worden? @mol he getsie, wat een rot nieuws dan weer bij de gyn he, stiekem voel je zoveel en hoop je het ook allemaal zo! Nog steeds niet ongesteld geworden? Weet je wanneer je eisprong was of heb je dat niet bijgehouden? @akd, oh jullie ook weer voor een tweede, wat geweldig! Zo spannend dan weer he! Ik hoop dat je deze keer ook weer heel snel zwanger mag zijn! Voor mij word dit de tweede ronde, vorig maand eindelijk begonnen voor een derde kleintje. Mijn twee zoontjes schelen maar 14 maanden en ondertussen is de jongste alweer ruim 2. Toen de jongste 6 maanden was wilde ik er alweer voor gaan, maar mijn man wilde nog wachten. Nu eindelijk gaan we er dus weer voor Wat een wonder was het dat ik de eerste ronde gelijk zwanger was, helaas ging dat al snel weer mis. Ik ben deze maand dan ook gelijk maar gestart met ovu testen, wil alles maar gelijk precies in de gaten gaan houden!
Hallo, Goed idee om gewoon gezellig te kletsen. Wij hopen op een eerste kindje, ik had van te voren niet gedacht dat ik er in mijn hoofd zoveel mee bezig zou zijn. Maar gelukkig ben ik niet de enige vrouw, op dit forum is bijna 99% zo. Ik hoop over 1week een positievetest te hebben... De komende week niet letten of alle kwaaltjes en pijntjes. Vanacht ook lag ik krom van een steek in mn buik, zeg ik tegen mn man: Nee, dat is echt niks hoor, er is niks aan de hand! Hahaha... Groetjes
Hoihoi, Gezellig! Ik heb alls gelezen.. en ik hoop en duim voor iedereen. Ik ben nu 22, bijna 23, en wij gaan voor een eerste kindje! De eerste ronde was een beetje testen, afgelopen ronde zijn we wel serieus bezig geweest, maar ik heb nog niet echt een heeeel duidelijk beeld van mijn cyclus. Hij was altijd wel regelmatig, en dus ga ik van mijn laatste cyclus uit, 29 dagen.. en dan heb ik dinsdag mijn NOD. Superspannend! Heb gisteren veels te vroeg (jaja i know i know...) een Sensi-test gedaan, en die was natuurlijk negatief. Ik voel ook helemaal niets nu, behalve dat ik op de dag van de innesteling heel erge steken had in mijn rechterlies ongeveer. Maar goed, het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Ik ga er in ieder geval niet vanuit!!!!
nog steeds niet ongesteld... ik dacht dat mijn ei rond 8 maart zou zijn maar dan ben ik zeker niet zwanger want dan had er al iets in mijn bloed te meten geweest maandag(de 18de dus)dus hoop ik maar dat mijn ei later was beetje onrealistisch allemaal he maar ja hoop doet gekke dingen met een mens ik wens jullie héél veel succes en ik volg alles lekker mee
He meiden, Ik klets ook gezellig mee. Leuk om te lezen al die verhalen, als je in 'hetzelfde' schuitje zit. Zelf ben ik nu bij ronde 4 aangekomen en heb ook net mn ei gehad....spannend!
@sterretje , iets langer als een jaar ben ik er mee gestopt . Dit komt mede omdat het over gegaan is met mijn ex toen de tijd. Heb nu een super leuke vriend die ik al 8 jaar ken! en we vonden het wel tijd worden we wonen nu een half jaar samen. En wat leuk allemaal nieuwe mensen! gezellig! Hopen dat iedereen snel een positieve test zal krijgen!
Hoi dames, mag ik me bij jullie aansluiten? Herkenbaar, jullie twijfels, ongeduld en hoop! Ik ben 25, manlief is 29 en wij zitten nu in de derde ronde voor ons eerste kindje. Ik heb geen goed zicht op mijn cyclus: lang en onregelmatig, en ik gebruik (nog) geen ovutesten en ik temp niet. Ben wel van plan om - als deze ronde geen positieve test oplevert - te gaan tempen om iets meer zicht te krijgen op mijn cyclus. Gister kon ik me niet meer inhouden en heb ik een 2v5 kv test gedaan. Omo wit helaas. Nu maar weer doorklussen en afwachten. Ik hoop dat het voor jullie allemaal (en voor mezelf natuurlijk) snel raak zal zijn!!
wat lastig als je zo een onregelmatige en erg lange cyclus hebt het voordeel is dat je nog wel zwanger kan blijken in deze ronde..ik hoop het voor je!!
Dankje, ja, ik vind het ook erg vervelend. Maar ja, dit is pas onze 3e ronde, ik hoop dat mijn cyclus wat korter en regelmatiger gaat worden, anders hebben we in een jaar tijd wel erg weining kans: nu 5 maanden bezig en maar 3 kansen, dat schiet niet zo op... ik hoop natuurlijk ook dat het deze ronde nog positief gaat worden ik voelde eerder vanochtend ineens een aantal korte steken links onderin mn buik, eisprong? (kan ook zijn dat ik gewoon te veel op mijn lijf let en denk dat alles wat ik voel met zwangerschap te maken heeft...)
Mag ik meekletsen? Lijkt me wel gezellig een groepje. Ik ben 22, mijn vriend ook. Wij zijn 2/3 jaar geleden al begonnen met het zwanger worden.. duurde niet lang voor dat het raak was! Helaas een miskraam daarna nog een paar maanden geprobeerd maar tevegeefs. Helaas een hele tijd moeten stoppen wegens omtandigheden.. nu weer volop aan de bak haha. Sins mijn miskraam is mijn LF ongeveer 10 dagen, op dag 8 begint het heel lichtjes... ik ben bang dat het hierdoor niet meer lukt ik heb met mezelf afgesproken dat als ik deze en de volgende ronde niet zwanger raak ik naar de huisarts ga. Maar we hopen dat dat niet nodig is naturlijk !! vandaag 7 dpo als het goed is.. ik heb niet echt het gevoel dat het raak is.. maar wie weet.. spannend morgen dus !!! Ik hoop echt dat we binnenkort met zn alle kunnen verhuizen naar zwanger zijn... Oh maria spannend hoop dat het en innesteling was! Of je ei natuurlijk en dan over 2 weken een positieve test!
Leuk om te lezen dat er nog meer jonge a.s. Moeders zijn. Sommige mensen om mij heen vinden dat ik eerst nog even moet genieten van het met zn 2en zijn. Maar mijn gevoel is heel anders dus meestal luister/ reageer er niet meer naar/op. Ik denk dat het nog meer genieten is met een klein hummeltje in huis! Maar nog even 5 daagjes geduld!
Ik doe ook mee als jullie dat goed vinden! Ik ben 29, mijn vriend 31. Ik ben afgelopen september gestopt met de pil. We hebben eerst een paar maanden gekeken wat mijn cyclus deed, vanaf december gaan we er echt voor. Helaas nog niet gelukt. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar is soms lastig... Deze maand voor het eerst met ovutesten aan de gang gegaan. Ik zit nu op CD 15 dus zou rond mijn eisprong moeten zitten. Laatste maanden varieerde mijn cyclus van 27 tot 31 dagen. Nog geen positieve ovutest gehad, als ik het tenminste goed gedaan heb... Spannende tijd in ieder geval, vooral als je richting je (N)OD gaat... Veel succes allemaal en hopen dat het voor ons snel raak mag zijn!
Hoi ik ben 25 jaar en mijn vriend is 30 jaar wij zijn sinds september 2012 bezig voor onze eerste kindje.
Hoi Shirke! Wij zijn dus ongeveer even lang bezig... Kun je er nog een beetje rustig onder blijven? Ik was vooral afgelopen maand ervan overtuigd dat het raak was. Voelde me zo anders, veel kwaaltjes. En cyclus was weer langer. Zooo balen als je dan ongesteld wordt, echt even slikken. En dan weer vol goede moed er tegenaan... Wist je van tevoren maar zeker dat het gaat lukken he, of hoe lang het duurt... Zou wat meer rust geven...