Wij zijn weer op het wachtbankje aanbeland. Vindt het zo verschrikkelijk dat wachten, ik vreet mezelf helemaal op! Zo spannend elke keer weer. Zou het raak zijn deze keer? Voel ik iets, niets? Om jezelf gek van te maken! Wie zit er nog meer op het wachtbankje?
ikkuhhh... Zodra mijn ei dichterbij komt dan ben ik het wachten al een beetje zat. Dan komt mijn ei echt en ben ik even heel blij en als ik dan op het wachtbankje zit ben ik het al snel weer zat hoor Nu 4dpo en er gaan alweer allemaal gedachtes door mijn hoofd. "Als ik zwanger zou zijn, dan zou ik vast al wel iets voelen" "het is al eens de 2e ronde raak geweest dus dan zal het nu vast niet" Blabla... En dan duurt wachten lang... Ook het gevoel dat je misschien wel voor niks wacht vind ik niet leuk...Ben je eindelijk bij je nod, word je ongesteld en begin je weer opnieuw. We hebben t eigenlijk maar zwaar
Hier ook, en de eerste week op het wachtbankje vind ik nog wel meevallend. Maar die laatste week ......... Gelukkig genoeg afleiding staan de komende weken dus hopelijk vliegen die dagen dan voorbij
Hier ook aan het wachten. Zit pas op 5dpo. Vind het nu al te lang duren (zoals elke maand) Hopelijk krijg ik genoeg afleiding om niet op alle kwaaltjes te letten.
Te spannend... Kan het vroeg testen nooit laten (is gekomen sinds ik eens zwanger was half jaar geleden, maar helaas miskraam) en ook deze maand veel te vroeg getest, dag 24 van cyclus (10 dagen dpo) en hartstikke duidelijke streep. Maar ja, nog 50% kans dat het niet goed gaat. Nog steeds in spanning dus, durf pas op dag 40 blij te zijn... Good luck voor iedereen!
Whaha precies dit ! Heb ik ook zon hekel aan! Ben je hartstikke braaf aan het wachten, overal let je op en dan toch weer ongesteld. Zou willen dat er een stemmetje in m'n hoofd zei; Nope weer niet gelukt! Ga lekker je ding doen tot over 4 weken! Of natuurlijk; gefeliciteerd
Yep... Vorige week de "klus week" gehad en nu afwachten. Voel van alles, maar kan mijzelf behoorlijk gek maken . Mag van mijzelf pas zondag 7 september testen, das twee dagen voor m'n NOD, dus nog twee weken wachten...
Vind het ook zo spannend.. ik heb afgelopen zaterdag 10 dpo negatief getest.. morgen mijn nod en ga voor de zekerheid nog een keer testen. Omdat je toch wel eens hoor dat het dan wel pos. Kan zijn. Ik probeer me erg in te denken dat ik niet zwanger ben omdat ik niet zo'n grote teleurstelling wil krijgen.. maar aan de andere kant pff zou het zo graag willen zijn! Nog 1 dagje wachten. .
hier ook op het veelste land durende wachtbankje! 2 september weer testen en met de deze klachten hoop ik dan toch dat het raak is
ben het wachten bankje ook echt goed zat..... ook omdat ik al meer als een week krampen van ongi voel en lage rugpijn...
wordt ook een beetje onzeker van hahaha... omdat ik bij mn vorige zwangerschap helemaal niets voelde toen ik positief testte.. voor zover ik me kan herinneren tenminste... is alweer bijna 4 jaar geleden..
Jep.... Hier ook een wachter! Man.... Ongeduldig als ik ben heb ik vanochtend, 7 dpo, al getest. Wasmiddelen voor de witte was zijn er jaloers op. Wat verwachtte ik ook hè?! Heb sinds 2 dagen vage ongesteldheid-achtige buikpijn. Maar dat zal ik wel elke cyclus hebben alleen valt het me nu pas op denk ik. Succes en sterkte met wachten! Hopelijk doen we het ergens voor
Hier ook! Eerste ronde! Had mezelf voorgenomen relaxed het avontuur in te gaan! Maar nu begint het....... Elke keer lage buikpijn... zal het? Duizelig en vlagen misselijkheid... zal het? Voel me soort verliefd! Hihi En dan zegt m'n vriend ook nog eens.. ik weet zeker dat het raak is! ... sjaa, kunnen alleen maar afwachten!